Goeie zaak!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:
Mijn neefjes zijn verdorven kakkerlakken.
Mijne ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:
Mijn neefjes zijn verdorven kakkerlakken.
Mijn hele familie inclusief de vriend van mijn zus komen uit Rotterdam, Vlaardingen en Schiedamquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mijne ook.. maarja die wonen dan ook in dordt.
![]()
tja, hoe dichter bij dordt, hoe rotter het wordtquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Waar in Dordt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me dan wel weer door de vriend van mn zus de betekenis van dat gezegde uit laten leggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, hoe dichter bij dordt, hoe rotter het wordt
pas echt stoer ben je als je in een burqua van Lonsdale loopt !quote:
ging dat niet over vis dat de haven in kwamquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb me dan wel weer door de vriend van mn zus de betekenis van dat gezegde uit laten leggen.
Ja, ze moesten wachten voor de tol ofzo, en dat ging de lading rotten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ging dat niet over vis dat de haven in kwam
kijk eens aan, ik leer nog wat hier!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, ze moesten wachten voor de tol ofzo, en dat ging de lading rotten.
Hools...uw persoonlijke LOIquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk eens aan, ik leer nog wat hier!
Stadspolders is vrij net.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:37 schreef Superheld het volgende:
True.
Ehm, stadspolders (woont daar trouwens een 2e sch? zie er vaak een auto met heerenveen spullen) en nog een wijk, maar weet niet hoe die heet.
Ik stuur wel een accept-giroquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk eens aan, ik leer nog wat hier!
Krispijn...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stadspolders is vrij net.
Krispijn en Wielwijk is minder. En de Vogelbuurt.
Goeie vergelijkingquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanavond nog een feestje, ben zo moe als drenkeling die na 38 uur uit het water is gered(kon geen betere vergelijking vinden, ben gewoon moe
)
Te moe om een betere te bedenkenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kom je mn rug even wassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |