quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:57 schreef Morwen het volgende:
Waarom niet?
Makkelijker dan zelf iets schrijven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
Het is eigelijk te triest voor woorden dat caps van de lege tuin intressanter zijn dan caps van de bewoners binnen![]()
Hierrrrrrrr met die speelkaartenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[Dido-mode]Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam...[/Didomode]
Een tiener filmsterquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:59 schreef Bartoli het volgende:
Gelukkig dat ik Lindsay Lohan niet ken dan
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:03 schreef SuperMOM het volgende:
fietsen ze nu echt maar 10 minuutjes per keer????
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
Ik ga plat, voor iedereen die gaat slapen een prettige nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
Ik ga plat, voor iedereen die gaat slapen een prettige nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht.![]()
Luie donderquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
[..]
Makkelijker dan zelf iets schrijven.
Slaap zacht Muerte...quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
Ik schrijf nooit graag iemand af.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben zooooo blij dat iemand Lindsay Lohan serieus neemt![]()
Haiiii Lamon![]()
Bedankt muerte voor leuke plaatjesquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
weltrusten Muerte, het wel wennen zijn voor je zo zonder Nathaliequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
Dag Muertequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
Ik luisterde naarquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik schrijf nooit graag iemand af.
Ik heb van haar cd nu geleerd, dat ze ernstige problemen heeft met het feit dat haar vader haar als kind verlaten heeft.
Vandaar alle drugs, drank en andere rotte gewoontes waarschijnlijk.
Tegelijkertijd heeft ze zeer veel moeite met alle negatieve media aandacht.
Disney maakt meer kapot dan je lief is.
Oh, hoi trouwens.
Hoi Lamonquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik schrijf nooit graag iemand af.
Ik heb van haar cd nu geleerd, dat ze ernstige problemen heeft met het feit dat haar vader haar als kind verlaten heeft.
Vandaar alle drugs, drank en andere rotte gewoontes waarschijnlijk.
Oh, hoi trouwens.
Vind je het erg als ik bijzonder weinig medelijden heb met die types die eerst zo nodig beroemd willen worden en er daarna gigantisch over lopen te zeiken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik heb niet echt geen gevoelens / voorkeur / favoriet, het was gewoon een deel van BB5 niet meer niet minder.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
[..]
weltrusten Muerte, het wel wennen zijn voor je zo zonder Nathalie
Whahahaha, Relaxed manquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Roel ziet het licht
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Roel ziet het licht
[afbeelding]
Ik vind het niet zo heel erg hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik bijzonder weinig medelijden heb met die types die eerst zo nodig beroemd willen worden en er daarna gigantisch over lopen te zeiken?![]()
ik doelde meer op het cappenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Muerte het volgende:
Nee niet echt, ik heb niet echt geen gevoelens / voorkeur / favoriet, het was gewoon een deel van BB5 niet meer niet minder.
Doooooon't go into the lighttttttttttttttttquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Roel ziet het licht
[afbeelding]
sweet dreamsquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
Ik ga ook knock-out, tot morgen ergens denk ik
Slaap lekker... en tot morgen ergensquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
dag Bartoliquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
Slaap lekker, rivaaltjequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
Dat zijn toch de bijzaken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik bijzonder weinig medelijden heb met die types die eerst zo nodig beroemd willen worden en er daarna gigantisch over lopen te zeiken?![]()
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En dat is toch het enige waarom wij op aarde leven: om kippenvel te krijgen![]()
Halloquote:
Zal wel lukkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, rivaaltjeEn nogmaals veel plezier morgen
![]()
![]()
![]()
Ach ook dat is realatief, als APK (of iemand anders) een topic had geopend over de " gekke smoelen" van een van de andere bewoners, was het ook een succes geworden want ze hebben allemaal "iets" en dat was waarschijnlijk ook wel wat geworeden.quote:
Hoi SuperMOM en alle anderenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Hoi LamonHoi henk.jansen
En hoi Pinball
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |