Thicke met When I get you alone?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:26 schreef daantjeeee het volgende:
Ik zoek een nummer ( oja ?) en weet alleen hoe de clip gaat. Een man fiets op een soort bmx achtige fiets over straat. Hij gaat volgens mij ook over een markt, af en toe gaat de man ook nog staand fietsen. Het nummer was vrij rustig en het genre leek een beetje op dance. Ik heb de clip al een hele tijd geleden op mtv gezien en heb overal al gezocht maar kan niet veel vinden. Het staat me een heeeel klein beetje bij dat hij van moby was maar dat kan ook niet zo zijn
Anyone can help me ? thanks
Misschien Provider van N.E.R.D.?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:30 schreef daantjeeee het volgende:
Haha nee die heb ik honderden keren voorbij zien komenEn het is ook niet Bob Sinclar met love generation. Maar tog bedankt
In de clip van Bob Sinclair - Love Generation komt ook een bmx fietser in voor dacht ik, alleen is dat geen man, maar een kind die fietst.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:26 schreef daantjeeee het volgende:
Ik zoek een nummer ( oja ?) en weet alleen hoe de clip gaat. Een man fiets op een soort bmx achtige fiets over straat. Hij gaat volgens mij ook over een markt, af en toe gaat de man ook nog staand fietsen. Het nummer was vrij rustig en het genre leek een beetje op dance. Ik heb de clip al een hele tijd geleden op mtv gezien en heb overal al gezocht maar kan niet veel vinden. Het staat me een heeeel klein beetje bij dat hij van moby was maar dat kan ook niet zo zijn
Ian Brown - f.e.a.r. ?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:26 schreef daantjeeee het volgende:
ik dacht die ookquote:Op donderdag 22 december 2005 18:20 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Ian Brown - f.e.a.r. ?
foto?![]()
"Just an illusion" lijkt me dan wel waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
nummer van BZn. iets in de teskt met. baby dont cry for me. it's an illusion, it's an illusion.
BLOND!!! kon hem eerst niet vinden op de website van hun. maar hij staat er dus tochquote:Op donderdag 22 december 2005 19:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
"Just an illusion" lijkt me dan wel waarschijnlijk
Is een heel bekend traditioneel kerstliedje, komt in best veel films voor ook. Misschien dat je 'm hebt gezien in Love Actually, vlak voor All I want for Christmas is you.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:02 schreef Troel het volgende:
Tegenwoordig heb je op Net5 zo'n overzichtje van films die gedraaid gaan worden, met op de achtergrond het liedje
"catch a falling star and put it in your pocket"
Ik ken dat liedje ergens van, volgens mij wordt het in een of andere film gezongen door een klein meisje, maar ik wil eigenlijk weten in welke?
Hebben jullie enig idee?
Die bedoel ik!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef BasEnAad het volgende:
feliz navidad?
JAAAAA!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Is een heel bekend traditioneel kerstliedje, komt in best veel films voor ook. Misschien dat je 'm hebt gezien in Love Actually, vlak voor All I want for Christmas is you.
Anouk- It's so hardquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef Beanstalk het volgende:
Zappend kwam ik langs big brother, En kwam een stukje over Joost of over Roel, weet niet meer. Of over de bevalling. Anyway, nummer van Anouk, blues, alleen piano en later rustige gitaar erbij.
Adverteerder/merk: Lacostequote:Op donderdag 22 december 2005 20:03 schreef SwithleR het volgende:
[..]
Maximo Park - Apply some pressure ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:16 schreef Modus het volgende:
Van wie is de titelsong van het nummer uit de leader van Move Your Ass, het programma nu op Ned 3?
Yes ma'am, thank you very much.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:35 schreef defender het volgende:
Maximo Park - Apply some pressure ?
Wat een kromme zin eik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:16 schreef Modus het volgende:
Van wie is de titelsong van het nummer uit de leader van Move Your Ass, het programma nu op Ned 3?
Slade - Merry Christmas Everybodyquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:30 schreef jaguar het volgende:
[..]
da's een of ander heel rustig nummerquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Slade - Merry Christmas Everybody![]()
![]()
Volgens de site niet..quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:57 schreef jaguar het volgende:
[..]
da's een of ander heel rustig nummer
Het nummer van Slade is niet rustig hoor.quote:
Adverteerder/merk: Dolce Gabbanaquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:20 schreef Tuurbo het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wel liedje er bij deze reclame van D&G hoort? Hoe vaker ik de reclame hoor hoe beter het nummer begint te wordt![]()
Marcus Nicolai - Bushesquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:37 schreef Verbal het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje waarbij een videoclip hoorde waarop je vrouwen zag van wie het schaamhaar werd gewaxed. Jaar of 5-6 terug meen ik. Anyone?
V.
Parla en Pardoux als je de skihutversie bedoeld...quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
van wie is het nummer: hands up baby hands up
maar dan niet de boney m versie
Fly like an eagle door Seal, origineel van de Steve Miller Band.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:48 schreef satecl het volgende:
ik zoek 3 nummers:
1. van de film space jam volgens mij gaat zo: fly like a eagle........
Paul McCartney - We All Stand Togetherquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Ben ook op zoek naar een nummer, vrij bekend maar weet totaal niet van wie die is. Is volgens mij een kerstnummer, want heb hem al een paar keer op de radio gehoord, is ook al vrij oud volgens mij.
Het wordt gezongen door een soort cartoony muppet stemmetjes en het begint heel laag met:
Pom pom pom.
Het liedjes is verder Engelstalig, misschien uit zo'n Britse tekenfilmserie over een das en een pad ofzo, maar weet ik niet zeker. Zou het graag willen weten, wordt namelijk zo vrolijk van dat nummer.
Thanx, dacht al dat het van McCartney was.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Paul McCartney - We All Stand Together
Ferrero Rocher?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:24 schreef satecl het volgende:
ik zoke no geen nummer van zon reclame van die chocoladjes met gouden papiertje er om heen...
Ja en ik heb he tnummer gevonden, het was:quote:
Lekker he......quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:24 schreef satecl het volgende:
ik zoke no geen nummer van zon reclame van die chocoladjes met gouden papiertje er om heen...
weet iemadn miss hoe dat liedje heet in die reclame (gaat ong. zo: braderieeee, your smile, can never bla blalblalala). of wete iemand hoe dat chokolaatje heet want dan kan ik ff op www.ster.nl kijken
alleen nummer 2 nog... nummer 3 was trouwens Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone. maar die 2e begint ong zo: What would be ringing... maar verder weet ik het eigenlijk niet... die woorden zingt ie een beetje in de vorm waarbij de beatles het liedje beginnen met Ohhhh darlingquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:48 schreef satecl het volgende:
ik zoek 3 nummers:
1. van de film space jam volgens mij gaat zo: fly like a eagle........
2. kerst nummer, het deuntje lijkt een beetje op 'Beatles - Oh! Darling'...?
3. nog een kerst nummer, wordt een beetje met hetzelfde tempo gezongen als die van paul mcarty van wonderfull Xmas time,,,gaat ong zo: Merry Christmas...Everyone
???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |