abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33097754
http://www.dekaterkomtlater.nl/kater_tips.asp

"Dranktips"

Hier had ik recepten voor mixjes verwacht.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_33097982
Wicked.
pi_33098513
The system cannot find the file specified.

ja, da's best wel een katergevolg, geloof ik
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33099049
Legale wietteelt 'juridisch onhaalbaar'

Waar een wil is is een weg....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33099107
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:17 schreef sigme het volgende:
Vroeg is relatief. Geloof me.
Aan hoe laat je gaat slapen...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33099502
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:30 schreef RichardQuest het volgende:

waar een onwil is, een juridische
pi_33099528
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
resultaat van glastuinbouw in kaart gebracht.
pi_33099556
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:30 schreef RichardQuest het volgende:

quote:
PvdA, VVD, D66, SP en GroenLinks
Heerlijk, op de SP na allemaal van die super pro Europese partijen, maar nu worden ze diep genaaid door het "Europees recht" .
pi_33099557
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik ken die kont.

Sophie Sweet?
pi_33099571
PvdA: studenten extra belasten na diploma!

Best een verschil eigenlijk....
pi_33099617
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik ken die kont.

Sophie Sweet?
Flower Tucci.
pi_33099678
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Heerlijk, op de SP na allemaal van die super pro Europese partijen, maar nu worden ze diep genaaid door het "Europees recht" .
dat heet toch dualisme? Doen partijen altijd om makkelijk te kunnen scoren, zo van ja, we gaan ons hier heel sterk voor maken - de zaak is natuurlijk allang beklonken en eigenlijk kan iedereen het weten..
pi_33099703
Typisch zo'n propaganda naam van de EU "Europees recht"

Welk recht? Dat je geen wiet mag telen ?
  donderdag 15 december 2005 @ 13:08:20 #215
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33099877
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef sizzler het volgende:
PvdA: studenten extra belasten na diploma!

Best een verschil eigenlijk....
Welk verschil, jouw voorbeelden met de werkelijkheid?

Ik vind trouwens het verschil tussen 30.000 en 60.000 trouwens ook best een verschil. Zo schokkend is het niet.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_33099972
De PvdA ziet liever domme arbeiders. Die kunnen ze makkelijk beïnvloeden.
pi_33100095
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Welk verschil, jouw voorbeelden met de werkelijkheid?

Ik vind trouwens het verschil tussen 30.000 en 60.000 trouwens ook best een verschil. Zo schokkend is het niet.
Nou, je salaris verdubbelt en je belastingschuld verdriedubbelt! Dan is er al spraken van meer dan evenredige belasting. Waarom zou je dat dan nóg meer belasten? (antwoord in het juiste topic graag)
pi_33100215
Het verhogen van het laagste belastingtarief lijkt me veel interessanter. Dan stimuleer je mensen om zichzelf op te werken.
pi_33100477
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:21 schreef MrX1982 het volgende:
Het verhogen van het laagste belastingtarief lijkt me veel interessanter. Dan stimuleer je mensen om zichzelf op te werken.
Wat dacht je van een degressieve belasting? Wie weinig verdient betaalt het hoogste belastingtarief, hoe meer je verdient, hoe lager het belastingpercentage.

Dát zal die ambitieloze lamstralen leren
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33100490
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:21 schreef MrX1982 het volgende:
De praktijk lijkt mij toch wel uit te wijzen dat het niet zo werkt, hoe fantastisch de "eigen verantwoordelijkheid"-filosofie ook mag klinken.
pi_33100515
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

De praktijk lijkt mij toch wel uit te wijzen dat het niet zo werkt, hoe fantastisch de "eigen verantwoordelijkheid"-filosofie ook mag klinken.
Dat klinkt helemaal niet fantastisch, collectieve rijkdom klinkt beter.
pi_33100522
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat dacht je van een degressieve belasting? Wie weinig verdient betaalt het hoogste belastingtarief, hoe meer je verdient, hoe lager het belastingpercentage.

Interesting.
pi_33100533
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:32 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dat klinkt helemaal niet fantastisch, collectieve rijkdom klinkt beter.
"...in de oren van sommigen."
pi_33100559
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:33 schreef Monidique het volgende:

[..]

"...in de oren van sommigen."
Eigen verantwoordelijk bij tenminste 2 in elk geval..
pi_33100589
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef sigme het volgende:

Nee dat is onzin. Als je veel verdient moet je meer betalen dan iemand die weinig verdient. Daar heb ik geen probleem mee maar zoals het in Nederland is, gaat het toch de verkeerde kant op zeker met zo'n ondoordacht idee van PvdA.
pi_33100644
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:31 schreef Monidique het volgende:
Waarom zou het zo niet werken. Ik denk dat een verhoging van het laagste tarief en verlagen van het hoogste tarief wel degelijk een stimulans is voor mensen om zichzelf op te werken.

Het is vooral bedoeld om luie donders te straffen voor hun gedrag.
pi_33100724
Misschien wel, maar genoeg mensen werken zich niet omhoog en krijgen het juist moeilijker. Fijn voor de mensen die zich omhoog werken, maar dat kan nu ook al. Ik wil hier geen - komt-ie dan, hè, komt-ie dan - Amerikaanse toestanden.
pi_33100957
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef Monidique het volgende:
Misschien wel, maar genoeg mensen werken zich niet omhoog en krijgen het juist moeilijker. Fijn voor de mensen die zich omhoog werken, maar dat kan nu ook al. Ik wil hier geen - komt-ie dan, hè, komt-ie dan - Amerikaanse toestanden.
Het zal echt niet zo snel tot "Amerikaanse toestanden" leiden. De verzorgingstaat zoals we die nu kennen is gewoon aan het einde van zijn latijn, dan moeten er hervormingen bedacht worden.
pi_33101006
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het zal echt niet zo snel tot "Amerikaanse toestanden" leiden. De verzorgingstaat zoals we die nu kennen is gewoon aan het einde van zijn latijn, dan moeten er hervormingen bedacht worden.
Het is te duur, ja, maar de oplossing ligt in het hervormen van de sociale zekerheid, niet het zomaar verhogen en verlagen van belastingtariefen. Ik zie niet echt in hoe die twee direct met elkaar te maken hebben. Natuurlijk, je betaalt belastingen onder andere voor sociale zekerheden, als ik het goed heb, maar dat zal weinig gaan veranderen, vermoed ik.
  donderdag 15 december 2005 @ 13:59:03 #230
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33101180
Je bent wel een erg dogmatische kapitalist als je denkt dat iedereen aan de top kan staan als je maar ambitie hebt. Daar hoef je geen Pareto voor te heten om dat te snappen, en het ligt verdomd dicht bij het communistische dogma.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_33101196
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:52 schreef Monidique het volgende:
Het is te duur, ja, maar de oplossing ligt in het hervormen van de sociale zekerheid, niet het zomaar verhogen en verlagen van belastingtariefen. Ik zie niet echt in hoe die twee direct met elkaar te maken hebben. Natuurlijk, je betaalt belastingen onder andere voor sociale zekerheden, als ik het goed heb, maar dat zal weinig gaan veranderen, vermoed ik.
Dat zijn inderdaad twee verschillende punten hoewel je met meer belastingopbrengsten de sociale gaten kan dichten.

Je kunt wel alles weghalen bij de rijkere mensen maar welk doel bereik je daarmee. Uiteindelijk zullen de rijkere het land verlaten.
pi_33101298
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef MrX1982 het volgende:

Je kunt wel alles weghalen bij de rijkere mensen maar welk doel bereik je daarmee. Uiteindelijk zullen de rijkere het land verlaten.
Je kunt ook de armen als slaven houden en de mensenrechten ongeldig verklaren, dit is alleen niet het geval en zal ook nooit het geval zijn, net zomin als alles weghalen bij de rijkere mensen.
pi_33101300
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef Sidekick het volgende:
Je bent wel een erg dogmatische kapitalist als je denkt dat iedereen aan de top kan staan als je maar ambitie hebt. Daar hoef je geen Pareto voor te heten om dat te snappen, en het ligt verdomd dicht bij het communistische dogma.
Ik heb nergens het woord 'de top' gebruikt.

Ik zeg ook nergens dat mensen een (universitaire) studie moeten afmaken of volgen. Een timmerman die goed is in zijn vak kan genoeg verdienen en daar is ook helemaal niets mee mis. Je hebt niets aan alleen maar drs'en, ir's etc.
Het probleem is de mensen die er met de pet naar gooien en (indirect) beloond worden voor hun gedrag.
pi_33101304
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waarom zou het zo niet werken. Ik denk dat een verhoging van het laagste tarief en verlagen van het hoogste tarief wel degelijk een stimulans is voor mensen om zichzelf op te werken.

Is alles in jouw wereld zo simpel?
pi_33101333
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat mensen een (universitaire) studie moeten afmaken of volgen. Een timmerman die goed is in zijn vak kan genoeg verdienen en daar is ook helemaal niets mee mis. Je hebt niets aan alleen maar drs'en, ir's etc.
Het probleem is de mensen die er met de pet naar gooien en (indirect) beloond worden voor hun gedrag.
Nee, die worden "afgevloeid".
pi_33101354
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee dat is onzin. Als je veel verdient moet je meer betalen dan iemand die weinig verdient. Daar heb ik geen probleem mee maar zoals het in Nederland is, gaat het toch de verkeerde kant op zeker met zo'n ondoordacht idee van PvdA.
Het was ook een grapje, ik dacht niet dat je het werkelijk een heel goed plan zou vinden
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33101383
We kunnen het forum opdoeken, lees ik.
pi_33101414
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Doe me een lol en reken me even voor hoe ik beloond word voor mijn gedrag. Ik ben een luie donder 1e klas.
pi_33101481
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Doe me een lol en reken me even voor hoe ik beloond word voor mijn gedrag. Ik ben een luie donder 1e klas.
me dunkt, bijna iedereen heeft hier wel iets positiefs over je reet gezegd
pi_33101522
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, die worden "afgevloeid".
Jij hebt het hier over "afvloeien". Niet ik.
pi_33101554
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:07 schreef sigme het volgende:
Je werkt toch dan ben je niet heel lui.
pi_33101682
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je werkt toch dan ben je niet heel lui.
Mwah. Ik heb ook jaren niet gewerkt, en ik zou best harder kunnen werken. Ik werk niet fulltime (schande !) en ik verdom het om carriere te maken (driewerf schande). Ik zou dat wél kunnen doen, mijn baas gaat direct accoord, dan lever ik de Nederlandse samenleving meer op ( ? ).
Maar daar heb ik dus geen zin an.

Mijn liefste heeft een academische studie gevolgd. Hij werkt als vrachtwagenchauffeur, nog (nóg) minder uren dan ik. Hij kan ook best meer werken en meer verdienen. Maar daar heeft 'ie dus geen zin an.

Hoezo word ik ervoor beloond (meer dan het geld dat ik zelf verdien) en hoe doe ik hiermee jou of de Nederlandse samenleving te kort?
pi_33101732
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

me dunkt, bijna iedereen heeft hier wel iets positiefs over je reet gezegd
Ghe, daar hoef ik niet veel te doen inderdaad, noch voor die reet noch voor die beloning. Maar eraan refereren blijft altijd .
pi_33101832
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Jij hebt het hier over "afvloeien". Niet ik.
Wat goed van je dat je dat constateert.
pi_33101869
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:18 schreef sigme het volgende:
Mwah. Ik heb ook jaren niet gewerkt, en ik zou best harder kunnen werken. Ik werk niet fulltime (schande !) en ik verdom het om carriere te maken (driewerf schande). Ik zou dat wél kunnen doen, mijn baas gaat direct accoord, dan lever ik de Nederlandse samenleving meer op ( ? ).
Maar daar heb ik dus geen zin an.

Mijn liefste heeft een academische studie gevolgd. Hij werkt als vrachtwagenchauffeur, nog (nóg) minder uren dan ik. Hij kan ook best meer werken en meer verdienen. Maar daar heeft 'ie dus geen zin an.

Hoezo word ik ervoor beloond (meer dan het geld dat ik zelf verdien) en hoe doe ik hiermee jou of de Nederlandse samenleving te kort?
Ik zie niet in waarom jij verkeerd bezig ben en daarom hoef je niet "gestraft" te worden. Jij en je liefste hebben de keuze gemaakt om niet meer te werken.

Ik zeg nergens dat meer werken beter is. Dat moet ieder voor zich weten. Er is wel een verschil tussen niet werken en werken en op dat doelde ik toen ik het had over mensen die er met de pet naar gooien.
pi_33101888
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:24 schreef RichardQuest het volgende:
Wat goed van je dat je dat constateert.
Waar slaat je insinuatie dan op?
pi_33102002
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:26 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom jij verkeerd bezig ben en daarom hoef je niet "gestraft" te worden. Jij en je liefste hebben de keuze gemaakt om niet meer te werken.

Ik zeg nergens dat meer werken beter is. Dat moet ieder voor zich weten. Er is wel een verschil tussen niet werken en werken en op dat doelde ik toen ik het had over mensen die er met de pet naar gooien.
Ok, kom ik terug. Ik heb járen niet gewerkt. In mijn familie is dat niet ongebruikelijk. Ik zal even mijn moeder ten voorbeeld stellen. Die heeft jaren min of meer autonoom geleefd op haar land met boerderij. Beetje caravanstalling erbij voor het handgeld, en wat oud geld gebruikt voor aanschaf van het hele zwikkie. Hoezo verteert zij pot op jouw kosten? Jij bent even de Nederlandse belastingbetaler-in-het-algemeen
pi_33102070
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waar slaat je insinuatie dan op?
Dat staat er.

Als een werknemer onder de maat presteert mag hij gaan, en de werkgever vindt wel wat om zo min mogelijk te betalen...daar is geen belastingmaatregel voor nodig.
pi_33102080
Voor LodewijkNapoleon:

Een mooie, kwetsbare en intieme kunstenaar; Donald Evans

In Amerika geboren, gestudeerd architect, maar wilde altijd 'kunstenaar' worden, en dat werd hij met een uniek en bijzonder soort van kunst.
hij schilderde/tekende postzegels.

Vaak met Aquarel-verf tekende/schilderde hij postzegels van zijn droomlanden,
bv het land Mangiare, waarvan de geografische locaties genoemd werden naar Items op het Menu van een restaurant in Florence: de stad Contorno, landstreek Mortadella.

Stato di Mangiari

(het land 'Amis et Amantes': 'Vrienden en geliefden')

eind jaren 60 verhuisde hij naar Nederland, in de polder vlak onder Amsterdam ging hij in een gerestaureerde Molen wonen en schilderde daar zijn droom-postzegels, vaak op basis van persoonlijke ervaringen, gedachtes, dromen

Views of Nadorp; de plek waar hij woonde waarvoor hij een gefantaseerde geschiedenis verzon en optekende

Achterdijk, 1972: gezichten op het landschap waar hij woonde

Donald Evans kwam eind jaren 70 om het leven bij een brand in de molen waar hij woonde, iets wat hij overigens ook voorspeld leek te hebben in zijn wens 'ooit in rook op te gaan en weg zichzelf volledig weg te kunnen dromen in zijn eigen fantasiewereld.

Normaal houd ik niet echt van een overdaad aan Escapisme in de kunst, wat bv. veel 'retro-stijlen natuurlijk in essentie zijn (namelijk het wegvluchten in de geschiedenis, en daarvan verwachten of hopen dat 'het toen beter was') ...
Donald Evans is juist een vorm van fantasievol 'escapisme' die heel poetisch is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33102124
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:31 schreef sigme het volgende:
Ok, kom ik terug. Ik heb járen niet gewerkt. In mijn familie is dat niet ongebruikelijk. Ik zal even mijn moeder ten voorbeeld stellen. Die heeft jaren min of meer autonoom geleefd op haar land met boerderij. Beetje caravanstalling erbij voor het handgeld, en wat oud geld gebruikt voor aanschaf van het hele zwikkie. Hoezo verteert zij pot op jouw kosten? Jij bent even de Nederlandse belastingbetaler-in-het-algemeen
Als je moeder autonoom heeft geleefd dan heeft ze toch niet geteerd op de belastingbetaler anders zou ze immers niet autonoom leven.

Als je nu weer werkt is het feit dat je járen niet hebt gewerkt niet meer zo heel relevant. Als je op dit moment nog steeds niet zou werken en wel in staat om te werken zou mijn post wel van toepassing zijn.
pi_33102226
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:34 schreef RichardQuest het volgende:
Dat staat er.

Als een werknemer onder de maat presteert mag hij gaan, en de werkgever vindt wel wat om zo min mogelijk te betalen...daar is geen belastingmaatregel voor nodig.
Ik doelde eerder op werkloze(n) (junkies, alcoholisten en criminelen), schoolverlaters die daardoor werkeloos worden etc.
pi_33102419
Dan praten we langs elkaar...
pi_33102525
Dat gebeurt weleens.
pi_33102551
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als je moeder autonoom heeft geleefd dan heeft ze toch niet geteerd op de belastingbetaler anders zou ze immers niet autonoom leven.

Als je nu weer werkt is het feit dat je járen niet hebt gewerkt niet meer zo heel relevant. Als je op dit moment nog steeds niet zou werken en wel in staat om te werken zou mijn post wel van toepassing zijn.
Niettemin zijn mijn moeder, mijn liefste, ik, mensen met een láger inkomen dan we ook wel zouden kunnen hebben als we maar wat harder zouden werken.
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

En die dus in jouw verhoging van het laagste tarief zouden kunnen vallen. Met als motivatie:" luie donders straffen voor hun gedrag".

Ik krijg sterk de indruk dat je bij nader inzien vooral mensen die van belastinggeld middels uitkeringen leven een hogere belasting op wil leggen. Niet óm het een of ander, maar dát is nu wat je noemt: rondpompen van geld.

Belastinggeld via uitkeringen naar mensen die dan een groot deel afdragen aan de belastingen waarvan uitkeringen worden bekostigd..
pi_33102837
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:54 schreef sigme het volgende:
Niettemin zijn mijn moeder, mijn liefste, ik, mensen met een láger inkomen dan we ook wel zouden kunnen hebben als we maar wat harder zouden werken.
Nu laat je me geen andere keuze. Je moeder, jij en je liefste zijn luie donders.
quote:
En die dus in jouw verhoging van het laagste tarief zouden kunnen vallen. Met als motivatie:" luie donders straffen voor hun gedrag".

Ik krijg sterk de indruk dat je bij nader inzien vooral mensen die van belastinggeld middels uitkeringen leven een hogere belasting op wil leggen. Niet óm het een of ander, maar dát is nu wat je noemt: rondpompen van geld.

Belastinggeld via uitkeringen naar mensen die dan een groot deel afdragen aan de belastingen waarvan uitkeringen worden bekostigd..
Als je mensen met een uitkering een hogere belasting laat betalen dan pomp je geen geld rond maar bespaar je geld.
pi_33103016
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nu laat je me geen andere keuze. Je moeder, jij en je liefste zijn luie donders.
En trots erop! Laat de domoren maar werken, ik lig liever in een hangmat tussen m'n schaapjes
quote:
[..]

Als je mensen met een uitkering een hogere belasting laat betalen dan pomp je geen geld rond maar bespaar je geld.
Alleen als je hun netto overblijvend bedrag verlaagt.. en dan kan het wel zonder die hele belastingbetaalomweg.
pi_33103284
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:11 schreef sigme het volgende:
En trots erop! Laat de domoren maar werken, ik lig liever in een hangmat tussen m'n schaapjes
Als het kan moet je er gebruik van maken.
quote:
Alleen als je hun netto overblijvend bedrag verlaagt.. en dan kan het wel zonder die hele belastingbetaalomweg.
Er zijn inderdaad meerdere wegen die naar Rome leiden.
pi_33103453
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als het kan moet je er gebruik van maken.
Je kan rijk worden door veel te verdienen of door weinig uit geven.. Ik kan het me veroorloven, omdat ik mijn leven ernaar inricht. Maar ik heb dan weinig boodschap aan mensen die menen dat ik mijn patriotische plicht niet vervul door me niet het vuur uit de sloffen te lopen om de economie te laten groeien groeien groeien door kopen kopen kopen.
quote:
[..]

Er zijn inderdaad meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ja, tuurlijk. Maar dat jij pleit voor extra belasting en maakbaarheid via staatsbemoeienis.. had ik toch niet verwacht als jouw weg naar Rome
pi_33103653
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:27 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Ach het nederlandse publiek stemt ook op Fortuyn als grootste nederlander boven willem van oranje.
ja maar zolang je je liberaal noemt mag dat .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33103721
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
Rita .
Hoop dat ze deze periode niet nog meer doden op haar geweten gaat krijgen . wat is het aantal dat acceptabel is voor een minister? 20 -50 -100 -1000?
pi_33103829
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hoop dat ze deze periode niet nog meer doden op haar geweten gaat krijgen . wat is het aantal dat acceptabel is voor een minister? 20 -50 -100 -1000?
Onder de maat, du_ke
pi_33103964
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Onder de maat, du_ke
Het is laag, dat weet ik maar sorry ik blijf van mening dat een minister die (in)direct verantwoordelijk is voor tientallen doden niet in een kabinet thuis hoort . En mensen die haar daarom bejubelen vind ik al helemaal ziek...

@ Mr.X ga jij voor werken om te leven of leven om te werken?
pi_33104469
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is laag, dat weet ik maar sorry ik blijf van mening dat een minister die (in)direct verantwoordelijk is voor tientallen doden niet in een kabinet thuis hoort . En mensen die haar daarom bejubelen vind ik al helemaal ziek...
Mensen die Verdonk steunen of mensen die jubelen vanwege doden?
De meerderheid in de tweede kamer steunt Verdonk. Actief.
quote:
Ben je liever comfortabel ongelukkig of oncomfortabel gelukkig?
pi_33104597
.
pi_33104693
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

.

Hoeveel slachtoffers van criminaliteit hebben we er extra door gekregen, door honderdduizenden asielzoekers binnen te laten? 100.000? 500.000? 3.000.000?
pi_33105322
quote:
gaat over De geheime genocide & misdrijven van Belgische overheid...
Zal wel een oud-klasgenootje van Balkenende zijn, die op verzoek van Jan-Peter tot de tegenaanval overgaat en die belgische 'wijzende vingertjes' jegens Nederland flink gaat afstraffen...

Als zij zeggen dat Balkenende een saaie grijze muis is, en ook nog over Donner gaan beginnen ..
is het natuurlijk helemaal niet zo vreemd dat wij Koning Albert pedofiel en kindermoordenaar gaan noemen ....
en ik mag hopen dat die rot-belgen dan niet aankomen met: "jaa, maar dat is tenminste niet zo uitgezakt en saai zoals Balkende en Donner..!"

Overigens, die man noemt een heel rijtje aan Psychiatrische Ziekenhuizen, Psychiaters, de minister van volksgezondheid en enkele rechters en advocaten als medeplichtig aan de mishandelingen .... ik vermoed dat hij al een tijdje in een gesloten opname gezeten heeft ...
Die zou eens contact moeten opnemen met die vent met de radio in zijn kies, zou een goed duo vormen.

[ Bericht 10% gewijzigd door RM-rf op 15-12-2005 16:33:49 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33105599
ik word al depressief van de gedachte dat het onderwerp in de SC over werk gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tafkahs op 15-12-2005 16:46:50 ]
pi_33106784
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef Tafkahs het volgende:
ik word al depressief van de gedachte dat het onderwerp in de SC over werk gaat.
Wil je nu dood?
pi_33107001
Op Fietse Kope?
pi_33107149
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:10 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wil je nu dood?
nee, ik zit al aan het tegengif

http://www.orschlurch.de/myshortz.php?wmv=dancingqueen.wmv
pi_33107205
O ja, Johan. Je moest de groeten hebben van Tuana, maar dat wist je natuurlijk al.
pi_33107520
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef Tafkahs het volgende:
Ik ben allang weer thuis. Boodschappen gedaan, afwas gedaan, het eten kookt zich nu.
* sigme drinkt 1870
  donderdag 15 december 2005 @ 17:43:31 #275
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33107595
Sterfelijke kuthoeren! Wie heeft er vóór gestemd!?
quote:
Europeanen achter martelpraktijken
LONDEN — In vijf Europese landen
constateerde een opiniepeiler
dat tussen de 21 en 32 procent van
de ondervraagden het martelen
van van terrorisme verdachte
mensen gerechtvaardigd acht. Dit
meldde het enquêtebureau Ipsos-
Mori gisteren in een rapport.
Fransen (32 procent), Britten en
Duitsers (30 procent) bleken in
West-Europa de meest enthousiaste
voorstanders van het folteren
van arrestanten. Italianen en
Spanjaarden waren wat terughoudender
met respectievelijk 23 en
21 procent voorstanders.
In Zuid-Korea steunt maar liefst
een meerderheid van 54 procent
marteling in terrorismezaken.
Noord-Amerika ziet ook veel in
de beproefde praktijken. In de VS,
Mexico en Canada steunen respectievelijk
38, 32 en 28 procent
het folteren van mensen die verdacht
worden van terrorisme.
(ANP)
bron: voorpagina Spits

Maar dan ff painten, en dan Americans door British vervangen en er 30% neerzetten.

Die mensen hebben de oorlog niet meegemaakt ofzo

Nou, na dit onsmakelijke bericht ga ik eten
getverdemme, 'martelen van verdachten is best okay, ik heb zeker toch niks te verbergen'
Dat dacht die duitser ook,

Tozzo
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33107929
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:43 schreef Yildiz het volgende:
Sterfelijke kuthoeren! Wie heeft er vóór gestemd!?
Misschien Michael Ignatieff, professor en voorzitter van Carr Center of Human Rights Policy at Harvard University
quote:
Evil under Interrogation: Is Torture ever Permissible?

by Michael Ignatieff
May 15, 2004
Reprinted from the Financial Times
--------------------------------------------------------------------------------

Can a democratic state - even one engaged in a war on terror and under threat of imminent attack be justified in violating a basic commitment to human dignity?

[...]

But the cases are not the same. A liberal society that would not defend itself by force of arms might perish, while a liberal society that refused to torture is less likely to jeopardise its collective survival. Besides, there is a moral difference between killing a fellow combatant, in conformity to the laws of war, and torturing a person. The first takes a life; the second abuses one. It seems more legitimate to ask a citizen to defend a state by force of arms and, if necessary, to kill in self-defence or to secure a military objective, than it does to ask him to inflict degrading pain face to face. On this reading of a democratic moral identity, it may be legitimate to kill in self-defence, but not to engage in cruelty.

[...]

We should remember that liberal democracy has been crafted over centuries precisely in order to combat the temptations of nihilism, to prevent violence from becoming an end in itself. Thus, terrorism does not present us with a distinctively new temptation. This is what our institutions were designed for, back in the 17th century: to regulate evil means and control evil people. The chief ethical challenge with relation to terrorism is relatively simple - to discharge duties to those who have violated their duties to us.

We have to do this because we are fighting a war whose essential prize is preserving the identity of liberal society itself and preventing it from becoming what terrorists believe it to be. Terrorists seek to strip off the mask of law to reveal the nihilist heart of coercion within, and we have to show ourselves and the populations whose loyalty we seek that the rule of law is not a mask but the true image of our nature.
gehele artikel

Overigens Ignatieff's voorwaarden voor het 'beperkt toestaan van foltering, zijn in de huidige schandaal-gevallen, niet de juiste richtlijnen aangehouden ... juist de juridische controle en de 'rem van beschaving' ontbreken .. door het te 'outsourcen' begaat men de grootste misdaad.
Die gevallen zijn eigenlijk ook helemaal niet zo 'nieuw' , omdat ze ook al in 2003 en 2004 bekend waren. Ignatieff noemt ze eigenlijk letterlijk in zijn artikelen en lezingen als de oorzaak voor zijn zoektocht naar een 'moraal oplossing voor marteling'
  donderdag 15 december 2005 @ 18:45:27 #277
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33109072
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:57 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Misschien Michael Ignatieff, professor en voorzitter van Carr Center of Human Rights Policy at Harvard University
[..]

gehele artikel

Overigens Ignatieff's voorwaarden voor het 'beperkt toestaan van foltering, zijn in de huidige schandaal-gevallen, niet de juiste richtlijnen aangehouden ... juist de juridische controle en de 'rem van beschaving' ontbreken .. door het te 'outsourcen' begaat men de grootste misdaad.
Die gevallen zijn eigenlijk ook helemaal niet zo 'nieuw' , omdat ze ook al in 2003 en 2004 bekend waren. Ignatieff noemt ze eigenlijk letterlijk in zijn artikelen en lezingen als de oorzaak voor zijn zoektocht naar een 'moraal oplossing voor marteling'
wacht ff, ik ga hierop terug komen:
quote:
The issue then becomes not whether torture can be prevented, but whether it can be regulated. Dershowitz suggests that instead of trying to maintain an unrealistic ban on torture, the US should regulate it. Police authorities needing to torture a suspect would apply to a judge for a "torture warrant" that would set limits to the type and duration of pain. Limitations on the admissibility of evidence extracted under duress would continue to apply, but the information could be used to prevent impending attacks. Anyone found torturing outside the terms of the warrant would be guilty of a criminal offence.

This legalisation of torture seeks to prevent it from becoming a first resort of interrogators in terrorist and criminal cases as well. The proposal seeks to bring the rule of law into the interrogation room and keep it there. All this is well-intentioned, but as an exercise in the lesser evil it seems likely to lead to the greater.

Legalisation of physical force in interrogation will hasten the process by which it becomes routine. The problem with torture is not just that it gets out of control, not just that it becomes lawless. It inflicts irremediable harm on both the torturer and the prisoner. It violates basic commitments to human dignity, and this is the core value that a war on terror, waged by a democratic state, should not sacrifice, even under threat of imminent attack.

It might be argued that such commitments to dignity are a luxury when a state is fighting for its life, but the Israeli case shows that a democratic state engaged in a war with terror can still maintain them. The Israeli Supreme Court has ruled on the issue of torture, arguing that extreme shaking of suspects, and holding them in chairs, tipped forward, for long periods of time, are violations of dignity that cannot be allowed, even in a state under threat. The court also ruled that no regulation of the practice could make it acceptable. As for the defence of necessity, the court was prepared to accept necessity as a plea in mitigation, but not as a justification or an excuse.

echter, zo gaat het verder:

In this formulation, the court sought to reconcile an absolute prohibition against torture with an acknowledgment that, in rare and extreme cases, a reputable interrogator might find physical duress unavoidable. It accepted there had been cases, in Israeli history, where physical methods of interrogation had saved lives.
Maar dan toch een goede slotconclusie, waarin hij o.a. stelt dat als men marteling goedkeurt, men ook de gevolgen dient te dragen voor de gemartelde én de martelaar.
quote:
Amery was not able to write about his experiences until 20 years later and, like his friend and fellow inmate at Auschwitz, Primo Levi, he took his own life. We cannot think of his fate without at least considering that he was right: the experience destroyed the trust necessary for living among fellow human beings.

Amery also insisted that torture should be viewed not in individual terms as the psychosexual aberration of particular torturers but as a key to the identity of the society responsible for it. He argued that torture was not an incidental feature of the Third Reich but the essence of its view of human beings. By extension, the same premise is true of Saddam Hussein's Iraq or North Korea. For these societies, the practice of torture is definitional of their very identity as forms of state power.

For torture, when committed by a state, expresses the state's ultimate view that human beings are expendable. This view is antithetical to the spirit of any constitutional society whose raison d'etre is the control of violence and coercion in the name of human dignity and freedom.

We should have faith in this constitutional identity. It is all that we have to resist the temptations of nihilism, but it is not nothing. It is the paramount duty of political leaders in a democracy under attack to keep the forces of order intently focused on the political requirement of maintaining legitimacy. The only cure for nihilism is for liberal democratic societies to insist that force is legitimate only to the degree that it serves defensible political goals. This implies a constant exercise of due diligence and democracies must enforce such rules by dismissing from service any of the carnivores who disgrace the society they are charged to protect.
[..]
Als ik het zo lees, naar mijn interpretatie, is hij na veel afwegen juist tégen?
Al kan ik er dan niet uithalen of hij dan wel of niet tegen het onthouden van slaap is. Dat is naar mijn mening ook discutabel. Maar een electrocuteren zoals we op fotos gezien hebben, is naar mijn idee véél verder dan dat. Te ver.

[ Bericht 22% gewijzigd door Yildiz op 15-12-2005 20:07:23 ]
pi_33109123
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:26 schreef sigme het volgende:
Je kan rijk worden door veel te verdienen of door weinig uit geven.. Ik kan het me veroorloven, omdat ik mijn leven ernaar inricht. Maar ik heb dan weinig boodschap aan mensen die menen dat ik mijn patriotische plicht niet vervul door me niet het vuur uit de sloffen te lopen om de economie te laten groeien groeien groeien door kopen kopen kopen.
Dat is mss wel zo maar het is socialer om met zijn allen de kar te trekken dan de kar te laten trekken door enkelen. Wat een prachtige beeldspraak.
quote:
Ja, tuurlijk. Maar dat jij pleit voor extra belasting en maakbaarheid via staatsbemoeienis.. had ik toch niet verwacht als jouw weg naar Rome
Soms moet je met een omweg naar Rome gaan.
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:43 schreef du_ke het volgende:
Stel je niet zo aan. Of is Pronk ook verantwoordelijk voor de doden in bijv. Afrika door zijn jarenlange wanbeleid op ontwikkelingssamenweking en zo kan je nog wel even doorgaan.
quote:
Werken om te leven.
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:57 schreef sigme het volgende:
Dat is een hele andere discussie maar ik beantwoord hem graag. Ik denk dat geld niet voor zuiver geluk zorgt maar het kan er wel aan bijdragen. Daadwerkelijk geluk zit in andere dingen zoals bijv. liefde. Onbetaalbaar voor de rest mastercard dus kies ik voor oncomfortabel gelukkig. Mocht je dat kunnen kiezen.
Ergens schuilt er wel een idealist(je) in me
pi_33109515
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is mss wel zo maar het is socialer om met zijn allen de kar te trekken dan de kar te laten trekken door enkelen. Wat een prachtige beeldspraak.
Prachtig. Alleen is dat kopen kopen kopen om onze economie steeds verder te laten groeien nou niet bepaald sociaal ten opzichte van mensen die al die verspilde energie liever besteed zouden zien aan hun rottige omstandigheden.
En het is ook al niet zo sociaal ten opzichte van onze kindskinderen, die een wereld zonder olie maar vol roet treffen.

Niet dat dat mijn redenen zijn trouwens, ik ben gewoon lui en weinig hebzuchtig
quote:
[..]

Soms moet je met een omweg naar Rome gaan.
Ja, en een extra belasting is zoveel eenvoudiger nietwaar, dan werkelijk iets veranderen Je komt nog in de politiek terecht, jongen. Bij de PvdA ofzo
quote:
[..]

Dat is een hele andere discussie maar ik beantwoord hem graag. Ik denk dat geld niet voor zuiver geluk zorgt maar het kan er wel aan bijdragen. Daadwerkelijk geluk zit in andere dingen zoals bijv. liefde. Onbetaalbaar voor de rest mastercard dus kies ik voor oncomfortabel gelukkig. Mocht je dat kunnen kiezen.
De vraag was je voorkeur, niet de realistische waarde daarvan. Tot mijn onuitsprekelijke schrik koos ooit een van mijn favoriete rechtse etterbakjes op school voor 'comfortabel ongelukkig'. Ja hoor: hij had liever een groot huis, een knappe auto en een mooie vrouw waarmee hij dan ongelukkig zou zijn dan de liefde van zijn leven in een schamel hutje.
Op z'n 17e

Ach, hij zal hopelijk wijzer geworden zijn.
quote:
Ergens schuilt er wel een idealist(je) in me
Troost je, in mij schuilt een realistje
  donderdag 15 december 2005 @ 19:15:37 #280
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33109885
:w

oi
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  donderdag 15 december 2005 @ 19:16:15 #281
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33109925
  donderdag 15 december 2005 @ 19:17:56 #282
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33109986
quote:
Haha, geweldig!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  donderdag 15 december 2005 @ 19:19:47 #283
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33110045
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Haha, geweldig!
Oi
  donderdag 15 december 2005 @ 19:23:26 #284
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33110164
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Oi
Hey yildiz, wat is jouw vakgebied eigenlijk?
  donderdag 15 december 2005 @ 19:38:01 #285
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33110657
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:23 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hey yildiz, wat is jouw vakgebied eigenlijk?
Studie? Werktuigbouwkunde. Welke richting ik op wil? Ik ben daar nog niet helemaal uit.
Wat me wel interessant leek is het 'schoon ontwerpen'. Wat neerkomt op hygienisch ontwerpen. Maar niet alleen in de voedsel industrie, maar ook in bijvoorbeeld autofabrieken waar je wel wilt dat de auto goed voorbereid is als deze een laagje lak krijgt. Om even een voorbeeld te noemen.

Ik kan vervolgens nog 4 kantjes tikken als antwoord op je vraag, maar waar doel je precies op?
  donderdag 15 december 2005 @ 19:40:18 #286
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33110732
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:38 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Studie? Werktuigbouwkunde. Welke richting ik op wil? Ik ben daar nog niet helemaal uit.
Wat me wel interessant leek is het 'schoon ontwerpen'. Wat neerkomt op hygienisch ontwerpen. Maar niet alleen in de voedsel industrie, maar ook in bijvoorbeeld autofabrieken waar je wel wilt dat de auto goed voorbereid is als deze een laagje lak krijgt. Om even een voorbeeld te noemen.

Ik kan vervolgens nog 4 kantjes tikken als antwoord op je vraag, maar waar doel je precies op?
Ja ik herken je nu weer (van je vorige account). Maar ik vind het wel grappig dat je zo idealistisch bent ingesteld. Meer iemand voor de sociale wetenschappen.
pi_33110937
Yildiz,

had je mijn commentaar gezien? [POL Cafe #794] Op Fietse!
Neem mijn raad aan, gá in de VS studeren als je de kans krijgt!
pi_33110960
buitenkansje voor onze dijken- en kadebouwers:
quote:
White House unveils $3 bln plan for New Orleans levees
Thu Dec 15, 2005 12:45 PM ET13
Printer Friendly | Email Article | Reprints | RSS

WASHINGTON (Reuters) - The White House announced on Thursday it had agreed to a $3.1 billion plan to strengthen the New Orleans levees to withstand a major storm.

"The levee system will be better and stronger than it ever has been in the history of New Orleans," said Donald Powell, the Bush administration's point person for the reconstruction of the Gulf Coast area devastated by Hurricane Katrina.

Mayor Ray Nagin, who is struggling to persuade displaced residents to return to the shattered city, said at the White House news conference: "This action says ''Come home to New Orleans''."

Officials said the money would come from previously proposed funding requests submitted to Congress.

Louisiana Gov. Kathleen Blanco and others have been pressing for federal assistance for the levees, saying the city's reconstruction was doubtful if they were not rebuilt.

Bush came under harsh criticism for a slow federal response to Hurricane Katrina. On Monday, he said he was appalled by the U.S. government's response and acknowledged his own responsibility for the shortcomings.
Reuters
pi_33111007
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:48 schreef zakjapannertje het volgende:
buitenkansje voor onze dijken- en kadebouwers:
[..]

Reuters
Lees:
quote:
White House unveils $3 bln printed money-plan for New Orleans levees
  donderdag 15 december 2005 @ 19:50:21 #290
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33111026
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:40 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ja ik herken je nu weer (van je vorige account). Maar ik vind het wel grappig dat je zo idealistisch bent ingesteld. Meer iemand voor de sociale wetenschappen.
Idealisme heeft ook met techniek te maken, heel veel zelfs.
Zo is er de theorie van Ashby welke een constante paradox blootlegt tussen ontwerp, materiaal en fabricage Zo kan iets geweldig ontworpen zijn, maar komt daarmee de materiaalkeuze in het geding. Of het kan door zijn perfecte materiaalkeuze niet of nauwelijks gefrabriceerd worden. Ook kan een perfect ontwerp zelfs de fabricage stopzetten. Er zal dus een middenweg gevonden moeten worden tussen die drie.
Begin met een materiaalkundige over Ashby en je zal de meeste ogen zien glunderen

Verder kan ik ook zeggen dat ik vroeger op technisch gebied preciezer ingesteld was. Zo wou ik dus een uitermate goede fabricage. Daarmee maakte ik dus wel 99.9% goede producten, in plaats van de reguliere 95%, maar was ik daarmee wel net even te langzaam. Dat is dus weer te ver doordraven op toleranties. Een ontwerp moet dus ruime toleranties laten om de uitvoering mogelijk te laten.

En onder andere die twee dingen zijn, naar mijn mening, goed door te trekken naar gebieden als recht, ethiek, sociale wetenschappen, en meer van die dingen.

Zo kan je Ashby bijvoorbeeld doortrekken naar het eeuwige getouwtrek tussen 'links en rechts' waar ik mij tevergeefs van probeer te distantiëren.
Of je kan het zien als het eeuwige getouwtrek tussen 'alles voor de economie', 'alles voor de natuur' en 'alles voor de mens'. Bijvoorbeeld.

Mijn vorige account was er trouwens meer 1 om die tweakur-vragen te stellen en tips te vragen in TRV
Vandaar dat het een nogal nietszeggend iets is. Na enige tijd heb ik POL ontdekt, en vond ik dat ik een nieuwe naam nodig had. Niet zo'n 'technocratische'.
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:56 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen allen
[..]

Wél daar gaan studeren, Yildiz! Als je de kans krijgt: doen! Er is niets zo goed voor de waarde van je oordeel als bestuderen van nabij. Ze zullen je in die korte tijd niet vergiftigen
Ik zal je mening meenemen in mijn afweging, voorlopig is de tijd nog niet daar.

[ Bericht 8% gewijzigd door Yildiz op 15-12-2005 20:23:13 ]
pi_33111257
Tot morgen
  donderdag 15 december 2005 @ 20:08:56 #292
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33111581
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:58 schreef sigme het volgende:
Tot morgen
Tot morgen.
  donderdag 15 december 2005 @ 20:15:26 #293
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33111781
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:58 schreef sigme het volgende:
Tot morgen
Trusten
pi_33112314
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Mensen die Verdonk steunen of mensen die jubelen vanwege doden?
De meerderheid in de tweede kamer steunt Verdonk. Actief.
[..]
Degene die jubelen veracht ik zeer zeker. Maar degenen die haar actief steunen lijken me ook medeverantwoordelijk...
quote:
Een lastige . Ik denk oncomfortabel gelukkig maar dit is en blijft vrij relatief natuurlijk.
pi_33112346
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Hoeveel slachtoffers van criminaliteit hebben we er extra door gekregen, door honderdduizenden asielzoekers binnen te laten? 100.000? 500.000? 3.000.000?
Ik denk dat in dit verband de vraag reëler is wat de duizenden die verdonk de illegaliteit inschot uit gaan vreten....
pi_33112362
I got it from the toileat seat
It jumped right up and grabbed my meat
pi_33112385
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Hoeveel criminelen heeft de familie Berends voortgebracht zo in de loop der eeuwen ?
En waarom is er nog geen fokverbod voor deze lieden ?
pi_33112413
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoeveel criminelen heeft de familie Berends voortgebracht zo in de loop der eeuwen ?
En waarom is er nog geen fokverbod voor deze lieden ?
.

Het gaat meer om relatieve aantallen .
pi_33112478
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:40 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Niet alle IT'ers zijn autisten.
pi_33112486
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:33 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Het gaat meer om relatieve aantallen .
Vergeet de absolute suggesties niet... ja toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')