Aan hoe laat je gaat slapen...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:17 schreef sigme het volgende:
Vroeg is relatief. Geloof me.
waar een onwil is, een juridischequote:Op donderdag 15 december 2005 12:30 schreef RichardQuest het volgende:
Legale wietteelt 'juridisch onhaalbaar'
Waar een wil is is een weg....
resultaat van glastuinbouw in kaart gebracht.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:30 schreef RichardQuest het volgende:
Legale wietteelt 'juridisch onhaalbaar'
Waar een wil is is een weg....
Heerlijk, op de SP na allemaal van die super pro Europese partijen, maar nu worden ze diep genaaid door het "Europees recht"quote:PvdA, VVD, D66, SP en GroenLinks
Flower Tucci.quote:
dat heet toch dualisme? Doen partijen altijd om makkelijk te kunnen scoren, zo van ja, we gaan ons hier heel sterk voor maken - de zaak is natuurlijk allang beklonken en eigenlijk kan iedereen het weten..quote:Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk, op de SP na allemaal van die super pro Europese partijen, maar nu worden ze diep genaaid door het "Europees recht".
Welk verschil, jouw voorbeelden met de werkelijkheid?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef sizzler het volgende:
PvdA: studenten extra belasten na diploma!
Best een verschil eigenlijk....
Nou, je salaris verdubbelt en je belastingschuld verdriedubbelt! Dan is er al spraken van meer dan evenredige belasting. Waarom zou je dat dan nóg meer belasten? (antwoord in het juiste topic graag)quote:Op donderdag 15 december 2005 13:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Welk verschil, jouw voorbeelden met de werkelijkheid?
Ik vind trouwens het verschil tussen 30.000 en 60.000 trouwens ook best een verschil. Zo schokkend is het niet.
Wat dacht je van een degressieve belasting? Wie weinig verdient betaalt het hoogste belastingtarief, hoe meer je verdient, hoe lager het belastingpercentage.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:21 schreef MrX1982 het volgende:
Het verhogen van het laagste belastingtarief lijkt me veel interessanter. Dan stimuleer je mensen om zichzelf op te werken.
De praktijk lijkt mij toch wel uit te wijzen dat het niet zo werkt, hoe fantastisch de "eigen verantwoordelijkheid"-filosofie ook mag klinken.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:21 schreef MrX1982 het volgende:
Het verhogen van het laagste belastingtarief lijkt me veel interessanter. Dan stimuleer je mensen om zichzelf op te werken.
Dat klinkt helemaal niet fantastisch, collectieve rijkdom klinkt beter.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
De praktijk lijkt mij toch wel uit te wijzen dat het niet zo werkt, hoe fantastisch de "eigen verantwoordelijkheid"-filosofie ook mag klinken.
Interesting.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat dacht je van een degressieve belasting? Wie weinig verdient betaalt het hoogste belastingtarief, hoe meer je verdient, hoe lager het belastingpercentage.
Dát zal die ambitieloze lamstralen leren![]()
"...in de oren van sommigen."quote:Op donderdag 15 december 2005 13:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet fantastisch, collectieve rijkdom klinkt beter.
Eigen verantwoordelijk bij tenminste 2 in elk geval..quote:Op donderdag 15 december 2005 13:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
"...in de oren van sommigen."
Nee dat is onzin. Als je veel verdient moet je meer betalen dan iemand die weinig verdient. Daar heb ik geen probleem mee maar zoals het in Nederland is, gaat het toch de verkeerde kant op zeker met zo'n ondoordacht idee van PvdA.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef sigme het volgende:
Wat dacht je van een degressieve belasting? Wie weinig verdient betaalt het hoogste belastingtarief, hoe meer je verdient, hoe lager het belastingpercentage.
Dát zal die ambitieloze lamstralen leren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |