duidelijk lichtgeraaktquote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of je kijkt in het FB topic,wannabee-mod
mijn god, daar heb je er weer zo eenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef BennyNL het volgende:
Henry vertrekt aan het eind van et seizoen en dan is het weer good old boring boring Arsenal
Gewoon negeren,werkt het bestequote:Op donderdag 22 december 2005 01:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
mijn god, daar heb je er weer zo een![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:24 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gelukkig zijn die gore flikkers van een Donkanerk uitgeschakeld. Die komen bij mij voortaan in het rijtje ManUre en MK Dons.
Check je PBquote:Op donderdag 22 december 2005 16:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik ga er nu 11 maart heen, maar het blijven hufters.
Ligt het nou direct naast Highbury?quote:
Hemelsbreed op zo'n 600 meter oid.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ligt het nou direct naast Highbury?
Ik dacht dat die witte vakwerken net naast het stadion het dak van een stadion vormden, maar dat is bij nader inzien toch niet zo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hemelsbreed op zo'n 600 meter oid.
Schelequote:Op vrijdag 23 december 2005 19:12 schreef zjroentje het volgende:
Highbury zie ik overigens niet liggen.![]()
Ik zat me maar scheel te staren op foto 4.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Schele
3e foto in de rechterbovenhoek![]()
Nope,braakliggend terreinquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:03 schreef Barnet_Bee het volgende:
Was dat eerst een park waar ze nu aan het bouwen zijn?
Nog wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:13 schreef jojomen4 het volgende:
Hey DG, heb je nou nog een kaart over voor Madrid?
En zou ik die over kunnen kopen? En voor hoeveel dan? En in welk vak zit ik dan?quote:
Neequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En zou ik die over kunnen kopen?
Is nog niet bekendquote:En voor hoeveel dan?
Arsenal vak uiteraardquote:En in welk vak zit ik dan?![]()
Lijkt me goed nieuws voor Arsenal.quote:Henry pledges to stay at Arsenal
Arsenal striker Thierry Henry has insisted he will stay at the club beyond next season.
The French star, 28, was free to leave the club in the summer of 2007 and has been strongly linked with a move to Barcelona at the end of this season.
"The truth is I love this club and I've made my mind up to stay," he told The Sun.
"I can say to all my fans and the people who care about me I want to lead the team out in the new stadium."
"I'll talk to (manager) Arsene Wenger, to (vice-chairman) David Dein and the board and talk of the future," he added.
"My mind is to stay and we have to sort this out."
"There was a lot of ridiculous speculation," Henry said. "But the truth is this, I never spoke with or met with a single person from any other club at any time.
"This will put an end to all the stories. We can move on."
Het is wel een stukje lopen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ligt het nou direct naast Highbury?
Mooi he?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:03 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het er in het echt best mooi uitzien van de buitenkant trouwens!
hangt dan ook wel een aardig prijskaartje aan het blijven van Henry 6,5 miljoen per jaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:00 schreef PirE het volgende:
Henry blijft definitief bij Arsenal
[..]
Lijkt me goed nieuws voor Arsenal.
Van Persie heeft ook bijgetekend tot 2011
Het salaris zal het probleem niet zijn, maar aangezien het van The Sun afkomstig is heb ik er niet een al te hoge pet van op.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hangt dan ook wel een aardig prijskaartje aan het blijven van Henry 6,5 miljoen per jaar.
Ben er niet blij mee,schijtclub.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:56 schreef fanneke het volgende:
Volgende ronde FA Cup uit naar Bolton Wanderers.
En Bolton uit ligt ons niet zo.![]()
idd,als het nou een kutclub zou zijn met een geil stadion maar dat is het niet eensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:47 schreef Barnet_Bee het volgende:
Saaier kon bijna niet.
Btw wel een leuke binnenkomer voor Scharner tijdens z'n debuut.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef dndiek het volgende:
Wigan op 1-0 door Scharner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |