Goeie zaak!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:
Mijn neefjes zijn verdorven kakkerlakken.
Mijne ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:
Mijn neefjes zijn verdorven kakkerlakken.
Mijn hele familie inclusief de vriend van mijn zus komen uit Rotterdam, Vlaardingen en Schiedamquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mijne ook.. maarja die wonen dan ook in dordt.
![]()
tja, hoe dichter bij dordt, hoe rotter het wordtquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Waar in Dordt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me dan wel weer door de vriend van mn zus de betekenis van dat gezegde uit laten leggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, hoe dichter bij dordt, hoe rotter het wordt
pas echt stoer ben je als je in een burqua van Lonsdale loopt !quote:
ging dat niet over vis dat de haven in kwamquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb me dan wel weer door de vriend van mn zus de betekenis van dat gezegde uit laten leggen.
Ja, ze moesten wachten voor de tol ofzo, en dat ging de lading rotten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ging dat niet over vis dat de haven in kwam
kijk eens aan, ik leer nog wat hier!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, ze moesten wachten voor de tol ofzo, en dat ging de lading rotten.
Hools...uw persoonlijke LOIquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk eens aan, ik leer nog wat hier!
Stadspolders is vrij net.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:37 schreef Superheld het volgende:
True.
Ehm, stadspolders (woont daar trouwens een 2e sch? zie er vaak een auto met heerenveen spullen) en nog een wijk, maar weet niet hoe die heet.
Ik stuur wel een accept-giroquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk eens aan, ik leer nog wat hier!
Krispijn...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stadspolders is vrij net.
Krispijn en Wielwijk is minder. En de Vogelbuurt.
Goeie vergelijkingquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanavond nog een feestje, ben zo moe als drenkeling die na 38 uur uit het water is gered(kon geen betere vergelijking vinden, ben gewoon moe
)
Te moe om een betere te bedenkenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kom je mn rug even wassen?
Kut, ik moest lachenquote:
's Avonds wel, overdag zie je er niks. Dan slapen ze allemaal, op de vrouwen na. Die zijn of getooid met hoofddoek of dik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
Krispijn...
Daar zie je in de avond alleen maar ogen & bling bling natuurlijk, heb ik me laten vertellen.![]()
In de stad had ik vorige keer ruzie met marokkaantjes![]()
quote:
Nee, je bent een darmsergaentquote:
Mijn oom woonde trouwens eerst in Ambacht!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
's Avonds wel, overdag zie je er niks. Dan slapen ze allemaal, op de vrouwen na. Die zijn of getooid met hoofddoek of dik.
Ik word er niet veel wijzer van, wat een wijfquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:52 schreef DarkShine het volgende:
Vanmiddag ff een 3 kwartier met me vriendin op msn gepraat.
Waarom ze zo bezig was, was omdat ze hoopte dat ik zo eens ging nadenken en er zelf eens achter kwam waarom we de laatste tijd verschillende problemen hadden.
Kan ze dat niet gewoon meteen zeggen? Moet dat weer op zo'n typische vrouwelijke kinderachtige manier?!
ff wat heel doms misschien, maar is het niet handiger om het gesprek face-to-face te doen ipv via msn ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:52 schreef DarkShine het volgende:
Waarom ze zo bezig was, was omdat ze hoopte dat ik zo eens ging nadenken en er zelf eens achter kwam waarom we de laatste tijd verschillende problemen hadden.
Kan ze dat niet gewoon meteen zeggen? Moet dat weer op zo'n typische vrouwelijke kinderachtige manier?!
Blijft vaag als je het mij vraagt. En nu?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:52 schreef DarkShine het volgende:
Dat is weer wel übercool. Hoe heet ie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mijn oom woonde trouwens eerst in Ambacht!![]()
Nou euh.. ik snap er ook geen pepernoot van andersquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwen he... Maar zijn de problemen de wereld uit?
Ze wilt 'gewoon' dat ik zelf denk wat er mis is, zonder dat ze het mij 'voorkauwt'.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik word er niet veel wijzer van, wat een wijf
ehh, dirk.. achternaam weet ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is weer wel übercool. Hoe heet ie?
Zucht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze wilt 'gewoon' dat ik zelf denk wat er mis is, zonder dat ze het mij 'voorkauwt'.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Blijft vaag als je het mij vraagt. En nu?
Ik wil het gewoon uitpraten, en niet via msn, sms of telefoon! Het is in ieder geval een stuk beter dan vanmorgen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwen he... Maar zijn de problemen de wereld uit?
Vrouwen hequote:
Zal wel bij het Louwersplein geweest zijn dan, hoewel dat niet vreselijk nieuw is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
ehh, dirk.. achternaam weet ik niet
woonde iig vlakbij een (toen) vrij nieuw winkelcentrumpje...
Geen idee, is ook al een jaar of 10 geleden..quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zal wel bij het Louwersplein geweest zijn dan, hoewel dat niet vreselijk nieuw is.
Nergens last van.quote:
Dan kan dat goed kloppen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
Geen idee, is ook al een jaar of 10 geleden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |