Hiep-hoi! Harry blijft nog wel evenquote:'Harry' gaat voorlopig niet weg bij Ajax
Woensdag 21 december, door SV, Amsterdam, 11.36u GMT+01.00, Skysports
De zaakwaarnemer van Angelos Charisteas heeft tegenover Skysports verteld dat de Griekse aanvaller voorlopig nog niet weg gaat bij Ajax. Hij heeft het naar zijn zin in Amsterdam.
'Hij's een van de sleutelspelers van de selectie en is er trots op dat in het shirt van Ajax mag uitkomen', zegt agent Paul Koutsoliakos. Volgens hem is er niet een procent kans dat Charisteas weg gaat deze winter of komende zomer.
Charisteas zou ook niet op huurbasis willen vertrekken, maar altijd een transfer hebben.
quote:Jonge spits van Genk nog steeds gevolgd
Skysports meldt dat Ajax, Chelsea, Bayern Munchen en FC Barcelona nog steeds de jonge 17-jarige aanvaller Steven Defour van Racing Genk volgen. Dat meldde de technisch directeur.
Genk weet wel zeker dat spits Defour niet weg wil bij de Belgische topclub. Hij zou ook zojuist zijn contract hebben verlengd.
quote:'Harry' gaat voorlopig niet weg bij Ajax
Woensdag 21 december, door SV, Amsterdam, 11.36u GMT+01.00, Skysports
De zaakwaarnemer van Angelos Charisteas heeft tegenover Skysports verteld dat de Griekse aanvaller voorlopig nog niet weg gaat bij Ajax. Hij heeft het naar zijn zin in Amsterdam.
'Hij's een van de sleutelspelers van de selectie en is er trots op dat in het shirt van Ajax mag uitkomen', zegt agent Paul Koutsoliakos. Volgens hem is er niet een procent kans dat Charisteas weg gaat deze winter of komende zomer.
Charisteas zou ook niet op huurbasis willen vertrekken, maar altijd een transfer hebben.
quote:Vlaar dichtbij transfer naar Tottenham
Volgens het Algemeen Dagblad zal Ron Vlaar niet meer naar Ajax gaan, maar dichtbij een transfer naar Tottenham Hotspur zijn. De clubs zijn al in onderhandeling.
Vlaar vertrekt volgens de krant in de zomer naar de Engelsen. De arbitragezaak, die hij wilde aanspannen om naar Ajax te gaan, wordt zo goed als zeker afgeblazen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Roycoooooo het volgende:
Edit: Naar welke club zou Trabelsi heen gaan? Hoor er de laatste weinig meer van![]()
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=178&Itemid=2 (beetje raar verhaal maargoed)quote:Aan het einde van deze voetbaljaargang verlaat hij Amsterdam. Zelf weet hij al waar hij heengaat, maar vertellen doet hij het niet. “Dat is niet belangrijk”, zegt hij resoluut. “Ik speel nu bij Ajax en ik beslis zelf wanneer ik vertel waar ik heen ga.”
quote:21/12/2005 - 'Juventus denkt weer aan Grygera'
(Gepost door RvN)
Volgens het Italiaanse tijdschrift Football Italia zou Juventus weer denken aan Grygera. Op het moment dat Grygera voor Ajax koos, was hij ook al nadrukkelijk in de pciture bij de Italiaanse topclub. Volgens het Italiaanse tijdschrift heeft Grygera een transferclausule in zijn contract van 4 miljoen pond
Mischien kunnen we stam losweken aan het einde van eht seizoen bij Milaanquote:Op woensdag 21 december 2005 12:44 schreef S-Two het volgende:
Vlaar komt dus waarschijnlijk niet, ben ik niet echt rouwig om. Met Heitinga, Grygera, Vermaelen en Escude hebben we genoeg centrale verdedigers. Wanneer Grygera en Escude echter weggaan, vind ik wel dat er iemand bij moet komen (en dan niet Schilder maar een wat ervaren man, derhalve moet Schilder wel gewoon bij de selectie).
Als ik eerlijk ben zie ik Stam niet naar Ajax komen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef Fathom het volgende:
[..]
Mischien kunnen we stam losweken aan het einde van eht seizoen bij MilaanPSV heeft toch geen geld meer.
6 miljoen euro. Mwah, het had idd beter gekund ...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef twi het volgende:
4 miljoen pond. Wat dom, wat dom....
zeker weten. weet niet hoe lang hij nog heeft maar vind 6 wel wat weinig.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
6 miljoen euro. Mwah, het had idd beter gekund ...
Nog 1,5 jaar, in de zomer dus nog 1 jaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeker weten. weet niet hoe lang hij nog heeft maar vind 6 wel wat weinig.
Vrij simpel, hij zal ook wel rond een miljoen verdienen per jaar. Dan maak je er dus over 2 jaar tijd geen winst op, wellicht zelfs verlies. Ajax moet het juist hebben van transferbedragen, dus dan ben je ontzettend stom bezig wanneer je bij aanschaf van een speler de maximale winst tot 2 miljoen limiteert. Nu kan je met een jaar op z'n contract nog content zijn met 6 miljoen, maar wanneer Grygera zich nog een half jaar doorontwikkeld en een puik van een WK speelt, had je 'm wellicht voor 10 van de hand kunnen doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef sol1tair het volgende:
Waarom kapitaalvernietiging ... als je meer krijgt dan je betaald hebt? Kapitaalvernietiging is dat er vier spelers deze zomer gratis weg lopen ... niet dat ik er erg rouwig om ben.
Ben wel benieuw hoe de stoelendans rondom de spitsen gaat verlopen als Huntelaar daadwerkelijk komt. Ananas gaat zeker weg, maar dan houden we er nog altijd vier over.
Woehoe.... Vlaar welcome in North-Londonquote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Vlaar dichtbij transfer naar Tottenham
Volgens het Algemeen Dagblad zal Ron Vlaar niet meer naar Ajax gaan, maar dichtbij een transfer naar Tottenham Hotspur zijn. De clubs zijn al in onderhandeling.
Vlaar vertrekt volgens de krant in de zomer naar de Engelsen. De arbitragezaak, die hij wilde aanspannen om naar Ajax te gaan, wordt zo goed als zeker afgeblazen.
In die tussentijd heeft ie hopelijk al het e.e.a. opgeleverd door zijn meerwaarde voor Ajax.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Vrij simpel, hij zal ook wel rond een miljoen verdienen per jaar. Dan maak je er dus over 2 jaar tijd geen winst op, wellicht zelfs verlies. Ajax moet het juist hebben van transferbedragen, dus dan ben je ontzettend stom bezig wanneer je bij aanschaf van een speler de maximale winst tot 2 miljoen limiteert. Nu kan je met een jaar op z'n contract nog content zijn met 6 miljoen, maar wanneer Grygera zich nog een half jaar doorontwikkeld en een puik van een WK speelt, had je 'm wellicht voor 10 van de hand kunnen doen.
quote:Van Geel prijst 'echte Ajacied' Heitinga 20 december 2005
Ajax' technisch directeur Martin van Geel heeft zich in het AT5-programma FC Godenzonen lovend uitgelaten over Johnny Heitinga. Volgens Van Geel heeft de verdediger op een goede wijze zijn vormcrisis overwonnen. "Een aantal gesprekken, John nam vaak zelf het initiatief, hebben geholpen", verklaarde de Ajax-directeur. "Ook bleek hij helemaal niet open te staan voor een transfer naar bijvoorbeeld AZ. Hij is een echte Ajacied."
Martin van Geel Van Geel gaf tevens aan dat hij de breedte van de A-selectie ziet als een luxeprobleem. Ex-Ajacied Rafael van der Vaart gaf onlangs aan dat Ajax over te veel goede voetballers beschikt, maar Van Geel is dat niet met hem eens. "Iedereen krijgt speeltijd, er raakt er altijd wel weer één geblesseerd of er is iemand geschorst. En als iemand goed speelt moet een ander zich terug in het elftal knokken. Dat is topvoetbal."
Verrassend dat Juve hem laat lopen. Wellicht toch bang voor de knie.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:29 schreef Radegast het volgende:
Maxwell zou gisteren een akkoord hebben gesloten met Inter. http://www.sports.it/it/cmc/calcio/200551/cmc_90472.html
quote:Blind neemt dezelfde achttien spelers mee die afgelopen zondag verantwoordelijk waren voor de competitiezege op NAC Breda (0-2). Dat betekent dat de talenten Emmanuel Boakye en Jeffrey Sarpong bij de selectie blijven. Behalve de langer afwezigen Julien Escudé, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea, Maxwell en Kenneth Vermeer blijven ook de geblesseerden Steven Pienaar en Hedwiges Maduro plus derde keeper Hans Vonk achter in Amsterdam. Met de rentree van Zdenek Grygera wordt nog even gewacht, alhoewel de Tsjechische verdediger vrijwel is hersteld van zijn hersenschudding en al enige tijd in groepsverband traint. Urby Emanuelson is volgens Blind op de weg terug, maar ook Ajax’ revelatie van dit seizoen zal niet spelen tegen Eindhoven. ,,Het gaat per dag beter met hem’’, aldus Blind over de linkspoot, die door vermoeidheid en een kortstondig griepje werd teruggeworpen.
quote:'Ik kon wel scoren maar ik liet me vallen. Hij rood, wij met elf tegen tien verder"
Helmond Sport-aanvaller Orlando Smeekes legt doodleuk uit wat hem bezielde in het bekerduel met Ajax 2 (SBS6)
Ik vind Huntelaar een dusdanig talent dat hij niet echt een onzekere factor is. Harry daarentegen was een aankoop van niks. Te weinig scorend vermogen én te weinig voetballend vermogen. Over geld door het toilet spoelen gesproken.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat Harry moet blijven en dat Ajax geen geld in onzekere factoren als Huntelaar moet steken. Tenzij ze er met 3 miljoen aan kunnen komen.
Wat een pannekoek die Smeekes.quote:
Harry 5 goals uit 7 duels.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik vind Huntelaar een dusdanig talent dat hij niet echt een onzekere factor is. Harry daarentegen was een aankoop van niks. Te weinig scorend vermogen én te weinig voetballend vermogen. Over geld door het toilet spoelen gesproken.
quote!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef JeroenV het volgende:
Ook al misschien een arbitragezaak voor KJH lees ik net?
Sorry, dat zou ik best triest vinden van Ajax.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef JeroenV het volgende:
Ook al misschien een arbitragezaak voor KJH lees ik net?
quote:Martin van Geel denkt dat AZ nooit zal uitgroeien tot een echte topclub. Dit stelde de Ajax-directeur maandag in het AT5-programma FC Godenzonen.
"AZ zal nooit een echte topclub worden, want daarvoor mist het teveel. Het mist daarvoor de achterban, het mist daarvoor het budget(...) Het waren leuke jaren bij AZ, maar Ajax is voor mij pas een echte uitdaging
maar da's logischquote:
Tja, één zwaluw maakt nog geen zomer. Zijn statistieken tot nu toe spreken nog niet voor zich, zijn spel en de goals die hij heeft gemaakt al helemaal niet. Mocht hij na een heel seizoen van 20 a 30 wedstrijden nog zo'n gemiddelde hebben dan was het een hele andere zaak. Harry komt zowel in de combinatie als in de afronding tekort.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je de statistieken erop na slaat is Machlas de beste spits van Ajax geweest de afgelopen jaren...
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je de statistieken erop na slaat is Machlas de beste spits van Ajax geweest de afgelopen jaren...
Dat is/ was niet alleen bij hem het geval, wij verwachten altijd teveel van spelers...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:45 schreef jimjim1983 het volgende:
ja die scoorde er bijna 1 per 2,5 wedstrijd ofzo toch? we verwachtte toen teveel van hem.
klopt, maar we verwachten nu wel iets minder. als we nu een spits hebben die iedere 2 wedstrijden scoort dan zijn we tevreden.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is/ was niet alleen bij hem het geval, wij verwachten altijd teveel van spelers...![]()
6 miljoen weinigquote:Op woensdag 21 december 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeker weten. weet niet hoe lang hij nog heeft maar vind 6 wel wat weinig.
Hoofdprijs? Ga toch weg, ik ga toch ook geen onzin verkondigen dat jullie blij mogen zijn dat Alex 4 miljoen op zal brengen. Aan de andere kant, die is natuurlijk al gewoon van Chelseaquote:Op woensdag 21 december 2005 17:02 schreef leolinedance het volgende:
6 miljoen weinig![]()
![]()
Nou ik zou zeggen strik erom en weg ermeeEr moet niet te hoog van de toren geblazen worden, de spelers hebben weinig tot niks gepresteerd. Dus om nu de hoofdprijs te vragen lijkt me een beetje overdreven
quote:Volgens Italiaanse websites heeft Maxwell dinsdag een akkoord bereikt met Inter over een transfer. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola ontkent dit echter ten stelligste tegenover AT5.
Raiola: "Er is absoluut geen sprake van een contract. We wachten eerst rustig Maxwells herstel af. In februari zien we verder. " Zoals verwacht lijkt Maxwell dus de rest van het seizoen Ajacied te blijven.
De verdediger herstelt in zijn geboorteland Brazilië van een ernstige knieblessure die hij in april opliep in de bekerwedstrijd tegen Willem II.
Jullie? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hoofdprijs? Ga toch weg, ik ga toch ook geen onzin verkondigen dat jullie blij mogen zijn dat Alex 4 miljoen op zal brengen. Aan de andere kant, die is natuurlijk al gewoon van Chelsea
Zes miljoen is weinig voor een van de beste verdedigers uit de HCE die bovendien een basisplaats heeft in de hoogst geplaatste Europese ploeg in de FIFA ranglijst en WK-ganger Tsjechie.
Vlaar heeft een jeugdcontract, dat ligt geheel anders.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dan zeuren als AZ 3 milj vraagt voor Vlaar(dat is de helft van 6 miljoen ja
)
Onzin. De kleine clubjes zijn het zat dat de topclubs elke keer hun spelers het hoofd op hol brengen om vervolgens die speler voor een fooi over te nemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Tien fuckin miljoen is toch ook gewoon veel te veel.
De kleine clubs krijgen het een beetje te hoog in de bol...
Nee hoor, Shota Arveladze, Patrick Kluivert en daarna Ahmed Hossamquote:Op woensdag 21 december 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo supersterk staat het nou ook weer niet. Aangezien KJ al heeft aangegeven naar Ajax te willen heeft Heerenveen toch een morele verplichting om er met Ajax uit te komen. Ze kunnen wel hun poten stijf blijven houden om de laatste cent er uit te trekken, maar het imago van Heerenveen is juist dat het een ideale springplank is op weg naar een topclub. Als ze de transfer van KJ nu gaan frustreren dan zijn ze dat imago zo weer kwijt en gaan spelers naar clubs als RKC, etc...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Onzin. De kleine clubjes zijn het zat dat de topclubs elke keer hun spelers het hoofd op hol brengen om vervolgens die speler voor een fooi over te nemen.
Heerenveen is financieel kerngezond en heeft geen transfers nodig om de begroting rond te krijgen, en staat dus sterk in de onderhandeling.
Shit, Benni vergeten!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef Kang-He het volgende:
Benni behoort ook nog tot de topschutters.
We houden het even bij echte centrumspitsen hé?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:24 schreef Houniet het volgende:
en Jari dandie scoorde er ook heel wat toch
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
We houden het even bij echte centrumspitsen hé? [afbeelding]
Even puur voor de vergelijking,quote:Op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee hoor, Shota Arveladze, Patrick Kluivert en daarna Ahmed Hossam![]()
Dan pas Nikos.
nikos machlas 74 wedstrijden,38 doelpunten= 0,51 dpw
zlatan ibrahimovic 74 wedstrijden,35 doelpunten= 0,47 dpw
shota arveladze 96 wedstrijden,56 doelpunten= 0,58 dpw
patrick kluivert 70 wedstrijden,39 doelpunten= 0,55 dpw
ahmed hossam 40 wedstrijden,21 doelpunten= 0,52 dpw
nwankwo kanu 54 wedstrijden,25 doelpunten= 0,46 dpw
benni mccarthy 36 wedstrijden, 20 goals= 0,55 dpw
Je loopt appels met peren te vergelijken. In het ajax systeem scoren spitsen per definitie minder, bij ajax scoort de rest van de spelers over het algemeen meer.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Even puur voor de vergelijking,
Ruud van Nistelrooij 67 wedstrijden, 67 doelpunten = 1,00 dpw
Mateja Kezman 93 wedstrijden, 74 doelpunten = 0,80 dpw
Luc Nilis 164 wedstrijden, 110 doelpunten = 0,67 dpw
Echt een oogje voor spitsen hebben ze bij ajax nooit gehad blijkbaar![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:03 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Je loopt appels met peren te vergelijken. In het ajax systeem scoren spitsen per definitie minder, bij ajax scoort de rest van de spelers over het algemeen meer.
Dit seizoen loopt het niet echt goed nee, alhoewel nu misschien weer een beetje beter gaat. Maar als je kijkt naar bijv. vorig seizoen toen was er een nieuw record gezet met het aantal spelers dat scoorde, dat zegt toch wel iets.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Dat Sneijder momenteel topscorer is zegt genoeg...
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dit seizoen loopt het niet echt goed nee, alhoewel nu misschien weer een beetje beter gaat. Maar als je kijkt naar bijv. vorig seizoen toen was er een nieuw record gezet met het aantal spelers dat scoorde, dat zegt toch wel iets.
En 4 mln voor Huntelaar is natuurlijk veels te weinig als je hem echt wilt kopen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:59 schreef leolinedance het volgende:
Ja, deze spelers horen nl. ook echt in het rijtje recente spelers hequote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, prutsers waren het altijd bij Ajax.
Piet van Reenen: 272 doelpunten in 237 wedstrijden: 1,17 pw
Ruud Geels: 123 doelpunten in 132 wedstrijden: 0,93 pw
Johan Cruijff: 266 in 364 wedstrijden 0,73 pw
Henk Groot: 208 in 305 wedstrijden 0,68 pw
![]()
DAT zijn waarden zeg....quote:Piet van Reenen: 272 doelpunten in 237 wedstrijden: 1,17 pw
Ja klopt, maar jammer genoeg hebben we het over de afgelopen jaren....quote:
Nogmaals, het is appels met peren vergelijken.. Bij Ajax scoren er zoveel spelers meer, vaker dan de nummer 9.. Bij PSV is dat anders...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, deze spelers horen nl. ook echt in het rijtje recente spelers he
Eérst kijken, dan posten![]()
Ja dat klopt. Daar hoor je mij toch ook niks over zeggen?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nogmaals, het is appels met peren vergelijken.. Bij Ajax scoren er zoveel spelers meer, vaker dan de nummer 9.. Bij PSV is dat anders...
Je schreef toch volgens mij echt dit:quote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef leolinedance het volgende:
Ja, deze spelers horen nl. ook echt in het rijtje recente spelers he
Eérst kijken, dan posten![]()
Dus ik haalde even wat voorbeelden voor je boven water.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:59 schreef leolinedance het volgende:
Wat is dan je kritiekquote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Daar hoor je mij toch ook niks over zeggen?
Ja sorry foutje van mij. Had je kunnen weten door even naar de post te kijken waar ik op reageerdequote:Op woensdag 21 december 2005 20:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je schreef toch volgens mij echt dit:
[..]
Dus ik haalde even wat voorbeelden voor je boven water.
Trouwens dan heb ik het nog niet eens over spelers als Marco van Basten en Wim Kieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |