Hahaha trustenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]en welterusten
droom maar zacht van fietsende BB-ers en flikkerende lampjes![]()
Precies, het "lovecentrum" van de aardequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bloemenveiling, toch? Het grootste handelscentrum ter aarde.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
Shit, dat heb ik weer. Al die kerels zijn bezet![]()
Ben jij nou zo slim, of ben ik nou zo dom?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
Maagd met een hoofdletter, jah. Maagd van sterrenbeeld.
Zou kunnen, ik zit nu nog hier, daarna zie ik wel weer. Meestal zwerf ik overal en nergensquote:
Talpa werkt samen met FOK heb ik begrepen dus erkennen zullen ze het wel (alhoewel achter de schermen dan)quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zullen ze nooit toegevenTalpa IS BB
Als er geen Fok! was had ik BB5 nooit volgehouden, net zoals de vorige edities (waar ik aleen maar lurkte) maar BB zonder Fok! is saai en zonder discussies of allerlei verschillen in meningen over de bewoners
GNa Gna Gna
Ik geef toe dat ik de BB-muziek (en dus ook stemgeluid) bijna helemaal weggedraaid heb vanwege dit virtuose geluid.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Luisteren? Ik dacht dat je de klanken moest voelen, de fibraties voelen, de tremble van de bas moest meemaken. Dat soort dingen.
Niet Louis van Gaal citeren, daar krijg ik weke knietjes vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Ben jij nou zo slim, of ben ik nou zo dom? [afbeelding]
Als je chagrijnig bent: FBquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Tips?
Ik rijd er regelmatig langs, zal aan je denkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Precies, het "lovecentrum" van de aarde![]()
"Wij" zijn de grootste rozenveiling ter wereld![]()
GC? Oke, staat genoteerd, ik zal daar zeker langs komen, alleen niet zo vaak als bij BB.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
See mee after BB in GC and all will be okay
Zegguhhhh Lowieeee, ken jij ff moven uit dit topic??quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Ben jij nou zo slim, of ben ik nou zo dom? [afbeelding]
Neeee Louis is lievquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zegguhhhh Lowieeee, ken jij ff moven uit dit topic??
![]()
Maar dan mis je de essentie van de muziek, en niet te vergeten, hun zoetgevooisde klankenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:15 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik de BB-muziek (en dus ook stemgeluid) bijna helemaal weggedraaid heb vanwege dit virtuose geluid.
Dankquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je chagrijnig bent: FB
Als je enthousiast bent: Muziek of Film
Als je hersencellen het niet lekker meer doen: OVJL
Als je houdt van leedvermaak: R&P (al is dat meer een lurkforum wat mij betreft)
Echt waar? Zeg maar wanneer, dan sta ik langs de weg met een bos rozenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik rijd er regelmatig langs, zal aan je denken![]()
GC=General Chatquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
GC? Oke, staat genoteerd, ik zal daar zeker langs komen, alleen niet zo vaak als bij BB.
Zal voornamelijk in het weekend zijn. Maar ik houd je in de gaten, want je muziek is![]()
ONZ! Niks OVJL.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:15 schreef Lamon het volgende:
Als je hersencellen het niet lekker meer doen: OVJL
Ik snapte GC al, was meer aan mij gericht dat vraagtekenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GC=General Chat
Ik zal daar zeker ook zijn en dan gaan we knallen met mijn muziek![]()
Wel als ze aftellen ipv van bedenken wat ze nog moeten doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:19 schreef wickie het volgende:
Een goede avond allen!
Ligt Lieske nou stilletjes te huilen op bed??
En oja deze opdracht gaan ze nooit halen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |