Meestal zing ik een liedje van: as het ff kan, ja dan, as het ff kan, ja danquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
De Lieve Heer hep man en en vrouw geschapen, de een is zwak, de ander die is sterk, de Lieve Heer hep man en vrouw geschapen, dus, als het effe kan, ja dan, aaaaaaaaaals het effe kan, ja dan, doen de vrouwen maar het zware werk........![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ga van jou dromen ja![]()
![]()
Nog 1 om het af te leren.... doeiiii
[afbeelding]
Ik wacht nu al drie topics op die grap.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:35 schreef MissHobje het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeee ze fietsen nog steeds![]()
Nee hoor. Ik heb geen kinderen, heb geen vriend, heb geen badjas en ik heb geen peuk bier wijn of sterke drank. Wat ik wel heb is een laptop, een bed, een draadloze internetverbinding en nog geen slaapquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Zitten jullie nu ook heel zielug terwijl je partner (en/of kids) allang te bed liggen, in je badjas met peuk en wijntje/bier/sterke drank de streams te bekijken en te Fok!ken?? Of ben ik de enige zielepoot hier??![]()
Jij ook!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit op een andere PC dan my own dus dan werkt de boel wat minder enzo![]()
Verder ben je heel erg lief
Zulk geduldquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wacht nu al drie topics op die grap.
Het is ook niet zozeer verdedigen, want we weten dat we gewaardeerd worden. Het was meer een terechtwijzingquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet te verdedigen, M- en -A, wij zijn superblij met jullie verslagen. Ik denk dat melke even in het verkeerde topic zat![]()
Ben het volledig met je eens dat commentaren daar niet thuis horen, vandaar de reactie in dit topic in plaats van in de streamverslagen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
[..]
er horen daar sowieso geen commentaren M-en-A
als mensen iets te mekkeren hebben moeten ze het eerst maar eens zelf beter doen daar in het verslagentopic:(
het is een reuze eerbaar beroep:)
Dus we hebben nu 2 zielepoten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:36 schreef melke het volgende:
Nee hoor. Ik heb geen kinderen, heb geen vriend, heb geen badjas en ik heb geen peuk bier wijn of sterke drank. Wat ik wel heb is een laptop, een bed, een draadloze internetverbinding en nog geen slaap![]()
Geloof je in sterrenbeelden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:37 schreef Morwen het volgende:
RAM
Ram staat voor de mannelijke oerkracht die zich onstuimig, impulsief en wilskrachtig laat gelden. Onvermoeibaarheid, enthousiasme, daadkracht, impulsiviteit en ongeduld zijn dan ook typerend bij dit teken. Een Ram-mens is een pionier, bijna altijd onvermoeibaar met een warme, directe eerlijkheid en -ook op oudere leeftijd- een jeugdige uitstraling. Veel initiatieven maar niet altijd de lust iets wat is begonnen ook daadwerkelijk tot een eind te brengen.
mmmmmm![]()
Zolang ik er niet bij hoor vind ik het primaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus we hebben nu 2 zielepoten?![]()
![]()
Tja het is echt spannend he ik baal wel hoor potver de jan here klere nog aan toequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Niet?? nah je weet niet wat je mist![]()
![]()
Oke blijft er 1 over die ook heel gelukkig is diep in haar hartquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Zolang ik er niet bij hoor vind ik het prima![]()
Ach, geloven is ook weer zoiets maar ik denk wel dat men er 1 en ander uit kan halen jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geloof je in sterrenbeelden?
Ik herken echt geen zak in mijn sterrenbeeld.
Zou je dat misschien willen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Zolang ik er niet bij hoor vind ik het prima![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja het is echt spannend he ik baal wel hoor potver de jan here klere nog aan toe![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zou je dat misschien willen?
Er is een ballotagecommissie!![]()
Neuh, laten we maar gewoon roddelen over de bewonersquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we een leuk boompje opzetten over sterrenbeelden.
Zo prominent hoeft dat nou ook weer niet in beeld hoorquote:
Auw je doet me pijn, je bent gemeenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]rustig maar lieverd, maak je niet druk
![]()
![]()
Heej ik ben ook gelukkig hoor, voelde me net alleen even heeeeel alleen in mijn badjas, peukie, wijntje en naar die zieluge bewoners kijken doe zo hard moeten fietsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oke blijft er 1 over die ook heel gelukkig is diep in haar hart![]()
Gooit er eens een waterman in, even kijken of het kloptquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent zeker een schorpioen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
ach kom maar ...... hahahaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Auw je doet me pijn, je bent gemeen![]()
Tja ik kijk altijden toch ben ik down ik moet huilen
![]()
Zet je principes over boord en LEEFquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat draaien ze nu dan?
Ik kijk principieel geen streams meer.
Joost ligt er niet echt gekalefaterd bijquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
De dokter komt zo bij u.
[afbeelding]
Wheheehehe... ik ben Maagd met, zo ben ik er pas achter, Schorpioen als ascendant. Je wilt het gewoon NIET wetenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij bent zeker een schorpioen.
Dat zijn altijd van die zweverige types die in sterrenbeelden geloven.
Is Wicked lid van Vindicat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gaat wel over Wickedals ze haar studententijd voorbij is
![]()
Zij is een Maagd, lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij bent zeker een schorpioen.
Dat zijn altijd van die zweverige types die in sterrenbeelden geloven.
Lief...maar ik durf niet meer...straks geef je me een klap dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ach kom maar ...... hahahazal ik je troosten
![]()
![]()
Aah oke dankje! Maar ja, heeft toch geen zin meer. Geschreven is geschreven hequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
(trouwens melke, als je commentaar op de streamverslagen heb, of over de objectiviteit ervankan je dit kwijt in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is Wicked lid van Vindicat?
Dit is zo illustratief. Dat moet ik onthouden.![]()
![]()
Komt het allemaal toch nog goed.![]()
Ik denk, ik klap erook even in met een leuk statement. Ik zit niet zielig alleen te kijken, ik zit gezellig met mijn vriendin achter 2 pc's te kijken, en te fokken natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Zitten jullie nu ook heel zielug terwijl je partner (en/of kids) allang te bed liggen, in je badjas met peuk en wijntje/bier/sterke drank de streams te bekijken en te Fok!ken?? Of ben ik de enige zielepoot hier??![]()
Oeh, had ik nog gelijk ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wheheehehe... ik ben Maagd met, zo ben ik er pas achter, Schorpioen als ascendant. Je wilt het gewoon NIET weten![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zij is een Maagd, lijkt me duidelijk![]()
NU moet je ophouden Wicked, je wordt eng!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wheheehehe... ik ben Maagd met, zo ben ik er pas achter, Schorpioen als ascendant. Je wilt het gewoon NIET weten![]()
Ik!!! dat zou ik nooit doen, echt nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief...maar ik durf niet meer...straks geef je me een klap dat is niet eerlijk![]()
Ze moeten de missie wel halen en ik baal als een loeiende koe dat ik dit weekend niet kan streamen maar helaas so be itquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:49 schreef MissHobje het volgende:
OMG wat zijn ze actief nog![]()
Heb streams aan geslingerd
Ik neukte uit principe mijn buurmeisje van 16 niet. Bedankt voor je advies, mijn leven gaat een stuk spannender worden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
Zet je principes over boord en LEEF![]()
![]()
Vissen????????quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:52 schreef SuperMOM het volgende:
Pffffff wat een zwaarmoedige muziek zeg, ik zou spontaan in slaap sukkelen en in een depressie schieten![]()
ahh...ok kom maar hierquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik!!! dat zou ik nooit doen, echt niet![]()
om het goed te maken
![]()
Als ze zin heeft in zo'n ouwe kerel, bedoel je zekerquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik neukte uit principe mijn buurmeisje van 16 niet. Bedankt voor je advies, mijn leven gaat een stuk spannender worden.
Dat klopt. Maar ja ik moest er voor mijn gevoel wel even op reageren in dit topic en had wel een reactie van je verwacht daarop.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:49 schreef melke het volgende:
[..]
Aah oke dankje! Maar ja, heeft toch geen zin meer. Geschreven is geschreven he
Met een maagd als aas!!!!!!!!quote:
Ja? Zeg het eens?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Arliatoooooooooooorrrrrr!!!!!!
Dankje, hou jij het een beetje bij anders word ik gekquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
Ahh joh geeft toch nietskan gebeuren Bong
Ik ook, Stier in hart en nierenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:52 schreef Lamon het volgende:
Gaan we hier echt mee verder?
Okee, ik ben Stier.
Ascendant weet ik uiteraard niet.
En nu laat je haar meelezen wat je geschreven hebt als hintquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk, ik klap erook even in met een leuk statement. Ik zit niet zielig alleen te kijken, ik zit gezellig met mijn vriendin achter 2 pc's te kijken, en te fokken natuurlijk.Ik vind mezelf wel zielig omdat ik minder tijd heb voor de dingen die ik voor BB/FOK wel deed met mijn vriendin
![]()
Let maar niet op mij, ben een beetje teutquote:
Nouquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, hou jij het een beetje bij anders word ik gek![]()
![]()
Zo oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Als ze zin heeft in zo'n ouwe kerel, bedoel je zeker![]()
Alleen op deze manier kan ik haar nog bereiken, praten gaat niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En nu laat je haar meelezen wat je geschreven hebt als hint![]()
![]()
![]()
Blij je geholpen te hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik neukte uit principe mijn buurmeisje van 16 niet. Bedankt voor je advies, mijn leven gaat een stuk spannender worden.
Mede stierquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:52 schreef Lamon het volgende:
Gaan we hier echt mee verder?
Okee, ik ben Stier.
Ascendant weet ik uiteraard niet.
MSN-en of elkaar mailen wil nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen op deze manier kan ik haar nog bereiken, praten gaat niet meer![]()
Spciale maagden ook goed?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn maagden zijn op, ik zoek nog nieuw aas![]()
Ik let wel op jouquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Let maar niet op mij, ben een beetje teutMaar niet zo heel erg hoor.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen op deze manier kan ik haar nog bereiken, praten gaat niet meer![]()
tip: Wickedangel schijnt nog maagd te zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:56 schreef Arliator het volgende:
Mijn maagden zijn op, ik zoek nog nieuw aas![]()
Ik heb al een intern msnprogje op de pc's geiinstalleerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
MSN-en of elkaar mailen wil nog wel eens helpen
Je kent het spreekwoord toch wel: "Schijn bedriegt".quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
tip: Wickedangel schijnt nog maagd te zijn
Haar vader is net zo breed als ik lang ben. Of er sprake is van 'helpen' moet nog blijken.quote:
En mannetje Arliator is Vissen.....oehquote:
Hoi hoi Wickedangelquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha.
Hallo mevrouw Arliator![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |