Ik doelde eerder op werkloze(n) (junkies, alcoholisten en criminelen), schoolverlaters die daardoor werkeloos worden etc.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:34 schreef RichardQuest het volgende:
Dat staat er.
Als een werknemer onder de maat presteert mag hij gaan, en de werkgever vindt wel wat om zo min mogelijk te betalen...daar is geen belastingmaatregel voor nodig.
Niettemin zijn mijn moeder, mijn liefste, ik, mensen met een láger inkomen dan we ook wel zouden kunnen hebben als we maar wat harder zouden werken.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je moeder autonoom heeft geleefd dan heeft ze toch niet geteerd op de belastingbetaler anders zou ze immers niet autonoom leven.![]()
Als je nu weer werkt is het feit dat je járen niet hebt gewerkt niet meer zo heel relevant. Als je op dit moment nog steeds niet zou werken en wel in staat om te werken zou mijn post wel van toepassing zijn.
En die dus in jouw verhoging van het laagste tarief zouden kunnen vallen. Met als motivatie:" luie donders straffen voor hun gedrag".quote:Op donderdag 15 december 2005 13:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom zou het zo niet werken. Ik denk dat een verhoging van het laagste tarief en verlagen van het hoogste tarief wel degelijk een stimulans is voor mensen om zichzelf op te werken.
Het is vooral bedoeld om luie donders te straffen voor hun gedrag.
Nu laat je me geen andere keuze. Je moeder, jij en je liefste zijn luie donders.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:54 schreef sigme het volgende:
Niettemin zijn mijn moeder, mijn liefste, ik, mensen met een láger inkomen dan we ook wel zouden kunnen hebben als we maar wat harder zouden werken.
Als je mensen met een uitkering een hogere belasting laat betalen dan pomp je geen geld rond maar bespaar je geld.quote:En die dus in jouw verhoging van het laagste tarief zouden kunnen vallen. Met als motivatie:" luie donders straffen voor hun gedrag".
Ik krijg sterk de indruk dat je bij nader inzien vooral mensen die van belastinggeld middels uitkeringen leven een hogere belasting op wil leggen. Niet óm het een of ander, maar dát is nu wat je noemt: rondpompen van geld.
Belastinggeld via uitkeringen naar mensen die dan een groot deel afdragen aan de belastingen waarvan uitkeringen worden bekostigd..![]()
En trots erop!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nu laat je me geen andere keuze. Je moeder, jij en je liefste zijn luie donders.![]()
Alleen als je hun netto overblijvend bedrag verlaagt.. en dan kan het wel zonder die hele belastingbetaalomweg.quote:[..]
Als je mensen met een uitkering een hogere belasting laat betalen dan pomp je geen geld rond maar bespaar je geld.
Als het kan moet je er gebruik van maken.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:11 schreef sigme het volgende:
En trots erop!Laat de domoren maar werken, ik lig liever in een hangmat tussen m'n schaapjes
![]()
Er zijn inderdaad meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Alleen als je hun netto overblijvend bedrag verlaagt.. en dan kan het wel zonder die hele belastingbetaalomweg.
Je kan rijk worden door veel te verdienen of door weinig uit geven.. Ik kan het me veroorloven, omdat ik mijn leven ernaar inricht. Maar ik heb dan weinig boodschap aan mensen die menen dat ik mijn patriotische plicht niet vervul door me niet het vuur uit de sloffen te lopen om de economie te laten groeien groeien groeien door kopen kopen kopen.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als het kan moet je er gebruik van maken.![]()
Ja, tuurlijk. Maar dat jij pleit voor extra belasting en maakbaarheid via staatsbemoeienis.. had ik toch niet verwacht als jouw weg naar Romequote:[..]
Er zijn inderdaad meerdere wegen die naar Rome leiden.
ja maar zolang je je liberaal noemt mag datquote:Op woensdag 14 december 2005 19:27 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Ach het nederlandse publiek stemt ook op Fortuyn als grootste nederlander boven willem van oranje.
Hoop dat ze deze periode niet nog meer doden op haar geweten gaat krijgenquote:
Onder de maat, du_kequote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoop dat ze deze periode niet nog meer doden op haar geweten gaat krijgen. wat is het aantal dat acceptabel is voor een minister? 20 -50 -100 -1000?
Het is laag, dat weet ik maar sorry ik blijf van mening dat een minister die (in)direct verantwoordelijk is voor tientallen doden niet in een kabinet thuis hoortquote:
Mensen die Verdonk steunen of mensen die jubelen vanwege doden?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is laag, dat weet ik maar sorry ik blijf van mening dat een minister die (in)direct verantwoordelijk is voor tientallen doden niet in een kabinet thuis hoort. En mensen die haar daarom bejubelen vind ik al helemaal ziek...
Ben je liever comfortabel ongelukkig of oncomfortabel gelukkig?quote:@ Mr.X ga jij voor werken om te leven of leven om te werken?
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoop dat ze deze periode niet nog meer doden op haar geweten gaat krijgen. wat is het aantal dat acceptabel is voor een minister? 20 -50 -100 -1000?
gaat over De geheime genocide & misdrijven van Belgische overheid...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:19 schreef zakjapannertje het volgende:
HEEFT NEDERLANDSE KONIGIN BEATRIX MET HAAR ENTOURAGE ANGST VOOR DE ONTHULLNGEN VAN HAAR MISDRIJVEN TEGENOVER DE BEVOLKING ?![]()
de PowerPoint-presentatie hiervan wil ik niet zien, denk ik
Wil je nu dood?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef Tafkahs het volgende:
ik word al depressief van de gedachte dat het onderwerp in de SC over werk gaat.
Ik ben allang weer thuis. Boodschappen gedaan, afwas gedaan, het eten kookt zich nu.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef Tafkahs het volgende:
ik word al depressief van de gedachte dat het onderwerp in de SC over werk gaat.
bron: voorpagina Spitsquote:Europeanen achter martelpraktijken
LONDEN — In vijf Europese landen
constateerde een opiniepeiler
dat tussen de 21 en 32 procent van
de ondervraagden het martelen
van van terrorisme verdachte
mensen gerechtvaardigd acht. Dit
meldde het enquêtebureau Ipsos-
Mori gisteren in een rapport.
Fransen (32 procent), Britten en
Duitsers (30 procent) bleken in
West-Europa de meest enthousiaste