iets misschien...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, poolMijn zwager is daar nogal fanatiek mee in competitieverband. Hij wil dit komend jaar tegen Steve Davis spelen, maar dat is misschien nog iets te optimistisch...
meent ze niks vanquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik had een esemesje, en ze sloot af met veel liefs
quote:Dode vrouw op straat gevonden in Weert
WEERT - De politie in Weert heeft een onderzoek ingesteld naar de dood van een vrouw. Het stoffelijk overschot werd vlak voor tien uur maandagochtend gevonden op de Louis Regoutstraat in Weert. Dat maakte de politie maandag bekend.
De politie sluit een misdrijf niet uit. De identiteit van de vrouw is niet bekend. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
en jij kan het wetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz wandelt dit R&P topic binnen met de mededeling :
Kappen met liefjes die niet willen/kunnen praten voor nu en in de toekomst
Structureel iets. Gaat ze nog een keer opbreken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef Lionheaad het volgende:
PSV verlies van 11.3 miljoen...
wat lion al zei.....leg het uit op je stage, ga naar huis, dump haar en probeer het morgen nog eens op je stage en anders overmorgen !quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:40 schreef DarkShine het volgende:
Nog niks gedaan op stage vandaag, trek 't gewoon niet..
Ik blijf wel, uitgelegd heb ik 't al. 't Is gelukkig alles behalve druk op het moment.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat lion al zei.....leg het uit op je stage, ga naar huis, dump haar en probeer het morgen nog eens op je stage en anders overmorgen !
iig succes ermee.......en denk er aan dat als ze nu niet of nauwelijks kan praten of vaag is, dat dat de volgende keer ook weer zo zal zijn !quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik blijf wel, uitgelegd heb ik 't al. 't Is gelukkig alles behalve druk op het moment.
jij woont in een jungle ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef rubbereend het volgende:oi
zo weer een dagje aan het zagen geweest hier, nou ja ik heb niet gezaagd, alleen maar geholpen. Maar de peer en esdoorn zijn weg en de abrikoos, larix, linde en 2 dennen zijn gesnoeid.aankomende zomer meer licht in onze tuin
2 weken terug is er ook al een vlier platgegaan en een beuk eb een noot gesnoeid
Een doucheradio is tof!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef Bjoro het volgende:
Er zit werkelijk niets tussen waarvan ik denk, dat vind ik nou leuk !
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat lion al zei.....leg het uit op je stage, ga naar huis, dump haar en probeer het morgen nog eens op je stage en anders overmorgen !
nee maar daar hebben ze de hele dag zonquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:19 schreef Suijk het volgende:
Hehe, niet zeuren bjoro. In Afrka krijgen ze geen kerstpakket.
met dumpen moet je toch ook pratenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
@lion: het eerste gedeelte heb jij gezegd, ik heb het slechts aangevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |