quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Blijft vaag als je het mij vraagt. En nu?
Ik wil het gewoon uitpraten, en niet via msn, sms of telefoon! Het is in ieder geval een stuk beter dan vanmorgen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwen he... Maar zijn de problemen de wereld uit?
Vrouwen hequote:
Zal wel bij het Louwersplein geweest zijn dan, hoewel dat niet vreselijk nieuw is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
ehh, dirk.. achternaam weet ik niet
woonde iig vlakbij een (toen) vrij nieuw winkelcentrumpje...
Geen idee, is ook al een jaar of 10 geleden..quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zal wel bij het Louwersplein geweest zijn dan, hoewel dat niet vreselijk nieuw is.
Nergens last van.quote:
Dan kan dat goed kloppen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
Geen idee, is ook al een jaar of 10 geleden..
Ik snap d'r ook niet hoor...quote:
Inderdaad, ik ben er net afgegooid en nog niet terug kunnen komenquote:
René?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn hele familie inclusief de vriend van mijn zus komen uit Rotterdam, Vlaardingen en Schiedam.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:
Mijn neefjes zijn verdorven kakkerlakken.
Ik heb wel eens een malloot gezien met zo een pet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Cart, ken je trouwens FLE (Feyenoord Legioen Eindhoven)
Ik zit er nauwelijks op, alleen als ik sommige dingen leesquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is dat hoe men tegenwoordig op msn bezig is?
Hou dan ook eens op met die prOn plaatjes sturenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Af en toe wordt je van msn afgegooid, verder alles prima.
Zal het aan m'n prOn plaatjes liggen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hou dan ook eens op met die prOn plaatjes sturen![]()
Ik heb hem meestal altijd wel aanstaan als ik de PC aan heb (ook af en toe offline weergeven). Maar echt veel gesprekken voer ik niet (op één dagelijks gesprek na)quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal het aan m'n prOn plaatjes liggen?
Ik hou het op een uurtje msn per dag, meer dan genoeg.
Dat ken ik. Mensen die zich verplicht voelen om te vragen hoe het met mij gaat, terwijl het ze geen kont interesseert. Op de vraag "Alles goed?" antwoord ik dan ook meestal "2 fout"quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef Cart_man het volgende:
Begin gesprek:
C: Hoi
R: Hoi
C: Hoe is het?
R: Goed. Met jou?
C: Goed
R: Mooi
C: Ja hè
Einde gesprek
MSN
| Forum Opties | |
|---|---|