quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef MissHobje het volgende:
Have fun deze nacht... MissHobje gaat mooi ff pitten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef MissHobje het volgende:
![]()
Ik kan bijna geen verschillen ontdekken wickedangel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAH Dropkick, OOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH Dropkick!!!!!
Verdomme, weer mijn eigen glazen ingegooidquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ik begon je net leuk te vinden.
Ik woon in Rotterdam en mijn hart ligt bij Philips, en jij zegt 'Louis is liev'.
Slaap lekker, Hobjequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef MissHobje het volgende:
![]()
Is een bootable cd niet veel beter?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas niet, ik wilde Win3.11 op een USB installen maar eerst moest DOS 6.2 geinstalled worden en toen ik setup deed via mn bootable usb pakte die mn ECHTE C: schijf ipv mn geëmuleerde (namelijk mn USB drive)![]()
![]()
![]()
Jawel he, ben ik best wel met je eens, maar goed als hij zijn werk mee naar huis nam stikte ik hier in de saaie software enzquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een nare vent heb jij eigenlijk, Dizzy![]()
![]()
Tussen de OOOOOHHHH en de AAAAHHHHHH????quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:28 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ik kan bijna geen verschillen ontdekken wickedangel.
Mensen die het verdienen krijgen kwaliteit, kwaliteit moet je verdienenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een nare vent heb jij eigenlijk, Dizzy![]()
![]()
Ach ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is een bootable cd niet veel beter?
Maar goed, het is hier niet een softwareforum, dus ik zal de rest er niet mee lastigvallen.
Mee eens, maar een discussie die iedereen snapt, is veel beter, vind ik. Dit soort discussies kan je beter niet hier voeren. Tenzij er nood aan de man isquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach ja eigenlijk welmaar USB is ook bootable en tuurlijk is het geen software forum maar echt veel gebeurd er niet dus maakt niet zoveel uit denk ik
Zoalsquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jawel he, ben ik best wel met je eens, maar goed als hij zijn werk mee naar huis nam stikte ik hier in de saaie software enz![]()
Mensen die samenwonen met kwaliteit zijn het te veel gewend dus herkennen ze echte kwaliteit niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mensen die het verdienen krijgen kwaliteit, kwaliteit moet je verdienen![]()
Egoïst!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Verdomme, weer mijn eigen glazen ingegooid![]()
Ow ja. Maar ik heb zat te doen morgen. Eh, vandaag.quote:
Ingrid vertelt aan Roel dat Lieske vlak nadat hij naar bed gegaan is dacht dat het niet haalbaar is. Ingrid haar woorden: Lieske zei dat ze wilde stoppen. Met z'n allen naar bed en niet wachten tot morgen. Later is ze op de fiets gestapt en ging weer enthousiast fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:30 schreef melke het volgende:
Roel en Ingrid denken dat het niet haalbaar is. Vergeet die 50.000 euro niehiet!
Precies, DIG is er niet voor niets.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Arliator het volgende:
Mee eens, maar een discussie die iedereen snapt, is veel beter, vind ik. Dit soort discussies kan je beter niet hier voeren. Tenzij er nood aan de man is
Is ook waar dus mee eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mee eens, maar een discussie die iedereen snapt, is veel beter, vind ik. Dit soort discussies kan je beter niet hier voeren. Tenzij er nood aan de man is
Maar jij ging je 16-jarige buurmeisje nuecken, toch?quote:
Zie je? Ik houd rekening op welk forum ik benquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies, DIG is er niet voor niets.![]()
Diequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
saaie fust progjes, webcam girls, saaie fust progjes![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou zeg, wat denken jullie??? Ik duik ook mijn bedje in!Ik vertrouw op jullie op de ongecensuureerde eerlijke verslagen
![]()
Truste, wij vertrouwen ook op aanvulling op de streamverslagen. Kunnen wij ook naar ons bedje toequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou zeg, wat denken jullie??? Ik duik ook mijn bedje in!Ik vertrouw op jullie op de ongecensuureerde eerlijke verslagen
![]()
Slaap z8 en tot snelquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Goeie gok, maar ik begin er hier bewust niet over. Komt na BB misschien nog wel een keer in een ander forumquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is ook waar dus mee eensSoms is het wel verleidelijk om het hier te posten omdat ik nou eenmaal veel affiniteit heb met PC's net zoals jij (gok ik)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mensen die samenwonen met kwaliteit zijn het te veel gewend dus herkennen ze echte kwaliteit niet meer
Wat zeg je??? Het is GVD 03.37 uur al!!!!!!quote:
Precies. Morgen wordt mijn tweede opeenvolgende vrije dag.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat zeg je??? Het is GVD 03.37 uur al!!!!!!Ik ben er weg van hoor, is veel te laat!
Toedeloe allemaal!
![]()
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze kwaliteit hebben proberen meestal hun onkunde te verbergenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mensen die samenwonen met kwaliteit zijn het te veel gewend dus herkennen ze echte kwaliteit niet meer
Ik denk van wel, zij willen niet voor elkaar onder doen. Het zal een hoop geklaag worden, dat welquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie, halen ze de opdracht? Ik denk eerlijk gezegd van niet
Vrije dagen zijn te gekquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Precies. Morgen wordt mijn tweede opeenvolgende vrije dag.
Da's best zeldzaam, dus ik ben heel enthousiast.![]()
Sinds die tip van henk.jansen staat dat wel op mijn lijstje ja. Maar er zitten 24 uur in een dag, dat hoeft ons toch niet van een betekenisvolle relatie te weerhouden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
Maar jij ging je 16-jarige buurmeisje nuecken, toch?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:39 schreef M-en-A het volgende:
Mensen maak er nog wat gezelligs van. Wij gaan ons bedje ook opzoeken. Lezen straks wel in de streamverslagen wat er verder gebeurd deze nacht![]()
Veel plezier nog, voor straks slaap lekkerrrrrr
![]()
![]()
Voor mij ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat zeg je??? Het is GVD 03.37 uur al!!!!!!Ik ben er weg van hoor, is veel te laat!
Toedeloe allemaal!
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:39 schreef M-en-A het volgende:
Mensen maak er nog wat gezelligs van. Wij gaan ons bedje ook opzoeken. Lezen straks wel in de streamverslagen wat er verder gebeurd deze nacht![]()
Veel plezier nog, voor straks slaap lekkerrrrrr
![]()
![]()
Absoluut niet zeg, ik kan toch zeker wel zeven minuten voor je vrijmaken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sinds die tip van henk.jansen staat dat wel op mijn lijstje ja. Maar er zitten 24 uur in een dag, dat hoeft ons toch niet van een betekenisvolle relatie te weerhouden?
Ik zou het niet 100% kunnen zeggen omdat ik geen streams heb maar halen reken maar!!! denk aan de korf opdracht dus moet lukken en hard fietsen hoeft niet net zoals bij eerste opdracht dus geen enkel probleem denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie, halen ze de opdracht? Ik denk eerlijk gezegd van niet
Dag wijffiequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Om 9 uur krijg ik mensen op bezoek.![]()
Ik ga een paar uur pakken.![]()
Veel plezier de komende uurtjes.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Ik mag uitslapen, jij veel plezier morgenochtend en trustequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Wie neemt er nou mensen op bezoek op zaterdag om 9 uur?? wie wil er dan trouwens ook op bezoek komen, dan moet je slapenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Oe! Mèt voorspel en al!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Absoluut niet zeg, ik kan toch zeker wel zeven minuten voor je vrijmaken.
Wij herkennen echt de kwaliteit wel hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wij mannen wel, maar die vrouwen he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wij herkennen echt de kwaliteit wel hoor![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
on topic, unieke beelden van Roel
Ik ga nog steeds voor Josti maar alles beter dan Roel en Wapper, maar ik vrees het ergste, ik zie Lies nog wel wapperen met haar poetquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef Lamon het volgende:
Oh, en ik kreeg ineens een brainwave. Ingrid gaat winnen. (en ik ben daar niet echt superblij mee, dus het is een objectieve constatering.)
Met wie zou je wel écht blij zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef Lamon het volgende:
Oh, en ik kreeg ineens een brainwave. Ingrid gaat winnen. (en ik ben daar niet echt superblij mee, dus het is een objectieve constatering.)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
Tis weer mooi geweest, ik ga![]()
Trusten![]()
![]()
Dromen over zwetende mannen op een fiets? Moet je niet naar BB kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Markt afstruinen: groente halen, brood halen, fruit halen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wie neemt er nou mensen op bezoek op zaterdag om 9 uur?? wie wil er dan trouwens ook op bezoek komen, dan moet je slapen![]()
Moggu.....niks van meegekregen verder?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:44 schreef weyden het volgende:
goedemorgen. Hoe gaat het met de opdracht van het fietsen??/
Je hebt een tvp of een aantekening gemaaktquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:39 schreef Pinball het volgende:
Sinds die tip van henk.jansen staat dat wel op mijn lijstje ja. Maar er zitten 24 uur in een dag, dat hoeft ons toch niet van een betekenisvolle relatie te weerhouden?
Niet als het zo gewoon voor je is als schijtpapier op de pleequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wij herkennen echt de kwaliteit wel hoor![]()
Slaap lekker, stout engeltjequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
De opdracht is niet zo zwaar, zij zijn alleen niks gewendquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef melke het volgende:
Ook best onverantwoordelijk van BB om zo'n fysiek zware opdracht te geven. Na 'n halve dag sporten hebben ze zowat allemaal al klachten
Op Joost na zijn alle mensen die ik echt mocht er juist al uit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met wie zou je wel écht blij zijn?
Ik moet zelf zeggen dat er met deze 4 voor mij weinig meer echt mis kan gaan. Alle mensen die ik echt niet mag zijn er ondertussen uit.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Markt afstruinen: groente halen, brood halen, fruit halen.
koffie drinken,
KIBBELING eten.
![]()
Markt staat tot 5 uur dus alle tijd hoeft niet persee om 9 uur toch??![]()
Ik zal de beschaafste wezen, ik reageer hier niet op. Dat tekent de echte kwaliteit van mensen, weten wanneer je moet ophouden met een zinloze discussiequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet als het zo gewoon voor je is als schijtpapier op de plee![]()
Kunnen we niet voor Linda stemmen ? zou leuk zijn de meeste stemmen voor Linda maar daarna voor Joostquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Op Joost na zijn alle mensen die ik echt mocht er juist al uit.
Joost dus.
Bijna goed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
Je hebt een tvp of een aantekening gemaakt![]()
Die opdracht is echt wel zwaar. De snelheid is 60 km/pu. Zo hard gaan brommers! Voor mensen die dat niet gewend zijn is dat echt niet makkelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
De opdracht is niet zo zwaar, zij zijn alleen niks gewend
Haha, zolang de ketting er maar niet af gaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:50 schreef Dropkick het volgende:
oei lekke band
Denk ik ook, zeker als ze aftellen en die rust echt benuttenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:50 schreef BONG4002 het volgende:
Deze opdracht is te halen en dat lukt ook met vlag en wimpel, ze zijn flink wat gewend dus dit gaat zeker lukken
Echt?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
De snelheid is 60 km/pu.
Jou brommert gaat te snel hoor want je mag echt geen 60 zou het maar eens na laten kijken danquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Die opdracht is echt wel zwaar. De snelheid is 60 km/pu. Zo hard gaan brommers! Voor mensen die dat niet gewend zijn is dat echt niet makkelijk
Van de BB site;quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Die opdracht is echt wel zwaar. De snelheid is 60 km/pu. Zo hard gaan brommers! Voor mensen die dat niet gewend zijn is dat echt niet makkelijk
Zeker achteraf had Linda van mij mogen winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Kunnen we niet voor Linda stemmen ? zou leuk zijn de meeste stemmen voor Linda maar daarna voor Joost![]()
Linda en Balkenende op een feesie, ze pakt hem en ze wordt premier. ik heb mooie dromenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeker achteraf had Linda van mij mogen winnen.
nee, wij hebben wcbril reiniger op de toiletten op het werk tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet als het zo gewoon voor je is als schijtpapier op de plee![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeker achteraf had Linda van mij mogen winnen.
Ja, volgens mij hoorde ik dat eerder 'n bewoner zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt?!
Nee, toch?
Dat is niet te doen!
Hij schijnt de maan!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Gaat hier tekeer, echt niet normaal (Leiden)........Hagel, wind................Twister![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |