Dat doen ze al. Bij de introductie stond er een lamp op TT pagina 316 die klaagde over de Ajax-kleurstellingquote:Op donderdag 22 december 2005 17:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoelang zou het duren voordat ze in Eindhoven beginnen dat het NOS teletekst logo te Joods is??
[afbeelding]
Turkse SCHquote:
Ik hoorde al mensen mekkeren een paar dagen geleden. Ik zag het ook al meteen. Best flex.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoelang zou het duren voordat ze in Eindhoven beginnen dat het NOS teletekst logo te Joods is??
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doen ze al. Bij de introductie stond er een lamp op TT pagina 316 die klaagde over de Ajax-kleurstelling
Op 801 staat het ook en dat is het voetbalnieuws.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar ff serieus als je daar over gaat klagen is er echt iets mis in de bovenkamer van je, want het logo is van de NOS en niet van KNVB ofzo en het staat niet op de VBL pagina's van teletekst.
hier hetzelfdequote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef Nashje het volgende:
Ik moet vanavond wel werken. En het is ook nog eens koopavond voor kerst dus is de winkel tot 10 open
![]()
.
Tjah het leeft schijnbaar in Rotjeknor en Eindhovenquote:
Jongejonge, denk je nou echt dat dat een item is voor PSV-supporters?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zag het net pas, damn dan heb ik ze dus nog te hoog ingeschat daar in Eindhoven
Nee het leeft bij jou!!!!!! Het is me al eerder opgevallen dat jij je meer bezig houdt met andere clubs dan met je eigen club. Een soort van Ubercalimero ben jequote:Op donderdag 22 december 2005 17:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tjah het leeft schijnbaar in Rotjeknor en Eindhoven
Bwahahahha, wie ben jij?? Ik zie je nooit hier.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:32 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Nee het leeft bij jou!!!!!! Het is me al eerder opgevallen dat jij je meer bezig houdt met andere clubs dan met je eigen club. Een soort van Ubercalimero ben je![]()
Nou ik heb al ooit een discussie met je gehad over het vermeende antivoetbal wat PSV speelt, dus je houdt je er wel degelijk mee bezig. Maar ach ja, het boeit ook niet. Het was op zich wel een leuk geintje wat je maakte, maar aangezien onze eerdere discussie dacht ik dat je het serieuzer bedoelde. Sorry dat ik je verkeerd begreep! En nu weer ontopic, want de naam PSV hoort niet thuis in dit paupertopicquote:Op donderdag 22 december 2005 17:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bwahahahha, wie ben jij?? Ik zie je nooit hier.
En leven bij mij, het viel me net op dat het logo zo was, ik maak er een geintje over en schijnbaar hebben er dus al mensen over geklaagd, dat is dan triest
Daarnaast maak ik me helemaal niet druk over Eindhoven of Rotterdam, post ook zelden in het Ajax topic en al helemaal weinig in die andere twee topics dus "meer gezien" is bull shit.
Waarom reageer ik er eigenlijk op
PSV speelt toch ook anti voetbal, daarom zap ik meestal na een half uurtje PSV al wegquote:Op donderdag 22 december 2005 17:40 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Nou ik heb al ooit een discussie met je gehad over het vermeende antivoetbal wat PSV speelt, dus je houdt je er wel degelijk mee bezig. Maar ach ja, het boeit ook niet. Het was op zich wel een leuk geintje wat je maakte, maar aangezien onze eerdere discussie dacht ik dat je het serieuzer bedoelde. Sorry dat ik je verkeerd begreep! En nu weer ontopic, want de naam PSV hoort niet thuis in dit paupertopic![]()
![]()
quote:Ajax-wortels nog dieper in nieuw AZ-stadion
De website www.afamersfoort.nl heeft beslag weten te leggen op een foto waarin opnieuw een Ajax-shirt in het beton van het nieuwe AZ-stadion wordt gestaan.
Naast het materiaal (Van Gaal, Landzaat, De Cler, Arveladze etc.) beginnen de Ajax-wortels zo langerzamerhand tot in alle geledingen door te dringen bij de Alkmaarse voetbalclub.
Idd, ze gaan zo nog denken dat ze een topclub zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 18:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Treurig hoe sommige 'Ajax-supporters' zoveel energie stoppen in AZ.![]()
Ik heb het ook gelezen. Ik kwam echt niet meer bij ...quote:Op donderdag 22 december 2005 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doen ze al. Bij de introductie stond er een lamp op TT pagina 316 die klaagde over de Ajax-kleurstelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |