Inderdaad, ik ben er net afgegooid en nog niet terug kunnen komenquote:
René?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn hele familie inclusief de vriend van mijn zus komen uit Rotterdam, Vlaardingen en Schiedam.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:
Mijn neefjes zijn verdorven kakkerlakken.
Ik heb wel eens een malloot gezien met zo een pet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Cart, ken je trouwens FLE (Feyenoord Legioen Eindhoven)
Ik zit er nauwelijks op, alleen als ik sommige dingen leesquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is dat hoe men tegenwoordig op msn bezig is?
Hou dan ook eens op met die prOn plaatjes sturenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Af en toe wordt je van msn afgegooid, verder alles prima.
Zal het aan m'n prOn plaatjes liggen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hou dan ook eens op met die prOn plaatjes sturen![]()
Ik heb hem meestal altijd wel aanstaan als ik de PC aan heb (ook af en toe offline weergeven). Maar echt veel gesprekken voer ik niet (op één dagelijks gesprek na)quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal het aan m'n prOn plaatjes liggen?
Ik hou het op een uurtje msn per dag, meer dan genoeg.
Dat ken ik. Mensen die zich verplicht voelen om te vragen hoe het met mij gaat, terwijl het ze geen kont interesseert. Op de vraag "Alles goed?" antwoord ik dan ook meestal "2 fout"quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef Cart_man het volgende:
Begin gesprek:
C: Hoi
R: Hoi
C: Hoe is het?
R: Goed. Met jou?
C: Goed
R: Mooi
C: Ja hè
Einde gesprek
MSN
voor mij vrijdagquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef Superheld het volgende:
Morgen laatste werkdag van het jaar!
quote:Vrouw verzint beroving en wurging hondje
SPIJKENISSE - De 49-jarige gehandicapte vrouw die in november aangifte deed van beroving door twee jongeren, heeft toegegeven dit verzonnen te hebben. De twee jongens zouden bij de beroving het hondje van de vrouw hebben gewurgd. Uit het politieonderzoek blijkt dat de vrouw zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje, zo maakte het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag bekend.
Het OM liet dinsdag weten dat al "vrij snel" na de aangifte half november twijfels ontstonden over de juistheid ervan. De vrouw verkeert in psychische moeilijkheden, aldus het OM nu.
Volgens het verhaal van de vrouw was ze in Spijkenisse aangesproken door twee jongeren die geld van haar eisten en haar mishandelden toen ze niets bleek te hebben. Ze zouden het hondje aan zijn riem aan een hek hebben gehangen.
Tweede Kamerlid Wilders loofde daarop 10.000 euro uit voor de gouden tip naar de daders en riep Balkenende op het bedrag te vertienvoudigen. Wilders noemt de valse aangifte nu "diep, diep triest". Maar hij heeft geen spijt van zijn reactie. "Niemand kon dit bevroeden. Het doel was om de daders snel te pakken." Ook de lokale afdeling van de Dierenbescherming in Voorne-Putten/Goeree Overflakkee loofde indertijd 500 euro voor de gouden tip.
Het OM heeft nog niet besloten over eventuele vervolging van de vrouw wegens het doen van een valse aangifte.
Que!?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef JaWi het volgende:
Leuk, ongecensureerde foto's van feyenoordsupportersfeestjes!
Juustemquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik klep met jan en alleman op msn over van alles en nog wat, gezellig juist.
Korte vluchtige gesprekjes, maar ook lange moeilijke dingen komen voorbij.
Maar ik msn alleen met mensen die ik "ken" en met mensen die ik kén.
en mensen die jou kennen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik klep met jan en alleman op msn over van alles en nog wat, gezellig juist.
Korte vluchtige gesprekjes, maar ook lange moeilijke dingen komen voorbij.
Maar ik msn alleen met mensen die ik "ken" en met mensen die ik kén.
Donderdag voor mij de laatste dagquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef Superheld het volgende:
Morgen laatste werkdag van het jaar!
Nightmare?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef JaWi het volgende:
Leuk, ongecensureerde foto's van feyenoordsupportersfeestjes!
Hier nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:21 schreef Againzender het volgende:
Heuh, Nederland 1 t/m 3 zijn hier op zwart
UPCquote:
Ik haak zo aan bij mijn meissie zodra de gillmore girls begint.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:22 schreef Againzender het volgende:
Ik ga weer desperate housewives kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |