Drifting away van volgens mij 4 stringsquote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef Brutus2k het volgende:
Ik zoek een dance nummertje dat begint met een vrouwen stem die dit zegt
[..]
Kan met google niks vinden
Manyou - Drifting Awayquote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef Brutus2k het volgende:
Ik zoek een dance nummertje dat begint met een vrouwen stem die dit zegt
[..]
Kan met google niks vinden
is het misschien Deep Forrest - Sweet Lullaby?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:00 schreef Turbomuis het volgende:
nog maar een keer, hopelijk weet iemand wat ik bedoel:
[..]
Wilde gok nog maar eens; Two in One - Indian Dreams (the indian song ook wel genoemd)quote:Op maandag 19 december 2005 20:13 schreef timbob het volgende:
[..]
is het misschien Deep Forrest - Sweet Lullaby?
das met indianenen redelijk non-bekend (zo van, ohja! dat ken ik! geen idee hoe het heet, bekend)
of weet je misschien nog wat tekst of een melodietje?
zing 's wat
Niemand?quote:Op maandag 19 december 2005 15:39 schreef Zebbie het volgende:
http://www.fungod.com/cop(...)2/no_bad_dancing.wmv
Weet iemand wat daar op de achtergrond draait?
Pressure Drop met Freak Show...quote:
is het anders:quote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef Turbomuis het volgende:
Op maandag 19 december 2005 20:13 schreef timbob het volgende:
[..]
>>is het misschien Deep Forrest - Sweet Lullaby?
Nee, die is het niet
>>of weet je misschien nog wat tekst of een melodietje?
Mjah, wat ik weet heb ik opgeschreven. Veel is het niet he...![]()
>>zing 's wat
a)dat wil je echt niet
b) kep geen idee...
Slaat jouw sub op:quote:Op maandag 19 december 2005 21:15 schreef AirwiN het volgende:
Compleet offtopic, maar ja, daar slaat het op. Enigzins geleend van het album TB Resuscitation van Hardfloor, maar ik vind het leuker staan met 303.quote:
Gabriel Rios, Broad Daylight... Je was bijna de 100ste die dit vroeg, dus helaas, je gaat niet door voor de koelkast...quote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef Katana het volgende:
Ik zoek het nummer uit de reclame van Appelsientje.
Het refrein kent de tekst '' Brought day light''. ??
Wie o Wie ?
En je bent acuut onherkenbaarquote:Op maandag 19 december 2005 22:34 schreef AirwiN het volgende:
Tot een week geleden stond het plaatje ook in mijn profiel. Nu heb ik wat album art van Like a Tim!
Zolang jij mij nog maar herkent!quote:
Emilia met Big, big world...quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Meki het volgende:
heel lang geleden hoorde in een liedje en die komt nu in me hoofd
ik ken geen zanger maar wel het begin van de liedje
I am big big girl i am big big girl
aub. help me
dank je wel die zocht ik al heel langquote:Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef Tokus het volgende:
Emilia - Big Big World
O er waren er meer?quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gabriel Rios, Broad Daylight... Je was bijna de 100ste die dit vroeg, dus helaas, je gaat niet door voor de koelkast...![]()
http://www.amazon.com/exe(...)469-9400731?v=glancequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:29 schreef Leatherneck het volgende:
Heb net The Green Mile gekeken en ik ben toch wel benieuwd hoe dat ene liedje heet die in dat zwart/wit filmpje wordt gespeeld, waarin een man en vrouw dansen. De man zingt dan iets als "I'm in heaven".
Umberto Tozzi - Ti Amo misschien?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:28 schreef Mabelle het volgende:
Ik zou graag het nummer willen hebben wat te horen was tijdens de plechtigheid voor de onlangs overleden voetballer David di Tomasso.
Het had in de tekst "Ti Amo"
Hopelijk weet iemand waar ik het vandaan kan plukkenPrachtig nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |