60% van het vermogen om af te luisteren van Echelon werd gebruikt om grote europeese multinationals af te luisteren ten behoeve van de amerikaanse economie.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:17 schreef DionysuZ het volgende:
Ik denk dat Europa meer last heeft van Echelon.
Wat ik kwalijker vind is dat regeringen het oogluikend toestonden/toestaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
60% van het vermogen om af te luisteren van Echelon werd gebruikt om grote europeese multinationals af te luisteren ten behoeve van de amerikaanse economie.
Aldus oud CIA-baas.
Maargoed, bijzettafel Europa zei gelukkig wel 'ecrypt uhw e-mail!'
Daar betaal je dan 1000 euro belasting per jaar voor
dat bedoel ik dus, Amerikaans denkenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:24 schreef Yildiz het volgende:
'This company want to work with us and be friends'
Ja natuurlijk, en de lucht is groen
Waar?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:27 schreef Monidique het volgende:
Verkiezingen beginnen over een paar uur.
Het zijn gewoon reclame hoeren die er ook nog eens bij zeggen (in een andere zin) dat je moet 'work, buy, consume, die' doen, 'or else, it's just... wrong...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, Amerikaans denken![]()
Waarom klinken die mensen toch altijd alsof ze getergd zijn en een goede indruk kunnen geven van het onderwerp..
Mensen die pallets sorteren heb je ook nodig, dus zo druk moet je je ook weer niet makenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:32 schreef DionysuZ het volgende:
Advertisements have us chasing cars and clothes
Working jobs we hate
So we can buy shit we don't need
Helemaal goedquote:Op donderdag 15 december 2005 00:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het zijn gewoon reclame hoeren die er ook nog eens bij zeggen (in een andere zin) dat je moet 'work, buy, consume, die' doen, 'or else, it's just... wrong...
Ja natuurlijk. Stel je voor, wat sparen, das communisme!
Er zit waarheid in die quote van mij hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 00:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mensen die pallets sorteren heb je ook nodig, dus zo druk moet je je ook weer niet maken
De grafka is mainstream (perfect value for money), die kan nog wel een paar jaar (aan de onderkant van het middensegment) mee. Op dit moment zou je er elke game op kunnen draaien.quote:Bedankt . Zal het ook even met m'n broer overleggen doie schijnt er ook wel wat verstand van te hebben en komt bijna terug van vakantie. Misschien wil hij het dan wel in elkaar sleutelen . Overigens is mijn gamebehoefte beperkt tot het soepel kunnen draaien van Civ 4 .
Lache man. Ik ga pitten. Even me helemaal een spierpijn lachen, en dan huilend naar bed voor persvrijheid.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:58 schreef Tafkahs het volgende:
nieuwsvervalsing is geen wetsovertreding
Na het zien van al die verborgen 3e wereldellende zoals Amerika heel duidelijk laat blijken er rijk aan te zijn, kan je het bijna uitjanken van ellende... Die ideeen komen allemaal onze kant op en die worden zonder moeite gevalideerd door het zittende kabinet.. Ongeacht wie daar zou zitten.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Lache man. Ik ga pitten. Even me helemaal een spierpijn lachen, en dan huilend naar bed voor persvrijheid.
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Na het zien van al die verborgen 3e wereldellende zoals Amerika heel duidelijk laat blijken er rijk aan te zijn, kan je het bijna uitjanken van ellende... Die ideeen komen allemaal onze kant op en die worden zonder moeite gevalideerd door het zittende kabinet.. Ongeacht wie daar zou zitten.
(liever geen van Baalen natuurlijk)
De meerderheid heeft altijd gelijk, al is de keuze nog zo fout. Vandaar natuurlijk die constante stroom van valse informatie over het drinken van coca cola en het eten van kentucky fried chickens enzo..quote:
Wél daar gaan studeren, Yildiz! Als je de kans krijgt: doen! Er is niets zo goed voor de waarde van je oordeel als bestuderen van nabij. Ze zullen je in die korte tijd niet vergiftigenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:48 schreef Yildiz het volgende:
Food - Health - Hope (trademark)
+ Dat is nou waarom ik bedrijven niet zo leuk vind
En het kankerverwekkende rBGH is nog steeds te koop.
Niet in Canada of Europa, maar wel in het land of the Free en land of the brave.
Krijg maar de tering, ik ga er niet studeren (was ik wel van plan)
quote:Op donderdag 15 december 2005 07:54 schreef George-Butters het volgende:
http://www.breezahchicks.nl/
Wat een rijke bron van inspiratie
ik nietquote:Op donderdag 15 december 2005 09:24 schreef Pracissor het volgende:
morguh
Ben voor de verandering eens vroeg naar bed gegaan.
Had je niet zo vroeg moeten opstaan.quote:
Dat is de oppergoeroe.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wie is die fasistische gabber?
Ik kreeg gisteravond in 1568 een kaart van de gehele wereld. Het was op een Huge Map met 18 spelers, dus de computer was wel eventjes bezig.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef Sidekick het volgende:
Als alles goed gaat zoals gepland, dan koop ik volgende week Civ4.
En wat is het moraal van deze clip. ?quote:
Als je CIV speelt ben je een nerd. Punt.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:21 schreef Monidique het volgende:
Ik zit nu thuis achter m'n laptop, moet zo werken, heb me meer dan tien dagen niet geschoren en luister naar metal. Hoe in hemelsnaam kan ik een nerd zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |