Ach, geloven is ook weer zoiets maar ik denk wel dat men er 1 en ander uit kan halen jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geloof je in sterrenbeelden?
Ik herken echt geen zak in mijn sterrenbeeld.
Zou je dat misschien willen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Zolang ik er niet bij hoor vind ik het prima![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja het is echt spannend he ik baal wel hoor potver de jan here klere nog aan toe![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zou je dat misschien willen?
Er is een ballotagecommissie!![]()
Neuh, laten we maar gewoon roddelen over de bewonersquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we een leuk boompje opzetten over sterrenbeelden.
Zo prominent hoeft dat nou ook weer niet in beeld hoorquote:
Auw je doet me pijn, je bent gemeenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]rustig maar lieverd, maak je niet druk
![]()
![]()
Heej ik ben ook gelukkig hoor, voelde me net alleen even heeeeel alleen in mijn badjas, peukie, wijntje en naar die zieluge bewoners kijken doe zo hard moeten fietsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oke blijft er 1 over die ook heel gelukkig is diep in haar hart![]()
Gooit er eens een waterman in, even kijken of het kloptquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent zeker een schorpioen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
ach kom maar ...... hahahaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Auw je doet me pijn, je bent gemeen![]()
Tja ik kijk altijden toch ben ik down ik moet huilen
![]()
Zet je principes over boord en LEEFquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat draaien ze nu dan?
Ik kijk principieel geen streams meer.
Joost ligt er niet echt gekalefaterd bijquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
De dokter komt zo bij u.
[afbeelding]
Wheheehehe... ik ben Maagd met, zo ben ik er pas achter, Schorpioen als ascendant. Je wilt het gewoon NIET wetenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij bent zeker een schorpioen.
Dat zijn altijd van die zweverige types die in sterrenbeelden geloven.
Is Wicked lid van Vindicat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gaat wel over Wickedals ze haar studententijd voorbij is
![]()
Zij is een Maagd, lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij bent zeker een schorpioen.
Dat zijn altijd van die zweverige types die in sterrenbeelden geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |