maar dat was toch al langer bekend? Is toch niets mis meequote:Op woensdag 21 december 2005 20:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb geen kritiek. Het is een constatering
Goaltjes Piet! Wat een spits was dat ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, prutsers waren het altijd bij Ajax.
Piet van Reenen: 272 doelpunten in 237 wedstrijden: 1,17 pw
Ruud Geels: 123 doelpunten in 132 wedstrijden: 0,93 pw
Johan Cruijff: 266 in 364 wedstrijden 0,73 pw
Henk Groot: 208 in 305 wedstrijden 0,68 pw
![]()
quote:<Persie> als Feyenoord 2x in t jaar zou winnen van ajaks is dat evenveel waard voor mij als een landskampioenschap
Ja, zo kneuzig zijn ze..quote:
Er is nu in ieder geval al 1x van beide clubs verloren dit seizoenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kneuzig zijn ze..
Als ik als Ajacied 2 keer van psv verlies, 2 keer van f;noord maar ik word wel kampioen, ach dan moet dat maar.
Liever niet natuurlijk, gewoon ALLES winnen.
We liggen op schema dusquote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er is nu in ieder geval al 1x van beide clubs verloren dit seizoen![]()
2-3quote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou die 2-3 van vorig jaar voelde voor mij anders ook als een halve kampioenschap
tuurlijk, maar de manier waarop.....prachtig!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:40 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, dat is best leuk hoor op dat moment, maar verder... nogal logisch dat je wint van de kakkerlakjes.
ja, erger KAN bijna niet voor zequote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
tuurlijk, maar de manier waarop.....prachtig!
Hoe ist op stage trouwens?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
2-3![]()
toen zat ik in de kroeg, met 70% aan feyenoord supportersik juiche zeg, toen moest ik maar opzoute voordat er ruzie uitbrak
![]()
maar die overwinning zal ik niet vergeten
omg ja lekker hoor :p k las vd week nog een paar topic's door :pquote:
goed tijdverdrijf was dat hequote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
omg ja lekker hoor :p k las vd week nog een paar topic's door :p
ssssstquote:Op woensdag 21 december 2005 20:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
goed tijdverdrijf was dat heAlleen die verrekte mod's de hele tijd
![]()
Boeie.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Wisten jullie dat je zowel sup als sub kunt typen?
subbortersquote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Wisten jullie dat je zowel sup als sub kunt typen?
quote:'Arbitragezaak om Huntelaar'
De kans is aanwezig dat Klaas Jan Huntelaar via een arbitragezaak bij Ajax terecht zal moeten komen, aldus Omroep Friesland. Het bod dat Ajax op de spits gedaan heeft bij SC Heerenveen, zou nog ver afliggen van het bedrag dat de Friezen verlangen.
Zaakwaarnemer Arnold Oosterveer van Huntelaar verklaarde deze week nog dat 'beide partijen er wel uit zouden komen'. Huntelaar, die al een persoonlijk akkoord heeft met de Amsterdammers, zou zes miljoen euro moeten opbrengen. Het probleem is dat Ajax naar verluidt 'slechts' vier miljoen euro zou bieden.
Huntelaar gaf zelf eerder al aan liever het seizoen af te maken bij Heerenveen, aangezien hij het gevoel heeft 'dat er nog iets niet af is'. Hiermee doelt de Jong Oranje-aanvaller vooral op het feit dat Heerenveen in de UEFA Cup overwintert is. Ajax wil hem echter al in januari aan de selectie toevoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |