Al aan het doen, komt er niet uit.quote:
o jee, straks is de dokter ook flieftquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook flieft
Zometeen naar de nieuwe dokter. Ik heb niks, maar hij wil kennismaken, en kijken of het klikt
9 maanden. Maar ben weg nu, kom straks vanaf stage nog online.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Oei, en jullie hebben al lang met elkaar?
gynaecologisch onderzoek.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
o jee, straks is de dokter ook flieft
Moet je voor bij SCH wezenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
waarom staat dat "zero positief" in de TT
ik las luchtenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Eerst kijken hoe oud de dok. is dan praten we verder
quote:
Ga ik ook doen, als ik het voor het weekend niet weet is hetquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:37 schreef Cart_man het volgende:
Direct zijn.
ai, dat ken ik en daar kun je flink mee zitten idd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:30 schreef DarkShine het volgende:
Ben op stage, moest om 13 beginnen. Hele tijd gepiekerd in de bus. Ik word gek!!!
niet teveel mee zitten man....tis nu ff klote maar over een maandje lach je erom !quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, als ik het voor het weekend niet weet is het![]()
Great minds think alike?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef SCH het volgende:
Is toch raar dat ze het niet wil zegen Darkshine, als ze echt serieus met je is, dan vertelt ze het toch?
Ze wist niet eens of ik met kerst kon langskomen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet teveel mee zitten man....tis nu ff klote maar over een maandje lach je erom !
ff lomp gezegd....wat moet je dan nog met zo'n vaag kind ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef DarkShine het volgende:
Ze wist niet eens of ik met kerst kon langskomen.
Heb mijn kerst bij deze vol zitten of zij wilt dat ik kom of niet. Heb het er 3x gevraagd daarstraks en het is graag of niet!
Dacht daar zelf ook aan. Zit er echt serieus aan te denken om ermee te kappen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff lomp gezegd....wat moet je dan nog met zo'n vaag kind ?
dumpen, genieten met kerst en oud en nieuw en er een spetterend 2006 van maken !
je bespaart jezelf een hoop ellende voor in de toekomst, denk ik !quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dacht daar zelf ook aan. Zit er echt serieus aan te denken om ermee te kappen...
leuk...hopen dat het wat voor je is !quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Hools
Straks naar een kamer gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |