Niet als het zo gewoon voor je is als schijtpapier op de pleequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wij herkennen echt de kwaliteit wel hoor![]()
Slaap lekker, stout engeltjequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
Tis weer mooi geweest, ik ga![]()
Trusten![]()
![]()
De opdracht is niet zo zwaar, zij zijn alleen niks gewendquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef melke het volgende:
Ook best onverantwoordelijk van BB om zo'n fysiek zware opdracht te geven. Na 'n halve dag sporten hebben ze zowat allemaal al klachten
Op Joost na zijn alle mensen die ik echt mocht er juist al uit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met wie zou je wel écht blij zijn?
Ik moet zelf zeggen dat er met deze 4 voor mij weinig meer echt mis kan gaan. Alle mensen die ik echt niet mag zijn er ondertussen uit.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Markt afstruinen: groente halen, brood halen, fruit halen.
koffie drinken,
KIBBELING eten.
![]()
Markt staat tot 5 uur dus alle tijd hoeft niet persee om 9 uur toch??![]()
Ik zal de beschaafste wezen, ik reageer hier niet op. Dat tekent de echte kwaliteit van mensen, weten wanneer je moet ophouden met een zinloze discussiequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet als het zo gewoon voor je is als schijtpapier op de plee![]()
Kunnen we niet voor Linda stemmen ? zou leuk zijn de meeste stemmen voor Linda maar daarna voor Joostquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Op Joost na zijn alle mensen die ik echt mocht er juist al uit.
Joost dus.
Bijna goed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
Je hebt een tvp of een aantekening gemaakt![]()
Die opdracht is echt wel zwaar. De snelheid is 60 km/pu. Zo hard gaan brommers! Voor mensen die dat niet gewend zijn is dat echt niet makkelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
De opdracht is niet zo zwaar, zij zijn alleen niks gewend
Haha, zolang de ketting er maar niet af gaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:50 schreef Dropkick het volgende:
oei lekke band
Denk ik ook, zeker als ze aftellen en die rust echt benuttenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:50 schreef BONG4002 het volgende:
Deze opdracht is te halen en dat lukt ook met vlag en wimpel, ze zijn flink wat gewend dus dit gaat zeker lukken
Echt?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
De snelheid is 60 km/pu.
Jou brommert gaat te snel hoor want je mag echt geen 60 zou het maar eens na laten kijken danquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Die opdracht is echt wel zwaar. De snelheid is 60 km/pu. Zo hard gaan brommers! Voor mensen die dat niet gewend zijn is dat echt niet makkelijk
Van de BB site;quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Die opdracht is echt wel zwaar. De snelheid is 60 km/pu. Zo hard gaan brommers! Voor mensen die dat niet gewend zijn is dat echt niet makkelijk
Zeker achteraf had Linda van mij mogen winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Kunnen we niet voor Linda stemmen ? zou leuk zijn de meeste stemmen voor Linda maar daarna voor Joost![]()
Linda en Balkenende op een feesie, ze pakt hem en ze wordt premier. ik heb mooie dromenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeker achteraf had Linda van mij mogen winnen.
nee, wij hebben wcbril reiniger op de toiletten op het werk tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet als het zo gewoon voor je is als schijtpapier op de plee![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeker achteraf had Linda van mij mogen winnen.
Ja, volgens mij hoorde ik dat eerder 'n bewoner zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt?!
Nee, toch?
Dat is niet te doen!
Hij schijnt de maan!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Gaat hier tekeer, echt niet normaal (Leiden)........Hagel, wind................Twister![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |