Ja bedankt hèquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
tip: Wickedangel schijnt nog maagd te zijn
*doet broek open, en kijkt* Nee hoor!!!! Ik ben nog steeds een mannetje!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha.
Hallo mevrouw Arliator![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
*doet broek open, en kijkt* Nee hoor!!!! Ik ben nog steeds een mannetje!!!![]()
![]()
Gaat vooralsnog makkelijk vis met zn kop uit het water trekken op je hoorns en die heeft niets meer in te brengen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
En mannetje Arliator is Vissen.....oeh![]()
Ik wist niet dat je gereageerd had. M'n reactie op jouw reactie is er nu ook te vindenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ja ik moest er voor mijn gevoel wel even op reageren in dit topic en had wel een reactie van je verwacht daarop.
Echt, Wickedangel, als we in een chat hadden gezeten had ik je even prive genomen. Nee, niet genomen zoals de "perverts" hier denkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
tip: Wickedangel schijnt nog maagd te zijn
Shit, dat is ernstigquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen op deze manier kan ik haar nog bereiken, praten gaat niet meer![]()
Volgens mij zitten we al in een chat. En neem me maar hoor, ik ben niet zo benauwd, wehehehehehequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt, Wickedangel, als we in een chat hadden gezeten had ik je even prive genomen. Nee, niet genomen zoals de "perverts" hier denken
Doe je goed dan en hij neemt je vast mee op -geestelijke - reizen die je meevoeren buiten alles wat je ooit gedacht hadquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gaat vooralsnog makkelijk vis met zn kop uit het water trekken op je hoorns en die heeft niets meer in te brengen.![]()
Je vindt het programma zelf eigenlijk niets verder?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is het hier toch gezellig, ik ga het echt missen als BB voorbij is![]()
Mooie gesprokenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe je goed dan en hij neemt je vast mee op -geestelijke - reizen die je meevoeren buiten alles wat je ooit gedacht had![]()
Nou zo heel af en toe wel ja als de streams dr uit klappen en zo. Ik verheug me op vrijdag 23 decemberquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe je goed dan en hij neemt je vast mee op -geestelijke - reizen die je meevoeren buiten alles wat je ooit gedacht had![]()
We gaan gewoon nog ff door joh en daarna vinden we elkaar vast wel weer ergens andersquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
Maar het is toch anders, mijn vriendin kan meekijken. En ik had een stel oneerbare voorstellen willen doen. Maar ja, vrouwtje kijkt mee he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we al in een chat. En neem me maar hoor, ik ben niet zo benauwd, wehehehehehe![]()
![]()
Sorry. Ik had inderdaad beter kunnen zeggen: "Wickedangel beweert dat ze maagd is".quote:
Om naar te luisterenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:05 schreef melke het volgende:
Waarvoor is die muziek eigenlijk?
Dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je vindt het programma zelf eigenlijk niets verder?
\quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga je muziek missen als ik weer kachel thuiskomquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
Vast wel hoop ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan gewoon nog ff door joh en daarna vinden we elkaar vast wel weer ergens anders![]()
Die's mooi ja!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Deze is heel mooi, al zeggik ut zelluf.
Rehab. Been there, done that.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef SuperMOM het volgende:
Wat moeten we doen na BB???? Helluppppp![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
Ik gawens jullie nog veel plezier, en voor nu of later sweet dreams
![]()
![]()
Truste pareltjequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Shit, dat heb ik weer. Al die kerels zijn bezetquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar het is toch anders, mijn vriendin kan meekijken. En ik had een stel oneerbare voorstellen willen doen. Maar ja, vrouwtje kijkt mee he?
Want met jou als aas had ik heel wat kunnen vangen.![]()
Daaaaagquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Liefquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Maagd met een hoofdletter, jah. Maagd van sterrenbeeld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry. Ik had inderdaad beter kunnen zeggen: "Wickedangel beweert dat ze maagd is".
Luisteren? Ik dacht dat je de klanken moest voelen, de fibraties voelen, de tremble van de bas moest meemaken. Dat soort dingen.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
See mee after BB in GC and all will be okayquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga je muziek missen als ik weer kachel thuiskom![]()
Alleen na 18:00 uur he, daarvoor moet ik altijd "werken"quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Shit, dat heb ik weer. Al die kerels zijn bezet![]()
Tips?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:09 schreef Lamon het volgende:
Ehm, jongens. FOK! is groter dan het BB forum alleen, hoor.
Er zijn nog zat andere leuke subfora straks.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief
Hele lieve sweet dreams en een hele dikkeen een
Ik heb hem gezien... en ook daar even gereageerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je gereageerd had. M'n reactie op jouw reactie is er nu ook te vinden
Ik vond het wel leuk, maar ondertussen kan ik het -net als een hoop mensen volgens mij- best missen en hier toch mee SC-en.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:04 schreef Lamon het volgende:
Je vindt het programma zelf eigenlijk niets verder?
Zullen ze nooit toegevenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Ik vind BB leuk maar zonder FOK mist het heel veel en hopelijk erkend Talpa het ook dat FOK een zeer prominente rol speelt in BB![]()
Bloemenveiling, toch? Het grootste handelscentrum ter aarde.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen na 18:00 uur he, daarvoor moet ik altijd "werken"
Trustequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Hahaha trustenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]en welterusten
droom maar zacht van fietsende BB-ers en flikkerende lampjes![]()
Precies, het "lovecentrum" van de aardequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bloemenveiling, toch? Het grootste handelscentrum ter aarde.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
Shit, dat heb ik weer. Al die kerels zijn bezet![]()
Ben jij nou zo slim, of ben ik nou zo dom?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
Maagd met een hoofdletter, jah. Maagd van sterrenbeeld.
Zou kunnen, ik zit nu nog hier, daarna zie ik wel weer. Meestal zwerf ik overal en nergensquote:
Talpa werkt samen met FOK heb ik begrepen dus erkennen zullen ze het wel (alhoewel achter de schermen dan)quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zullen ze nooit toegevenTalpa IS BB
Als er geen Fok! was had ik BB5 nooit volgehouden, net zoals de vorige edities (waar ik aleen maar lurkte) maar BB zonder Fok! is saai en zonder discussies of allerlei verschillen in meningen over de bewoners
GNa Gna Gna
Ik geef toe dat ik de BB-muziek (en dus ook stemgeluid) bijna helemaal weggedraaid heb vanwege dit virtuose geluid.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Luisteren? Ik dacht dat je de klanken moest voelen, de fibraties voelen, de tremble van de bas moest meemaken. Dat soort dingen.
Niet Louis van Gaal citeren, daar krijg ik weke knietjes vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Ben jij nou zo slim, of ben ik nou zo dom? [afbeelding]
Als je chagrijnig bent: FBquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Tips?
Ik rijd er regelmatig langs, zal aan je denkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Precies, het "lovecentrum" van de aarde![]()
"Wij" zijn de grootste rozenveiling ter wereld![]()
GC? Oke, staat genoteerd, ik zal daar zeker langs komen, alleen niet zo vaak als bij BB.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
See mee after BB in GC and all will be okay
Zegguhhhh Lowieeee, ken jij ff moven uit dit topic??quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Ben jij nou zo slim, of ben ik nou zo dom? [afbeelding]
Neeee Louis is lievquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zegguhhhh Lowieeee, ken jij ff moven uit dit topic??
![]()
Maar dan mis je de essentie van de muziek, en niet te vergeten, hun zoetgevooisde klankenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:15 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik de BB-muziek (en dus ook stemgeluid) bijna helemaal weggedraaid heb vanwege dit virtuose geluid.
Dankquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je chagrijnig bent: FB
Als je enthousiast bent: Muziek of Film
Als je hersencellen het niet lekker meer doen: OVJL
Als je houdt van leedvermaak: R&P (al is dat meer een lurkforum wat mij betreft)
Echt waar? Zeg maar wanneer, dan sta ik langs de weg met een bos rozenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik rijd er regelmatig langs, zal aan je denken![]()
GC=General Chatquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
GC? Oke, staat genoteerd, ik zal daar zeker langs komen, alleen niet zo vaak als bij BB.
Zal voornamelijk in het weekend zijn. Maar ik houd je in de gaten, want je muziek is![]()
ONZ! Niks OVJL.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:15 schreef Lamon het volgende:
Als je hersencellen het niet lekker meer doen: OVJL
Ik snapte GC al, was meer aan mij gericht dat vraagtekenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GC=General Chat
Ik zal daar zeker ook zijn en dan gaan we knallen met mijn muziek![]()
Wel als ze aftellen ipv van bedenken wat ze nog moeten doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:19 schreef wickie het volgende:
Een goede avond allen!
Ligt Lieske nou stilletjes te huilen op bed??
En oja deze opdracht gaan ze nooit halen..
Geeft nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik snapte GC al, was meer aan mij gericht dat vraagtekenMaar ik zie nu dat die anders overkomt dan ik bedoelt had
![]()
Aaaaargg!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
Zegguhhhh Lowieeee, ken jij ff moven uit dit topic??
![]()
Volgens mij staat er aan de Legmeerdijk een stalletje met rozenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt waar? Zeg maar wanneer, dan sta ik langs de weg met een bos rozen![]()
Zal flink meevallen, ze kunnen tegen een stootje dus valt erg meequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:22 schreef I_doubt het volgende:
Het afzien is begonnen.
De strijd tegen de slaap, de pijn
Oh oh, format C is nooit goed, toch wel back-ups gemaakt?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Heb wel geen muziek meer door een format op mn pc maar dat komt zeker wis en goed in orde![]()
Maar het gaat goed nog steeds en daar is ook wat voor te zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:22 schreef I_doubt het volgende:
Het afzien is begonnen.
Ik heb een beetje een hekel aan dat voortdurende "ooh dropkick", "aah dropkick", maar soms zijn ze inderdaad erg mooi.quote:
Dat klopt, alleen sta ik dan met een bos rozen voor jou langs de weg, bij de hoofdingang van de veiling. Die stalletjes verkopen troep, ik heb de echte kwaliteit voor het uitzoekenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij staat er aan de Legmeerdijk een stalletje met rozen![]()
vooral de jongens gaan het zwaar krijgen, die sporten nooit al wast die jongen in de blauwe badjas wel eens afquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:22 schreef I_doubt het volgende:
Het afzien is begonnen.
En oh ja halloquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:19 schreef wickie het volgende:
Een goede avond allen!
En oja deze opdracht gaan ze nooit halen..
Vind ik ook en Roel komt zijn bed uit. Hulde, meen ik echtquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:23 schreef SuperMOM het volgende:
Ingrid is wel een bikkel hoor!
Nee hoor, gewoon snuif snuif. Zal wel aan het neuspeuteren zijn ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:19 schreef wickie het volgende:
Helaas niet, ik wilde Win3.11 op een USB installen maar eerst moest DOS 6.2 geinstalled worden en toen ik setup deed via mn bootable usb pakte die mn ECHTE C: schijf ipv mn geëmuleerde (namelijk mn USB drive)quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh oh, format C is nooit goed, toch wel back-ups gemaakt?
En ik begon je net leuk te vinden.quote:
Daarom zie ik die kwaliteit ook altijd op tafel staanquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen sta ik dan met een bos rozen voor jou langs de weg, bij de hoofdingang van de veiling. Die stalletjes verkopen troep, ik heb de echte kwaliteit voor het uitzoeken![]()
Kwaliteit, dat hoor ik graagquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen sta ik dan met een bos rozen voor jou langs de weg, bij de hoofdingang van de veiling. Die stalletjes verkopen troep, ik heb de echte kwaliteit voor het uitzoeken![]()
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar het gaat goed nog steeds en daar is ook wat voor te zeggen![]()
Pappa, Mamma, ik koooooooommmquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAH Dropkick, OOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH Dropkick!!!!!
Wat een nare vent heb jij eigenlijk, Dizzyquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Daarom zie ik die kwaliteit ook altijd op tafel staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |