Als 'ie AZ nog even wil naaien moet 'ie die zaak aanspannen. Kan er alleen maar om lachen dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ron Vlaar zou zelf liever naar Ajax willen, maar Dirk Scheringa houdt dat tegen door zijn koude oorlog met Martin van Geel. Nu de Spurs zich melden, komt Ron Vlaar in een luxe-positie terecht: of hij spant een arbitragezaak aan en vertrekt naar Ajax of hij gaat naar Tottenham Hotspur, ook een schitterende club.
We gaan gewoon die Fok!ing CL winnenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef mikey99 het volgende:
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=345219&clid=&channel=football_home&title=Team+of+the+Group+Stages
voor zover ik kan zien, is ajax de enige club waarvan 2 spelers vertegenwoordigd zijn, wij zijn goed
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef mikey99 het volgende:
voor zover ik kan zien, is ajax de enige club waarvan 2 spelers vertegenwoordigd zijn, wij zijn goed
Daar begint 'ie bij PES4 altijd... maar dat is maar een spelletje.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef twi het volgende:
[..]De Jong staat op een positie waar 'ie nooit heeft gespeeld
hij wil AZ niet naaien, hij wilt weg omdat ie niet aan spelen toekomt, maar wilt liever niets tegen zijn club beginnen. daarom is een uitweg naar Spurs een ideale oplossing. Leuk voor spurs, vlaar en azquote:Op donderdag 22 december 2005 11:32 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als 'ie AZ nog even wil naaien moet 'ie die zaak aanspannen. Kan er alleen maar om lachen dan.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef twi het volgende:
wat dan? wil je met iemand meerijdenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan er nog mensen naar Eindhoven hier vanavond?
Ik ben zo in eindhoven als ik wil!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:01 schreef mikey99 het volgende:
wat dan? wil je met iemand meerijden![]()
We hebben de laatste 10 jaar niet meer in Ei'hoven gewonnen, dus durfde de gok niet aan.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan er nog mensen naar Eindhoven hier vanavond?
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk verkocht?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
We hebben de laatste 10 jaar niet meer in Ei'hoven gewonnen, dus durfde de gok niet aan.
En dat geldt ook voor Carragherquote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het uitverkocht.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk verkocht?
Ag jij hebt dat gister ook alleen maar op sbs 6 gezien. Die dingen roken alleen als je ze start, daarna word het minder.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:05 schreef twi het volgende:
Iedereen die gaat, neem wel even een mondkapje mee. Die noodaggregaten die de extra lichten van energie moeten voorzien schijnen nogal te roken
Jullie staan keurig 3e, vertrouwde plek nietwaarquote:
quote:Mido zorgt voor onrust met uitspraken over Ajax' 22 december 2005
Ahmed 'Mido' Hossam heeft in Londen voor opschudding gezorgd met uitspraken over zijn voormalige club Ajax, zo werd woensdagavond gemeld in het Eredivisiejournaal op Talpa. Mido liet in de Britse tabloid The Sun optekenen dat hij van mening is dat Ajax een grotere club is dan Tottenham Hotspur met een rijkere historie.
Ahmed 'Mido' Hossam De Egyptische spits zou komende zomer graag willen terugkeren naar Amsterdam. "Na dit seizoen is alles mogelijk, hoewel ik hier bij Tottenham erg gelukkig ben", aldus Mido. "De Engelse competitie bevalt me wel: snel, aanvallend en fysiek. Nee, de Engelse competitie is totaal niet saai. Als een grote club tegen een kleinere club speelt, kun je nooit voorspellen wie zal winnen. Het Premiership is groter en sterker dan de Nederlandse competitie, maar Ajax is een grotere club dan Tottenham Hotspur. Ajax heeft veel meer historie en glorie."
De kans dat Ajax interesse zal tonen in de 22-jarige oud-Ajacied is echter klein. De Amsterdammers bereikten immers reeds een persoonlijk akkoord met SC Heerenveen-spits Klaas Jan Huntelaar. Mocht Huntelaar naar De Arena komen, dan heeft Ajax vijf centrumspitsen onder contract staan. Ook Yannis Anastasiou, Angelos Charisteas, Markus Rosenberg en Ryan Babel behoren tot de selectie van trainer Danny Blind. Een eventuele terugkeer van Mido op het oude nest lijkt dan ook niet aan de orde.
Wel een mooi stukje overschrijfjournalistiek. Sportweek had twee weken geleden dat interview met Mido in het blad staan. The Sun vertaalt het een week later en probeert commotie te creëren over de uitspraak dat Ajax groter is dan de Spurs. In Nederland wordt het vervolgens weer overgenomen als nieuwsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |