Hiep-hoi! Harry blijft nog wel evenquote:'Harry' gaat voorlopig niet weg bij Ajax
Woensdag 21 december, door SV, Amsterdam, 11.36u GMT+01.00, Skysports
De zaakwaarnemer van Angelos Charisteas heeft tegenover Skysports verteld dat de Griekse aanvaller voorlopig nog niet weg gaat bij Ajax. Hij heeft het naar zijn zin in Amsterdam.
'Hij's een van de sleutelspelers van de selectie en is er trots op dat in het shirt van Ajax mag uitkomen', zegt agent Paul Koutsoliakos. Volgens hem is er niet een procent kans dat Charisteas weg gaat deze winter of komende zomer.
Charisteas zou ook niet op huurbasis willen vertrekken, maar altijd een transfer hebben.
quote:Jonge spits van Genk nog steeds gevolgd
Skysports meldt dat Ajax, Chelsea, Bayern Munchen en FC Barcelona nog steeds de jonge 17-jarige aanvaller Steven Defour van Racing Genk volgen. Dat meldde de technisch directeur.
Genk weet wel zeker dat spits Defour niet weg wil bij de Belgische topclub. Hij zou ook zojuist zijn contract hebben verlengd.
quote:'Harry' gaat voorlopig niet weg bij Ajax
Woensdag 21 december, door SV, Amsterdam, 11.36u GMT+01.00, Skysports
De zaakwaarnemer van Angelos Charisteas heeft tegenover Skysports verteld dat de Griekse aanvaller voorlopig nog niet weg gaat bij Ajax. Hij heeft het naar zijn zin in Amsterdam.
'Hij's een van de sleutelspelers van de selectie en is er trots op dat in het shirt van Ajax mag uitkomen', zegt agent Paul Koutsoliakos. Volgens hem is er niet een procent kans dat Charisteas weg gaat deze winter of komende zomer.
Charisteas zou ook niet op huurbasis willen vertrekken, maar altijd een transfer hebben.
quote:Vlaar dichtbij transfer naar Tottenham
Volgens het Algemeen Dagblad zal Ron Vlaar niet meer naar Ajax gaan, maar dichtbij een transfer naar Tottenham Hotspur zijn. De clubs zijn al in onderhandeling.
Vlaar vertrekt volgens de krant in de zomer naar de Engelsen. De arbitragezaak, die hij wilde aanspannen om naar Ajax te gaan, wordt zo goed als zeker afgeblazen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Roycoooooo het volgende:
Edit: Naar welke club zou Trabelsi heen gaan? Hoor er de laatste weinig meer van![]()
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=178&Itemid=2 (beetje raar verhaal maargoed)quote:Aan het einde van deze voetbaljaargang verlaat hij Amsterdam. Zelf weet hij al waar hij heengaat, maar vertellen doet hij het niet. “Dat is niet belangrijk”, zegt hij resoluut. “Ik speel nu bij Ajax en ik beslis zelf wanneer ik vertel waar ik heen ga.”
quote:21/12/2005 - 'Juventus denkt weer aan Grygera'
(Gepost door RvN)
Volgens het Italiaanse tijdschrift Football Italia zou Juventus weer denken aan Grygera. Op het moment dat Grygera voor Ajax koos, was hij ook al nadrukkelijk in de pciture bij de Italiaanse topclub. Volgens het Italiaanse tijdschrift heeft Grygera een transferclausule in zijn contract van 4 miljoen pond
Mischien kunnen we stam losweken aan het einde van eht seizoen bij Milaanquote:Op woensdag 21 december 2005 12:44 schreef S-Two het volgende:
Vlaar komt dus waarschijnlijk niet, ben ik niet echt rouwig om. Met Heitinga, Grygera, Vermaelen en Escude hebben we genoeg centrale verdedigers. Wanneer Grygera en Escude echter weggaan, vind ik wel dat er iemand bij moet komen (en dan niet Schilder maar een wat ervaren man, derhalve moet Schilder wel gewoon bij de selectie).
Als ik eerlijk ben zie ik Stam niet naar Ajax komen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef Fathom het volgende:
[..]
Mischien kunnen we stam losweken aan het einde van eht seizoen bij MilaanPSV heeft toch geen geld meer.
6 miljoen euro. Mwah, het had idd beter gekund ...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef twi het volgende:
4 miljoen pond. Wat dom, wat dom....
zeker weten. weet niet hoe lang hij nog heeft maar vind 6 wel wat weinig.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
6 miljoen euro. Mwah, het had idd beter gekund ...
Nog 1,5 jaar, in de zomer dus nog 1 jaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeker weten. weet niet hoe lang hij nog heeft maar vind 6 wel wat weinig.
Vrij simpel, hij zal ook wel rond een miljoen verdienen per jaar. Dan maak je er dus over 2 jaar tijd geen winst op, wellicht zelfs verlies. Ajax moet het juist hebben van transferbedragen, dus dan ben je ontzettend stom bezig wanneer je bij aanschaf van een speler de maximale winst tot 2 miljoen limiteert. Nu kan je met een jaar op z'n contract nog content zijn met 6 miljoen, maar wanneer Grygera zich nog een half jaar doorontwikkeld en een puik van een WK speelt, had je 'm wellicht voor 10 van de hand kunnen doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef sol1tair het volgende:
Waarom kapitaalvernietiging ... als je meer krijgt dan je betaald hebt? Kapitaalvernietiging is dat er vier spelers deze zomer gratis weg lopen ... niet dat ik er erg rouwig om ben.
Ben wel benieuw hoe de stoelendans rondom de spitsen gaat verlopen als Huntelaar daadwerkelijk komt. Ananas gaat zeker weg, maar dan houden we er nog altijd vier over.
Woehoe.... Vlaar welcome in North-Londonquote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Vlaar dichtbij transfer naar Tottenham
Volgens het Algemeen Dagblad zal Ron Vlaar niet meer naar Ajax gaan, maar dichtbij een transfer naar Tottenham Hotspur zijn. De clubs zijn al in onderhandeling.
Vlaar vertrekt volgens de krant in de zomer naar de Engelsen. De arbitragezaak, die hij wilde aanspannen om naar Ajax te gaan, wordt zo goed als zeker afgeblazen.
In die tussentijd heeft ie hopelijk al het e.e.a. opgeleverd door zijn meerwaarde voor Ajax.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Vrij simpel, hij zal ook wel rond een miljoen verdienen per jaar. Dan maak je er dus over 2 jaar tijd geen winst op, wellicht zelfs verlies. Ajax moet het juist hebben van transferbedragen, dus dan ben je ontzettend stom bezig wanneer je bij aanschaf van een speler de maximale winst tot 2 miljoen limiteert. Nu kan je met een jaar op z'n contract nog content zijn met 6 miljoen, maar wanneer Grygera zich nog een half jaar doorontwikkeld en een puik van een WK speelt, had je 'm wellicht voor 10 van de hand kunnen doen.
quote:Van Geel prijst 'echte Ajacied' Heitinga 20 december 2005
Ajax' technisch directeur Martin van Geel heeft zich in het AT5-programma FC Godenzonen lovend uitgelaten over Johnny Heitinga. Volgens Van Geel heeft de verdediger op een goede wijze zijn vormcrisis overwonnen. "Een aantal gesprekken, John nam vaak zelf het initiatief, hebben geholpen", verklaarde de Ajax-directeur. "Ook bleek hij helemaal niet open te staan voor een transfer naar bijvoorbeeld AZ. Hij is een echte Ajacied."
Martin van Geel Van Geel gaf tevens aan dat hij de breedte van de A-selectie ziet als een luxeprobleem. Ex-Ajacied Rafael van der Vaart gaf onlangs aan dat Ajax over te veel goede voetballers beschikt, maar Van Geel is dat niet met hem eens. "Iedereen krijgt speeltijd, er raakt er altijd wel weer één geblesseerd of er is iemand geschorst. En als iemand goed speelt moet een ander zich terug in het elftal knokken. Dat is topvoetbal."
Verrassend dat Juve hem laat lopen. Wellicht toch bang voor de knie.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:29 schreef Radegast het volgende:
Maxwell zou gisteren een akkoord hebben gesloten met Inter. http://www.sports.it/it/cmc/calcio/200551/cmc_90472.html
quote:Blind neemt dezelfde achttien spelers mee die afgelopen zondag verantwoordelijk waren voor de competitiezege op NAC Breda (0-2). Dat betekent dat de talenten Emmanuel Boakye en Jeffrey Sarpong bij de selectie blijven. Behalve de langer afwezigen Julien Escudé, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea, Maxwell en Kenneth Vermeer blijven ook de geblesseerden Steven Pienaar en Hedwiges Maduro plus derde keeper Hans Vonk achter in Amsterdam. Met de rentree van Zdenek Grygera wordt nog even gewacht, alhoewel de Tsjechische verdediger vrijwel is hersteld van zijn hersenschudding en al enige tijd in groepsverband traint. Urby Emanuelson is volgens Blind op de weg terug, maar ook Ajax’ revelatie van dit seizoen zal niet spelen tegen Eindhoven. ,,Het gaat per dag beter met hem’’, aldus Blind over de linkspoot, die door vermoeidheid en een kortstondig griepje werd teruggeworpen.
quote:'Ik kon wel scoren maar ik liet me vallen. Hij rood, wij met elf tegen tien verder"
Helmond Sport-aanvaller Orlando Smeekes legt doodleuk uit wat hem bezielde in het bekerduel met Ajax 2 (SBS6)
Ik vind Huntelaar een dusdanig talent dat hij niet echt een onzekere factor is. Harry daarentegen was een aankoop van niks. Te weinig scorend vermogen én te weinig voetballend vermogen. Over geld door het toilet spoelen gesproken.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat Harry moet blijven en dat Ajax geen geld in onzekere factoren als Huntelaar moet steken. Tenzij ze er met 3 miljoen aan kunnen komen.
Wat een pannekoek die Smeekes.quote:
Harry 5 goals uit 7 duels.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik vind Huntelaar een dusdanig talent dat hij niet echt een onzekere factor is. Harry daarentegen was een aankoop van niks. Te weinig scorend vermogen én te weinig voetballend vermogen. Over geld door het toilet spoelen gesproken.
quote!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef JeroenV het volgende:
Ook al misschien een arbitragezaak voor KJH lees ik net?
Sorry, dat zou ik best triest vinden van Ajax.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef JeroenV het volgende:
Ook al misschien een arbitragezaak voor KJH lees ik net?
quote:Martin van Geel denkt dat AZ nooit zal uitgroeien tot een echte topclub. Dit stelde de Ajax-directeur maandag in het AT5-programma FC Godenzonen.
"AZ zal nooit een echte topclub worden, want daarvoor mist het teveel. Het mist daarvoor de achterban, het mist daarvoor het budget(...) Het waren leuke jaren bij AZ, maar Ajax is voor mij pas een echte uitdaging
maar da's logischquote:
Tja, één zwaluw maakt nog geen zomer. Zijn statistieken tot nu toe spreken nog niet voor zich, zijn spel en de goals die hij heeft gemaakt al helemaal niet. Mocht hij na een heel seizoen van 20 a 30 wedstrijden nog zo'n gemiddelde hebben dan was het een hele andere zaak. Harry komt zowel in de combinatie als in de afronding tekort.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je de statistieken erop na slaat is Machlas de beste spits van Ajax geweest de afgelopen jaren...
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je de statistieken erop na slaat is Machlas de beste spits van Ajax geweest de afgelopen jaren...
Dat is/ was niet alleen bij hem het geval, wij verwachten altijd teveel van spelers...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:45 schreef jimjim1983 het volgende:
ja die scoorde er bijna 1 per 2,5 wedstrijd ofzo toch? we verwachtte toen teveel van hem.
klopt, maar we verwachten nu wel iets minder. als we nu een spits hebben die iedere 2 wedstrijden scoort dan zijn we tevreden.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is/ was niet alleen bij hem het geval, wij verwachten altijd teveel van spelers...![]()
6 miljoen weinigquote:Op woensdag 21 december 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeker weten. weet niet hoe lang hij nog heeft maar vind 6 wel wat weinig.
Hoofdprijs? Ga toch weg, ik ga toch ook geen onzin verkondigen dat jullie blij mogen zijn dat Alex 4 miljoen op zal brengen. Aan de andere kant, die is natuurlijk al gewoon van Chelseaquote:Op woensdag 21 december 2005 17:02 schreef leolinedance het volgende:
6 miljoen weinig![]()
![]()
Nou ik zou zeggen strik erom en weg ermeeEr moet niet te hoog van de toren geblazen worden, de spelers hebben weinig tot niks gepresteerd. Dus om nu de hoofdprijs te vragen lijkt me een beetje overdreven
quote:Volgens Italiaanse websites heeft Maxwell dinsdag een akkoord bereikt met Inter over een transfer. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola ontkent dit echter ten stelligste tegenover AT5.
Raiola: "Er is absoluut geen sprake van een contract. We wachten eerst rustig Maxwells herstel af. In februari zien we verder. " Zoals verwacht lijkt Maxwell dus de rest van het seizoen Ajacied te blijven.
De verdediger herstelt in zijn geboorteland Brazilië van een ernstige knieblessure die hij in april opliep in de bekerwedstrijd tegen Willem II.
Jullie? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hoofdprijs? Ga toch weg, ik ga toch ook geen onzin verkondigen dat jullie blij mogen zijn dat Alex 4 miljoen op zal brengen. Aan de andere kant, die is natuurlijk al gewoon van Chelsea
Zes miljoen is weinig voor een van de beste verdedigers uit de HCE die bovendien een basisplaats heeft in de hoogst geplaatste Europese ploeg in de FIFA ranglijst en WK-ganger Tsjechie.
Vlaar heeft een jeugdcontract, dat ligt geheel anders.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dan zeuren als AZ 3 milj vraagt voor Vlaar(dat is de helft van 6 miljoen ja
)
Onzin. De kleine clubjes zijn het zat dat de topclubs elke keer hun spelers het hoofd op hol brengen om vervolgens die speler voor een fooi over te nemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Tien fuckin miljoen is toch ook gewoon veel te veel.
De kleine clubs krijgen het een beetje te hoog in de bol...
Nee hoor, Shota Arveladze, Patrick Kluivert en daarna Ahmed Hossamquote:Op woensdag 21 december 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo supersterk staat het nou ook weer niet. Aangezien KJ al heeft aangegeven naar Ajax te willen heeft Heerenveen toch een morele verplichting om er met Ajax uit te komen. Ze kunnen wel hun poten stijf blijven houden om de laatste cent er uit te trekken, maar het imago van Heerenveen is juist dat het een ideale springplank is op weg naar een topclub. Als ze de transfer van KJ nu gaan frustreren dan zijn ze dat imago zo weer kwijt en gaan spelers naar clubs als RKC, etc...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Onzin. De kleine clubjes zijn het zat dat de topclubs elke keer hun spelers het hoofd op hol brengen om vervolgens die speler voor een fooi over te nemen.
Heerenveen is financieel kerngezond en heeft geen transfers nodig om de begroting rond te krijgen, en staat dus sterk in de onderhandeling.
Shit, Benni vergeten!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef Kang-He het volgende:
Benni behoort ook nog tot de topschutters.
We houden het even bij echte centrumspitsen hé?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:24 schreef Houniet het volgende:
en Jari dandie scoorde er ook heel wat toch
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
We houden het even bij echte centrumspitsen hé? [afbeelding]
Even puur voor de vergelijking,quote:Op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee hoor, Shota Arveladze, Patrick Kluivert en daarna Ahmed Hossam![]()
Dan pas Nikos.
nikos machlas 74 wedstrijden,38 doelpunten= 0,51 dpw
zlatan ibrahimovic 74 wedstrijden,35 doelpunten= 0,47 dpw
shota arveladze 96 wedstrijden,56 doelpunten= 0,58 dpw
patrick kluivert 70 wedstrijden,39 doelpunten= 0,55 dpw
ahmed hossam 40 wedstrijden,21 doelpunten= 0,52 dpw
nwankwo kanu 54 wedstrijden,25 doelpunten= 0,46 dpw
benni mccarthy 36 wedstrijden, 20 goals= 0,55 dpw
Je loopt appels met peren te vergelijken. In het ajax systeem scoren spitsen per definitie minder, bij ajax scoort de rest van de spelers over het algemeen meer.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Even puur voor de vergelijking,
Ruud van Nistelrooij 67 wedstrijden, 67 doelpunten = 1,00 dpw
Mateja Kezman 93 wedstrijden, 74 doelpunten = 0,80 dpw
Luc Nilis 164 wedstrijden, 110 doelpunten = 0,67 dpw
Echt een oogje voor spitsen hebben ze bij ajax nooit gehad blijkbaar![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:03 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Je loopt appels met peren te vergelijken. In het ajax systeem scoren spitsen per definitie minder, bij ajax scoort de rest van de spelers over het algemeen meer.
Dit seizoen loopt het niet echt goed nee, alhoewel nu misschien weer een beetje beter gaat. Maar als je kijkt naar bijv. vorig seizoen toen was er een nieuw record gezet met het aantal spelers dat scoorde, dat zegt toch wel iets.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Dat Sneijder momenteel topscorer is zegt genoeg...
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dit seizoen loopt het niet echt goed nee, alhoewel nu misschien weer een beetje beter gaat. Maar als je kijkt naar bijv. vorig seizoen toen was er een nieuw record gezet met het aantal spelers dat scoorde, dat zegt toch wel iets.
En 4 mln voor Huntelaar is natuurlijk veels te weinig als je hem echt wilt kopen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:59 schreef leolinedance het volgende:
Ja, deze spelers horen nl. ook echt in het rijtje recente spelers hequote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, prutsers waren het altijd bij Ajax.
Piet van Reenen: 272 doelpunten in 237 wedstrijden: 1,17 pw
Ruud Geels: 123 doelpunten in 132 wedstrijden: 0,93 pw
Johan Cruijff: 266 in 364 wedstrijden 0,73 pw
Henk Groot: 208 in 305 wedstrijden 0,68 pw
![]()
DAT zijn waarden zeg....quote:Piet van Reenen: 272 doelpunten in 237 wedstrijden: 1,17 pw
Ja klopt, maar jammer genoeg hebben we het over de afgelopen jaren....quote:
Nogmaals, het is appels met peren vergelijken.. Bij Ajax scoren er zoveel spelers meer, vaker dan de nummer 9.. Bij PSV is dat anders...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, deze spelers horen nl. ook echt in het rijtje recente spelers he
Eérst kijken, dan posten![]()
Ja dat klopt. Daar hoor je mij toch ook niks over zeggen?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nogmaals, het is appels met peren vergelijken.. Bij Ajax scoren er zoveel spelers meer, vaker dan de nummer 9.. Bij PSV is dat anders...
Je schreef toch volgens mij echt dit:quote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef leolinedance het volgende:
Ja, deze spelers horen nl. ook echt in het rijtje recente spelers he
Eérst kijken, dan posten![]()
Dus ik haalde even wat voorbeelden voor je boven water.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:59 schreef leolinedance het volgende:
Wat is dan je kritiekquote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Daar hoor je mij toch ook niks over zeggen?
Ja sorry foutje van mij. Had je kunnen weten door even naar de post te kijken waar ik op reageerdequote:Op woensdag 21 december 2005 20:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je schreef toch volgens mij echt dit:
[..]
Dus ik haalde even wat voorbeelden voor je boven water.
Trouwens dan heb ik het nog niet eens over spelers als Marco van Basten en Wim Kieft.
maar dat was toch al langer bekend? Is toch niets mis meequote:Op woensdag 21 december 2005 20:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb geen kritiek. Het is een constatering
Goaltjes Piet! Wat een spits was dat ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, prutsers waren het altijd bij Ajax.
Piet van Reenen: 272 doelpunten in 237 wedstrijden: 1,17 pw
Ruud Geels: 123 doelpunten in 132 wedstrijden: 0,93 pw
Johan Cruijff: 266 in 364 wedstrijden 0,73 pw
Henk Groot: 208 in 305 wedstrijden 0,68 pw
![]()
quote:<Persie> als Feyenoord 2x in t jaar zou winnen van ajaks is dat evenveel waard voor mij als een landskampioenschap
Ja, zo kneuzig zijn ze..quote:
Er is nu in ieder geval al 1x van beide clubs verloren dit seizoenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kneuzig zijn ze..
Als ik als Ajacied 2 keer van psv verlies, 2 keer van f;noord maar ik word wel kampioen, ach dan moet dat maar.
Liever niet natuurlijk, gewoon ALLES winnen.
We liggen op schema dusquote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er is nu in ieder geval al 1x van beide clubs verloren dit seizoen![]()
2-3quote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou die 2-3 van vorig jaar voelde voor mij anders ook als een halve kampioenschap
tuurlijk, maar de manier waarop.....prachtig!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:40 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, dat is best leuk hoor op dat moment, maar verder... nogal logisch dat je wint van de kakkerlakjes.
ja, erger KAN bijna niet voor zequote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
tuurlijk, maar de manier waarop.....prachtig!
Hoe ist op stage trouwens?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
2-3![]()
toen zat ik in de kroeg, met 70% aan feyenoord supportersik juiche zeg, toen moest ik maar opzoute voordat er ruzie uitbrak
![]()
maar die overwinning zal ik niet vergeten
omg ja lekker hoor :p k las vd week nog een paar topic's door :pquote:
goed tijdverdrijf was dat hequote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
omg ja lekker hoor :p k las vd week nog een paar topic's door :p
ssssstquote:Op woensdag 21 december 2005 20:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
goed tijdverdrijf was dat heAlleen die verrekte mod's de hele tijd
![]()
Boeie.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Wisten jullie dat je zowel sup als sub kunt typen?
subbortersquote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Wisten jullie dat je zowel sup als sub kunt typen?
quote:'Arbitragezaak om Huntelaar'
De kans is aanwezig dat Klaas Jan Huntelaar via een arbitragezaak bij Ajax terecht zal moeten komen, aldus Omroep Friesland. Het bod dat Ajax op de spits gedaan heeft bij SC Heerenveen, zou nog ver afliggen van het bedrag dat de Friezen verlangen.
Zaakwaarnemer Arnold Oosterveer van Huntelaar verklaarde deze week nog dat 'beide partijen er wel uit zouden komen'. Huntelaar, die al een persoonlijk akkoord heeft met de Amsterdammers, zou zes miljoen euro moeten opbrengen. Het probleem is dat Ajax naar verluidt 'slechts' vier miljoen euro zou bieden.
Huntelaar gaf zelf eerder al aan liever het seizoen af te maken bij Heerenveen, aangezien hij het gevoel heeft 'dat er nog iets niet af is'. Hiermee doelt de Jong Oranje-aanvaller vooral op het feit dat Heerenveen in de UEFA Cup overwintert is. Ajax wil hem echter al in januari aan de selectie toevoegen.
quote:Olympique Marseille heeft belangstelling voor Patrick Kluivert. Dit heeft trainer Jose Anigo gezegd in een vraaggesprek met de Franse krant La Marseillaise. "Maar ook Marco di Vaio (Valencia CF), Djibril Cissé (Liverpool) en Maxi López (FC Barcelona) staan op ons lijstje", vertelt Anigo. "Een van die vier spelers komt in de winterstop zeker naar Marseille. Wij willen een spits van wereldklasse."
Kluivert staat sinds afgelopen zomer onder contract bij Valencia CF. De aanvaller, die onlangs gelinkt werd aan Ajax, is momenteel herstellende van een dijbeenblessure.
quote:Ron Vlaar zet zijn carriere hoogstwaarschijnlijk voort bij Tottenham Hotspur. De Hensbroeker is vandaag in Engeland om persoonlijk tot een akkoord te komen met de Londense club.
AZ en Tottenham bereikten eerder vandaag al overeenstemming over de transfersom. Waarschijnlijk betaalt de ploeg van trainer Martin Jol een bedrag van rond de 3,5 miljoen euro voor het talent.
De deal tussen Tottenham en AZ is een streep door de rekening van Ajax. De Amsterdammers hadden lange tijd belangstelling voor Vlaar, maar konden met diens club niet tot overeenstemming komen over de transfersom.
Met de op handen zijde transfer naar Londen komt een einde aan de onrust rond Vlaar. De verdediger lag vorige week openlijk in de clinch met AZ-trainer Louis van Gaal en stuurde op een vertrek aan.
quote:Coach Blind neemt Pienaar interview kwalijk
Danny Blind heeft Steven Pienaar op het matje geroepen. De Zuid-Afrikaan vertelde deze week in Voetbal International dat hij van mening is dat de coach zijn beloften niet is nagekomen en dat dit een van de redenen is dat hij gaat vertrekken bij Ajax. Volgens Pienaar had Blind hem toegezegd een kans te krijgen op diens favoriete positie van nummer 10.
'Dat hij teleurgesteld is dat mag', reageerde Blind voor de camera van Novum. 'Dat vind ik ook terecht, omdat ik hem inderdaad vorig jaar heb verteld dat ik hem voor een plek op het middenveld en ook op nummer tien, uitermate geschikt acht.'
'Maar dat hij vindt dat ik me niet aan mijn woord heb gehouden, dat is dus niet zo. Om de doodeenvoudige reden dat hij dan ook moet analyseren of we dan ook met een tien gespeeld hebben. Dat hebben we de eerste zeven a acht wedstrijden niet gedaan.'
'Inderdaad hebben wij daarna drie wedstrijden met een tien gespeeld, waarvan hij die positie één keer ingevuld heeft en Wesley Sneijder twee keer. Daar mag hij teleurgesteld over zijn, daar heb ik geen enkele moeite mee. Maar het is niet zo dat ik mijn woord niet ben nagekomen. En dat neem ik hem kwalijk.'
Over het gesprek met Blind wilde Pienaar weinig loslaten. 'Dat is tussen de trainer en mij', waaraan hij toevoegde: 'Ik weet niet of het uitgesproken is.
Mja, dat vind ik wel heel typerend voor Feyenoord eigenlijk, als er een uitspraak op die club van toepassing is, dan is dat wel: Het kan nooit lang goed gaanquote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef devv05 het volgende:
Nou die derde plek halen we in ieder geval nog wel, nu de jaarlijkse afdaling van onze rotterdamse vrienden weer is ingezet. Gelukkig één ding waar we altijd op kunnen vertrouwen
wat gebeurde er?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef twi het volgende:
Adriano bewusteloos van het veld gedragen. Had dat niet 2 maanden later kunnen gebeuren?
hij wou de paal weg koppenquote:
quote:Vlak na zijn treffer moest Adriano van het veld nadat hij met zijn hoofd in botsing was gekomen met dat van Andrea Raggi. Na minuten lang op het gras te hebben gelegen, werd hij uit voorzorg direct naar een dichtbij gelegen ziekenhuis vervoerd.
Sportieve verbetering. Daarbij zal hij als Ajacied aanmerkelijk eerder zijn interland-debuut maken dan dat hij bij Heerenveen actief blijft.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:27 schreef Kang-He het volgende:
Op welke grond moet KJH naar Ajax dan in een arbitragezaak?
Het gaat om het huidige contract, niet de eventuele verbetering.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef MaxPower het volgende:
Net zoals met de gebroeders de Boer? Ik zou het echt laag van Ajax vinden als ze op zo'n zelfde manier aan Huntelaar willen komen. Overigens is Huntelaar en zijn zaakwaarnemer daar zelf bij dus ook zij zijn in dat geval fout bezig.
Overigens verloren de Boertjes hun zaak, en zal Huntelaar ook niet direct winnen, als Heerenveen hem een verbeterd contract aanbieden (wat ze inmiddels gedaan hebben).
Kan Ajax zich permiteren.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef MaxPower het volgende:
Huntelaar heeft een prima contract in Heerenveen. Kan me niet voorstellen dat Ajax een derde spits voor miljoenen op de loonlijst wil hebben.
Ach dat is nog nooit voorgekomen. Wel dat feyenoord in een kampioensjaar van ze 3 keer keihard op de broek kreeg van Ajax. 1993 geloof ik. Dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kneuzig zijn ze..
Als ik als Ajacied 2 keer van psv verlies, 2 keer van f;noord maar ik word wel kampioen, ach dan moet dat maar.
Liever niet natuurlijk, gewoon ALLES winnen.
Huntelaar is welkom, Charisteas moet gewoon z.s.m. verkocht worden. Dan heb je Rosenberg, Huntelaar en Babel, dat is prima te doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar moet je dat ook willen?
Was dat niet '94 of '95 dat ze steeds met 5-0 ofzo op hun kloten kregen?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach dat is nog nooit voorgekomen. Wel dat feyenoord in een kampioensjaar van ze 3 keer keihard op de broek kreeg van Ajax. 1993 geloof ik. Dat waren nog eens tijden![]()
1989-1990 Eredivisie Feyenoord-Ajax 0-1quote:Op donderdag 22 december 2005 01:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Was dat niet '94 of '95 dat ze steeds met 5-0 ofzo op hun kloten kregen?
je vergeet bekerwedstrijden!quote:Op donderdag 22 december 2005 08:47 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
1989-1990 Eredivisie Feyenoord-Ajax 0-1
1990-1991 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 0-4
1990-1991 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 2-0
1991-1992 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 2-0
1991-1992 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 3-1
1992-1993 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 0-3
1992-1993 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 5-2
1993-1994 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 2-1
1993-1994 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 2-2
1994-1995 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 0-5
1994-1995 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 4-1
1995-1996 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 2-4
1995-1996 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 2-0
1996-1997 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 2-2
1996-1997 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 3-0
1997-1998 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 0-1
1997-1998 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 4-0
1998-1999 KPN Telecompetitie Feyenoord-Ajax 1-1
1998-1999 KPN Telecompetitie Ajax-Feyenoord 6-0
Het is wel duidelijke taal ... ik zeg "Go, Smits!"quote:Op donderdag 22 december 2005 09:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Keiharde aanpak AJAX supporters![]()
Zegt die ook nog dat hij durft om wel in t clubhuis te komen, dikke gek![]()
Keiharde aanpak Ajax-hooligans
Hehe, ja als ie dicht is misschien.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Keiharde aanpak AJAX supporters![]()
Zegt die ook nog dat hij durft om wel in t clubhuis te komen, dikke gek![]()
Keiharde aanpak Ajax-hooligans
GAAAAAAPPPquote:Op donderdag 22 december 2005 09:57 schreef Snatched het volgende:
[..]
Het is wel duidelijke taal ... ik zeg "Go, Smits!"![]()
Kunnen ze die hooligans niet meteen een paar hoeken met wapenstokken verkopen? Een soort represaille met terugwerkende kracht?![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
GAAAAAAPPP![]()
![]()
Als er een groep met terugwerkende kracht klappen van de ME moet krijgen , zijn het wel dat stelletje kakkerlak kneusjes....
Goed beantwoord, u gaat door naar de volgende ronde voor de koelkastquote:Op donderdag 22 december 2005 10:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
GAAAAAAPPP![]()
![]()
Als er een groep met terugwerkende kracht klappen van de ME moet krijgen , zijn het wel dat stelletje kakkerlak kneusjes....
Bekerwedstrijden:quote:
quote:Keiharde aanpak Ajax-hooligans
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: donderdag 22 december 2005 @ 08:35
PolitieDe Amsterdamse politie is het gedrag van een groep onverbeterlijke Ajax-hooligans meer dan zat en zal de relschoppers daarom vanaf nu keihard gaan aangepakken. De hooligans zullen continu in de gaten worden gehouden bij wedstrijden en bij iedere overtreding, zowel binnen als buiten het stadion, of openstaande boete krijgen de supporters thuis of op hun werk een bezoekje van agenten die hen meenemen naar het bureau.
Commissaris Ad Smit van district Oost schat dat er circa honderd echt fanatieke Ajax-hooligans zijn met een wat grotere groep meelopers. ''Het moet maar eens over zijn met die gasten. Als groep voelen ze zich sterk, als individuen stellen ze niet zo veel voor. Wij laten ze niet meer met rust. De tijd van praten is voorbij.'' Volgens Smit is er altijd wat met de relschoppers: ''Als ze de beveiligers in het stadion niet goed vonden, kwamen er anderen. Altijd is er met die jongens gepraat. Maar dat gebeurt niet meer. Straks gaan zij nog bepalen wie er trainer van Ajax wordt. Nee, niet meer in overleg met die gasten en we pakken ze waar we ze pakken kunnen.''
De commissaris baalt ervan dat normale Ajax-supporters steeds de dupe zijn van het gedrag van de hooligans: ''Er zijn mensen die iedere maand wat geld apart leggen om maar een seizoenkaart van Ajax te kunnen bemachtigen. Dan is het toch verschrikkelijk dat deze echte Ajax-fans op hun hoofd worden gepist door een stel van die idioten. Er zijn lui bij die écht niets maar dan óók niets van de wedstrijd zien. Die kijken alleen maar of ze ergens rottigheid kunnen uithalen.'' Smit zegt de confrontatie met de relschoppers niet te schuwen: ''Ik loop gewoon hun clubhuis binnen als ik ze moet hebben. ''
Er wordt eigenlijk al bepaald of een trainer weg moet maar goedquote:Op donderdag 22 december 2005 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
Kijk even een paar posts boven je!
Wordt gezellig in het home, komende dinsdag! Overigens lijkt het mij voor Ajax wel beter als wij mogen bepalen wie de trainer wordt, want wat hebben die korfballer en hockeyer nou met voetbal te maken?
quote:Akkoord AZ en Tottenham over Vlaar
ALKMAAR - Tottenham Hotspur en AZ hebben woensdagavond een akkoord bereikt over de overgang van verdediger Ron Vlaar per 1 januari. Dit heeft de Alkmaarse club bevestigd. De speler heeft zelf ook met de Engelse club van Martin Jol gesproken. Hij beslist binnen drie dagen of hij naar Londen vertrekt.
Tottenham Hotspur onderhandelde al enkele dagen met AZ over een overgang van Vlaar. De leiding van de Engelse club sprak maandag in Londen met voorzitter Scheringa en technisch directeur Marcel Brands. AZ vroeg 3,5 miljoen euro voor de twintigjarige verdediger die bij trainer Louis van Gaal voorlopig niet op een basisplaats kan rekenen. Vlaar maakte woensdagavond ook geen deel uit van de selectie van AZ voor het bekerduel met NEC.
Voor Tottenham Hotspur was de vraagprijs geen enkel probleem. Vlaar gaf vorige week nog aan dat hij in de winterstop dolgraag naar Ajax vertrekt. Hij wilde de overgang desnoods via de arbitragecommissie van de KNVB afdwingen. Ajax haakte in een eerder stadium af vanwege de vraagprijs van AZ. De Amsterdamse club wilde slechts een miljoen euro voor Vlaar uitgeven. Trainer Blind beschikt met Heitinga, Grygera, Vermaelen en Escudé al over vier centrumverdedigers. Ook Maduro heeft al vaak in het hart van de defensie gespeeld.
Trainer Martin Jol van Tottenham Hotspur beschouwt Vlaar als een groot talent. Hij werkte als coach bij RKC overigens nog samen met technisch directeur Brands. Vlaar wil dolgraag bij AZ vertrekken. Hij maakte trainer Van Gaal vorige week nog uit voor chanteur. De coach zou Vlaar niet opstellen omdat de verdediger zijn tot aan de zomer van 2007 lopende contract niet wil verlengen. De uitspraken over Van Gaal leverden Vlaar een geldboete op.
Waarom niet? De engelse competitie is zwaar zat, en hij kan er een hoop leren. Het is allicht beter voor hem dan naar Ajax te gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:12 schreef PLAE@ het volgende:
Laat m lekker gaan. Het is dan wel een foute stap in z'n carriere maar goed. Hij krijgt daar never nooit niet een basisplaats.
Had het leuk gevonden, Vlaar erbij. Maar dit is waarheid als een koe!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Laat hem maar gaan, ik vind het ook overdreven om er 3,5 miljoen voor neer te leggen, als we gewoon een goede verdediging hebben staan.
Als 'ie AZ nog even wil naaien moet 'ie die zaak aanspannen. Kan er alleen maar om lachen dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ron Vlaar zou zelf liever naar Ajax willen, maar Dirk Scheringa houdt dat tegen door zijn koude oorlog met Martin van Geel. Nu de Spurs zich melden, komt Ron Vlaar in een luxe-positie terecht: of hij spant een arbitragezaak aan en vertrekt naar Ajax of hij gaat naar Tottenham Hotspur, ook een schitterende club.
We gaan gewoon die Fok!ing CL winnenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef mikey99 het volgende:
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=345219&clid=&channel=football_home&title=Team+of+the+Group+Stages
voor zover ik kan zien, is ajax de enige club waarvan 2 spelers vertegenwoordigd zijn, wij zijn goed
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef mikey99 het volgende:
voor zover ik kan zien, is ajax de enige club waarvan 2 spelers vertegenwoordigd zijn, wij zijn goed
Daar begint 'ie bij PES4 altijd... maar dat is maar een spelletje.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef twi het volgende:
[..]De Jong staat op een positie waar 'ie nooit heeft gespeeld
hij wil AZ niet naaien, hij wilt weg omdat ie niet aan spelen toekomt, maar wilt liever niets tegen zijn club beginnen. daarom is een uitweg naar Spurs een ideale oplossing. Leuk voor spurs, vlaar en azquote:Op donderdag 22 december 2005 11:32 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als 'ie AZ nog even wil naaien moet 'ie die zaak aanspannen. Kan er alleen maar om lachen dan.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef twi het volgende:
wat dan? wil je met iemand meerijdenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan er nog mensen naar Eindhoven hier vanavond?
Ik ben zo in eindhoven als ik wil!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:01 schreef mikey99 het volgende:
wat dan? wil je met iemand meerijden![]()
We hebben de laatste 10 jaar niet meer in Ei'hoven gewonnen, dus durfde de gok niet aan.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan er nog mensen naar Eindhoven hier vanavond?
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk verkocht?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
We hebben de laatste 10 jaar niet meer in Ei'hoven gewonnen, dus durfde de gok niet aan.
En dat geldt ook voor Carragherquote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het uitverkocht.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk verkocht?
Ag jij hebt dat gister ook alleen maar op sbs 6 gezien. Die dingen roken alleen als je ze start, daarna word het minder.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:05 schreef twi het volgende:
Iedereen die gaat, neem wel even een mondkapje mee. Die noodaggregaten die de extra lichten van energie moeten voorzien schijnen nogal te roken
Jullie staan keurig 3e, vertrouwde plek nietwaarquote:
quote:Mido zorgt voor onrust met uitspraken over Ajax' 22 december 2005
Ahmed 'Mido' Hossam heeft in Londen voor opschudding gezorgd met uitspraken over zijn voormalige club Ajax, zo werd woensdagavond gemeld in het Eredivisiejournaal op Talpa. Mido liet in de Britse tabloid The Sun optekenen dat hij van mening is dat Ajax een grotere club is dan Tottenham Hotspur met een rijkere historie.
Ahmed 'Mido' Hossam De Egyptische spits zou komende zomer graag willen terugkeren naar Amsterdam. "Na dit seizoen is alles mogelijk, hoewel ik hier bij Tottenham erg gelukkig ben", aldus Mido. "De Engelse competitie bevalt me wel: snel, aanvallend en fysiek. Nee, de Engelse competitie is totaal niet saai. Als een grote club tegen een kleinere club speelt, kun je nooit voorspellen wie zal winnen. Het Premiership is groter en sterker dan de Nederlandse competitie, maar Ajax is een grotere club dan Tottenham Hotspur. Ajax heeft veel meer historie en glorie."
De kans dat Ajax interesse zal tonen in de 22-jarige oud-Ajacied is echter klein. De Amsterdammers bereikten immers reeds een persoonlijk akkoord met SC Heerenveen-spits Klaas Jan Huntelaar. Mocht Huntelaar naar De Arena komen, dan heeft Ajax vijf centrumspitsen onder contract staan. Ook Yannis Anastasiou, Angelos Charisteas, Markus Rosenberg en Ryan Babel behoren tot de selectie van trainer Danny Blind. Een eventuele terugkeer van Mido op het oude nest lijkt dan ook niet aan de orde.
Wel een mooi stukje overschrijfjournalistiek. Sportweek had twee weken geleden dat interview met Mido in het blad staan. The Sun vertaalt het een week later en probeert commotie te creëren over de uitspraak dat Ajax groter is dan de Spurs. In Nederland wordt het vervolgens weer overgenomen als nieuwsquote:
Yep.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:18 schreef VoreG het volgende:
Ajax is toch ook groter dan de Spurs? PSV en Feyenoord zijn ook groter dan de Spurs....
Er is ook een RBC krantquote:Op donderdag 22 december 2005 15:08 schreef SiemeN het volgende:
AZ doet het een paar seizoennetjes goed en ze denken meteen dé club van de noordkop te zijn?
Ik woon in een plaats 8km van Alkmaar vandaan en kreeg zojuist de "AZ-krant" in mijn brievenbus.
Gelukkig heb ik een openhaard..
Ik kreeg 'm vandaag ookquote:Op donderdag 22 december 2005 15:08 schreef SiemeN het volgende:
AZ doet het een paar seizoennetjes goed en ze denken meteen dé club van de noordkop te zijn?
Ik woon in een plaats 8km van Alkmaar vandaan en kreeg zojuist de "AZ-krant" in mijn brievenbus.
zoiets hadden ze vroeger ook, ook toen het goed ging. Beetje een goed-nieuws-show dusquote:Op donderdag 22 december 2005 15:08 schreef SiemeN het volgende:
Wastora-krantje van de broertjes Molenaar.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:44 schreef Againzender het volgende:
zoiets hadden ze vroeger ook, ook toen het goed ging. Beetje een goed-nieuws-show dus
Het komt live op tv bij SBSquote:Op donderdag 22 december 2005 17:04 schreef JeroenV het volgende:
Het komt toch niet op tv vanavond of wel?
Dat doen ze al. Bij de introductie stond er een lamp op TT pagina 316 die klaagde over de Ajax-kleurstellingquote:Op donderdag 22 december 2005 17:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoelang zou het duren voordat ze in Eindhoven beginnen dat het NOS teletekst logo te Joods is??
[afbeelding]
Turkse SCHquote:
Ik hoorde al mensen mekkeren een paar dagen geleden. Ik zag het ook al meteen. Best flex.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoelang zou het duren voordat ze in Eindhoven beginnen dat het NOS teletekst logo te Joods is??
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doen ze al. Bij de introductie stond er een lamp op TT pagina 316 die klaagde over de Ajax-kleurstelling
Op 801 staat het ook en dat is het voetbalnieuws.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar ff serieus als je daar over gaat klagen is er echt iets mis in de bovenkamer van je, want het logo is van de NOS en niet van KNVB ofzo en het staat niet op de VBL pagina's van teletekst.
hier hetzelfdequote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef Nashje het volgende:
Ik moet vanavond wel werken. En het is ook nog eens koopavond voor kerst dus is de winkel tot 10 open
![]()
.
Tjah het leeft schijnbaar in Rotjeknor en Eindhovenquote:
Jongejonge, denk je nou echt dat dat een item is voor PSV-supporters?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zag het net pas, damn dan heb ik ze dus nog te hoog ingeschat daar in Eindhoven
Nee het leeft bij jou!!!!!! Het is me al eerder opgevallen dat jij je meer bezig houdt met andere clubs dan met je eigen club. Een soort van Ubercalimero ben jequote:Op donderdag 22 december 2005 17:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tjah het leeft schijnbaar in Rotjeknor en Eindhoven
Bwahahahha, wie ben jij?? Ik zie je nooit hier.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:32 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Nee het leeft bij jou!!!!!! Het is me al eerder opgevallen dat jij je meer bezig houdt met andere clubs dan met je eigen club. Een soort van Ubercalimero ben je![]()
Nou ik heb al ooit een discussie met je gehad over het vermeende antivoetbal wat PSV speelt, dus je houdt je er wel degelijk mee bezig. Maar ach ja, het boeit ook niet. Het was op zich wel een leuk geintje wat je maakte, maar aangezien onze eerdere discussie dacht ik dat je het serieuzer bedoelde. Sorry dat ik je verkeerd begreep! En nu weer ontopic, want de naam PSV hoort niet thuis in dit paupertopicquote:Op donderdag 22 december 2005 17:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bwahahahha, wie ben jij?? Ik zie je nooit hier.
En leven bij mij, het viel me net op dat het logo zo was, ik maak er een geintje over en schijnbaar hebben er dus al mensen over geklaagd, dat is dan triest
Daarnaast maak ik me helemaal niet druk over Eindhoven of Rotterdam, post ook zelden in het Ajax topic en al helemaal weinig in die andere twee topics dus "meer gezien" is bull shit.
Waarom reageer ik er eigenlijk op
PSV speelt toch ook anti voetbal, daarom zap ik meestal na een half uurtje PSV al wegquote:Op donderdag 22 december 2005 17:40 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Nou ik heb al ooit een discussie met je gehad over het vermeende antivoetbal wat PSV speelt, dus je houdt je er wel degelijk mee bezig. Maar ach ja, het boeit ook niet. Het was op zich wel een leuk geintje wat je maakte, maar aangezien onze eerdere discussie dacht ik dat je het serieuzer bedoelde. Sorry dat ik je verkeerd begreep! En nu weer ontopic, want de naam PSV hoort niet thuis in dit paupertopic![]()
![]()
quote:Ajax-wortels nog dieper in nieuw AZ-stadion
De website www.afamersfoort.nl heeft beslag weten te leggen op een foto waarin opnieuw een Ajax-shirt in het beton van het nieuwe AZ-stadion wordt gestaan.
Naast het materiaal (Van Gaal, Landzaat, De Cler, Arveladze etc.) beginnen de Ajax-wortels zo langerzamerhand tot in alle geledingen door te dringen bij de Alkmaarse voetbalclub.
Idd, ze gaan zo nog denken dat ze een topclub zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 18:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Treurig hoe sommige 'Ajax-supporters' zoveel energie stoppen in AZ.![]()
Ik heb het ook gelezen. Ik kwam echt niet meer bij ...quote:Op donderdag 22 december 2005 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doen ze al. Bij de introductie stond er een lamp op TT pagina 316 die klaagde over de Ajax-kleurstelling
Je verwacht veel doelpunten? Hoogstens drie denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:35 schreef -Wolf- het volgende:
als ik de komende 24 minuten niet wordt gebeld voor werk, dan ren ik ff naar de Appie voor iets te knagen en te drinken en dan lekker achterovergezakt en ontspannen naar de AJAX - doelpuntenfestijnshow kijken.
ja, ik hoop op veel doelpunten, maar ik verwacht er ook niet echt veel meer dan 3.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je verwacht veel doelpunten? Hoogstens drie denk ik.
Overigens linken Franse media Jaouad Zairi weer aan Ajax, maar ik kan nog geen bron vinden.
Ik dacht dat hij een linksbuiten is.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:42 schreef zjroentje het volgende:
Nog een aanvaller.
Of is hij een buitenspeler?
Linksbuiten of rechtsbuiten. Maar ik vraag me serieus af of ie wel beter is dan Boukhari...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:42 schreef zjroentje het volgende:
Nog een aanvaller.
Of is hij een buitenspeler?
Echt top van die jongen dat hij zich weer terug heeft geknokt in de basis (vooralsnog, ik weet niet hoe het gaat wanneer Grygera weer fit is).quote:'John Heitinga laveert tussen uitersten'
22/12/2005 12:00
Moderne verdediger, strakke wreeftrap, stoďcijns, volwassen, A-international, jong, aanvallende kwaliteiten, overzicht, zeurt niet. Twijfelaar, blessuregevoelig, geremd, te lief, niet goed genoeg voor Jong Oranje, geen specialist.
Alle typeringen zijn van toepassing op John Heitinga. De 22-jarige verdediger van Ajax laveert tussen uitersten en is ondanks zijn onbetwiste mogelijkheden geen vaste waarde. Niet bij Ajax, waar hij desalniettemin opkrabbelde en nu weer basisspeler is. En niet bij Oranje, omdat hij te weinig en te weinig goed speelt. Dat Foppe de Haan hem zelfs niet voor Jong Oranje opriep, is vreemd. Zo veel beter zijn Ron Vlaar en Arnold Kruiswijk niet te noemen.
Toen de situatie het meest uitzichtloos was, en Heitinga mijmerde dat hij gewoon wilde spelen, al was het maar op een pleintje, kreeg hij steun. Louis van Gaal nuanceerde al het doemdenken over Heitinga door zich te melden in het geval Ajax Vlaar zou pikken van AZ. Plots trainde Heitinga als een beest (aldus Blind) en is hij terug waar hij hoort: op het veld.
Heel goed nieuws. Waarheen?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:47 schreef Jopiler het volgende:
Galasek vertrekt bij Ajax. (in de winterstop)
Bron: AT5.
Ik heb nog niks vernomen op bijvoorbeeld at5.nl oid dus....quote:
iddquote:Op donderdag 22 december 2005 20:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
Waarom goed nieuws? Ik heb Galasek altijd een erg nuttige voetballer geweest, met bovendien veel ervaring waar het in deze ploeg juist aan ontbreekt.
Maduro is op die positie nu al beter, Galasek houdt alleen maar op.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
Waarom goed nieuws? Ik heb Galasek altijd een erg nuttige voetballer geweest, met bovendien veel ervaring waar het in deze ploeg juist aan ontbreekt.
Die ervaring van Galasek wordt volgens mij ook erg overschat.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
Niet zo vreemd hč?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:08 schreef HeatWave het volgende:
Maduro brengt al weken niets
Man, Galasek durft de middenllijn niet eens over.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:08 schreef HeatWave het volgende:
Maduro brengt al weken niets Galasek brengt rust en hij heeft ook nog eens prima inzicht.
Dat Maduro op den duur beter wordt daar geloof ik ook wel in, maar tot die tijd zou ik Galasek niet af doen als 'opvulling'.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maduro is op die positie nu al beter, Galasek houdt alleen maar op.
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:58 schreef sweetgirly het volgende:
Yes, Ajax![]()
mr. wolf, het lukt niet hoor![]()
Ik vind het wel grappig. Ons kleine Noord-Hollandse 'broertje' dat zo graag groot wil zijn maar het nooit zal wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Treurig hoe sommige 'Ajax-supporters' zoveel energie stoppen in AZ.![]()
Echt een spannende wedstrijd iddquote:Op donderdag 22 december 2005 21:19 schreef -Wolf- het volgende:
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |