Music Instructor met Hymn?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef outcast_within het volgende:
And now for some bass drum... The highhat etc. etc.
Het was iets van een robot en het was in de tijd van kut dat nummer ken ik dus ook al niet meer. iig in de tijd van blue daba de ba. en scatman.
Dus ik zoek iets van een soort van robot die muziek maakte.
En een vrouwtje dat een nummer zong. demmit. iemand de top 40 van de tijd dat blue daba de ba een hit was?
Lycos is bezig met updaten, dus de site doet 't (nu) niet..quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:46 schreef ee-04 het volgende:
Van een oud cassette bandje heeft mijn zusje dit nummer, nu zoek ik dus welk nummer het is, iemand een idee?
http://members.lycos.nl/erikee/rec1216-103113.mp3
sorry dat het (een beetje) zacht is
97' Bonnie &Clyde van het album The Slim Shady LP, nummer zevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:26 schreef Funksoldier het volgende:
Wie weet hoe het nummer van Eminem heet waarin hij zijn dochtertje wakker maakt om naar het strand te gaan s'nachts, een zandkasteeltje bouwt, om dan mama met een molensteen in zee te flikkeren??
mensen. met die vage beschrijving heb het je het toch goed geradenquote:
Wilde gok: Ann Lee - Two timesquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mensen. met die vage beschrijving heb het je het toch goed geraden![]()
![]()
Nu nog dat vage vrouwtje. niet kim lian, lee-an rhymes. Ze was een eendagsvlieg. Een vrolijk nummer. Muziek clip kwam een strandhuisje in voor. en in de tijd van music instructor en blue da ba dee bah
Kim is gaat toch ook over zoiets...quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
97' Bonnie &Clyde van het album The Slim Shady LP, nummer zeven![]()
Hans Zimmer - Gladiator Medleyquote:Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
Achtergrond muziek van dit filmpje?
dat is niet van een nederlands bandje, maar van GEM. Het nummer heet So Good To Know You.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef DIA het volgende:
dat nr van een nederlands rockbandje... die ook voor de reclame met die schaatser gebruikt wordt?
gaat ong. one day we work it out!
Thanks.quote:
Waar dacht je dat GEM vandaan kwam? Toch echt uit Nederland hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
dat is niet van een nederlands bandje, maar van GEM. Het nummer heet So Good To Know You.
op www.3fm.nl kan je de playlist bekijken (onder: gedraaid op 3fm). Als het nummer wat je zoekt daar niet bij staat, kan je een mailtje sturen naar 3fm met een beschrijving en tijdstip waarop je het gehoord hebt, dan zoeken ze het zo voor je uit!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:27 schreef Khadgar het volgende:
Gisteravond op 3fm, rond een uurtje of elf draaiden ze een zeer lang nummer (mix?) wat erg lekker klonk. Geen zang geloof ik, beetje dance achtig misschien? Wie o wie weet iets?
Dat meen je?! Haha ok sorry, ik dacht dat ik redelijk op de hoogte wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:39 schreef bartrid het volgende:
[..]
Waar dacht je dat GEM vandaan kwam? Toch echt uit Nederland hoor
http://www.gemmusic.nl/
Leela Jamesquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Lieke_K het volgende:
Ik ken n heel leuk nummer, soul/blues achtig. Gezong door een jonge donkere vrouw en het nummer heet Music. Als ik dut google of invul als titel bij kazaa oid krijg ik zo veel andere hits (Madonna etc) dat ik hoop dat hier iemand t weetBvd
Ironic van Alanis Morrisette??quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:59 schreef satecl het volgende:
4. een liedje die ong zo gaat: "It's like heeeee-i-eeeeeeee I never run beet ee" ofzo:?
wie-o-wie???
Nitty - nasty girlquote:2. een liedje die ing zo gaat: baby,,,,you can't stop me crazy...want you be my nasty giiiiiiiirl...'en dan nog wat:P'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |