Ja bedankt hèquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
tip: Wickedangel schijnt nog maagd te zijn
*doet broek open, en kijkt* Nee hoor!!!! Ik ben nog steeds een mannetje!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha.
Hallo mevrouw Arliator![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
*doet broek open, en kijkt* Nee hoor!!!! Ik ben nog steeds een mannetje!!!![]()
![]()
Gaat vooralsnog makkelijk vis met zn kop uit het water trekken op je hoorns en die heeft niets meer in te brengen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
En mannetje Arliator is Vissen.....oeh![]()
Ik wist niet dat je gereageerd had. M'n reactie op jouw reactie is er nu ook te vindenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ja ik moest er voor mijn gevoel wel even op reageren in dit topic en had wel een reactie van je verwacht daarop.
Echt, Wickedangel, als we in een chat hadden gezeten had ik je even prive genomen. Nee, niet genomen zoals de "perverts" hier denkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
tip: Wickedangel schijnt nog maagd te zijn
Shit, dat is ernstigquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen op deze manier kan ik haar nog bereiken, praten gaat niet meer![]()
Volgens mij zitten we al in een chat. En neem me maar hoor, ik ben niet zo benauwd, wehehehehehequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt, Wickedangel, als we in een chat hadden gezeten had ik je even prive genomen. Nee, niet genomen zoals de "perverts" hier denken
Doe je goed dan en hij neemt je vast mee op -geestelijke - reizen die je meevoeren buiten alles wat je ooit gedacht hadquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gaat vooralsnog makkelijk vis met zn kop uit het water trekken op je hoorns en die heeft niets meer in te brengen.![]()
Je vindt het programma zelf eigenlijk niets verder?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is het hier toch gezellig, ik ga het echt missen als BB voorbij is![]()
Mooie gesprokenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe je goed dan en hij neemt je vast mee op -geestelijke - reizen die je meevoeren buiten alles wat je ooit gedacht had![]()
Nou zo heel af en toe wel ja als de streams dr uit klappen en zo. Ik verheug me op vrijdag 23 decemberquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe je goed dan en hij neemt je vast mee op -geestelijke - reizen die je meevoeren buiten alles wat je ooit gedacht had![]()
We gaan gewoon nog ff door joh en daarna vinden we elkaar vast wel weer ergens andersquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
Maar het is toch anders, mijn vriendin kan meekijken. En ik had een stel oneerbare voorstellen willen doen. Maar ja, vrouwtje kijkt mee he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we al in een chat. En neem me maar hoor, ik ben niet zo benauwd, wehehehehehe![]()
![]()
Sorry. Ik had inderdaad beter kunnen zeggen: "Wickedangel beweert dat ze maagd is".quote:
Om naar te luisterenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:05 schreef melke het volgende:
Waarvoor is die muziek eigenlijk?
Dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je vindt het programma zelf eigenlijk niets verder?
\quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga je muziek missen als ik weer kachel thuiskomquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |