Het origineel heet waarschijnlijk Oh Well van Fleetwood Mac.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:47 schreef bankrupcy het volgende:
Don't ask me what I think of you, you might not get the answer that you want me to.
Een nummer bewerkt door Moby, maar wat is de titel?
Staat hij hier misschien tussen?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:46 schreef Chrishop het volgende:
Jazz remix van fairground, kan niemand me hier dan bij helpen, zaterdag nacht op arrow Jazz-fm. Arrow mailt niet terug en ik heb alleen de remix van hun CD simplefied maar da is hem niet.
bvd..
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:25 schreef Turbomuis het volgende:
Erg vaag benkbang, maar wie weet heeft iemand enig idee waar ik het over heb.
Het nummer is al wat jaartjes oud (tussen de 5 en de 10 jaar denk ik). Gezongen door een vrouw. Tis een nummer met een etnische inslag, ik dacht iets Indiaans (nee, niet "the power of american natives"). Als ik het me goed herinner is het een wat 'zweverig' nummer.
En of deze info zinvol is weet ik niet, maar er was een dj (ruud de wild misschien?) die erg gek was van dit nummer, hij draaide het op een keer drie keer achter elkaar.
Iemand enig idee?
Als nou niemand het weet moet je even de tijd onthouden wanneer het nummer werd gedraaid en dan kun je het hier terugvindenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:52 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw nummer, de zangers zingt vrij vaak hetzelfde. 'As the rush comes'.
(ik bedoel niet motorcycle-as the rush comes) Je hoort dit nummer vaak op SLAM FM.
Iemand enig idee over welk nummer ik het heb?
Nee, het is wel een trancenummer maar dat is hem niet..quote:Op donderdag 15 december 2005 14:16 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Als nou niemand het weet moet je even de tijd onthouden wanneer het nummer werd gedraaid en dan kun je het hier terugvinden![]()
- Edit: Misschien Milo.nl vs CJ Stone - Rush? -
Je moet ff zoeken op de site van de Ster->hxxp://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzDquote:Op donderdag 15 december 2005 15:08 schreef Kiwinator het volgende:
wie oh wie kan mij vertellen hoe het nummer van de nokia 6106 reclame heet?
Offspring - Pretty Fly For A White Guy zal je wel ook niet bedoelen.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik hoorde gisteren tijdens het stappen een leuk (Spaans?) nummer met in het refrein:
Un Dos Tres
Het is geen Ricky Martin en ook geen U2
Wie kan me helpen aan de titel en uitvoerende?
motorcycle - as the rush comesquote:Op donderdag 15 december 2005 13:52 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw nummer, de zangers zingt vrij vaak hetzelfde. 'As the rush comes'.
(ik bedoel niet motorcycle-as the rush comes) Je hoort dit nummer vaak op SLAM FM.
Iemand enig idee over welk nummer ik het heb?
Op de site van Randstad, staat wel een link naar de commercial, maar die is dood; ster.nl geeft niks, net als tvreclames.nlquote:Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef DIA het volgende:
dat nr van een nederlands rockbandje... die ook voor de reclame met die schaatser gebruikt wordt?
gaat ong. one day we work it out!
Lees de zoekopdracht nog eens door..quote:
Nope daar staat hij niet bijquote:Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
Je moet ff zoeken op de site van de Ster->hxxp://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD
Weet niet precies welke reclame je bedoelt maar hier staat een overzichtje van nokia commercials.
Het is wel de Nokia 6101 hè.....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:07 schreef Kiwinator het volgende:
[..]
Nope daar staat hij niet bijNog maals Wie Weet hoe het nummer van de nokia 6106 Reclame heet.
(hey dat rijmt enis allang het land weer uit)
Music Instructor met Hymn?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef outcast_within het volgende:
And now for some bass drum... The highhat etc. etc.
Het was iets van een robot en het was in de tijd van kut dat nummer ken ik dus ook al niet meer. iig in de tijd van blue daba de ba. en scatman.
Dus ik zoek iets van een soort van robot die muziek maakte.
En een vrouwtje dat een nummer zong. demmit. iemand de top 40 van de tijd dat blue daba de ba een hit was?
Lycos is bezig met updaten, dus de site doet 't (nu) niet..quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:46 schreef ee-04 het volgende:
Van een oud cassette bandje heeft mijn zusje dit nummer, nu zoek ik dus welk nummer het is, iemand een idee?
http://members.lycos.nl/erikee/rec1216-103113.mp3
sorry dat het (een beetje) zacht is
97' Bonnie &Clyde van het album The Slim Shady LP, nummer zevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:26 schreef Funksoldier het volgende:
Wie weet hoe het nummer van Eminem heet waarin hij zijn dochtertje wakker maakt om naar het strand te gaan s'nachts, een zandkasteeltje bouwt, om dan mama met een molensteen in zee te flikkeren??
mensen. met die vage beschrijving heb het je het toch goed geradenquote:
Wilde gok: Ann Lee - Two timesquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mensen. met die vage beschrijving heb het je het toch goed geraden![]()
![]()
Nu nog dat vage vrouwtje. niet kim lian, lee-an rhymes. Ze was een eendagsvlieg. Een vrolijk nummer. Muziek clip kwam een strandhuisje in voor. en in de tijd van music instructor en blue da ba dee bah
Kim is gaat toch ook over zoiets...quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
97' Bonnie &Clyde van het album The Slim Shady LP, nummer zeven![]()
Hans Zimmer - Gladiator Medleyquote:Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
Achtergrond muziek van dit filmpje?
dat is niet van een nederlands bandje, maar van GEM. Het nummer heet So Good To Know You.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef DIA het volgende:
dat nr van een nederlands rockbandje... die ook voor de reclame met die schaatser gebruikt wordt?
Thanks.quote:
Waar dacht je dat GEM vandaan kwam? Toch echt uit Nederland hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
dat is niet van een nederlands bandje, maar van GEM. Het nummer heet So Good To Know You.
op www.3fm.nl kan je de playlist bekijken (onder: gedraaid op 3fm). Als het nummer wat je zoekt daar niet bij staat, kan je een mailtje sturen naar 3fm met een beschrijving en tijdstip waarop je het gehoord hebt, dan zoeken ze het zo voor je uit!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:27 schreef Khadgar het volgende:
Gisteravond op 3fm, rond een uurtje of elf draaiden ze een zeer lang nummer (mix?) wat erg lekker klonk. Geen zang geloof ik, beetje dance achtig misschien? Wie o wie weet iets?
Dat meen je?! Haha ok sorry, ik dacht dat ik redelijk op de hoogte wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:39 schreef bartrid het volgende:
[..]
Waar dacht je dat GEM vandaan kwam? Toch echt uit Nederland hoor
http://www.gemmusic.nl/
Leela Jamesquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Lieke_K het volgende:
Ik ken n heel leuk nummer, soul/blues achtig. Gezong door een jonge donkere vrouw en het nummer heet Music. Als ik dut google of invul als titel bij kazaa oid krijg ik zo veel andere hits (Madonna etc) dat ik hoop dat hier iemand t weetBvd
Ironic van Alanis Morrisette??quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:59 schreef satecl het volgende:
4. een liedje die ong zo gaat: "It's like heeeee-i-eeeeeeee I never run beet ee" ofzo:?
wie-o-wie???
Nitty - nasty girlquote:2. een liedje die ing zo gaat: baby,,,,you can't stop me crazy...want you be my nasty giiiiiiiirl...'en dan nog wat:P'
Die Hans Zimmer heeft toffe muziek, thanks.quote:
Argh! weer goed. ^-^ wat geweldig dat mensen weten wat je bedoelt terwijl je zelf niet eens precies wat je bedoeltquote:
niemand?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef DIA het volgende:
Gem - Good To Know You?quote:
Via een Google-search zo te downloaden.quote:
kijk eens op de forums van finalgear of het daar staat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:58 schreef Maserati het volgende:
Een moeilijke maar niet onmogelijke. Gister was er bij Veronica weer een herhaling van een oude Top Gear aflevering. Tijdens de reportage over de Jaguar XK, Porsche en BMW 6 in Wales hoorde je op de achtergrond een soort post-rock achtig drumstukje. Het klonk erg goed en daarom de vraag of iemand de artiest kent..
Tnxquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
97' Bonnie &Clyde van het album The Slim Shady LP, nummer zeven![]()
Is t niet gewoon The Hustle?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:09 schreef mullah het volgende:
ik zoek het nummer wat ze gebruiken tijdens de reclame van "The 70's Show" op mtv (het is een hele korte reclame). Het is een vrolijk deuntje en heb het al vaak eerder gehoord maar weet de naam er niet van. Iemand?
Niemandquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:46 schreef ee-04 het volgende:
Van een oud cassette bandje heeft mijn zusje dit nummer, nu zoek ik dus welk nummer het is, iemand een idee?
http://members.lycos.nl/erikee/rec1216-103113.mp3
sorry dat het (een beetje) zacht is
Ik wist 'm doordat jij zei Kim-Lian..toen ging er een belletje rinkelen..quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Argh! weer goed. ^-^ wat geweldig dat mensen weten wat je bedoelt terwijl je zelf niet eens precies wat je bedoelt![]()
Racoon - Laugh about itquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef pberends het volgende:
Gister trad Racoon op bij Raymann is laat, maar welk nummer speelde ze?
Danke.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik wist 'm doordat jij zei Kim-Lian..toen ging er een belletje rinkelen..![]()
[..]
Racoon - Laugh about it
No problemo!quote:
Jose Gonzalez - heartbeatsquote:Op zondag 18 december 2005 00:02 schreef Byte_Me het volgende:
ik zoek het liedje van die stuiterballen reclame van sony (?)
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef MichielPH het volgende:
Ik denk dat je het verkeerd leest. Ik denk dat je er een index.htm op moet zetten met een verwijzing naar je mp3tje
Probeer eens te zoeken op Suzy Q...het nummer komt me bekend voor ik weet alleen nu ff niet precies welke...quote:Op zondag 18 december 2005 13:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik zoek een nummer waar weinig in gezongen wordt maar wat er wel gezongen wordt is: oh suzeque(?) oh baby i love you ofzo
Creedence Clearwater Revival denk ik, met Suzy Qquote:Op zondag 18 december 2005 13:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik zoek een nummer waar weinig in gezongen wordt maar wat er wel gezongen wordt is: oh suzeque(?) oh baby i love you ofzo
Het nummer is waarschijnlijk inderdaad Suzie Q / Susie Q.quote:Op zondag 18 december 2005 13:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:05 schreef MichielPH het volgende:
Hey, zag gister een clip met bluesgitaargetokkel-muziek. Lekker rustig voor sommige momenten. Viviënne van den Assem zat in die clip. wat iemand een band?
Hij was iets met een naam en dan een een voorwerp, was iets van Rosemary's band?
Dat is waarschijnlijk de remix van Tiesto.quote:Op zondag 18 december 2005 14:34 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummertje wat ze gisteren een paar keer in de discotheek draaiden. Ik vroeg aan de Dj van wie het was, maar die kon het niet zeggen omdat het een Whitelabel was. Hij zei dat de titel: Smack my dub is. Zitten ook samples doorheen van prodigy's smack my bitch up maar voor de rest is het een lekker hard trance nummertje. Heeft iemand misschien aanknopingspunten voor mij.
Grappig hoe het geheugen werkt ^-^quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik wist 'm doordat jij zei Kim-Lian..toen ging er een belletje rinkelen..![]()
[..]
Derb - Smack my Derbquote:Op zondag 18 december 2005 14:34 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummertje wat ze gisteren een paar keer in de discotheek draaiden. Ik vroeg aan de Dj van wie het was, maar die kon het niet zeggen omdat het een Whitelabel was. Hij zei dat de titel: Smack my dub is. Zitten ook samples doorheen van prodigy's smack my bitch up maar voor de rest is het een lekker hard trance nummertje. Heeft iemand misschien aanknopingspunten voor mij.
Ik ken wel de band Rosemary's Sons (die hebben o.a. I Still Shine met Ilse de Lange uitgebracht). Misschien is dat het??quote:
Belle Stars - Sing of the timesquote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef furanku het volgende:
Zoek een nummer met een pakkend refreintje.. nummer klinkt erg 80's aan en wordt gezongen door een vrouw. Of een damesgroepje.
"It's the silence sign, time to be alone". of "this is the silence sign, time to be alone".
Hardstyle versie ga k nog ff achteraan, maar weet ik zo niet.quote:Op zondag 18 december 2005 19:33 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb ff een vraag. Velen van mn nummers weet niemand maar nu heb ik toch een goede hoop aangezien ik heel wat info heb en een fragment
K, het gaat om een nummer wat geremixed is door outblast of angerfist geloof ik?? maar dat weet ik niet zeker. Nu wil ik graag weten wat de hardstyle versie hiervan is en de originele versie.
Wat ik wel weet, is dat het origineel 1 van onderstaande nummers is, maar ik weet niet welke :
klaus badelt - encounter
klaus badelt - more reprimand
immediate music - blasphemous
immediate music - final omen 2.0
immediate music - lacrimosa
immediate music - rising empire
immediate music - grand inquisition
hughes hall - sleep now
Korn - Blind
matrix reloaded - chateau
matrix reloaded - sleeping awake
don davis & junio reactor - navras < ---- Deze is t(goed nummer btw)
xray-dog - dethroned
starwars - The High Council Meeting
starwars - Augies Great Municipal Band
man on fire - the end
hans zimmer - Do You Think I'm a Saxon
hans zimmer - molossus
mi2 - bare island
En dan heb ik hier ook een fragment van het nummer. Gisteren werd hij gedraait op nightmare
Bedankt!quote:Op zondag 18 december 2005 20:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hardstyle versie ga k nog ff achteraan, maar weet ik zo niet.
A-Lusion - Perfect It?quote:Op zondag 18 december 2005 20:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bedankt!
Die hardstyle zou ik ook graag hebben jaAls ik Navras zoek als naam van het nummer krijg ik alleen die reloaded matrix theme. Niet een RMX van 1 of andere dj
Maar top man,
Don Davis ft Juno Reactor - Navras (Dj Twanni club remix) Dat zal m wel niet zijn hequote:Op zondag 18 december 2005 20:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bedankt!
Die hardstyle zou ik ook graag hebben jaAls ik Navras zoek als naam van het nummer krijg ik alleen die reloaded matrix theme. Niet een RMX van 1 of andere dj
Maar top man,
Probeer t eens met Felix Projectquote:Op zondag 18 december 2005 20:05 schreef HajdukSplit het volgende:
Hallo mensen,
Ik zoek een nummer.. beetje hardstyle achtig.. dat begint met '' Big dirty motherfucker, mind blowing body rocker'' ..
kan iemand me helpen?
tnx
enorm bedankt!!quote:Op zondag 18 december 2005 20:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
Probeer t eens met Felix Project
Bitch boys - Mindblowing (felix project mix)
Super, bedanktquote:
Club is het niet neequote:Op zondag 18 december 2005 20:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Don Davis ft Juno Reactor - Navras (Dj Twanni club remix) Dat zal m wel niet zijn he
Soulsister - The Way To Your Heartquote:Op maandag 19 december 2005 10:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik zoek een nummer met dacht ik het volgende stukje tekst:
i'll keep on searching for a way to your heart
iemand een idee?
kylie minogue?quote:Op maandag 19 december 2005 14:21 schreef Turbomuis het volgende:
Ik kwam een versie tegen van 'santa baby', en ik kom niet op de naam van de dame die het zingt. Ergens rinkelt er wel vaag een belletje (om maar in de kerstsfeer te blijven), maar het kwartje valt niet. Iemand enig idee????
Beluister een stukkie
Heb je de ID3-tag al gecheckt?quote:Op maandag 19 december 2005 14:21 schreef Turbomuis het volgende:
Ik kwam een versie tegen van 'santa baby', en ik kom niet op de naam van de dame die het zingt. Ergens rinkelt er wel vaag een belletje (om maar in de kerstsfeer te blijven), maar het kwartje valt niet. Iemand enig idee????
Beluister een stukkie
Volgens die tag is het de Marilyn Monroe-versie, en die is het dus niet... En ook niet de versie van Madonna, Kylie Minogue, Britney Spears, Mariah Carry, the Pussycat dolls en Jehne. Want die kon ik vinden op Google, als zijnde artiesten die dit nummer hebben gedaan...quote:Op maandag 19 december 2005 14:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Heb je de ID3-tag al gecheckt?
die van kylie is wel geil btwquote:Op maandag 19 december 2005 14:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Volgens die tag is het de Marilyn Monroe-versie, en die is het dus niet... En ook niet de versie van Madonna, Kylie Minogue, Britney Spears, Mariah Carry, the Pussycat dolls en Jehne. Want die kon ik vinden op Google, als zijnde artiesten die dit nummer hebben gedaan...
Overigens schijnt het nummer nooit door MM te zijn opgenomen, het aan haar toegeschreven hijgnummer is schijnbaar van Cynthia Basinet...quote:Op maandag 19 december 2005 14:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Volgens die tag is het de Marilyn Monroe-versie, en die is het dus niet... En ook niet de versie van Madonna, Kylie Minogue, Britney Spears, Mariah Carry, the Pussycat dolls en Jehne. Want die kon ik vinden op Google, als zijnde artiesten die dit nummer hebben gedaan...
Hmmmmz... Bjorkquote:Op maandag 19 december 2005 14:21 schreef Turbomuis het volgende:
Beluister een stukkie
als ik hem op winamp draai staat er dat hij van marilyn monroe is.quote:Op maandag 19 december 2005 14:21 schreef Turbomuis het volgende:
Beluister een stukkie
Wu Tang Clan - Gravel Pit zeggen ze dat in het begin geloof ik.quote:Op maandag 19 december 2005 16:16 schreef apekopje2 het volgende:
in welk liedje zeggen ze "mic check mic two shake your booty mic check one two"
ofzoeits
Armand - Ben ik te minquote:Op maandag 19 december 2005 16:48 schreef Onderbroek het volgende:
ik zoek een nederlandstalig nummer, ik weet maar één zin van het nummer:
"ben ik niet goed genoeg omdat je pa een grotere bak heeft dan de mijne"...zoiets was het ongeveer.
Dit zeggen ze:quote:Op maandag 19 december 2005 16:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wu Tang Clan - Gravel Pit zeggen ze dat in het begin geloof ik.
Kan met google niks vindenquote:Every night
I'm dreaming of some better day
Every single moment of time
I wish I could grab a ray of sunlight and make it my own
When tears no longer dry
hope has become nothing but illusion
Were in the world is my place to be and stay
I'm drifting away
MVP ft Stagga Lee - Roc ya Bodyquote:Op maandag 19 december 2005 16:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dit zeggen ze:
1,2, 1,2, yo check this out Maar kan wel kloppen, omdat het zoiets kon zijn
Drifting away van volgens mij 4 stringsquote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef Brutus2k het volgende:
Ik zoek een dance nummertje dat begint met een vrouwen stem die dit zegt
[..]
Kan met google niks vinden
Manyou - Drifting Awayquote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef Brutus2k het volgende:
Ik zoek een dance nummertje dat begint met een vrouwen stem die dit zegt
[..]
Kan met google niks vinden
is het misschien Deep Forrest - Sweet Lullaby?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:00 schreef Turbomuis het volgende:
nog maar een keer, hopelijk weet iemand wat ik bedoel:
[..]
Wilde gok nog maar eens; Two in One - Indian Dreams (the indian song ook wel genoemd)quote:Op maandag 19 december 2005 20:13 schreef timbob het volgende:
[..]
is het misschien Deep Forrest - Sweet Lullaby?
das met indianenen redelijk non-bekend (zo van, ohja! dat ken ik! geen idee hoe het heet, bekend)
of weet je misschien nog wat tekst of een melodietje?
zing 's wat
Niemand?quote:Op maandag 19 december 2005 15:39 schreef Zebbie het volgende:
http://www.fungod.com/cop(...)2/no_bad_dancing.wmv
Weet iemand wat daar op de achtergrond draait?
Pressure Drop met Freak Show...quote:
is het anders:quote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef Turbomuis het volgende:
Op maandag 19 december 2005 20:13 schreef timbob het volgende:
[..]
>>is het misschien Deep Forrest - Sweet Lullaby?
Nee, die is het niet
>>of weet je misschien nog wat tekst of een melodietje?
Mjah, wat ik weet heb ik opgeschreven. Veel is het niet he...![]()
>>zing 's wat
a)dat wil je echt niet
b) kep geen idee...
Slaat jouw sub op:quote:Op maandag 19 december 2005 21:15 schreef AirwiN het volgende:
Compleet offtopic, maar ja, daar slaat het op. Enigzins geleend van het album TB Resuscitation van Hardfloor, maar ik vind het leuker staan met 303.quote:
Gabriel Rios, Broad Daylight... Je was bijna de 100ste die dit vroeg, dus helaas, je gaat niet door voor de koelkast...quote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef Katana het volgende:
Ik zoek het nummer uit de reclame van Appelsientje.
Het refrein kent de tekst '' Brought day light''. ??
Wie o Wie ?
En je bent acuut onherkenbaarquote:Op maandag 19 december 2005 22:34 schreef AirwiN het volgende:
Tot een week geleden stond het plaatje ook in mijn profiel. Nu heb ik wat album art van Like a Tim!
Zolang jij mij nog maar herkent!quote:
Emilia met Big, big world...quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Meki het volgende:
heel lang geleden hoorde in een liedje en die komt nu in me hoofd
ik ken geen zanger maar wel het begin van de liedje
I am big big girl i am big big girl
aub. help me
dank je wel die zocht ik al heel langquote:Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef Tokus het volgende:
Emilia - Big Big World
O er waren er meer?quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gabriel Rios, Broad Daylight... Je was bijna de 100ste die dit vroeg, dus helaas, je gaat niet door voor de koelkast...![]()
http://www.amazon.com/exe(...)469-9400731?v=glancequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:29 schreef Leatherneck het volgende:
Heb net The Green Mile gekeken en ik ben toch wel benieuwd hoe dat ene liedje heet die in dat zwart/wit filmpje wordt gespeeld, waarin een man en vrouw dansen. De man zingt dan iets als "I'm in heaven".
Umberto Tozzi - Ti Amo misschien?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:28 schreef Mabelle het volgende:
Ik zou graag het nummer willen hebben wat te horen was tijdens de plechtigheid voor de onlangs overleden voetballer David di Tomasso.
Het had in de tekst "Ti Amo"
Hopelijk weet iemand waar ik het vandaan kan plukkenPrachtig nummer.
Devendra Banhart - I feel just like a child?quote:Op dinsdag 20 december 2005 07:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi, ik zoek een nummer, hoorde het vanmorgen op de radio. Het gaat over een gast die nog een kind is eigenlijk en overal hulp bij nodig heeft
"And i need you to find my clothes, cause i'm a child"
etc etc
Ik gaat eens kijken!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Devendra Banhart - I feel just like a child?
Deze bedoel je dus?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:59 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat wordt gespeeld in een Mora reclame. In deze reclame hoor je steeds die piepjes van de magnetron/oven. Het nummer is drum 'n bass-achtig. Ik ben al heel lang op zoek naar, ik heb ook al gekeken op ster.nl etc.
Ik denk Sherbet - Howzatquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:15 schreef keezert het volgende:
hallo mensen
ik zoek een nummer, redelijk oud al denk ik, jaren 70/80 denk ik. het refrein gaat steeds zo:
"How's that!!
bij wie gaat er een bel rinkelen??
Ja, die bedoel ik. Bedankt voor de link.quote:
Volgens mij is het niet i break the rules wat er in voor komt, maar (i'm) ready to roll.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef dizeerik het volgende:
http://www.sksantos.com/ --> enter sksantos --> //the short
beetje lounge achtig nummer, waar een aantal keer de zin "i break the rules,high toast" of "i make the rules,high toast" ofzo in voor komt.
heb me al rot gezocht en hoop dat iemand me toch de titel van het liedje kan verschaven.
ik ken het nummer!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef dizeerik het volgende:
http://www.sksantos.com/ --> enter sksantos --> //the short
beetje lounge achtig nummer, waar een aantal keer de zin "i break the rules,high toast" of "i make the rules,high toast" ofzo in voor komt.
heb me al rot gezocht en hoop dat iemand me toch de titel van het liedje kan verschaven.
Maxwell - Sumthin' Sumthin'quote:Op zondag 18 december 2005 14:54 schreef alyel het volgende:
ik zoek een liedje waarin dit gezongen wordt;
if it's cool [i wanna ride with you] (...) we can do a little something someting (..) let's groove
(sorry meer tekst herinner k me niet)
Kanye West - Jesus walks with mequote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef NietGroen het volgende:
Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort van de film Jarhead. Deze komt binnenkort uit. Hier een linkje naar de trailer: http://www.pathe.nl/trailer.asp?film_id=1730&bios_id=12
Het nummer hoor je vooral de laatste minuut.
ik vind dit echt een vet nummer
Pennywise - Bro hymnquote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Bartcardi het volgende:
Wie kan mij helpen, ik heb alleen een vage omschrijving. Ik zoek een nummer, beetje rock-achtig, met een melodie die snel in je hoofd gaat zitten. De melodie is iets in de trant van:
oohhh hohoho
hooh ho hohoho
Volgens mij is er een Engels origineel en ook een Nederlande versie, maar dat weet ik niet zeker. Hij wordt vaker in kroegen gedraaid.
Echt ontzettend bedankt, was er echt al heel lang naar op zoek. Heftig verhaal ook wat erachter zit.quote:
Even kijken op ster.nl, daar staan ze allebei opquote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand misschien welk liedje er gebruikt wordt voor de nieuwe sony reclame, die met al die gekleurde ballen in San Fransico voor de Bravia tv ofzo.
En weet misschien ook iemand welk liedje er gebruikt wordt voor de reclame van appelsientje. Met die schaduwen?
Alvast bedankt
Of in dit topic, of in het vorige topic, of het topic daarvoor...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Even kijken op ster.nl, daar staan ze allebei op![]()
Nog bovenaan ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Even kijken op ster.nl, daar staan ze allebei op![]()
Van de officiele site:quote:
quote:Ricky and Steve: It's called 'Handbags and Gladrags'. It was made famous by Rod Stewart, written by Mike D'Abo and recently covered by The Stereophonics. Our version is sung by a guy called Fin.
Nieuwe Prodigy, maar ben de titel ff kwijt...moet te vinden zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef almarrr het volgende:
Zag gister het nummer op tv volgens mij wel redelijk bekend je ziet mensen rennen geblinddoekt en er valt om de tijd steeds eentje weg waarna een vrouw als 1e aankomt op een veld ofzo. Weet niet hoe die heette. [afbeelding]
Voodoo People en daar de Pendulum remix van.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nieuwe Prodigy, maar ben de titel ff kwijt...moet te vinden zijn
T-Rex met 20th Century boy!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik zag gisteren een reclame (whiskey geloof ik), met een gast die op een harp speelt.
Ik zoek het nummer van het deuntje dat hij speelt, best wel bekend maar ik kan er niet opkomen
Lutricia McNeal - Ain't that just the wayquote:Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef timmie_loots het volgende:
Ik heb een dingetje gefloten; is best bekend en iemand moet hem kennen:
Klik!
Mattafix - Big city lifequote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef tho_Omas het volgende:
Nummer Gezocht:
- Hiphop/R&b
- Refrein begint "Street city life of Sweet city life" of iets in die trant.
- (Redelijk) recent, als je het mij vraagt.
Je bent geweldigquote:
Absoluut, check ook de rest van de covers eens van de CD waar deze ook op staat. Running up that hill en Jackie 'O zijn erg mooi. Daddy Cool is weer ronduit hilarisch...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:24 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Je bent geweldig
(De cover van Placebo is trouwens erg aan te raden)
Kate Bush - The man with the child in his eyes?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:02 schreef raptorix het volgende:
Nummer gezongen door een vrouw alleen, vrij mooi romantisch nummer, er komt heel vaak het nummer wonder in voor, en ieder geval de zin: "a child in your eyes", het nummer hoor je best vaak als klassieker volgens mij. Kan iemand me helpen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Kate Bush - The man with the child in his eyes?
Iemand?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:59 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat wordt gespeeld in een Mora reclame. In deze reclame hoor je steeds die piepjes van de magnetron/oven. Het nummer is drum 'n bass-achtig. Ik ben al heel lang op zoek naar, ik heb ook al gekeken op ster.nl etc.
http://www.trosradar.nl/mediaplayer/player.php?videoID=3166|2005&mode=lodenleeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |