zo slecht heb ik het nog nooit gehad...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Againzender het volgende:
Morgen mijn pakket ophalen. Benieuwd wat er nu voor meuk in zit.
Het zal vast beter zijn dan het legendarische badschuim-en-luchtjes pakket
Brie die een half jaar houdbaar is, buiten de koelingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
zo slecht heb ik het nog nooit gehad...
wel kerstpakketten met voedsel dat ik niet lust....![]()
grote tuinquote:
klinkt een beetje als de tuin van mijn ouders. Ik keek van de week naar wat oude filmpjes die mijn vader had gemaakt dik 25 jaar geleden: zie je één van de katten een heel ielig boompje in klimmen. Die spriet is nu 15 meter hoog, als het niet meer isquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
grote tuinoja, vorige keer ook nog 2 connifweren getopt en nog een den!
en voor de rest hebben we nog een eik, meer dennen, appelbomen
daar heb je tenminste wat aan, wat moet ik met die troep van mij ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Ik krijg een TomTom SD kaartje voor in mijn pda geloof ik als kerstpakket.
Hoiquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:43 schreef pascalheister het volgende:
goede middag
zo het eerste kerstkadootje voor onder de boom is er al
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
klinkt een beetje als de tuin van mijn ouders. Ik keek van de week naar wat oude filmpjes die mijn vader had gemaakt dik 25 jaar geleden: zie je één van de katten een heel ielig boompje in klimmen. Die spriet is nu 15 meter hoog, als het niet meer is
welk bedrijf was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:37 schreef FrankyMcG het volgende:Middag!
Afgewezen voor de super functie in Eindhoven, ze hadden andere geschiktere kandidaten; denk toch dat ze me te jong vonden....
Met die ophangsystemen voor Plasma-schermen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:43 schreef pascalheister het volgende:
welk bedrijf was dat ook alweer?
Een walnoot neem ik aan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]onze tuin moest qua bomen nodig onder handen worden genomen, zonnenboiler lag oa teveel in de schaduw en snoeien was al jaren niet goed bijgehouden. Dus maar een menneke laten komen
. Onze noot is echt bizar groot, die bomen worden niet alleen hoog maar ook bizar breed. En die esdoorn was bij de vorige grote rooi ronde (jaartje of 6 terug) blijven staan als een sprietje van een meter..... hadden we dat maar niet gedaan... hij was nu een meter of 7
die je pas hier al had laten zien of nietquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een walnoot neem ik aan?Prachtige schaduwbomen inderdaad omdat ze zo breed kunnen worden
moeten ze wel voldoende vocht hebben trouwens.
ja de Asus SL-500quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
die je pas hier al had laten zien of niet
met de golfclub?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
Jammer voor je Franky, maar gewoon stug doorgaan met solliciteren totdat het een keer wel raak is.
Binnenkort ga ik met de buren eindelijk eens de uit zijn voegen gegroeide koniferenhaag uit onze tuinen slopen. Scheelt zeker anderhalve meter tuin in de breedte als die zooi eruit gesloopt is.
Vanavond naar PSV koekhapper?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:56 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag
Nee, ik heb even iets anders te doen vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
Jammer voor je Franky, maar gewoon stug doorgaan met solliciteren totdat het een keer wel raak is.
Vandaag salaris gehadquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vanwaar die generositeit?
Wist niet eens dat er voetbal was vandaag...
Ach, bekijk het zo.... je kunt nu iig weer lekker met 'm tongen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmiddag
M'n hond heeft weer een schoon gebit
Ik 200 euro armer![]()
't is een teefjequote:Op dinsdag 20 december 2005 17:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo.... je kunt nu iig weer lekker met 'r tongen!
In dat geval 2 bier voor mij.quote:
Laat dat nu net morgen zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zonde joh. Gaat EJK zometeen voor niks naar FC Eindhoven...
Eindhovense Jodenkern?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef Cart_man het volgende:
Zonde joh. Gaat EJK zometeen voor niks naar FC Eindhoven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |