Great minds think alike?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef SCH het volgende:
Is toch raar dat ze het niet wil zegen Darkshine, als ze echt serieus met je is, dan vertelt ze het toch?
Ze wist niet eens of ik met kerst kon langskomen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet teveel mee zitten man....tis nu ff klote maar over een maandje lach je erom !
ff lomp gezegd....wat moet je dan nog met zo'n vaag kind ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef DarkShine het volgende:
Ze wist niet eens of ik met kerst kon langskomen.
Heb mijn kerst bij deze vol zitten of zij wilt dat ik kom of niet. Heb het er 3x gevraagd daarstraks en het is graag of niet!
Dacht daar zelf ook aan. Zit er echt serieus aan te denken om ermee te kappen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff lomp gezegd....wat moet je dan nog met zo'n vaag kind ?
dumpen, genieten met kerst en oud en nieuw en er een spetterend 2006 van maken !
je bespaart jezelf een hoop ellende voor in de toekomst, denk ik !quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dacht daar zelf ook aan. Zit er echt serieus aan te denken om ermee te kappen...
leuk...hopen dat het wat voor je is !quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Hools
Straks naar een kamer gaan kijken
klinkt als vroeger bij zwemlesquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook, ben benieuwd, ook naar wat ik moet verwachten op zo'n kijkavond...
Trotsquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman] heeft gisteren voor het eerst een echte wedstrijd gepooled... [/me]
Was lachen, Vlissingen tegen Middelburg, twaalf tegen twaalf. Middelburg heeft twee competitieteams en wij maar een, dus deden bij ons wat kneusjes mee waaronder ik. Kom ik bij nine ball tot 4-4 tegen 'm, en mis ik helaas een mooie kans op de zege...
[me=Da_Sandman is trots op zichzelf
Volgens mij is het meer dat jij dan wordt bekeken!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook, ben benieuwd, ook naar wat ik moet verwachten op zo'n kijkavond...
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer dat jij dan wordt bekeken!
pssst, was maar een geintje natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar baalde ik goed van ja...
Maar de prestatie an sich is zeer schön
lachen is dat he....heb ik vroeger een keertje gehad met schaken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman] heeft gisteren voor het eerst een echte wedstrijd gepooled... [/me]
Was lachen, Vlissingen tegen Middelburg, twaalf tegen twaalf. Middelburg heeft twee competitieteams en wij maar een, dus deden bij ons wat kneusjes mee waaronder ik. Kom ik bij nine ball tot 4-4 tegen 'm, en mis ik helaas een mooie kans op de zege...
aan de andere kant;quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Joh
Leukste was dat het de partij "om de winst" was... Als ik had gewonnen had Vlissingen gewonnen, nu werd het gelijk en hebben we alsnog via een extra partij tussen de twee besten gewonnen... Iedereen stond bij ons te kijken haha, was mooi moment in mijn nog prille poolcarriere
Ah, poolquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
misschien kan hij beter een keertje tegen Shaun Davis spelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, poolMijn zwager is daar nogal fanatiek mee in competitieverband. Hij wil dit komend jaar tegen Steve Davis spelen, maar dat is misschien nog iets te optimistisch...
iets misschien...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, poolMijn zwager is daar nogal fanatiek mee in competitieverband. Hij wil dit komend jaar tegen Steve Davis spelen, maar dat is misschien nog iets te optimistisch...
meent ze niks vanquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik had een esemesje, en ze sloot af met veel liefs
quote:Dode vrouw op straat gevonden in Weert
WEERT - De politie in Weert heeft een onderzoek ingesteld naar de dood van een vrouw. Het stoffelijk overschot werd vlak voor tien uur maandagochtend gevonden op de Louis Regoutstraat in Weert. Dat maakte de politie maandag bekend.
De politie sluit een misdrijf niet uit. De identiteit van de vrouw is niet bekend. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
en jij kan het wetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz wandelt dit R&P topic binnen met de mededeling :
Kappen met liefjes die niet willen/kunnen praten voor nu en in de toekomst
Structureel iets. Gaat ze nog een keer opbreken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef Lionheaad het volgende:
PSV verlies van 11.3 miljoen...
wat lion al zei.....leg het uit op je stage, ga naar huis, dump haar en probeer het morgen nog eens op je stage en anders overmorgen !quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:40 schreef DarkShine het volgende:
Nog niks gedaan op stage vandaag, trek 't gewoon niet..
Ik blijf wel, uitgelegd heb ik 't al. 't Is gelukkig alles behalve druk op het moment.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat lion al zei.....leg het uit op je stage, ga naar huis, dump haar en probeer het morgen nog eens op je stage en anders overmorgen !
iig succes ermee.......en denk er aan dat als ze nu niet of nauwelijks kan praten of vaag is, dat dat de volgende keer ook weer zo zal zijn !quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik blijf wel, uitgelegd heb ik 't al. 't Is gelukkig alles behalve druk op het moment.
jij woont in een jungle ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef rubbereend het volgende:oi
zo weer een dagje aan het zagen geweest hier, nou ja ik heb niet gezaagd, alleen maar geholpen. Maar de peer en esdoorn zijn weg en de abrikoos, larix, linde en 2 dennen zijn gesnoeid.aankomende zomer meer licht in onze tuin
2 weken terug is er ook al een vlier platgegaan en een beuk eb een noot gesnoeid
Een doucheradio is tof!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef Bjoro het volgende:
Er zit werkelijk niets tussen waarvan ik denk, dat vind ik nou leuk !
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat lion al zei.....leg het uit op je stage, ga naar huis, dump haar en probeer het morgen nog eens op je stage en anders overmorgen !
nee maar daar hebben ze de hele dag zonquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:19 schreef Suijk het volgende:
Hehe, niet zeuren bjoro. In Afrka krijgen ze geen kerstpakket.
met dumpen moet je toch ook pratenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
@lion: het eerste gedeelte heb jij gezegd, ik heb het slechts aangevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |