Vast wel hoop ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan gewoon nog ff door joh en daarna vinden we elkaar vast wel weer ergens anders![]()
Die's mooi ja!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Deze is heel mooi, al zeggik ut zelluf.
Rehab. Been there, done that.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef SuperMOM het volgende:
Wat moeten we doen na BB???? Helluppppp![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
Ik gawens jullie nog veel plezier, en voor nu of later sweet dreams
![]()
![]()
Truste pareltjequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Shit, dat heb ik weer. Al die kerels zijn bezetquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar het is toch anders, mijn vriendin kan meekijken. En ik had een stel oneerbare voorstellen willen doen. Maar ja, vrouwtje kijkt mee he?
Want met jou als aas had ik heel wat kunnen vangen.![]()
Daaaaagquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Liefquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Maagd met een hoofdletter, jah. Maagd van sterrenbeeld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry. Ik had inderdaad beter kunnen zeggen: "Wickedangel beweert dat ze maagd is".
Luisteren? Ik dacht dat je de klanken moest voelen, de fibraties voelen, de tremble van de bas moest meemaken. Dat soort dingen.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
See mee after BB in GC and all will be okayquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga je muziek missen als ik weer kachel thuiskom![]()
Alleen na 18:00 uur he, daarvoor moet ik altijd "werken"quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Shit, dat heb ik weer. Al die kerels zijn bezet![]()
Tips?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:09 schreef Lamon het volgende:
Ehm, jongens. FOK! is groter dan het BB forum alleen, hoor.
Er zijn nog zat andere leuke subfora straks.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief
Hele lieve sweet dreams en een hele dikkeen een
Ik heb hem gezien... en ook daar even gereageerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je gereageerd had. M'n reactie op jouw reactie is er nu ook te vinden
Ik vond het wel leuk, maar ondertussen kan ik het -net als een hoop mensen volgens mij- best missen en hier toch mee SC-en.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:04 schreef Lamon het volgende:
Je vindt het programma zelf eigenlijk niets verder?
Zullen ze nooit toegevenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Ik vind BB leuk maar zonder FOK mist het heel veel en hopelijk erkend Talpa het ook dat FOK een zeer prominente rol speelt in BB![]()
Bloemenveiling, toch? Het grootste handelscentrum ter aarde.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen na 18:00 uur he, daarvoor moet ik altijd "werken"
Trustequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |