is het anders:quote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef Turbomuis het volgende:
Op maandag 19 december 2005 20:13 schreef timbob het volgende:
[..]
>>is het misschien Deep Forrest - Sweet Lullaby?
Nee, die is het niet
>>of weet je misschien nog wat tekst of een melodietje?
Mjah, wat ik weet heb ik opgeschreven. Veel is het niet he...![]()
>>zing 's wat
a)dat wil je echt niet
b) kep geen idee...
Slaat jouw sub op:quote:Op maandag 19 december 2005 21:15 schreef AirwiN het volgende:
Compleet offtopic, maar ja, daar slaat het op. Enigzins geleend van het album TB Resuscitation van Hardfloor, maar ik vind het leuker staan met 303.quote:
Gabriel Rios, Broad Daylight... Je was bijna de 100ste die dit vroeg, dus helaas, je gaat niet door voor de koelkast...quote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef Katana het volgende:
Ik zoek het nummer uit de reclame van Appelsientje.
Het refrein kent de tekst '' Brought day light''. ??
Wie o Wie ?
En je bent acuut onherkenbaarquote:Op maandag 19 december 2005 22:34 schreef AirwiN het volgende:
Tot een week geleden stond het plaatje ook in mijn profiel. Nu heb ik wat album art van Like a Tim!
Zolang jij mij nog maar herkent!quote:
Emilia met Big, big world...quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Meki het volgende:
heel lang geleden hoorde in een liedje en die komt nu in me hoofd
ik ken geen zanger maar wel het begin van de liedje
I am big big girl i am big big girl
aub. help me
dank je wel die zocht ik al heel langquote:Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef Tokus het volgende:
Emilia - Big Big World
O er waren er meer?quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gabriel Rios, Broad Daylight... Je was bijna de 100ste die dit vroeg, dus helaas, je gaat niet door voor de koelkast...![]()
http://www.amazon.com/exe(...)469-9400731?v=glancequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:29 schreef Leatherneck het volgende:
Heb net The Green Mile gekeken en ik ben toch wel benieuwd hoe dat ene liedje heet die in dat zwart/wit filmpje wordt gespeeld, waarin een man en vrouw dansen. De man zingt dan iets als "I'm in heaven".
Umberto Tozzi - Ti Amo misschien?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:28 schreef Mabelle het volgende:
Ik zou graag het nummer willen hebben wat te horen was tijdens de plechtigheid voor de onlangs overleden voetballer David di Tomasso.
Het had in de tekst "Ti Amo"
Hopelijk weet iemand waar ik het vandaan kan plukkenPrachtig nummer.
Devendra Banhart - I feel just like a child?quote:Op dinsdag 20 december 2005 07:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi, ik zoek een nummer, hoorde het vanmorgen op de radio. Het gaat over een gast die nog een kind is eigenlijk en overal hulp bij nodig heeft
"And i need you to find my clothes, cause i'm a child"
etc etc
Ik gaat eens kijken!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Devendra Banhart - I feel just like a child?
Deze bedoel je dus?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:59 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat wordt gespeeld in een Mora reclame. In deze reclame hoor je steeds die piepjes van de magnetron/oven. Het nummer is drum 'n bass-achtig. Ik ben al heel lang op zoek naar, ik heb ook al gekeken op ster.nl etc.
Ik denk Sherbet - Howzatquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:15 schreef keezert het volgende:
hallo mensen
ik zoek een nummer, redelijk oud al denk ik, jaren 70/80 denk ik. het refrein gaat steeds zo:
"How's that!!
bij wie gaat er een bel rinkelen??
Ja, die bedoel ik. Bedankt voor de link.quote:
Volgens mij is het niet i break the rules wat er in voor komt, maar (i'm) ready to roll.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef dizeerik het volgende:
http://www.sksantos.com/ --> enter sksantos --> //the short
beetje lounge achtig nummer, waar een aantal keer de zin "i break the rules,high toast" of "i make the rules,high toast" ofzo in voor komt.
heb me al rot gezocht en hoop dat iemand me toch de titel van het liedje kan verschaven.
ik ken het nummer!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef dizeerik het volgende:
http://www.sksantos.com/ --> enter sksantos --> //the short
beetje lounge achtig nummer, waar een aantal keer de zin "i break the rules,high toast" of "i make the rules,high toast" ofzo in voor komt.
heb me al rot gezocht en hoop dat iemand me toch de titel van het liedje kan verschaven.
Maxwell - Sumthin' Sumthin'quote:Op zondag 18 december 2005 14:54 schreef alyel het volgende:
ik zoek een liedje waarin dit gezongen wordt;
if it's cool [i wanna ride with you] (...) we can do a little something someting (..) let's groove
(sorry meer tekst herinner k me niet)
Kanye West - Jesus walks with mequote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef NietGroen het volgende:
Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort van de film Jarhead. Deze komt binnenkort uit. Hier een linkje naar de trailer: http://www.pathe.nl/trailer.asp?film_id=1730&bios_id=12
Het nummer hoor je vooral de laatste minuut.
ik vind dit echt een vet nummer
Pennywise - Bro hymnquote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Bartcardi het volgende:
Wie kan mij helpen, ik heb alleen een vage omschrijving. Ik zoek een nummer, beetje rock-achtig, met een melodie die snel in je hoofd gaat zitten. De melodie is iets in de trant van:
oohhh hohoho
hooh ho hohoho
Volgens mij is er een Engels origineel en ook een Nederlande versie, maar dat weet ik niet zeker. Hij wordt vaker in kroegen gedraaid.
Echt ontzettend bedankt, was er echt al heel lang naar op zoek. Heftig verhaal ook wat erachter zit.quote:
Even kijken op ster.nl, daar staan ze allebei opquote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand misschien welk liedje er gebruikt wordt voor de nieuwe sony reclame, die met al die gekleurde ballen in San Fransico voor de Bravia tv ofzo.
En weet misschien ook iemand welk liedje er gebruikt wordt voor de reclame van appelsientje. Met die schaduwen?
Alvast bedankt
Of in dit topic, of in het vorige topic, of het topic daarvoor...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Even kijken op ster.nl, daar staan ze allebei op![]()
Nog bovenaan ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Even kijken op ster.nl, daar staan ze allebei op![]()
Van de officiele site:quote:
quote:Ricky and Steve: It's called 'Handbags and Gladrags'. It was made famous by Rod Stewart, written by Mike D'Abo and recently covered by The Stereophonics. Our version is sung by a guy called Fin.
Nieuwe Prodigy, maar ben de titel ff kwijt...moet te vinden zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef almarrr het volgende:
Zag gister het nummer op tv volgens mij wel redelijk bekend je ziet mensen rennen geblinddoekt en er valt om de tijd steeds eentje weg waarna een vrouw als 1e aankomt op een veld ofzo. Weet niet hoe die heette. [afbeelding]
Voodoo People en daar de Pendulum remix van.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nieuwe Prodigy, maar ben de titel ff kwijt...moet te vinden zijn
T-Rex met 20th Century boy!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik zag gisteren een reclame (whiskey geloof ik), met een gast die op een harp speelt.
Ik zoek het nummer van het deuntje dat hij speelt, best wel bekend maar ik kan er niet opkomen
Lutricia McNeal - Ain't that just the wayquote:Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef timmie_loots het volgende:
Ik heb een dingetje gefloten; is best bekend en iemand moet hem kennen:
Klik!
Mattafix - Big city lifequote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef tho_Omas het volgende:
Nummer Gezocht:
- Hiphop/R&b
- Refrein begint "Street city life of Sweet city life" of iets in die trant.
- (Redelijk) recent, als je het mij vraagt.
Je bent geweldigquote:
Absoluut, check ook de rest van de covers eens van de CD waar deze ook op staat. Running up that hill en Jackie 'O zijn erg mooi. Daddy Cool is weer ronduit hilarisch...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:24 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Je bent geweldig
(De cover van Placebo is trouwens erg aan te raden)
Kate Bush - The man with the child in his eyes?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:02 schreef raptorix het volgende:
Nummer gezongen door een vrouw alleen, vrij mooi romantisch nummer, er komt heel vaak het nummer wonder in voor, en ieder geval de zin: "a child in your eyes", het nummer hoor je best vaak als klassieker volgens mij. Kan iemand me helpen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Kate Bush - The man with the child in his eyes?
Iemand?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:59 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat wordt gespeeld in een Mora reclame. In deze reclame hoor je steeds die piepjes van de magnetron/oven. Het nummer is drum 'n bass-achtig. Ik ben al heel lang op zoek naar, ik heb ook al gekeken op ster.nl etc.
http://www.trosradar.nl/mediaplayer/player.php?videoID=3166|2005&mode=lodenleeuw
Thicke met When I get you alone?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:26 schreef daantjeeee het volgende:
Ik zoek een nummer ( oja ?) en weet alleen hoe de clip gaat. Een man fiets op een soort bmx achtige fiets over straat. Hij gaat volgens mij ook over een markt, af en toe gaat de man ook nog staand fietsen. Het nummer was vrij rustig en het genre leek een beetje op dance. Ik heb de clip al een hele tijd geleden op mtv gezien en heb overal al gezocht maar kan niet veel vinden. Het staat me een heeeel klein beetje bij dat hij van moby was maar dat kan ook niet zo zijn
Anyone can help me ? thanks
Misschien Provider van N.E.R.D.?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:30 schreef daantjeeee het volgende:
Haha nee die heb ik honderden keren voorbij zien komenEn het is ook niet Bob Sinclar met love generation. Maar tog bedankt
In de clip van Bob Sinclair - Love Generation komt ook een bmx fietser in voor dacht ik, alleen is dat geen man, maar een kind die fietst.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:26 schreef daantjeeee het volgende:
Ik zoek een nummer ( oja ?) en weet alleen hoe de clip gaat. Een man fiets op een soort bmx achtige fiets over straat. Hij gaat volgens mij ook over een markt, af en toe gaat de man ook nog staand fietsen. Het nummer was vrij rustig en het genre leek een beetje op dance. Ik heb de clip al een hele tijd geleden op mtv gezien en heb overal al gezocht maar kan niet veel vinden. Het staat me een heeeel klein beetje bij dat hij van moby was maar dat kan ook niet zo zijn
Ian Brown - f.e.a.r. ?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:26 schreef daantjeeee het volgende:
ik dacht die ookquote:Op donderdag 22 december 2005 18:20 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Ian Brown - f.e.a.r. ?
foto?![]()
"Just an illusion" lijkt me dan wel waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
nummer van BZn. iets in de teskt met. baby dont cry for me. it's an illusion, it's an illusion.
BLOND!!! kon hem eerst niet vinden op de website van hun. maar hij staat er dus tochquote:Op donderdag 22 december 2005 19:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
"Just an illusion" lijkt me dan wel waarschijnlijk
Is een heel bekend traditioneel kerstliedje, komt in best veel films voor ook. Misschien dat je 'm hebt gezien in Love Actually, vlak voor All I want for Christmas is you.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:02 schreef Troel het volgende:
Tegenwoordig heb je op Net5 zo'n overzichtje van films die gedraaid gaan worden, met op de achtergrond het liedje
"catch a falling star and put it in your pocket"
Ik ken dat liedje ergens van, volgens mij wordt het in een of andere film gezongen door een klein meisje, maar ik wil eigenlijk weten in welke?
Hebben jullie enig idee?
Die bedoel ik!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef BasEnAad het volgende:
feliz navidad?
JAAAAA!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Is een heel bekend traditioneel kerstliedje, komt in best veel films voor ook. Misschien dat je 'm hebt gezien in Love Actually, vlak voor All I want for Christmas is you.
Anouk- It's so hardquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef Beanstalk het volgende:
Zappend kwam ik langs big brother, En kwam een stukje over Joost of over Roel, weet niet meer. Of over de bevalling. Anyway, nummer van Anouk, blues, alleen piano en later rustige gitaar erbij.
Adverteerder/merk: Lacostequote:Op donderdag 22 december 2005 20:03 schreef SwithleR het volgende:
[..]
Maximo Park - Apply some pressure ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:16 schreef Modus het volgende:
Van wie is de titelsong van het nummer uit de leader van Move Your Ass, het programma nu op Ned 3?
Yes ma'am, thank you very much.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:35 schreef defender het volgende:
Maximo Park - Apply some pressure ?
Wat een kromme zin eik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:16 schreef Modus het volgende:
Van wie is de titelsong van het nummer uit de leader van Move Your Ass, het programma nu op Ned 3?
Slade - Merry Christmas Everybodyquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:30 schreef jaguar het volgende:
[..]
da's een of ander heel rustig nummerquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Slade - Merry Christmas Everybody![]()
![]()
Volgens de site niet..quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:57 schreef jaguar het volgende:
[..]
da's een of ander heel rustig nummer
Het nummer van Slade is niet rustig hoor.quote:
Adverteerder/merk: Dolce Gabbanaquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:20 schreef Tuurbo het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wel liedje er bij deze reclame van D&G hoort? Hoe vaker ik de reclame hoor hoe beter het nummer begint te wordt![]()
Marcus Nicolai - Bushesquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:37 schreef Verbal het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje waarbij een videoclip hoorde waarop je vrouwen zag van wie het schaamhaar werd gewaxed. Jaar of 5-6 terug meen ik. Anyone?
V.
Parla en Pardoux als je de skihutversie bedoeld...quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
van wie is het nummer: hands up baby hands up
maar dan niet de boney m versie
Fly like an eagle door Seal, origineel van de Steve Miller Band.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:48 schreef satecl het volgende:
ik zoek 3 nummers:
1. van de film space jam volgens mij gaat zo: fly like a eagle........
Paul McCartney - We All Stand Togetherquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Ben ook op zoek naar een nummer, vrij bekend maar weet totaal niet van wie die is. Is volgens mij een kerstnummer, want heb hem al een paar keer op de radio gehoord, is ook al vrij oud volgens mij.
Het wordt gezongen door een soort cartoony muppet stemmetjes en het begint heel laag met:
Pom pom pom.
Het liedjes is verder Engelstalig, misschien uit zo'n Britse tekenfilmserie over een das en een pad ofzo, maar weet ik niet zeker. Zou het graag willen weten, wordt namelijk zo vrolijk van dat nummer.
Thanx, dacht al dat het van McCartney was.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Paul McCartney - We All Stand Together
Ferrero Rocher?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:24 schreef satecl het volgende:
ik zoke no geen nummer van zon reclame van die chocoladjes met gouden papiertje er om heen...
Ja en ik heb he tnummer gevonden, het was:quote:
Lekker he......quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:24 schreef satecl het volgende:
ik zoke no geen nummer van zon reclame van die chocoladjes met gouden papiertje er om heen...
weet iemadn miss hoe dat liedje heet in die reclame (gaat ong. zo: braderieeee, your smile, can never bla blalblalala). of wete iemand hoe dat chokolaatje heet want dan kan ik ff op www.ster.nl kijken
alleen nummer 2 nog... nummer 3 was trouwens Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone. maar die 2e begint ong zo: What would be ringing... maar verder weet ik het eigenlijk niet... die woorden zingt ie een beetje in de vorm waarbij de beatles het liedje beginnen met Ohhhh darlingquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:48 schreef satecl het volgende:
ik zoek 3 nummers:
1. van de film space jam volgens mij gaat zo: fly like a eagle........
2. kerst nummer, het deuntje lijkt een beetje op 'Beatles - Oh! Darling'...?
3. nog een kerst nummer, wordt een beetje met hetzelfde tempo gezongen als die van paul mcarty van wonderfull Xmas time,,,gaat ong zo: Merry Christmas...Everyone
???
Zoek je niet "Bells will be ringing"? Zijn weer een hele zooi uitvoeringen van natuurlijk..quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef satecl het volgende:
[..]
alleen nummer 2 nog... nummer 3 was trouwens Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone. maar die 2e begint ong zo: What would be ringing... maar verder weet ik het eigenlijk niet... die woorden zingt ie een beetje in de vorm waarbij de beatles het liedje beginnen met Ohhhh darling![]()
iemand....plzzzz
1e nr Dj Coone - The returnquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:57 schreef HajdukSplit het volgende:
Weet iemand van wie dit stukje jumpstyle/hardstyle muziekje is tijdens dit filmpje?
http://www.lamstraal.nl/films.php?id=2633
Alvast bedankt!!
Zo uit m'n hoofd:quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:11 schreef Messenga het volgende:
Trouwe helpers hier.
Die reclame van Radio Veronica, waarin ze 1 of andere lijst aankondigen, welke nummers gebruiken ze erin ? behalve The Final countdown.
Die 2e had ik nodig, Dankje.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo uit m'n hoofd:
Queen - Bohemian Rapsody
Meredith Brooks - Bitch
Een walgelijk nummer als je het mij vraagt...quote:
Vond hem wel geinig, en de beat die eronder zit kan ik wel gebruiken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een walgelijk nummer als je het mij vraagt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |