barbaarquote:
Ik heb wel een keer in Utrecht na uitgaan een of ander smerig patat/broodje/shoarma/donner ofzo op.quote:
Van willy'squote:
* Againzender rent gillend wegquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:50 schreef JaWi het volgende:
* JaWi zet André Hazes op en zingt hard mee
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender rent gillend weg
een leuke film is het zekerquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef JaWi het volgende:
[..].
Is Three kings een goede film?
Ik heb er ooit eens een verslag van gemaakt voor CKV, maar eigenlijk nooit gezien.
Hoolimoslim!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:25 schreef FrankyMcG het volgende:
............
Ik heb zonet een Moslim gezien met een Burberry-hoofddoek!![]()
![]()
What's next? Stone Island burqa?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:29 schreef JaWi het volgende:
Hoolimoslim!
Vast nep, want al zouden ze er zijn hebben ze het geld er toch niet voor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:25 schreef FrankyMcG het volgende:
............
Ik heb zonet een Moslim gezien met een Burberry-hoofddoek!![]()
![]()
Ze hebben dan ook geen geld nodig om aan spullen te komen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:41 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vast nep, want al zouden ze er zijn hebben ze het geld er toch niet voor.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
hoi
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Moest je mijne ook doen?
Er zijn enorm veel verhalen binnengekomen en vrij veel goede ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Okee, prima. Ik word 6e vermoedelijk. Afgesproken met Sebbo.
quote:
De eerste twee genomineerden vind ik persoonlijk nog niet zo, maar ze zijn wel erg "kerst".quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn enorm veel verhalen binnengekomen en vrij veel goede ook.
Dus die van mij ook nietquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik had mijn neefje van 9 aan de telefoon. Wanneer hij weer met mij naar het voetballen mochtHeb em vorig jaar meegenomen naar een wedstrijd van FC Twente, wij met zn 2en, sjaaltje voor em gekocht, vond ie fantastisch. Nou mocht ie van zn vader en moeder nog es bellen of ik binnenkort tijd had
Ik zei em dat ik voor begin 2006 wel een plekkie voor em zou hebben
Ik heb niet gezien dat er al verhalen genomineerd zijn. Dacht dat het morgen los ging.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
De eerste twee genomineerden vind ik persoonlijk nog niet zo, maar ze zijn wel erg "kerst".
Er staan er al twee op. Een huisvrouw van 43 en Daniel Ferreira, een Colombiaanse immigrant.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien dat er al verhalen genomineerd zijn. Dacht dat het morgen los ging.
Hij moet uit Zeeland komen, en alsie hier komt is het voor mij ook handiger, zit nou eenmaal hier vaker als in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool Boez, je neemt hem niet mee naar Cambuur?
Goeie zaak Boez!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij moet uit Zeeland komen, en alsie hier komt is het voor mij ook handiger, zit nou eenmaal hier vaker als in Leeuwarden.
En dan is het ook echt wij tweetjes, heeft wel wat. Hij mag natuurlijk ook bij de grote jongens in huis blijven slapen, en niet wat anders zou moeten bij mn vader en moeder
Oh ja, ik zie het nu!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er staan er al twee op. Een huisvrouw van 43 en Daniel Ferreira, een Colombiaanse immigrant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |