Nieuwe Prodigy, maar ben de titel ff kwijt...moet te vinden zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef almarrr het volgende:
Zag gister het nummer op tv volgens mij wel redelijk bekend je ziet mensen rennen geblinddoekt en er valt om de tijd steeds eentje weg waarna een vrouw als 1e aankomt op een veld ofzo. Weet niet hoe die heette. [afbeelding]
Voodoo People en daar de Pendulum remix van.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nieuwe Prodigy, maar ben de titel ff kwijt...moet te vinden zijn
T-Rex met 20th Century boy!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik zag gisteren een reclame (whiskey geloof ik), met een gast die op een harp speelt.
Ik zoek het nummer van het deuntje dat hij speelt, best wel bekend maar ik kan er niet opkomen
Lutricia McNeal - Ain't that just the wayquote:Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef timmie_loots het volgende:
Ik heb een dingetje gefloten; is best bekend en iemand moet hem kennen:
Klik!
Mattafix - Big city lifequote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef tho_Omas het volgende:
Nummer Gezocht:
- Hiphop/R&b
- Refrein begint "Street city life of Sweet city life" of iets in die trant.
- (Redelijk) recent, als je het mij vraagt.
Je bent geweldigquote:
Absoluut, check ook de rest van de covers eens van de CD waar deze ook op staat. Running up that hill en Jackie 'O zijn erg mooi. Daddy Cool is weer ronduit hilarisch...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:24 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Je bent geweldig
(De cover van Placebo is trouwens erg aan te raden)
Kate Bush - The man with the child in his eyes?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:02 schreef raptorix het volgende:
Nummer gezongen door een vrouw alleen, vrij mooi romantisch nummer, er komt heel vaak het nummer wonder in voor, en ieder geval de zin: "a child in your eyes", het nummer hoor je best vaak als klassieker volgens mij. Kan iemand me helpen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Kate Bush - The man with the child in his eyes?
Iemand?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:59 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat wordt gespeeld in een Mora reclame. In deze reclame hoor je steeds die piepjes van de magnetron/oven. Het nummer is drum 'n bass-achtig. Ik ben al heel lang op zoek naar, ik heb ook al gekeken op ster.nl etc.
http://www.trosradar.nl/mediaplayer/player.php?videoID=3166|2005&mode=lodenleeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |