Meestal zing ik een liedje van: as het ff kan, ja dan, as het ff kan, ja danquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
De Lieve Heer hep man en en vrouw geschapen, de een is zwak, de ander die is sterk, de Lieve Heer hep man en vrouw geschapen, dus, als het effe kan, ja dan, aaaaaaaaaals het effe kan, ja dan, doen de vrouwen maar het zware werk........![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ga van jou dromen ja![]()
![]()
Nog 1 om het af te leren.... doeiiii
[afbeelding]
Ik wacht nu al drie topics op die grap.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:35 schreef MissHobje het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeee ze fietsen nog steeds![]()
Nee hoor. Ik heb geen kinderen, heb geen vriend, heb geen badjas en ik heb geen peuk bier wijn of sterke drank. Wat ik wel heb is een laptop, een bed, een draadloze internetverbinding en nog geen slaapquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Zitten jullie nu ook heel zielug terwijl je partner (en/of kids) allang te bed liggen, in je badjas met peuk en wijntje/bier/sterke drank de streams te bekijken en te Fok!ken?? Of ben ik de enige zielepoot hier??![]()
Jij ook!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit op een andere PC dan my own dus dan werkt de boel wat minder enzo![]()
Verder ben je heel erg lief
Zulk geduldquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wacht nu al drie topics op die grap.
Het is ook niet zozeer verdedigen, want we weten dat we gewaardeerd worden. Het was meer een terechtwijzingquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet te verdedigen, M- en -A, wij zijn superblij met jullie verslagen. Ik denk dat melke even in het verkeerde topic zat![]()
Ben het volledig met je eens dat commentaren daar niet thuis horen, vandaar de reactie in dit topic in plaats van in de streamverslagen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
[..]
er horen daar sowieso geen commentaren M-en-A
als mensen iets te mekkeren hebben moeten ze het eerst maar eens zelf beter doen daar in het verslagentopic:(
het is een reuze eerbaar beroep:)
Dus we hebben nu 2 zielepoten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:36 schreef melke het volgende:
Nee hoor. Ik heb geen kinderen, heb geen vriend, heb geen badjas en ik heb geen peuk bier wijn of sterke drank. Wat ik wel heb is een laptop, een bed, een draadloze internetverbinding en nog geen slaap![]()
Geloof je in sterrenbeelden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:37 schreef Morwen het volgende:
RAM
Ram staat voor de mannelijke oerkracht die zich onstuimig, impulsief en wilskrachtig laat gelden. Onvermoeibaarheid, enthousiasme, daadkracht, impulsiviteit en ongeduld zijn dan ook typerend bij dit teken. Een Ram-mens is een pionier, bijna altijd onvermoeibaar met een warme, directe eerlijkheid en -ook op oudere leeftijd- een jeugdige uitstraling. Veel initiatieven maar niet altijd de lust iets wat is begonnen ook daadwerkelijk tot een eind te brengen.
mmmmmm![]()
Zolang ik er niet bij hoor vind ik het primaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus we hebben nu 2 zielepoten?![]()
![]()
Tja het is echt spannend he ik baal wel hoor potver de jan here klere nog aan toequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Niet?? nah je weet niet wat je mist![]()
![]()
Oke blijft er 1 over die ook heel gelukkig is diep in haar hartquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Zolang ik er niet bij hoor vind ik het prima![]()
Ach, geloven is ook weer zoiets maar ik denk wel dat men er 1 en ander uit kan halen jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geloof je in sterrenbeelden?
Ik herken echt geen zak in mijn sterrenbeeld.
Zou je dat misschien willen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Zolang ik er niet bij hoor vind ik het prima![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja het is echt spannend he ik baal wel hoor potver de jan here klere nog aan toe![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zou je dat misschien willen?
Er is een ballotagecommissie!![]()
Neuh, laten we maar gewoon roddelen over de bewonersquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we een leuk boompje opzetten over sterrenbeelden.
Zo prominent hoeft dat nou ook weer niet in beeld hoorquote:
Auw je doet me pijn, je bent gemeenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]rustig maar lieverd, maak je niet druk
![]()
![]()
Heej ik ben ook gelukkig hoor, voelde me net alleen even heeeeel alleen in mijn badjas, peukie, wijntje en naar die zieluge bewoners kijken doe zo hard moeten fietsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oke blijft er 1 over die ook heel gelukkig is diep in haar hart![]()
Gooit er eens een waterman in, even kijken of het kloptquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent zeker een schorpioen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
ach kom maar ...... hahahaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Auw je doet me pijn, je bent gemeen![]()
Tja ik kijk altijden toch ben ik down ik moet huilen
![]()
Zet je principes over boord en LEEFquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat draaien ze nu dan?
Ik kijk principieel geen streams meer.
Joost ligt er niet echt gekalefaterd bijquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
De dokter komt zo bij u.
[afbeelding]
Wheheehehe... ik ben Maagd met, zo ben ik er pas achter, Schorpioen als ascendant. Je wilt het gewoon NIET wetenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij bent zeker een schorpioen.
Dat zijn altijd van die zweverige types die in sterrenbeelden geloven.
Is Wicked lid van Vindicat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gaat wel over Wickedals ze haar studententijd voorbij is
![]()
Zij is een Maagd, lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij bent zeker een schorpioen.
Dat zijn altijd van die zweverige types die in sterrenbeelden geloven.
Lief...maar ik durf niet meer...straks geef je me een klap dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ach kom maar ...... hahahazal ik je troosten
![]()
![]()
Aah oke dankje! Maar ja, heeft toch geen zin meer. Geschreven is geschreven hequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
(trouwens melke, als je commentaar op de streamverslagen heb, of over de objectiviteit ervankan je dit kwijt in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is Wicked lid van Vindicat?
Dit is zo illustratief. Dat moet ik onthouden.![]()
![]()
Komt het allemaal toch nog goed.![]()
Ik denk, ik klap erook even in met een leuk statement. Ik zit niet zielig alleen te kijken, ik zit gezellig met mijn vriendin achter 2 pc's te kijken, en te fokken natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Zitten jullie nu ook heel zielug terwijl je partner (en/of kids) allang te bed liggen, in je badjas met peuk en wijntje/bier/sterke drank de streams te bekijken en te Fok!ken?? Of ben ik de enige zielepoot hier??![]()
Oeh, had ik nog gelijk ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wheheehehe... ik ben Maagd met, zo ben ik er pas achter, Schorpioen als ascendant. Je wilt het gewoon NIET weten![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zij is een Maagd, lijkt me duidelijk![]()
NU moet je ophouden Wicked, je wordt eng!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wheheehehe... ik ben Maagd met, zo ben ik er pas achter, Schorpioen als ascendant. Je wilt het gewoon NIET weten![]()
Ik!!! dat zou ik nooit doen, echt nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief...maar ik durf niet meer...straks geef je me een klap dat is niet eerlijk![]()
Ze moeten de missie wel halen en ik baal als een loeiende koe dat ik dit weekend niet kan streamen maar helaas so be itquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:49 schreef MissHobje het volgende:
OMG wat zijn ze actief nog![]()
Heb streams aan geslingerd
Ik neukte uit principe mijn buurmeisje van 16 niet. Bedankt voor je advies, mijn leven gaat een stuk spannender worden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
Zet je principes over boord en LEEF![]()
![]()
Vissen????????quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:52 schreef SuperMOM het volgende:
Pffffff wat een zwaarmoedige muziek zeg, ik zou spontaan in slaap sukkelen en in een depressie schieten![]()
ahh...ok kom maar hierquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik!!! dat zou ik nooit doen, echt niet![]()
om het goed te maken
![]()
Als ze zin heeft in zo'n ouwe kerel, bedoel je zekerquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik neukte uit principe mijn buurmeisje van 16 niet. Bedankt voor je advies, mijn leven gaat een stuk spannender worden.
Dat klopt. Maar ja ik moest er voor mijn gevoel wel even op reageren in dit topic en had wel een reactie van je verwacht daarop.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:49 schreef melke het volgende:
[..]
Aah oke dankje! Maar ja, heeft toch geen zin meer. Geschreven is geschreven he
Met een maagd als aas!!!!!!!!quote:
Ja? Zeg het eens?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Arliatoooooooooooorrrrrr!!!!!!
Dankje, hou jij het een beetje bij anders word ik gekquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
Ahh joh geeft toch nietskan gebeuren Bong
Ik ook, Stier in hart en nierenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:52 schreef Lamon het volgende:
Gaan we hier echt mee verder?
Okee, ik ben Stier.
Ascendant weet ik uiteraard niet.
En nu laat je haar meelezen wat je geschreven hebt als hintquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk, ik klap erook even in met een leuk statement. Ik zit niet zielig alleen te kijken, ik zit gezellig met mijn vriendin achter 2 pc's te kijken, en te fokken natuurlijk.Ik vind mezelf wel zielig omdat ik minder tijd heb voor de dingen die ik voor BB/FOK wel deed met mijn vriendin
![]()
Let maar niet op mij, ben een beetje teutquote:
Nouquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, hou jij het een beetje bij anders word ik gek![]()
![]()
Zo oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Als ze zin heeft in zo'n ouwe kerel, bedoel je zeker![]()
Alleen op deze manier kan ik haar nog bereiken, praten gaat niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En nu laat je haar meelezen wat je geschreven hebt als hint![]()
![]()
![]()
Blij je geholpen te hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik neukte uit principe mijn buurmeisje van 16 niet. Bedankt voor je advies, mijn leven gaat een stuk spannender worden.
Mede stierquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:52 schreef Lamon het volgende:
Gaan we hier echt mee verder?
Okee, ik ben Stier.
Ascendant weet ik uiteraard niet.
MSN-en of elkaar mailen wil nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen op deze manier kan ik haar nog bereiken, praten gaat niet meer![]()
Spciale maagden ook goed?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn maagden zijn op, ik zoek nog nieuw aas![]()
Ik let wel op jouquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Let maar niet op mij, ben een beetje teutMaar niet zo heel erg hoor.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
tip: Wickedangel schijnt nog maagd te zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:56 schreef Arliator het volgende:
Mijn maagden zijn op, ik zoek nog nieuw aas![]()
Ik heb al een intern msnprogje op de pc's geiinstalleerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
MSN-en of elkaar mailen wil nog wel eens helpen
Je kent het spreekwoord toch wel: "Schijn bedriegt".quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
tip: Wickedangel schijnt nog maagd te zijn
Haar vader is net zo breed als ik lang ben. Of er sprake is van 'helpen' moet nog blijken.quote:
En mannetje Arliator is Vissen.....oehquote:
Hoi hoi Wickedangelquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha.
Hallo mevrouw Arliator![]()
Ja bedankt hèquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
*doet broek open, en kijkt* Nee hoor!!!! Ik ben nog steeds een mannetje!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha.
Hallo mevrouw Arliator![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
*doet broek open, en kijkt* Nee hoor!!!! Ik ben nog steeds een mannetje!!!![]()
![]()
Gaat vooralsnog makkelijk vis met zn kop uit het water trekken op je hoorns en die heeft niets meer in te brengen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
En mannetje Arliator is Vissen.....oeh![]()
Ik wist niet dat je gereageerd had. M'n reactie op jouw reactie is er nu ook te vindenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ja ik moest er voor mijn gevoel wel even op reageren in dit topic en had wel een reactie van je verwacht daarop.
Echt, Wickedangel, als we in een chat hadden gezeten had ik je even prive genomen. Nee, niet genomen zoals de "perverts" hier denkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Shit, dat is ernstigquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we al in een chat. En neem me maar hoor, ik ben niet zo benauwd, wehehehehehequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt, Wickedangel, als we in een chat hadden gezeten had ik je even prive genomen. Nee, niet genomen zoals de "perverts" hier denken
Doe je goed dan en hij neemt je vast mee op -geestelijke - reizen die je meevoeren buiten alles wat je ooit gedacht hadquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gaat vooralsnog makkelijk vis met zn kop uit het water trekken op je hoorns en die heeft niets meer in te brengen.![]()
Je vindt het programma zelf eigenlijk niets verder?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is het hier toch gezellig, ik ga het echt missen als BB voorbij is![]()
Mooie gesprokenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe je goed dan en hij neemt je vast mee op -geestelijke - reizen die je meevoeren buiten alles wat je ooit gedacht had![]()
Nou zo heel af en toe wel ja als de streams dr uit klappen en zo. Ik verheug me op vrijdag 23 decemberquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe je goed dan en hij neemt je vast mee op -geestelijke - reizen die je meevoeren buiten alles wat je ooit gedacht had![]()
We gaan gewoon nog ff door joh en daarna vinden we elkaar vast wel weer ergens andersquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
Maar het is toch anders, mijn vriendin kan meekijken. En ik had een stel oneerbare voorstellen willen doen. Maar ja, vrouwtje kijkt mee he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we al in een chat. En neem me maar hoor, ik ben niet zo benauwd, wehehehehehe![]()
![]()
Sorry. Ik had inderdaad beter kunnen zeggen: "Wickedangel beweert dat ze maagd is".quote:
Om naar te luisterenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:05 schreef melke het volgende:
Waarvoor is die muziek eigenlijk?
Dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je vindt het programma zelf eigenlijk niets verder?
\quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga je muziek missen als ik weer kachel thuiskomquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
Vast wel hoop ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan gewoon nog ff door joh en daarna vinden we elkaar vast wel weer ergens anders![]()
Die's mooi ja!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Deze is heel mooi, al zeggik ut zelluf.
Rehab. Been there, done that.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef SuperMOM het volgende:
Wat moeten we doen na BB???? Helluppppp![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
Ik gawens jullie nog veel plezier, en voor nu of later sweet dreams
![]()
![]()
Truste pareltjequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Shit, dat heb ik weer. Al die kerels zijn bezetquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar het is toch anders, mijn vriendin kan meekijken. En ik had een stel oneerbare voorstellen willen doen. Maar ja, vrouwtje kijkt mee he?
Want met jou als aas had ik heel wat kunnen vangen.![]()
Daaaaagquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Liefquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Maagd met een hoofdletter, jah. Maagd van sterrenbeeld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry. Ik had inderdaad beter kunnen zeggen: "Wickedangel beweert dat ze maagd is".
Luisteren? Ik dacht dat je de klanken moest voelen, de fibraties voelen, de tremble van de bas moest meemaken. Dat soort dingen.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
See mee after BB in GC and all will be okayquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga je muziek missen als ik weer kachel thuiskom![]()
Alleen na 18:00 uur he, daarvoor moet ik altijd "werken"quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Shit, dat heb ik weer. Al die kerels zijn bezet![]()
Tips?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:09 schreef Lamon het volgende:
Ehm, jongens. FOK! is groter dan het BB forum alleen, hoor.
Er zijn nog zat andere leuke subfora straks.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief
Hele lieve sweet dreams en een hele dikkeen een
Ik heb hem gezien... en ook daar even gereageerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je gereageerd had. M'n reactie op jouw reactie is er nu ook te vinden
Ik vond het wel leuk, maar ondertussen kan ik het -net als een hoop mensen volgens mij- best missen en hier toch mee SC-en.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:04 schreef Lamon het volgende:
Je vindt het programma zelf eigenlijk niets verder?
Zullen ze nooit toegevenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Ik vind BB leuk maar zonder FOK mist het heel veel en hopelijk erkend Talpa het ook dat FOK een zeer prominente rol speelt in BB![]()
Bloemenveiling, toch? Het grootste handelscentrum ter aarde.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen na 18:00 uur he, daarvoor moet ik altijd "werken"
Trustequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Hahaha trustenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]en welterusten
droom maar zacht van fietsende BB-ers en flikkerende lampjes![]()
Precies, het "lovecentrum" van de aardequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bloemenveiling, toch? Het grootste handelscentrum ter aarde.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
Shit, dat heb ik weer. Al die kerels zijn bezet![]()
Ben jij nou zo slim, of ben ik nou zo dom?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
Maagd met een hoofdletter, jah. Maagd van sterrenbeeld.
Zou kunnen, ik zit nu nog hier, daarna zie ik wel weer. Meestal zwerf ik overal en nergensquote:
Talpa werkt samen met FOK heb ik begrepen dus erkennen zullen ze het wel (alhoewel achter de schermen dan)quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zullen ze nooit toegevenTalpa IS BB
Als er geen Fok! was had ik BB5 nooit volgehouden, net zoals de vorige edities (waar ik aleen maar lurkte) maar BB zonder Fok! is saai en zonder discussies of allerlei verschillen in meningen over de bewoners
GNa Gna Gna
Ik geef toe dat ik de BB-muziek (en dus ook stemgeluid) bijna helemaal weggedraaid heb vanwege dit virtuose geluid.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Luisteren? Ik dacht dat je de klanken moest voelen, de fibraties voelen, de tremble van de bas moest meemaken. Dat soort dingen.
Niet Louis van Gaal citeren, daar krijg ik weke knietjes vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Ben jij nou zo slim, of ben ik nou zo dom? [afbeelding]
Als je chagrijnig bent: FBquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Tips?
Ik rijd er regelmatig langs, zal aan je denkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Precies, het "lovecentrum" van de aarde![]()
"Wij" zijn de grootste rozenveiling ter wereld![]()
GC? Oke, staat genoteerd, ik zal daar zeker langs komen, alleen niet zo vaak als bij BB.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
See mee after BB in GC and all will be okay
Zegguhhhh Lowieeee, ken jij ff moven uit dit topic??quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Ben jij nou zo slim, of ben ik nou zo dom? [afbeelding]
Neeee Louis is lievquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zegguhhhh Lowieeee, ken jij ff moven uit dit topic??
![]()
Maar dan mis je de essentie van de muziek, en niet te vergeten, hun zoetgevooisde klankenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:15 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik de BB-muziek (en dus ook stemgeluid) bijna helemaal weggedraaid heb vanwege dit virtuose geluid.
Dankquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je chagrijnig bent: FB
Als je enthousiast bent: Muziek of Film
Als je hersencellen het niet lekker meer doen: OVJL
Als je houdt van leedvermaak: R&P (al is dat meer een lurkforum wat mij betreft)
Echt waar? Zeg maar wanneer, dan sta ik langs de weg met een bos rozenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik rijd er regelmatig langs, zal aan je denken![]()
GC=General Chatquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
GC? Oke, staat genoteerd, ik zal daar zeker langs komen, alleen niet zo vaak als bij BB.
Zal voornamelijk in het weekend zijn. Maar ik houd je in de gaten, want je muziek is![]()
ONZ! Niks OVJL.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:15 schreef Lamon het volgende:
Als je hersencellen het niet lekker meer doen: OVJL
Ik snapte GC al, was meer aan mij gericht dat vraagtekenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GC=General Chat
Ik zal daar zeker ook zijn en dan gaan we knallen met mijn muziek![]()
Wel als ze aftellen ipv van bedenken wat ze nog moeten doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:19 schreef wickie het volgende:
Een goede avond allen!
Ligt Lieske nou stilletjes te huilen op bed??
En oja deze opdracht gaan ze nooit halen..
Geeft nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik snapte GC al, was meer aan mij gericht dat vraagtekenMaar ik zie nu dat die anders overkomt dan ik bedoelt had
![]()
Aaaaargg!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
Zegguhhhh Lowieeee, ken jij ff moven uit dit topic??
![]()
Volgens mij staat er aan de Legmeerdijk een stalletje met rozenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt waar? Zeg maar wanneer, dan sta ik langs de weg met een bos rozen![]()
Zal flink meevallen, ze kunnen tegen een stootje dus valt erg meequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:22 schreef I_doubt het volgende:
Het afzien is begonnen.
De strijd tegen de slaap, de pijn
Oh oh, format C is nooit goed, toch wel back-ups gemaakt?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Heb wel geen muziek meer door een format op mn pc maar dat komt zeker wis en goed in orde![]()
Maar het gaat goed nog steeds en daar is ook wat voor te zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:22 schreef I_doubt het volgende:
Het afzien is begonnen.
Ik heb een beetje een hekel aan dat voortdurende "ooh dropkick", "aah dropkick", maar soms zijn ze inderdaad erg mooi.quote:
Dat klopt, alleen sta ik dan met een bos rozen voor jou langs de weg, bij de hoofdingang van de veiling. Die stalletjes verkopen troep, ik heb de echte kwaliteit voor het uitzoekenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij staat er aan de Legmeerdijk een stalletje met rozen![]()
vooral de jongens gaan het zwaar krijgen, die sporten nooit al wast die jongen in de blauwe badjas wel eens afquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:22 schreef I_doubt het volgende:
Het afzien is begonnen.
En oh ja halloquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:19 schreef wickie het volgende:
Een goede avond allen!
En oja deze opdracht gaan ze nooit halen..
Vind ik ook en Roel komt zijn bed uit. Hulde, meen ik echtquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:23 schreef SuperMOM het volgende:
Ingrid is wel een bikkel hoor!
Nee hoor, gewoon snuif snuif. Zal wel aan het neuspeuteren zijn ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:19 schreef wickie het volgende:
Helaas niet, ik wilde Win3.11 op een USB installen maar eerst moest DOS 6.2 geinstalled worden en toen ik setup deed via mn bootable usb pakte die mn ECHTE C: schijf ipv mn geëmuleerde (namelijk mn USB drive)quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh oh, format C is nooit goed, toch wel back-ups gemaakt?
En ik begon je net leuk te vinden.quote:
Daarom zie ik die kwaliteit ook altijd op tafel staanquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen sta ik dan met een bos rozen voor jou langs de weg, bij de hoofdingang van de veiling. Die stalletjes verkopen troep, ik heb de echte kwaliteit voor het uitzoeken![]()
Kwaliteit, dat hoor ik graagquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen sta ik dan met een bos rozen voor jou langs de weg, bij de hoofdingang van de veiling. Die stalletjes verkopen troep, ik heb de echte kwaliteit voor het uitzoeken![]()
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar het gaat goed nog steeds en daar is ook wat voor te zeggen![]()
Pappa, Mamma, ik koooooooommmquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAH Dropkick, OOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH Dropkick!!!!!
Wat een nare vent heb jij eigenlijk, Dizzyquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Daarom zie ik die kwaliteit ook altijd op tafel staan![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef MissHobje het volgende:
Have fun deze nacht... MissHobje gaat mooi ff pitten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef MissHobje het volgende:
![]()
Ik kan bijna geen verschillen ontdekken wickedangel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAH Dropkick, OOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH Dropkick!!!!!
Verdomme, weer mijn eigen glazen ingegooidquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ik begon je net leuk te vinden.
Ik woon in Rotterdam en mijn hart ligt bij Philips, en jij zegt 'Louis is liev'.
Slaap lekker, Hobjequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef MissHobje het volgende:
![]()
Is een bootable cd niet veel beter?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas niet, ik wilde Win3.11 op een USB installen maar eerst moest DOS 6.2 geinstalled worden en toen ik setup deed via mn bootable usb pakte die mn ECHTE C: schijf ipv mn geëmuleerde (namelijk mn USB drive)![]()
![]()
![]()
Jawel he, ben ik best wel met je eens, maar goed als hij zijn werk mee naar huis nam stikte ik hier in de saaie software enzquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een nare vent heb jij eigenlijk, Dizzy![]()
![]()
Tussen de OOOOOHHHH en de AAAAHHHHHH????quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:28 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ik kan bijna geen verschillen ontdekken wickedangel.
Mensen die het verdienen krijgen kwaliteit, kwaliteit moet je verdienenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een nare vent heb jij eigenlijk, Dizzy![]()
![]()
Ach ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is een bootable cd niet veel beter?
Maar goed, het is hier niet een softwareforum, dus ik zal de rest er niet mee lastigvallen.
Mee eens, maar een discussie die iedereen snapt, is veel beter, vind ik. Dit soort discussies kan je beter niet hier voeren. Tenzij er nood aan de man isquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach ja eigenlijk welmaar USB is ook bootable en tuurlijk is het geen software forum maar echt veel gebeurd er niet dus maakt niet zoveel uit denk ik
Zoalsquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jawel he, ben ik best wel met je eens, maar goed als hij zijn werk mee naar huis nam stikte ik hier in de saaie software enz![]()
Mensen die samenwonen met kwaliteit zijn het te veel gewend dus herkennen ze echte kwaliteit niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mensen die het verdienen krijgen kwaliteit, kwaliteit moet je verdienen![]()
Egoïst!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Verdomme, weer mijn eigen glazen ingegooid![]()
Ow ja. Maar ik heb zat te doen morgen. Eh, vandaag.quote:
Ingrid vertelt aan Roel dat Lieske vlak nadat hij naar bed gegaan is dacht dat het niet haalbaar is. Ingrid haar woorden: Lieske zei dat ze wilde stoppen. Met z'n allen naar bed en niet wachten tot morgen. Later is ze op de fiets gestapt en ging weer enthousiast fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:30 schreef melke het volgende:
Roel en Ingrid denken dat het niet haalbaar is. Vergeet die 50.000 euro niehiet!
Precies, DIG is er niet voor niets.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Arliator het volgende:
Mee eens, maar een discussie die iedereen snapt, is veel beter, vind ik. Dit soort discussies kan je beter niet hier voeren. Tenzij er nood aan de man is
Is ook waar dus mee eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mee eens, maar een discussie die iedereen snapt, is veel beter, vind ik. Dit soort discussies kan je beter niet hier voeren. Tenzij er nood aan de man is
Maar jij ging je 16-jarige buurmeisje nuecken, toch?quote:
Zie je? Ik houd rekening op welk forum ik benquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies, DIG is er niet voor niets.![]()
Diequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
saaie fust progjes, webcam girls, saaie fust progjes![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou zeg, wat denken jullie??? Ik duik ook mijn bedje in!Ik vertrouw op jullie op de ongecensuureerde eerlijke verslagen
![]()
Truste, wij vertrouwen ook op aanvulling op de streamverslagen. Kunnen wij ook naar ons bedje toequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou zeg, wat denken jullie??? Ik duik ook mijn bedje in!Ik vertrouw op jullie op de ongecensuureerde eerlijke verslagen
![]()
Slaap z8 en tot snelquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Goeie gok, maar ik begin er hier bewust niet over. Komt na BB misschien nog wel een keer in een ander forumquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is ook waar dus mee eensSoms is het wel verleidelijk om het hier te posten omdat ik nou eenmaal veel affiniteit heb met PC's net zoals jij (gok ik)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mensen die samenwonen met kwaliteit zijn het te veel gewend dus herkennen ze echte kwaliteit niet meer
Wat zeg je??? Het is GVD 03.37 uur al!!!!!!quote:
Precies. Morgen wordt mijn tweede opeenvolgende vrije dag.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat zeg je??? Het is GVD 03.37 uur al!!!!!!Ik ben er weg van hoor, is veel te laat!
Toedeloe allemaal!
![]()
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze kwaliteit hebben proberen meestal hun onkunde te verbergenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mensen die samenwonen met kwaliteit zijn het te veel gewend dus herkennen ze echte kwaliteit niet meer
Ik denk van wel, zij willen niet voor elkaar onder doen. Het zal een hoop geklaag worden, dat welquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie, halen ze de opdracht? Ik denk eerlijk gezegd van niet
Vrije dagen zijn te gekquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Precies. Morgen wordt mijn tweede opeenvolgende vrije dag.
Da's best zeldzaam, dus ik ben heel enthousiast.![]()
Sinds die tip van henk.jansen staat dat wel op mijn lijstje ja. Maar er zitten 24 uur in een dag, dat hoeft ons toch niet van een betekenisvolle relatie te weerhouden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
Maar jij ging je 16-jarige buurmeisje nuecken, toch?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:39 schreef M-en-A het volgende:
Mensen maak er nog wat gezelligs van. Wij gaan ons bedje ook opzoeken. Lezen straks wel in de streamverslagen wat er verder gebeurd deze nacht![]()
Veel plezier nog, voor straks slaap lekkerrrrrr
![]()
![]()
Voor mij ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat zeg je??? Het is GVD 03.37 uur al!!!!!!Ik ben er weg van hoor, is veel te laat!
Toedeloe allemaal!
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:39 schreef M-en-A het volgende:
Mensen maak er nog wat gezelligs van. Wij gaan ons bedje ook opzoeken. Lezen straks wel in de streamverslagen wat er verder gebeurd deze nacht![]()
Veel plezier nog, voor straks slaap lekkerrrrrr
![]()
![]()
Absoluut niet zeg, ik kan toch zeker wel zeven minuten voor je vrijmaken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sinds die tip van henk.jansen staat dat wel op mijn lijstje ja. Maar er zitten 24 uur in een dag, dat hoeft ons toch niet van een betekenisvolle relatie te weerhouden?
Ik zou het niet 100% kunnen zeggen omdat ik geen streams heb maar halen reken maar!!! denk aan de korf opdracht dus moet lukken en hard fietsen hoeft niet net zoals bij eerste opdracht dus geen enkel probleem denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie, halen ze de opdracht? Ik denk eerlijk gezegd van niet
Dag wijffiequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Om 9 uur krijg ik mensen op bezoek.![]()
Ik ga een paar uur pakken.![]()
Veel plezier de komende uurtjes.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Ik mag uitslapen, jij veel plezier morgenochtend en trustequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Wie neemt er nou mensen op bezoek op zaterdag om 9 uur?? wie wil er dan trouwens ook op bezoek komen, dan moet je slapenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Oe! Mèt voorspel en al!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Absoluut niet zeg, ik kan toch zeker wel zeven minuten voor je vrijmaken.
Wij herkennen echt de kwaliteit wel hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wij mannen wel, maar die vrouwen he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wij herkennen echt de kwaliteit wel hoor![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
on topic, unieke beelden van Roel
Ik ga nog steeds voor Josti maar alles beter dan Roel en Wapper, maar ik vrees het ergste, ik zie Lies nog wel wapperen met haar poetquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef Lamon het volgende:
Oh, en ik kreeg ineens een brainwave. Ingrid gaat winnen. (en ik ben daar niet echt superblij mee, dus het is een objectieve constatering.)
Met wie zou je wel écht blij zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef Lamon het volgende:
Oh, en ik kreeg ineens een brainwave. Ingrid gaat winnen. (en ik ben daar niet echt superblij mee, dus het is een objectieve constatering.)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
Tis weer mooi geweest, ik ga![]()
Trusten![]()
![]()
Dromen over zwetende mannen op een fiets? Moet je niet naar BB kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Markt afstruinen: groente halen, brood halen, fruit halen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wie neemt er nou mensen op bezoek op zaterdag om 9 uur?? wie wil er dan trouwens ook op bezoek komen, dan moet je slapen![]()
Moggu.....niks van meegekregen verder?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:44 schreef weyden het volgende:
goedemorgen. Hoe gaat het met de opdracht van het fietsen??/
Je hebt een tvp of een aantekening gemaaktquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:39 schreef Pinball het volgende:
Sinds die tip van henk.jansen staat dat wel op mijn lijstje ja. Maar er zitten 24 uur in een dag, dat hoeft ons toch niet van een betekenisvolle relatie te weerhouden?
Niet als het zo gewoon voor je is als schijtpapier op de pleequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wij herkennen echt de kwaliteit wel hoor![]()
Slaap lekker, stout engeltjequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
De opdracht is niet zo zwaar, zij zijn alleen niks gewendquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef melke het volgende:
Ook best onverantwoordelijk van BB om zo'n fysiek zware opdracht te geven. Na 'n halve dag sporten hebben ze zowat allemaal al klachten
Op Joost na zijn alle mensen die ik echt mocht er juist al uit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met wie zou je wel écht blij zijn?
Ik moet zelf zeggen dat er met deze 4 voor mij weinig meer echt mis kan gaan. Alle mensen die ik echt niet mag zijn er ondertussen uit.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Markt afstruinen: groente halen, brood halen, fruit halen.
koffie drinken,
KIBBELING eten.
![]()
Markt staat tot 5 uur dus alle tijd hoeft niet persee om 9 uur toch??![]()
Ik zal de beschaafste wezen, ik reageer hier niet op. Dat tekent de echte kwaliteit van mensen, weten wanneer je moet ophouden met een zinloze discussiequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet als het zo gewoon voor je is als schijtpapier op de plee![]()
Kunnen we niet voor Linda stemmen ? zou leuk zijn de meeste stemmen voor Linda maar daarna voor Joostquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Op Joost na zijn alle mensen die ik echt mocht er juist al uit.
Joost dus.
Bijna goed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
Je hebt een tvp of een aantekening gemaakt![]()
Die opdracht is echt wel zwaar. De snelheid is 60 km/pu. Zo hard gaan brommers! Voor mensen die dat niet gewend zijn is dat echt niet makkelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
De opdracht is niet zo zwaar, zij zijn alleen niks gewend
Haha, zolang de ketting er maar niet af gaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:50 schreef Dropkick het volgende:
oei lekke band
Denk ik ook, zeker als ze aftellen en die rust echt benuttenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:50 schreef BONG4002 het volgende:
Deze opdracht is te halen en dat lukt ook met vlag en wimpel, ze zijn flink wat gewend dus dit gaat zeker lukken
Echt?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
De snelheid is 60 km/pu.
Jou brommert gaat te snel hoor want je mag echt geen 60 zou het maar eens na laten kijken danquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Die opdracht is echt wel zwaar. De snelheid is 60 km/pu. Zo hard gaan brommers! Voor mensen die dat niet gewend zijn is dat echt niet makkelijk
Van de BB site;quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Die opdracht is echt wel zwaar. De snelheid is 60 km/pu. Zo hard gaan brommers! Voor mensen die dat niet gewend zijn is dat echt niet makkelijk
Zeker achteraf had Linda van mij mogen winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Kunnen we niet voor Linda stemmen ? zou leuk zijn de meeste stemmen voor Linda maar daarna voor Joost![]()
Linda en Balkenende op een feesie, ze pakt hem en ze wordt premier. ik heb mooie dromenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeker achteraf had Linda van mij mogen winnen.
nee, wij hebben wcbril reiniger op de toiletten op het werk tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet als het zo gewoon voor je is als schijtpapier op de plee![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeker achteraf had Linda van mij mogen winnen.
Ja, volgens mij hoorde ik dat eerder 'n bewoner zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt?!
Nee, toch?
Dat is niet te doen!
Hij schijnt de maan!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Gaat hier tekeer, echt niet normaal (Leiden)........Hagel, wind................Twister![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |