quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef MissHobje het volgende:
Have fun deze nacht... MissHobje gaat mooi ff pitten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef MissHobje het volgende:
![]()
Ik kan bijna geen verschillen ontdekken wickedangel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAH Dropkick, OOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH Dropkick!!!!!
Verdomme, weer mijn eigen glazen ingegooidquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ik begon je net leuk te vinden.
Ik woon in Rotterdam en mijn hart ligt bij Philips, en jij zegt 'Louis is liev'.
Slaap lekker, Hobjequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef MissHobje het volgende:
![]()
Is een bootable cd niet veel beter?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas niet, ik wilde Win3.11 op een USB installen maar eerst moest DOS 6.2 geinstalled worden en toen ik setup deed via mn bootable usb pakte die mn ECHTE C: schijf ipv mn geëmuleerde (namelijk mn USB drive)![]()
![]()
![]()
Jawel he, ben ik best wel met je eens, maar goed als hij zijn werk mee naar huis nam stikte ik hier in de saaie software enzquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een nare vent heb jij eigenlijk, Dizzy![]()
![]()
Tussen de OOOOOHHHH en de AAAAHHHHHH????quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:28 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ik kan bijna geen verschillen ontdekken wickedangel.
Mensen die het verdienen krijgen kwaliteit, kwaliteit moet je verdienenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een nare vent heb jij eigenlijk, Dizzy![]()
![]()
Ach ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is een bootable cd niet veel beter?
Maar goed, het is hier niet een softwareforum, dus ik zal de rest er niet mee lastigvallen.
Mee eens, maar een discussie die iedereen snapt, is veel beter, vind ik. Dit soort discussies kan je beter niet hier voeren. Tenzij er nood aan de man isquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach ja eigenlijk welmaar USB is ook bootable en tuurlijk is het geen software forum maar echt veel gebeurd er niet dus maakt niet zoveel uit denk ik
Zoalsquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jawel he, ben ik best wel met je eens, maar goed als hij zijn werk mee naar huis nam stikte ik hier in de saaie software enz![]()
Mensen die samenwonen met kwaliteit zijn het te veel gewend dus herkennen ze echte kwaliteit niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mensen die het verdienen krijgen kwaliteit, kwaliteit moet je verdienen![]()
Egoïst!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Verdomme, weer mijn eigen glazen ingegooid![]()
Ow ja. Maar ik heb zat te doen morgen. Eh, vandaag.quote:
Ingrid vertelt aan Roel dat Lieske vlak nadat hij naar bed gegaan is dacht dat het niet haalbaar is. Ingrid haar woorden: Lieske zei dat ze wilde stoppen. Met z'n allen naar bed en niet wachten tot morgen. Later is ze op de fiets gestapt en ging weer enthousiast fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:30 schreef melke het volgende:
Roel en Ingrid denken dat het niet haalbaar is. Vergeet die 50.000 euro niehiet!
Precies, DIG is er niet voor niets.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Arliator het volgende:
Mee eens, maar een discussie die iedereen snapt, is veel beter, vind ik. Dit soort discussies kan je beter niet hier voeren. Tenzij er nood aan de man is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |