abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33275021
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:

Vlaar dichtbij transfer naar Tottenham

Volgens het Algemeen Dagblad zal Ron Vlaar niet meer naar Ajax gaan, maar dichtbij een transfer naar Tottenham Hotspur zijn. De clubs zijn al in onderhandeling.

Vlaar vertrekt volgens de krant in de zomer naar de Engelsen. De arbitragezaak, die hij wilde aanspannen om naar Ajax te gaan, wordt zo goed als zeker afgeblazen.
Woehoe.... Vlaar welcome in North-London
pi_33275214
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef twi het volgende:

[..]

Vrij simpel, hij zal ook wel rond een miljoen verdienen per jaar. Dan maak je er dus over 2 jaar tijd geen winst op, wellicht zelfs verlies. Ajax moet het juist hebben van transferbedragen, dus dan ben je ontzettend stom bezig wanneer je bij aanschaf van een speler de maximale winst tot 2 miljoen limiteert. Nu kan je met een jaar op z'n contract nog content zijn met 6 miljoen, maar wanneer Grygera zich nog een half jaar doorontwikkeld en een puik van een WK speelt, had je 'm wellicht voor 10 van de hand kunnen doen.
In die tussentijd heeft ie hopelijk al het e.e.a. opgeleverd door zijn meerwaarde voor Ajax.
  woensdag 21 december 2005 @ 15:06:38 #33
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33275448
AJAX!
  woensdag 21 december 2005 @ 15:14:37 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33275717
AJAX
wat gaan jullie hard met die topics :p
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 21 december 2005 @ 15:17:16 #35
108558 Messenga
pi_33275809
quote:
Van Geel prijst 'echte Ajacied' Heitinga 20 december 2005

Ajax' technisch directeur Martin van Geel heeft zich in het AT5-programma FC Godenzonen lovend uitgelaten over Johnny Heitinga. Volgens Van Geel heeft de verdediger op een goede wijze zijn vormcrisis overwonnen. "Een aantal gesprekken, John nam vaak zelf het initiatief, hebben geholpen", verklaarde de Ajax-directeur. "Ook bleek hij helemaal niet open te staan voor een transfer naar bijvoorbeeld AZ. Hij is een echte Ajacied."

Martin van Geel Van Geel gaf tevens aan dat hij de breedte van de A-selectie ziet als een luxeprobleem. Ex-Ajacied Rafael van der Vaart gaf onlangs aan dat Ajax over te veel goede voetballers beschikt, maar Van Geel is dat niet met hem eens. "Iedereen krijgt speeltijd, er raakt er altijd wel weer één geblesseerd of er is iemand geschorst. En als iemand goed speelt moet een ander zich terug in het elftal knokken. Dat is topvoetbal."
  woensdag 21 december 2005 @ 15:20:19 #36
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33275917
Heitinga is goed bezig .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33275926
Dat is nu een jongen naar mijn hart, kan Nigel nog een voorbeeld aan nemen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33276201
Ik vind dat Harry moet blijven en dat Ajax geen geld in onzekere factoren als Huntelaar moet steken. Tenzij ze er met 3 miljoen aan kunnen komen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33276229
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:29 schreef Radegast het volgende:
Maxwell zou gisteren een akkoord hebben gesloten met Inter. http://www.sports.it/it/cmc/calcio/200551/cmc_90472.html
Verrassend dat Juve hem laat lopen. Wellicht toch bang voor de knie.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 21 december 2005 @ 15:31:30 #40
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33276255
quote:
Blind neemt dezelfde achttien spelers mee die afgelopen zondag verantwoordelijk waren voor de competitiezege op NAC Breda (0-2). Dat betekent dat de talenten Emmanuel Boakye en Jeffrey Sarpong bij de selectie blijven. Behalve de langer afwezigen Julien Escudé, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea, Maxwell en Kenneth Vermeer blijven ook de geblesseerden Steven Pienaar en Hedwiges Maduro plus derde keeper Hans Vonk achter in Amsterdam. Met de rentree van Zdenek Grygera wordt nog even gewacht, alhoewel de Tsjechische verdediger vrijwel is hersteld van zijn hersenschudding en al enige tijd in groepsverband traint. Urby Emanuelson is volgens Blind op de weg terug, maar ook Ajax’ revelatie van dit seizoen zal niet spelen tegen Eindhoven. ,,Het gaat per dag beter met hem’’, aldus Blind over de linkspoot, die door vermoeidheid en een kortstondig griepje werd teruggeworpen.
quote:
'Ik kon wel scoren maar ik liet me vallen. Hij rood, wij met elf tegen tien verder"
Helmond Sport-aanvaller Orlando Smeekes legt doodleuk uit wat hem bezielde in het bekerduel met Ajax 2 (SBS6)
pi_33276367
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat Harry moet blijven en dat Ajax geen geld in onzekere factoren als Huntelaar moet steken. Tenzij ze er met 3 miljoen aan kunnen komen.
Ik vind Huntelaar een dusdanig talent dat hij niet echt een onzekere factor is. Harry daarentegen was een aankoop van niks. Te weinig scorend vermogen én te weinig voetballend vermogen. Over geld door het toilet spoelen gesproken.
pi_33276422
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:31 schreef Houniet het volgende:

[afbeelding]
Wat een pannekoek die Smeekes.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33276451
Ook al misschien een arbitragezaak voor KJH lees ik net?
pi_33276506
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ik vind Huntelaar een dusdanig talent dat hij niet echt een onzekere factor is. Harry daarentegen was een aankoop van niks. Te weinig scorend vermogen én te weinig voetballend vermogen. Over geld door het toilet spoelen gesproken.
Harry 5 goals uit 7 duels.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 21 december 2005 @ 15:39:19 #45
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33276511
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef JeroenV het volgende:
quote!
pi_33276579
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Laat ze maar lullen mm, Charisteas kan toch niks goed doen.
pi_33276588
http://www.abelenstra.com/frl/index.php?option=content&task=view&id=1216

Mogelijk arbitrage Huntelaar

Ajax wil vier miljoen betalen voor Klaas Jan Huntelaar, SC Heerenveen vraagt tien miljoen. Een arbitrage-zaak moet mogelijk een overgang forceren.

Arnold Oosterveer meldde dinsdag enthousiast dat de clubs er waarschijnlijk wel uit zouden komen. Omrop Fryslân meldt woensdag dat de partijen nog heel ver uit elkaar liggen en dat een arbitrage-zaak mogelijk uitsluitsel moet geven. Ajax wil de topscorer van Nederland namelijk beslist in januari aan de selectie toevoegen.

Huntelaar zelf geeft overigens de voorkeur aan een overstap in de zomer en wil liefst het seizoen afmaken bij SC Heerenveen. Het contract van de spits loopt af in de zomer van 2007.
pi_33276622
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef JeroenV het volgende:
Sorry, dat zou ik best triest vinden van Ajax.

Ze weten dat de vraagprijs boven de 6 miljoen ligt, en dat ie zelfs tegen de 10 loopt.
Dan moet je geen 4 miljoen bieden, dat is belachelijk.
pi_33276650
Vraag en aanbod liggen wel heel ver uit elkaar inderdaad.
pi_33276902
6 mln verschil is geen kattenpis

Ze willen nog wel graag naar Ajax gaan, eerst dreigde Vlaar al met een arbitragezaak en nu KJH
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 21 december 2005 @ 16:18:20 #51
108558 Messenga
pi_33277799
quote:
Martin van Geel denkt dat AZ nooit zal uitgroeien tot een echte topclub. Dit stelde de Ajax-directeur maandag in het AT5-programma FC Godenzonen.

"AZ zal nooit een echte topclub worden, want daarvoor mist het teveel. Het mist daarvoor de achterban, het mist daarvoor het budget(...) Het waren leuke jaren bij AZ, maar Ajax is voor mij pas een echte uitdaging
  woensdag 21 december 2005 @ 16:21:03 #52
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33277906
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:18 schreef Messenga het volgende:

[..]
maar da's logisch
  woensdag 21 december 2005 @ 16:23:11 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33277979
Tien miljoen Euro voor KJH slaat ook helemaal nergens op, als je ziet voor welke bedragen bijvoorbeeld Patrick Vieira en Zlatan Ibrahimovic naar Juventus vertrokken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33277983
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:18 schreef Messenga het volgende:

[..]
Logisch
pi_33278115
Ajax weer eens lekker voor elkaar met alle spelers die gratis weglopen, die zogenaamde achterlijke clausule in het contract van Grygera en versterkingen die graag naar Ajax willen (Vlaar, Huntelaar) maar waarvoor Ajax niet wil betalen of ze om dubieuze redenen afkeurt (Kone). Om dan maar niet te spreken over alle miskopen van de laatste jaren. (teveel om op te noemen waaronder Charisteas)

Nu is 10 miljoen ook wel erg veel geld voor Huntelaar, maar 4 miljoen slaat nergens op. Overigens neem ik de bron Omrop Fryslan wel erg in twijfel.
pi_33278309
'Maxwell bereikt akkoord met Internazionale'

Volgens Italiaanse websites heeft Ajacied Maxwell dinsdag een akkoord bereikt met Internazionale over een transfer. Dat weet de Amsterdamse tv-zender AT5 woensdagmiddag te melden. Daarmee zou de Europese topclub uit Milaan in de strijd om de 24-jarige Braziliaanse verdediger rivaal Juventus te slim af zijn geweest.

Maxwell is aan het einde van het seizoen transfervrij.
pi_33278373
Tien fuckin miljoen is toch ook gewoon veel te veel.
De kleine clubs krijgen het een beetje te hoog in de bol...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33278543
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tja, één zwaluw maakt nog geen zomer. Zijn statistieken tot nu toe spreken nog niet voor zich, zijn spel en de goals die hij heeft gemaakt al helemaal niet. Mocht hij na een heel seizoen van 20 a 30 wedstrijden nog zo'n gemiddelde hebben dan was het een hele andere zaak. Harry komt zowel in de combinatie als in de afronding tekort.
pi_33278646
Als je de statistieken erop na slaat is Machlas de beste spits van Ajax geweest de afgelopen jaren...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')