Welke grapjassen studeren hier!quote:Rechtenstudenten van de Universiteit Utrecht zijn het er niet mee eens dat ze na de kerstvakantie zeven weken geen college kunnen volgen. Volgens decaan Adriaan Dorresteijn van de rechtenfaculteit hebben de docenten een zogenaamde winterstop nodig om onderzoek te doen.
Aan het eind van de zeven weken waarin de studenten vrij hebben, begint ook nog eens de voorjaarsvakantie. De studenten vinden het raar dat ze twee maanden niets te doen hebben en deden onlangs hun beklag bij de decaan. Ze stelden voor zelf iets te organiseren, zoals juridisch Engels, maar de faculteit zou daar geen geld in willen steken, zo zegt een student in de Telegraaf.
Een tweede reden voor de 'winterstop' is de invoering van de internationale bachelor- en mastertitel, die erg veel van de docenten hebben gevergd. Decaan Dorresteijn is van mening dat wanneer de leerstof in een korte periode aangeboden wordt, de studenten juist meer worden uitgedaagd. De studenten zelf denken hier heel anders over en zijn van plan tijdens de maanden vrij maar vooruit te werken.
Voor jou omdat je je zo verveeltquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef Cart_man het volgende:
Zeker weer in de kroeg tegen gekomen?
Ik denk ook soms totaal niet na bij sommige TT'squote:Op dinsdag 20 december 2005 12:10 schreef DarkShine het volgende:
Mogge, weer slecht geslapen en zometeen stage
Maakt niet uit. Ik had 't van te voren kunnen weten toen ik met een 17jarige begon...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik denk ook soms totaal niet na bij sommige TT's
Mooi, de koffiepauze's komen terug.quote:
Is ondertussen al 5 keer voorbij gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor jou omdat je je zo verveelt![]()
http://www.youtube.com/watch.php?v=4aF8Gq4-iiw
Er zitten een paar hele lekkere bij![]()
Wat ben je toch attent.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ah, het CDA. Hoezo bedoelt u dat mijn punt niet kan? God kan ook niet, right back at ya, en nou jij weerquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:30 schreef VoreG het volgende:
Ik ben weg, debateren met iemand van het CDA Europa gedoe, over een onderwerp waar ik geen hol van snap etc. maar toch
Ajuus
Vertel, wat is er aan de hand allemaal..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Blijkt nu dus dat ik 't probleem nog steeds niet ken!
Wat moet ik daar nu mee...
doorvragen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Blijkt nu dus dat ik 't probleem nog steeds niet ken!
Wat moet ik daar nu mee...
Misschien dat ie dr door een bushokje ken tiefenquote:
Hoezo rolbevestigend: Materazzi, Gerrard, Totti en Keane doen lekker volop mee. En Edmundo een keer in een lijdende rol...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
D'r zit d'r al weken iets dwars en ze wilt niet zeggen wat er is. Zaterdag flink ruzie gehad bij KVM, ik ben weggelopen zonder haar nog iets te zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vertel, wat is er aan de hand allemaal..
Oei, en jullie hebben al lang met elkaar?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
D'r zit d'r al weken iets dwars en ze wilt niet zeggen wat er is. Zaterdag flink ruzie gehad bij KVM, ik ben weggelopen zonder haar nog iets te zeggen.
Maar ze wilt gewoon niet zeggen wat er is...
Al aan het doen, komt er niet uit.quote:
o jee, straks is de dokter ook flieftquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook flieft
Zometeen naar de nieuwe dokter. Ik heb niks, maar hij wil kennismaken, en kijken of het klikt
9 maanden. Maar ben weg nu, kom straks vanaf stage nog online.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Oei, en jullie hebben al lang met elkaar?
gynaecologisch onderzoek.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
o jee, straks is de dokter ook flieft
Moet je voor bij SCH wezenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
waarom staat dat "zero positief" in de TT
ik las luchtenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Eerst kijken hoe oud de dok. is dan praten we verder
quote:
Ga ik ook doen, als ik het voor het weekend niet weet is hetquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:37 schreef Cart_man het volgende:
Direct zijn.
ai, dat ken ik en daar kun je flink mee zitten idd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:30 schreef DarkShine het volgende:
Ben op stage, moest om 13 beginnen. Hele tijd gepiekerd in de bus. Ik word gek!!!
niet teveel mee zitten man....tis nu ff klote maar over een maandje lach je erom !quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, als ik het voor het weekend niet weet is het![]()
Great minds think alike?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef SCH het volgende:
Is toch raar dat ze het niet wil zegen Darkshine, als ze echt serieus met je is, dan vertelt ze het toch?
Ze wist niet eens of ik met kerst kon langskomen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet teveel mee zitten man....tis nu ff klote maar over een maandje lach je erom !
ff lomp gezegd....wat moet je dan nog met zo'n vaag kind ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef DarkShine het volgende:
Ze wist niet eens of ik met kerst kon langskomen.
Heb mijn kerst bij deze vol zitten of zij wilt dat ik kom of niet. Heb het er 3x gevraagd daarstraks en het is graag of niet!
Dacht daar zelf ook aan. Zit er echt serieus aan te denken om ermee te kappen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff lomp gezegd....wat moet je dan nog met zo'n vaag kind ?
dumpen, genieten met kerst en oud en nieuw en er een spetterend 2006 van maken !
je bespaart jezelf een hoop ellende voor in de toekomst, denk ik !quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dacht daar zelf ook aan. Zit er echt serieus aan te denken om ermee te kappen...
leuk...hopen dat het wat voor je is !quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Hools
Straks naar een kamer gaan kijken
klinkt als vroeger bij zwemlesquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook, ben benieuwd, ook naar wat ik moet verwachten op zo'n kijkavond...
Trotsquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman] heeft gisteren voor het eerst een echte wedstrijd gepooled... [/me]
Was lachen, Vlissingen tegen Middelburg, twaalf tegen twaalf. Middelburg heeft twee competitieteams en wij maar een, dus deden bij ons wat kneusjes mee waaronder ik. Kom ik bij nine ball tot 4-4 tegen 'm, en mis ik helaas een mooie kans op de zege...
[me=Da_Sandman is trots op zichzelf
Volgens mij is het meer dat jij dan wordt bekeken!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook, ben benieuwd, ook naar wat ik moet verwachten op zo'n kijkavond...
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer dat jij dan wordt bekeken!
pssst, was maar een geintje natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar baalde ik goed van ja...
Maar de prestatie an sich is zeer schön
lachen is dat he....heb ik vroeger een keertje gehad met schaken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman] heeft gisteren voor het eerst een echte wedstrijd gepooled... [/me]
Was lachen, Vlissingen tegen Middelburg, twaalf tegen twaalf. Middelburg heeft twee competitieteams en wij maar een, dus deden bij ons wat kneusjes mee waaronder ik. Kom ik bij nine ball tot 4-4 tegen 'm, en mis ik helaas een mooie kans op de zege...
aan de andere kant;quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Joh
Leukste was dat het de partij "om de winst" was... Als ik had gewonnen had Vlissingen gewonnen, nu werd het gelijk en hebben we alsnog via een extra partij tussen de twee besten gewonnen... Iedereen stond bij ons te kijken haha, was mooi moment in mijn nog prille poolcarriere
Ah, poolquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
misschien kan hij beter een keertje tegen Shaun Davis spelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, poolMijn zwager is daar nogal fanatiek mee in competitieverband. Hij wil dit komend jaar tegen Steve Davis spelen, maar dat is misschien nog iets te optimistisch...
iets misschien...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, poolMijn zwager is daar nogal fanatiek mee in competitieverband. Hij wil dit komend jaar tegen Steve Davis spelen, maar dat is misschien nog iets te optimistisch...
meent ze niks vanquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik had een esemesje, en ze sloot af met veel liefs
quote:Dode vrouw op straat gevonden in Weert
WEERT - De politie in Weert heeft een onderzoek ingesteld naar de dood van een vrouw. Het stoffelijk overschot werd vlak voor tien uur maandagochtend gevonden op de Louis Regoutstraat in Weert. Dat maakte de politie maandag bekend.
De politie sluit een misdrijf niet uit. De identiteit van de vrouw is niet bekend. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
en jij kan het wetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz wandelt dit R&P topic binnen met de mededeling :
Kappen met liefjes die niet willen/kunnen praten voor nu en in de toekomst
Structureel iets. Gaat ze nog een keer opbreken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef Lionheaad het volgende:
PSV verlies van 11.3 miljoen...
wat lion al zei.....leg het uit op je stage, ga naar huis, dump haar en probeer het morgen nog eens op je stage en anders overmorgen !quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:40 schreef DarkShine het volgende:
Nog niks gedaan op stage vandaag, trek 't gewoon niet..
Ik blijf wel, uitgelegd heb ik 't al. 't Is gelukkig alles behalve druk op het moment.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat lion al zei.....leg het uit op je stage, ga naar huis, dump haar en probeer het morgen nog eens op je stage en anders overmorgen !
iig succes ermee.......en denk er aan dat als ze nu niet of nauwelijks kan praten of vaag is, dat dat de volgende keer ook weer zo zal zijn !quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik blijf wel, uitgelegd heb ik 't al. 't Is gelukkig alles behalve druk op het moment.
jij woont in een jungle ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef rubbereend het volgende:oi
zo weer een dagje aan het zagen geweest hier, nou ja ik heb niet gezaagd, alleen maar geholpen. Maar de peer en esdoorn zijn weg en de abrikoos, larix, linde en 2 dennen zijn gesnoeid.aankomende zomer meer licht in onze tuin
2 weken terug is er ook al een vlier platgegaan en een beuk eb een noot gesnoeid
Een doucheradio is tof!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef Bjoro het volgende:
Er zit werkelijk niets tussen waarvan ik denk, dat vind ik nou leuk !
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat lion al zei.....leg het uit op je stage, ga naar huis, dump haar en probeer het morgen nog eens op je stage en anders overmorgen !
nee maar daar hebben ze de hele dag zonquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:19 schreef Suijk het volgende:
Hehe, niet zeuren bjoro. In Afrka krijgen ze geen kerstpakket.
met dumpen moet je toch ook pratenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
@lion: het eerste gedeelte heb jij gezegd, ik heb het slechts aangevuld
zo slecht heb ik het nog nooit gehad...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Againzender het volgende:
Morgen mijn pakket ophalen. Benieuwd wat er nu voor meuk in zit.
Het zal vast beter zijn dan het legendarische badschuim-en-luchtjes pakket
Brie die een half jaar houdbaar is, buiten de koelingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
zo slecht heb ik het nog nooit gehad...
wel kerstpakketten met voedsel dat ik niet lust....![]()
grote tuinquote:
klinkt een beetje als de tuin van mijn ouders. Ik keek van de week naar wat oude filmpjes die mijn vader had gemaakt dik 25 jaar geleden: zie je één van de katten een heel ielig boompje in klimmen. Die spriet is nu 15 meter hoog, als het niet meer isquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
grote tuinoja, vorige keer ook nog 2 connifweren getopt en nog een den!
en voor de rest hebben we nog een eik, meer dennen, appelbomen
daar heb je tenminste wat aan, wat moet ik met die troep van mij ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Ik krijg een TomTom SD kaartje voor in mijn pda geloof ik als kerstpakket.
Hoiquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:43 schreef pascalheister het volgende:
goede middag
zo het eerste kerstkadootje voor onder de boom is er al
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
klinkt een beetje als de tuin van mijn ouders. Ik keek van de week naar wat oude filmpjes die mijn vader had gemaakt dik 25 jaar geleden: zie je één van de katten een heel ielig boompje in klimmen. Die spriet is nu 15 meter hoog, als het niet meer is
welk bedrijf was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:37 schreef FrankyMcG het volgende:Middag!
Afgewezen voor de super functie in Eindhoven, ze hadden andere geschiktere kandidaten; denk toch dat ze me te jong vonden....
Met die ophangsystemen voor Plasma-schermen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:43 schreef pascalheister het volgende:
welk bedrijf was dat ook alweer?
Een walnoot neem ik aan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]onze tuin moest qua bomen nodig onder handen worden genomen, zonnenboiler lag oa teveel in de schaduw en snoeien was al jaren niet goed bijgehouden. Dus maar een menneke laten komen
. Onze noot is echt bizar groot, die bomen worden niet alleen hoog maar ook bizar breed. En die esdoorn was bij de vorige grote rooi ronde (jaartje of 6 terug) blijven staan als een sprietje van een meter..... hadden we dat maar niet gedaan... hij was nu een meter of 7
die je pas hier al had laten zien of nietquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een walnoot neem ik aan?Prachtige schaduwbomen inderdaad omdat ze zo breed kunnen worden
moeten ze wel voldoende vocht hebben trouwens.
ja de Asus SL-500quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
die je pas hier al had laten zien of niet
met de golfclub?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
Jammer voor je Franky, maar gewoon stug doorgaan met solliciteren totdat het een keer wel raak is.
Binnenkort ga ik met de buren eindelijk eens de uit zijn voegen gegroeide koniferenhaag uit onze tuinen slopen. Scheelt zeker anderhalve meter tuin in de breedte als die zooi eruit gesloopt is.
Vanavond naar PSV koekhapper?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:56 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag
Nee, ik heb even iets anders te doen vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
Jammer voor je Franky, maar gewoon stug doorgaan met solliciteren totdat het een keer wel raak is.
Vandaag salaris gehadquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vanwaar die generositeit?
Wist niet eens dat er voetbal was vandaag...
Ach, bekijk het zo.... je kunt nu iig weer lekker met 'm tongen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmiddag
M'n hond heeft weer een schoon gebit
Ik 200 euro armer![]()
't is een teefjequote:Op dinsdag 20 december 2005 17:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo.... je kunt nu iig weer lekker met 'r tongen!
In dat geval 2 bier voor mij.quote:
Laat dat nu net morgen zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zonde joh. Gaat EJK zometeen voor niks naar FC Eindhoven...
Eindhovense Jodenkern?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef Cart_man het volgende:
Zonde joh. Gaat EJK zometeen voor niks naar FC Eindhoven...
barbaarquote:
Ik heb wel een keer in Utrecht na uitgaan een of ander smerig patat/broodje/shoarma/donner ofzo op.quote:
Van willy'squote:
* Againzender rent gillend wegquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:50 schreef JaWi het volgende:
* JaWi zet André Hazes op en zingt hard mee
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender rent gillend weg
een leuke film is het zekerquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef JaWi het volgende:
[..].
Is Three kings een goede film?
Ik heb er ooit eens een verslag van gemaakt voor CKV, maar eigenlijk nooit gezien.
Hoolimoslim!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:25 schreef FrankyMcG het volgende:
............
Ik heb zonet een Moslim gezien met een Burberry-hoofddoek!![]()
![]()
What's next? Stone Island burqa?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:29 schreef JaWi het volgende:
Hoolimoslim!
Vast nep, want al zouden ze er zijn hebben ze het geld er toch niet voor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:25 schreef FrankyMcG het volgende:
............
Ik heb zonet een Moslim gezien met een Burberry-hoofddoek!![]()
![]()
Ze hebben dan ook geen geld nodig om aan spullen te komen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:41 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vast nep, want al zouden ze er zijn hebben ze het geld er toch niet voor.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
hoi
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Moest je mijne ook doen?
Er zijn enorm veel verhalen binnengekomen en vrij veel goede ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Okee, prima. Ik word 6e vermoedelijk. Afgesproken met Sebbo.
quote:
De eerste twee genomineerden vind ik persoonlijk nog niet zo, maar ze zijn wel erg "kerst".quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn enorm veel verhalen binnengekomen en vrij veel goede ook.
Dus die van mij ook nietquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik had mijn neefje van 9 aan de telefoon. Wanneer hij weer met mij naar het voetballen mochtHeb em vorig jaar meegenomen naar een wedstrijd van FC Twente, wij met zn 2en, sjaaltje voor em gekocht, vond ie fantastisch. Nou mocht ie van zn vader en moeder nog es bellen of ik binnenkort tijd had
Ik zei em dat ik voor begin 2006 wel een plekkie voor em zou hebben
Ik heb niet gezien dat er al verhalen genomineerd zijn. Dacht dat het morgen los ging.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
De eerste twee genomineerden vind ik persoonlijk nog niet zo, maar ze zijn wel erg "kerst".
Er staan er al twee op. Een huisvrouw van 43 en Daniel Ferreira, een Colombiaanse immigrant.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien dat er al verhalen genomineerd zijn. Dacht dat het morgen los ging.
Hij moet uit Zeeland komen, en alsie hier komt is het voor mij ook handiger, zit nou eenmaal hier vaker als in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool Boez, je neemt hem niet mee naar Cambuur?
Goeie zaak Boez!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij moet uit Zeeland komen, en alsie hier komt is het voor mij ook handiger, zit nou eenmaal hier vaker als in Leeuwarden.
En dan is het ook echt wij tweetjes, heeft wel wat. Hij mag natuurlijk ook bij de grote jongens in huis blijven slapen, en niet wat anders zou moeten bij mn vader en moeder
Oh ja, ik zie het nu!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er staan er al twee op. Een huisvrouw van 43 en Daniel Ferreira, een Colombiaanse immigrant.
Goeie zaak!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:
Mijn neefjes zijn verdorven kakkerlakken.
Mijne ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:
Mijn hele familie inclusief de vriend van mijn zus komen uit Rotterdam, Vlaardingen en Schiedamquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mijne ook.. maarja die wonen dan ook in dordt.
![]()
tja, hoe dichter bij dordt, hoe rotter het wordtquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Waar in Dordt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me dan wel weer door de vriend van mn zus de betekenis van dat gezegde uit laten leggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, hoe dichter bij dordt, hoe rotter het wordt
pas echt stoer ben je als je in een burqua van Lonsdale loopt !quote:
ging dat niet over vis dat de haven in kwamquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb me dan wel weer door de vriend van mn zus de betekenis van dat gezegde uit laten leggen.
Ja, ze moesten wachten voor de tol ofzo, en dat ging de lading rotten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ging dat niet over vis dat de haven in kwam
kijk eens aan, ik leer nog wat hier!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, ze moesten wachten voor de tol ofzo, en dat ging de lading rotten.
Hools...uw persoonlijke LOIquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk eens aan, ik leer nog wat hier!
Stadspolders is vrij net.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:37 schreef Superheld het volgende:
True.
Ehm, stadspolders (woont daar trouwens een 2e sch? zie er vaak een auto met heerenveen spullen) en nog een wijk, maar weet niet hoe die heet.
Ik stuur wel een accept-giroquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk eens aan, ik leer nog wat hier!
Krispijn...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stadspolders is vrij net.
Krispijn en Wielwijk is minder. En de Vogelbuurt.
Goeie vergelijkingquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanavond nog een feestje, ben zo moe als drenkeling die na 38 uur uit het water is gered(kon geen betere vergelijking vinden, ben gewoon moe
)
Te moe om een betere te bedenkenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kom je mn rug even wassen?
Kut, ik moest lachenquote:
's Avonds wel, overdag zie je er niks. Dan slapen ze allemaal, op de vrouwen na. Die zijn of getooid met hoofddoek of dik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
Krispijn...
Daar zie je in de avond alleen maar ogen & bling bling natuurlijk, heb ik me laten vertellen.![]()
In de stad had ik vorige keer ruzie met marokkaantjes![]()
quote:
Nee, je bent een darmsergaentquote:
Mijn oom woonde trouwens eerst in Ambacht!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
's Avonds wel, overdag zie je er niks. Dan slapen ze allemaal, op de vrouwen na. Die zijn of getooid met hoofddoek of dik.
Ik word er niet veel wijzer van, wat een wijfquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:52 schreef DarkShine het volgende:
Vanmiddag ff een 3 kwartier met me vriendin op msn gepraat.
Waarom ze zo bezig was, was omdat ze hoopte dat ik zo eens ging nadenken en er zelf eens achter kwam waarom we de laatste tijd verschillende problemen hadden.
Kan ze dat niet gewoon meteen zeggen? Moet dat weer op zo'n typische vrouwelijke kinderachtige manier?!
ff wat heel doms misschien, maar is het niet handiger om het gesprek face-to-face te doen ipv via msn ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:52 schreef DarkShine het volgende:
Waarom ze zo bezig was, was omdat ze hoopte dat ik zo eens ging nadenken en er zelf eens achter kwam waarom we de laatste tijd verschillende problemen hadden.
Kan ze dat niet gewoon meteen zeggen? Moet dat weer op zo'n typische vrouwelijke kinderachtige manier?!
Blijft vaag als je het mij vraagt. En nu?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:52 schreef DarkShine het volgende:
Dat is weer wel übercool. Hoe heet ie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mijn oom woonde trouwens eerst in Ambacht!![]()
Nou euh.. ik snap er ook geen pepernoot van andersquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwen he... Maar zijn de problemen de wereld uit?
Ze wilt 'gewoon' dat ik zelf denk wat er mis is, zonder dat ze het mij 'voorkauwt'.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik word er niet veel wijzer van, wat een wijf
ehh, dirk.. achternaam weet ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is weer wel übercool. Hoe heet ie?
Zucht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze wilt 'gewoon' dat ik zelf denk wat er mis is, zonder dat ze het mij 'voorkauwt'.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Blijft vaag als je het mij vraagt. En nu?
Ik wil het gewoon uitpraten, en niet via msn, sms of telefoon! Het is in ieder geval een stuk beter dan vanmorgen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwen he... Maar zijn de problemen de wereld uit?
Vrouwen hequote:
Zal wel bij het Louwersplein geweest zijn dan, hoewel dat niet vreselijk nieuw is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
ehh, dirk.. achternaam weet ik niet
woonde iig vlakbij een (toen) vrij nieuw winkelcentrumpje...
Geen idee, is ook al een jaar of 10 geleden..quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zal wel bij het Louwersplein geweest zijn dan, hoewel dat niet vreselijk nieuw is.
Nergens last van.quote:
Dan kan dat goed kloppen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
Geen idee, is ook al een jaar of 10 geleden..
Ik snap d'r ook niet hoor...quote:
Inderdaad, ik ben er net afgegooid en nog niet terug kunnen komenquote:
René?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn hele familie inclusief de vriend van mijn zus komen uit Rotterdam, Vlaardingen en Schiedam.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:
Ik heb wel eens een malloot gezien met zo een pet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Cart, ken je trouwens FLE (Feyenoord Legioen Eindhoven)
Ik zit er nauwelijks op, alleen als ik sommige dingen leesquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is dat hoe men tegenwoordig op msn bezig is?
Hou dan ook eens op met die prOn plaatjes sturenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Af en toe wordt je van msn afgegooid, verder alles prima.
Zal het aan m'n prOn plaatjes liggen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hou dan ook eens op met die prOn plaatjes sturen![]()
Ik heb hem meestal altijd wel aanstaan als ik de PC aan heb (ook af en toe offline weergeven). Maar echt veel gesprekken voer ik niet (op één dagelijks gesprek na)quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal het aan m'n prOn plaatjes liggen?
Ik hou het op een uurtje msn per dag, meer dan genoeg.
Dat ken ik. Mensen die zich verplicht voelen om te vragen hoe het met mij gaat, terwijl het ze geen kont interesseert. Op de vraag "Alles goed?" antwoord ik dan ook meestal "2 fout"quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef Cart_man het volgende:
Begin gesprek:
C: Hoi
R: Hoi
C: Hoe is het?
R: Goed. Met jou?
C: Goed
R: Mooi
C: Ja hè
Einde gesprek
MSN
voor mij vrijdagquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef Superheld het volgende:
Morgen laatste werkdag van het jaar!
quote:Vrouw verzint beroving en wurging hondje
SPIJKENISSE - De 49-jarige gehandicapte vrouw die in november aangifte deed van beroving door twee jongeren, heeft toegegeven dit verzonnen te hebben. De twee jongens zouden bij de beroving het hondje van de vrouw hebben gewurgd. Uit het politieonderzoek blijkt dat de vrouw zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje, zo maakte het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag bekend.
Het OM liet dinsdag weten dat al "vrij snel" na de aangifte half november twijfels ontstonden over de juistheid ervan. De vrouw verkeert in psychische moeilijkheden, aldus het OM nu.
Volgens het verhaal van de vrouw was ze in Spijkenisse aangesproken door twee jongeren die geld van haar eisten en haar mishandelden toen ze niets bleek te hebben. Ze zouden het hondje aan zijn riem aan een hek hebben gehangen.
Tweede Kamerlid Wilders loofde daarop 10.000 euro uit voor de gouden tip naar de daders en riep Balkenende op het bedrag te vertienvoudigen. Wilders noemt de valse aangifte nu "diep, diep triest". Maar hij heeft geen spijt van zijn reactie. "Niemand kon dit bevroeden. Het doel was om de daders snel te pakken." Ook de lokale afdeling van de Dierenbescherming in Voorne-Putten/Goeree Overflakkee loofde indertijd 500 euro voor de gouden tip.
Het OM heeft nog niet besloten over eventuele vervolging van de vrouw wegens het doen van een valse aangifte.
Que!?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef JaWi het volgende:
Leuk, ongecensureerde foto's van feyenoordsupportersfeestjes!
Juustemquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik klep met jan en alleman op msn over van alles en nog wat, gezellig juist.
Korte vluchtige gesprekjes, maar ook lange moeilijke dingen komen voorbij.
Maar ik msn alleen met mensen die ik "ken" en met mensen die ik kén.
en mensen die jou kennen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik klep met jan en alleman op msn over van alles en nog wat, gezellig juist.
Korte vluchtige gesprekjes, maar ook lange moeilijke dingen komen voorbij.
Maar ik msn alleen met mensen die ik "ken" en met mensen die ik kén.
Donderdag voor mij de laatste dagquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef Superheld het volgende:
Morgen laatste werkdag van het jaar!
Nightmare?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef JaWi het volgende:
Leuk, ongecensureerde foto's van feyenoordsupportersfeestjes!
Hier nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:21 schreef Againzender het volgende:
Heuh, Nederland 1 t/m 3 zijn hier op zwart
UPCquote:
Ik haak zo aan bij mijn meissie zodra de gillmore girls begint.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:22 schreef Againzender het volgende:
Ik ga weer desperate housewives kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |