maar dat was toch al langer bekend? Is toch niets mis meequote:Op woensdag 21 december 2005 20:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb geen kritiek. Het is een constatering
Goaltjes Piet! Wat een spits was dat ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, prutsers waren het altijd bij Ajax.
Piet van Reenen: 272 doelpunten in 237 wedstrijden: 1,17 pw
Ruud Geels: 123 doelpunten in 132 wedstrijden: 0,93 pw
Johan Cruijff: 266 in 364 wedstrijden 0,73 pw
Henk Groot: 208 in 305 wedstrijden 0,68 pw
![]()
quote:<Persie> als Feyenoord 2x in t jaar zou winnen van ajaks is dat evenveel waard voor mij als een landskampioenschap
Ja, zo kneuzig zijn ze..quote:
Er is nu in ieder geval al 1x van beide clubs verloren dit seizoenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kneuzig zijn ze..
Als ik als Ajacied 2 keer van psv verlies, 2 keer van f;noord maar ik word wel kampioen, ach dan moet dat maar.
Liever niet natuurlijk, gewoon ALLES winnen.
We liggen op schema dusquote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er is nu in ieder geval al 1x van beide clubs verloren dit seizoen![]()
2-3quote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou die 2-3 van vorig jaar voelde voor mij anders ook als een halve kampioenschap
tuurlijk, maar de manier waarop.....prachtig!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:40 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, dat is best leuk hoor op dat moment, maar verder... nogal logisch dat je wint van de kakkerlakjes.
ja, erger KAN bijna niet voor zequote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
tuurlijk, maar de manier waarop.....prachtig!
Hoe ist op stage trouwens?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
2-3![]()
toen zat ik in de kroeg, met 70% aan feyenoord supportersik juiche zeg, toen moest ik maar opzoute voordat er ruzie uitbrak
![]()
maar die overwinning zal ik niet vergeten
omg ja lekker hoor :p k las vd week nog een paar topic's door :pquote:
goed tijdverdrijf was dat hequote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
omg ja lekker hoor :p k las vd week nog een paar topic's door :p
ssssstquote:Op woensdag 21 december 2005 20:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
goed tijdverdrijf was dat heAlleen die verrekte mod's de hele tijd
![]()
Boeie.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Wisten jullie dat je zowel sup als sub kunt typen?
subbortersquote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Wisten jullie dat je zowel sup als sub kunt typen?
quote:'Arbitragezaak om Huntelaar'
De kans is aanwezig dat Klaas Jan Huntelaar via een arbitragezaak bij Ajax terecht zal moeten komen, aldus Omroep Friesland. Het bod dat Ajax op de spits gedaan heeft bij SC Heerenveen, zou nog ver afliggen van het bedrag dat de Friezen verlangen.
Zaakwaarnemer Arnold Oosterveer van Huntelaar verklaarde deze week nog dat 'beide partijen er wel uit zouden komen'. Huntelaar, die al een persoonlijk akkoord heeft met de Amsterdammers, zou zes miljoen euro moeten opbrengen. Het probleem is dat Ajax naar verluidt 'slechts' vier miljoen euro zou bieden.
Huntelaar gaf zelf eerder al aan liever het seizoen af te maken bij Heerenveen, aangezien hij het gevoel heeft 'dat er nog iets niet af is'. Hiermee doelt de Jong Oranje-aanvaller vooral op het feit dat Heerenveen in de UEFA Cup overwintert is. Ajax wil hem echter al in januari aan de selectie toevoegen.
quote:Olympique Marseille heeft belangstelling voor Patrick Kluivert. Dit heeft trainer Jose Anigo gezegd in een vraaggesprek met de Franse krant La Marseillaise. "Maar ook Marco di Vaio (Valencia CF), Djibril Cissé (Liverpool) en Maxi López (FC Barcelona) staan op ons lijstje", vertelt Anigo. "Een van die vier spelers komt in de winterstop zeker naar Marseille. Wij willen een spits van wereldklasse."
Kluivert staat sinds afgelopen zomer onder contract bij Valencia CF. De aanvaller, die onlangs gelinkt werd aan Ajax, is momenteel herstellende van een dijbeenblessure.
quote:Ron Vlaar zet zijn carriere hoogstwaarschijnlijk voort bij Tottenham Hotspur. De Hensbroeker is vandaag in Engeland om persoonlijk tot een akkoord te komen met de Londense club.
AZ en Tottenham bereikten eerder vandaag al overeenstemming over de transfersom. Waarschijnlijk betaalt de ploeg van trainer Martin Jol een bedrag van rond de 3,5 miljoen euro voor het talent.
De deal tussen Tottenham en AZ is een streep door de rekening van Ajax. De Amsterdammers hadden lange tijd belangstelling voor Vlaar, maar konden met diens club niet tot overeenstemming komen over de transfersom.
Met de op handen zijde transfer naar Londen komt een einde aan de onrust rond Vlaar. De verdediger lag vorige week openlijk in de clinch met AZ-trainer Louis van Gaal en stuurde op een vertrek aan.
quote:Coach Blind neemt Pienaar interview kwalijk
Danny Blind heeft Steven Pienaar op het matje geroepen. De Zuid-Afrikaan vertelde deze week in Voetbal International dat hij van mening is dat de coach zijn beloften niet is nagekomen en dat dit een van de redenen is dat hij gaat vertrekken bij Ajax. Volgens Pienaar had Blind hem toegezegd een kans te krijgen op diens favoriete positie van nummer 10.
'Dat hij teleurgesteld is dat mag', reageerde Blind voor de camera van Novum. 'Dat vind ik ook terecht, omdat ik hem inderdaad vorig jaar heb verteld dat ik hem voor een plek op het middenveld en ook op nummer tien, uitermate geschikt acht.'
'Maar dat hij vindt dat ik me niet aan mijn woord heb gehouden, dat is dus niet zo. Om de doodeenvoudige reden dat hij dan ook moet analyseren of we dan ook met een tien gespeeld hebben. Dat hebben we de eerste zeven a acht wedstrijden niet gedaan.'
'Inderdaad hebben wij daarna drie wedstrijden met een tien gespeeld, waarvan hij die positie één keer ingevuld heeft en Wesley Sneijder twee keer. Daar mag hij teleurgesteld over zijn, daar heb ik geen enkele moeite mee. Maar het is niet zo dat ik mijn woord niet ben nagekomen. En dat neem ik hem kwalijk.'
Over het gesprek met Blind wilde Pienaar weinig loslaten. 'Dat is tussen de trainer en mij', waaraan hij toevoegde: 'Ik weet niet of het uitgesproken is.
Mja, dat vind ik wel heel typerend voor Feyenoord eigenlijk, als er een uitspraak op die club van toepassing is, dan is dat wel: Het kan nooit lang goed gaanquote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef devv05 het volgende:
Nou die derde plek halen we in ieder geval nog wel, nu de jaarlijkse afdaling van onze rotterdamse vrienden weer is ingezet. Gelukkig één ding waar we altijd op kunnen vertrouwen
wat gebeurde er?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef twi het volgende:
Adriano bewusteloos van het veld gedragen. Had dat niet 2 maanden later kunnen gebeuren?
hij wou de paal weg koppenquote:
quote:Vlak na zijn treffer moest Adriano van het veld nadat hij met zijn hoofd in botsing was gekomen met dat van Andrea Raggi. Na minuten lang op het gras te hebben gelegen, werd hij uit voorzorg direct naar een dichtbij gelegen ziekenhuis vervoerd.
Sportieve verbetering. Daarbij zal hij als Ajacied aanmerkelijk eerder zijn interland-debuut maken dan dat hij bij Heerenveen actief blijft.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:27 schreef Kang-He het volgende:
Op welke grond moet KJH naar Ajax dan in een arbitragezaak?
Het gaat om het huidige contract, niet de eventuele verbetering.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef MaxPower het volgende:
Net zoals met de gebroeders de Boer? Ik zou het echt laag van Ajax vinden als ze op zo'n zelfde manier aan Huntelaar willen komen. Overigens is Huntelaar en zijn zaakwaarnemer daar zelf bij dus ook zij zijn in dat geval fout bezig.
Overigens verloren de Boertjes hun zaak, en zal Huntelaar ook niet direct winnen, als Heerenveen hem een verbeterd contract aanbieden (wat ze inmiddels gedaan hebben).
Kan Ajax zich permiteren.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef MaxPower het volgende:
Huntelaar heeft een prima contract in Heerenveen. Kan me niet voorstellen dat Ajax een derde spits voor miljoenen op de loonlijst wil hebben.
Ach dat is nog nooit voorgekomen. Wel dat feyenoord in een kampioensjaar van ze 3 keer keihard op de broek kreeg van Ajax. 1993 geloof ik. Dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kneuzig zijn ze..
Als ik als Ajacied 2 keer van psv verlies, 2 keer van f;noord maar ik word wel kampioen, ach dan moet dat maar.
Liever niet natuurlijk, gewoon ALLES winnen.
Huntelaar is welkom, Charisteas moet gewoon z.s.m. verkocht worden. Dan heb je Rosenberg, Huntelaar en Babel, dat is prima te doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar moet je dat ook willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |