Was dat niet '94 of '95 dat ze steeds met 5-0 ofzo op hun kloten kregen?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach dat is nog nooit voorgekomen. Wel dat feyenoord in een kampioensjaar van ze 3 keer keihard op de broek kreeg van Ajax. 1993 geloof ik. Dat waren nog eens tijden![]()
1989-1990 Eredivisie Feyenoord-Ajax 0-1quote:Op donderdag 22 december 2005 01:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Was dat niet '94 of '95 dat ze steeds met 5-0 ofzo op hun kloten kregen?
je vergeet bekerwedstrijden!quote:Op donderdag 22 december 2005 08:47 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
1989-1990 Eredivisie Feyenoord-Ajax 0-1
1990-1991 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 0-4
1990-1991 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 2-0
1991-1992 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 2-0
1991-1992 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 3-1
1992-1993 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 0-3
1992-1993 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 5-2
1993-1994 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 2-1
1993-1994 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 2-2
1994-1995 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 0-5
1994-1995 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 4-1
1995-1996 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 2-4
1995-1996 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 2-0
1996-1997 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 2-2
1996-1997 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 3-0
1997-1998 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 0-1
1997-1998 PTT-Telecompetitie Ajax-Feyenoord 4-0
1998-1999 KPN Telecompetitie Feyenoord-Ajax 1-1
1998-1999 KPN Telecompetitie Ajax-Feyenoord 6-0
Het is wel duidelijke taal ... ik zeg "Go, Smits!"quote:Op donderdag 22 december 2005 09:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Keiharde aanpak AJAX supporters![]()
Zegt die ook nog dat hij durft om wel in t clubhuis te komen, dikke gek![]()
Keiharde aanpak Ajax-hooligans
Hehe, ja als ie dicht is misschien.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Keiharde aanpak AJAX supporters![]()
Zegt die ook nog dat hij durft om wel in t clubhuis te komen, dikke gek![]()
Keiharde aanpak Ajax-hooligans
GAAAAAAPPPquote:Op donderdag 22 december 2005 09:57 schreef Snatched het volgende:
[..]
Het is wel duidelijke taal ... ik zeg "Go, Smits!"![]()
Kunnen ze die hooligans niet meteen een paar hoeken met wapenstokken verkopen? Een soort represaille met terugwerkende kracht?![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
GAAAAAAPPP![]()
![]()
Als er een groep met terugwerkende kracht klappen van de ME moet krijgen , zijn het wel dat stelletje kakkerlak kneusjes....
Goed beantwoord, u gaat door naar de volgende ronde voor de koelkastquote:Op donderdag 22 december 2005 10:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
GAAAAAAPPP![]()
![]()
Als er een groep met terugwerkende kracht klappen van de ME moet krijgen , zijn het wel dat stelletje kakkerlak kneusjes....
Bekerwedstrijden:quote:
quote:Keiharde aanpak Ajax-hooligans
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: donderdag 22 december 2005 @ 08:35
PolitieDe Amsterdamse politie is het gedrag van een groep onverbeterlijke Ajax-hooligans meer dan zat en zal de relschoppers daarom vanaf nu keihard gaan aangepakken. De hooligans zullen continu in de gaten worden gehouden bij wedstrijden en bij iedere overtreding, zowel binnen als buiten het stadion, of openstaande boete krijgen de supporters thuis of op hun werk een bezoekje van agenten die hen meenemen naar het bureau.
Commissaris Ad Smit van district Oost schat dat er circa honderd echt fanatieke Ajax-hooligans zijn met een wat grotere groep meelopers. ''Het moet maar eens over zijn met die gasten. Als groep voelen ze zich sterk, als individuen stellen ze niet zo veel voor. Wij laten ze niet meer met rust. De tijd van praten is voorbij.'' Volgens Smit is er altijd wat met de relschoppers: ''Als ze de beveiligers in het stadion niet goed vonden, kwamen er anderen. Altijd is er met die jongens gepraat. Maar dat gebeurt niet meer. Straks gaan zij nog bepalen wie er trainer van Ajax wordt. Nee, niet meer in overleg met die gasten en we pakken ze waar we ze pakken kunnen.''
De commissaris baalt ervan dat normale Ajax-supporters steeds de dupe zijn van het gedrag van de hooligans: ''Er zijn mensen die iedere maand wat geld apart leggen om maar een seizoenkaart van Ajax te kunnen bemachtigen. Dan is het toch verschrikkelijk dat deze echte Ajax-fans op hun hoofd worden gepist door een stel van die idioten. Er zijn lui bij die écht niets maar dan ķķk niets van de wedstrijd zien. Die kijken alleen maar of ze ergens rottigheid kunnen uithalen.'' Smit zegt de confrontatie met de relschoppers niet te schuwen: ''Ik loop gewoon hun clubhuis binnen als ik ze moet hebben. ''
Er wordt eigenlijk al bepaald of een trainer weg moet maar goedquote:Op donderdag 22 december 2005 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
Kijk even een paar posts boven je!
Wordt gezellig in het home, komende dinsdag! Overigens lijkt het mij voor Ajax wel beter als wij mogen bepalen wie de trainer wordt, want wat hebben die korfballer en hockeyer nou met voetbal te maken?
quote:Akkoord AZ en Tottenham over Vlaar
ALKMAAR - Tottenham Hotspur en AZ hebben woensdagavond een akkoord bereikt over de overgang van verdediger Ron Vlaar per 1 januari. Dit heeft de Alkmaarse club bevestigd. De speler heeft zelf ook met de Engelse club van Martin Jol gesproken. Hij beslist binnen drie dagen of hij naar Londen vertrekt.
Tottenham Hotspur onderhandelde al enkele dagen met AZ over een overgang van Vlaar. De leiding van de Engelse club sprak maandag in Londen met voorzitter Scheringa en technisch directeur Marcel Brands. AZ vroeg 3,5 miljoen euro voor de twintigjarige verdediger die bij trainer Louis van Gaal voorlopig niet op een basisplaats kan rekenen. Vlaar maakte woensdagavond ook geen deel uit van de selectie van AZ voor het bekerduel met NEC.
Voor Tottenham Hotspur was de vraagprijs geen enkel probleem. Vlaar gaf vorige week nog aan dat hij in de winterstop dolgraag naar Ajax vertrekt. Hij wilde de overgang desnoods via de arbitragecommissie van de KNVB afdwingen. Ajax haakte in een eerder stadium af vanwege de vraagprijs van AZ. De Amsterdamse club wilde slechts een miljoen euro voor Vlaar uitgeven. Trainer Blind beschikt met Heitinga, Grygera, Vermaelen en Escudé al over vier centrumverdedigers. Ook Maduro heeft al vaak in het hart van de defensie gespeeld.
Trainer Martin Jol van Tottenham Hotspur beschouwt Vlaar als een groot talent. Hij werkte als coach bij RKC overigens nog samen met technisch directeur Brands. Vlaar wil dolgraag bij AZ vertrekken. Hij maakte trainer Van Gaal vorige week nog uit voor chanteur. De coach zou Vlaar niet opstellen omdat de verdediger zijn tot aan de zomer van 2007 lopende contract niet wil verlengen. De uitspraken over Van Gaal leverden Vlaar een geldboete op.
Waarom niet? De engelse competitie is zwaar zat, en hij kan er een hoop leren. Het is allicht beter voor hem dan naar Ajax te gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:12 schreef PLAE@ het volgende:
Laat m lekker gaan. Het is dan wel een foute stap in z'n carriere maar goed. Hij krijgt daar never nooit niet een basisplaats.
Had het leuk gevonden, Vlaar erbij. Maar dit is waarheid als een koe!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Laat hem maar gaan, ik vind het ook overdreven om er 3,5 miljoen voor neer te leggen, als we gewoon een goede verdediging hebben staan.
Als 'ie AZ nog even wil naaien moet 'ie die zaak aanspannen. Kan er alleen maar om lachen dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ron Vlaar zou zelf liever naar Ajax willen, maar Dirk Scheringa houdt dat tegen door zijn koude oorlog met Martin van Geel. Nu de Spurs zich melden, komt Ron Vlaar in een luxe-positie terecht: of hij spant een arbitragezaak aan en vertrekt naar Ajax of hij gaat naar Tottenham Hotspur, ook een schitterende club.
We gaan gewoon die Fok!ing CL winnenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef mikey99 het volgende:
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=345219&clid=&channel=football_home&title=Team+of+the+Group+Stages
voor zover ik kan zien, is ajax de enige club waarvan 2 spelers vertegenwoordigd zijn, wij zijn goed
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef mikey99 het volgende:
voor zover ik kan zien, is ajax de enige club waarvan 2 spelers vertegenwoordigd zijn, wij zijn goed
Daar begint 'ie bij PES4 altijd... maar dat is maar een spelletje.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef twi het volgende:
[..]De Jong staat op een positie waar 'ie nooit heeft gespeeld
hij wil AZ niet naaien, hij wilt weg omdat ie niet aan spelen toekomt, maar wilt liever niets tegen zijn club beginnen. daarom is een uitweg naar Spurs een ideale oplossing. Leuk voor spurs, vlaar en azquote:Op donderdag 22 december 2005 11:32 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als 'ie AZ nog even wil naaien moet 'ie die zaak aanspannen. Kan er alleen maar om lachen dan.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef twi het volgende:
wat dan? wil je met iemand meerijdenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan er nog mensen naar Eindhoven hier vanavond?
Ik ben zo in eindhoven als ik wil!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:01 schreef mikey99 het volgende:
wat dan? wil je met iemand meerijden![]()
We hebben de laatste 10 jaar niet meer in Ei'hoven gewonnen, dus durfde de gok niet aan.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan er nog mensen naar Eindhoven hier vanavond?
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk verkocht?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
We hebben de laatste 10 jaar niet meer in Ei'hoven gewonnen, dus durfde de gok niet aan.
En dat geldt ook voor Carragherquote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het uitverkocht.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk verkocht?
Ag jij hebt dat gister ook alleen maar op sbs 6 gezien. Die dingen roken alleen als je ze start, daarna word het minder.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:05 schreef twi het volgende:
Iedereen die gaat, neem wel even een mondkapje mee. Die noodaggregaten die de extra lichten van energie moeten voorzien schijnen nogal te roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |