Devendra Banhart - I feel just like a child?quote:Op dinsdag 20 december 2005 07:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi, ik zoek een nummer, hoorde het vanmorgen op de radio. Het gaat over een gast die nog een kind is eigenlijk en overal hulp bij nodig heeft
"And i need you to find my clothes, cause i'm a child"
etc etc
Ik gaat eens kijken!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Devendra Banhart - I feel just like a child?
Deze bedoel je dus?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:59 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat wordt gespeeld in een Mora reclame. In deze reclame hoor je steeds die piepjes van de magnetron/oven. Het nummer is drum 'n bass-achtig. Ik ben al heel lang op zoek naar, ik heb ook al gekeken op ster.nl etc.
Ik denk Sherbet - Howzatquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:15 schreef keezert het volgende:
hallo mensen
ik zoek een nummer, redelijk oud al denk ik, jaren 70/80 denk ik. het refrein gaat steeds zo:
"How's that!!
bij wie gaat er een bel rinkelen??
Ja, die bedoel ik. Bedankt voor de link.quote:
Volgens mij is het niet i break the rules wat er in voor komt, maar (i'm) ready to roll.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef dizeerik het volgende:
http://www.sksantos.com/ --> enter sksantos --> //the short
beetje lounge achtig nummer, waar een aantal keer de zin "i break the rules,high toast" of "i make the rules,high toast" ofzo in voor komt.
heb me al rot gezocht en hoop dat iemand me toch de titel van het liedje kan verschaven.
ik ken het nummer!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef dizeerik het volgende:
http://www.sksantos.com/ --> enter sksantos --> //the short
beetje lounge achtig nummer, waar een aantal keer de zin "i break the rules,high toast" of "i make the rules,high toast" ofzo in voor komt.
heb me al rot gezocht en hoop dat iemand me toch de titel van het liedje kan verschaven.
Maxwell - Sumthin' Sumthin'quote:Op zondag 18 december 2005 14:54 schreef alyel het volgende:
ik zoek een liedje waarin dit gezongen wordt;
if it's cool [i wanna ride with you] (...) we can do a little something someting (..) let's groove
(sorry meer tekst herinner k me niet)
Kanye West - Jesus walks with mequote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef NietGroen het volgende:
Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort van de film Jarhead. Deze komt binnenkort uit. Hier een linkje naar de trailer: http://www.pathe.nl/trailer.asp?film_id=1730&bios_id=12
Het nummer hoor je vooral de laatste minuut.
ik vind dit echt een vet nummer
Pennywise - Bro hymnquote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Bartcardi het volgende:
Wie kan mij helpen, ik heb alleen een vage omschrijving. Ik zoek een nummer, beetje rock-achtig, met een melodie die snel in je hoofd gaat zitten. De melodie is iets in de trant van:
oohhh hohoho
hooh ho hohoho
Volgens mij is er een Engels origineel en ook een Nederlande versie, maar dat weet ik niet zeker. Hij wordt vaker in kroegen gedraaid.
Echt ontzettend bedankt, was er echt al heel lang naar op zoek. Heftig verhaal ook wat erachter zit.quote:
Even kijken op ster.nl, daar staan ze allebei opquote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand misschien welk liedje er gebruikt wordt voor de nieuwe sony reclame, die met al die gekleurde ballen in San Fransico voor de Bravia tv ofzo.
En weet misschien ook iemand welk liedje er gebruikt wordt voor de reclame van appelsientje. Met die schaduwen?
Alvast bedankt
Of in dit topic, of in het vorige topic, of het topic daarvoor...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Even kijken op ster.nl, daar staan ze allebei op![]()
Nog bovenaan ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Even kijken op ster.nl, daar staan ze allebei op![]()
Van de officiele site:quote:
quote:Ricky and Steve: It's called 'Handbags and Gladrags'. It was made famous by Rod Stewart, written by Mike D'Abo and recently covered by The Stereophonics. Our version is sung by a guy called Fin.
Nieuwe Prodigy, maar ben de titel ff kwijt...moet te vinden zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef almarrr het volgende:
Zag gister het nummer op tv volgens mij wel redelijk bekend je ziet mensen rennen geblinddoekt en er valt om de tijd steeds eentje weg waarna een vrouw als 1e aankomt op een veld ofzo. Weet niet hoe die heette. [afbeelding]
Voodoo People en daar de Pendulum remix van.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nieuwe Prodigy, maar ben de titel ff kwijt...moet te vinden zijn
T-Rex met 20th Century boy!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik zag gisteren een reclame (whiskey geloof ik), met een gast die op een harp speelt.
Ik zoek het nummer van het deuntje dat hij speelt, best wel bekend maar ik kan er niet opkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |