Meestal zing ik een liedje van: as het ff kan, ja dan, as het ff kan, ja danquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
De Lieve Heer hep man en en vrouw geschapen, de een is zwak, de ander die is sterk, de Lieve Heer hep man en vrouw geschapen, dus, als het effe kan, ja dan, aaaaaaaaaals het effe kan, ja dan, doen de vrouwen maar het zware werk........![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ga van jou dromen ja![]()
![]()
Nog 1 om het af te leren.... doeiiii
[afbeelding]
Ik wacht nu al drie topics op die grap.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:35 schreef MissHobje het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeee ze fietsen nog steeds![]()
Nee hoor. Ik heb geen kinderen, heb geen vriend, heb geen badjas en ik heb geen peuk bier wijn of sterke drank. Wat ik wel heb is een laptop, een bed, een draadloze internetverbinding en nog geen slaapquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Zitten jullie nu ook heel zielug terwijl je partner (en/of kids) allang te bed liggen, in je badjas met peuk en wijntje/bier/sterke drank de streams te bekijken en te Fok!ken?? Of ben ik de enige zielepoot hier??![]()
Jij ook!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit op een andere PC dan my own dus dan werkt de boel wat minder enzo![]()
Verder ben je heel erg lief
Zulk geduldquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wacht nu al drie topics op die grap.
Het is ook niet zozeer verdedigen, want we weten dat we gewaardeerd worden. Het was meer een terechtwijzingquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet te verdedigen, M- en -A, wij zijn superblij met jullie verslagen. Ik denk dat melke even in het verkeerde topic zat![]()
Ben het volledig met je eens dat commentaren daar niet thuis horen, vandaar de reactie in dit topic in plaats van in de streamverslagen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
[..]
er horen daar sowieso geen commentaren M-en-A
als mensen iets te mekkeren hebben moeten ze het eerst maar eens zelf beter doen daar in het verslagentopic:(
het is een reuze eerbaar beroep:)
Dus we hebben nu 2 zielepoten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:36 schreef melke het volgende:
Nee hoor. Ik heb geen kinderen, heb geen vriend, heb geen badjas en ik heb geen peuk bier wijn of sterke drank. Wat ik wel heb is een laptop, een bed, een draadloze internetverbinding en nog geen slaap![]()
Geloof je in sterrenbeelden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:37 schreef Morwen het volgende:
RAM
Ram staat voor de mannelijke oerkracht die zich onstuimig, impulsief en wilskrachtig laat gelden. Onvermoeibaarheid, enthousiasme, daadkracht, impulsiviteit en ongeduld zijn dan ook typerend bij dit teken. Een Ram-mens is een pionier, bijna altijd onvermoeibaar met een warme, directe eerlijkheid en -ook op oudere leeftijd- een jeugdige uitstraling. Veel initiatieven maar niet altijd de lust iets wat is begonnen ook daadwerkelijk tot een eind te brengen.
mmmmmm![]()
Zolang ik er niet bij hoor vind ik het primaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus we hebben nu 2 zielepoten?![]()
![]()
Tja het is echt spannend he ik baal wel hoor potver de jan here klere nog aan toequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Niet?? nah je weet niet wat je mist![]()
![]()
Oke blijft er 1 over die ook heel gelukkig is diep in haar hartquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Zolang ik er niet bij hoor vind ik het prima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |