Que tal?quote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef Semisane het volgende:
Tjonge...we zijn weer lekker serieus bezig zeg.
Zo zal ONZ nooit als volwaardig worden meegetelt.![]()
En dat is allemaal jullie schuld!![]()
Leg de schuld van alle wereld problemen op jullie schouders......*plof* zo..lekker puh!![]()
oemoefoeppoehoeehaoegrfffffffff pojoehoehoeoed oebomoequote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef Semisane het volgende:
Tjonge...we zijn weer lekker serieus bezig zeg.
Zo zal ONZ nooit als volwaardig worden meegetelt.![]()
En dat is allemaal jullie schuld!![]()
Leg de schuld van alle wereld problemen op jullie schouders......*plof* zo..lekker puh!![]()
Zolang wij t maar erg gezellig hebben gehadquote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef petre86 het volgende:
mogguh
en davidov & CDP.. het staat er nu wel een beetje raar zo he..
gaan ik nog vanalles denken dat er gebeurd is![]()
Ik merk tquote:Op maandag 12 december 2005 15:31 schreef davidov het volgende:
woei IE loopt niet meer vast met fok!
*schuift FF weer in de prullenbak*
tja....en alle spyware op het internet zit weer likkebaardend naar jou lekke IE pctje te kijken.quote:Op maandag 12 december 2005 15:31 schreef davidov het volgende:
woei IE loopt niet meer vast met fok!
*schuift FF weer in de prullenbak*
Kben heel tevreden met Maxthonquote:Op maandag 12 december 2005 16:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
tja....en alle spyware op het internet zit weer likkebaardend naar jou lekke IE pctje te kijken.
* Semisane snapt echt niet wat mensen nou in IE zien....
Firefox is toch duidelijk vele malen beter...weinig tot geen spyware, minder security risico's/gaten, werken met Tabs ipv voor elke fokking webpagina een ander scherm, betere layout, beter bookmark systeem, niet zo'n "we-houden-alles-in-den-treuren-vast-in-de-Cash" systeem zeer waarschijnlijk ook het probleem dat jou IE in de eerste plaats liet crashen en het zal daarom ook doodleuk over een tijdje terug komen enz enz.
Maw Ga over op Firefox, modzilla, opera, of welke andere browser...maar zolang IE versie 10 er nog niet is zou ik met een enorme boog om IE heen lopen....maar goed...dat ben ik, dus al dit bovenstaande kan je eigenlijk ook gewoon negeren.....doet namelijk iedereen met mijn wel gemeende browser advies.
FF had ook moeite met fok, gaf steeds blanco pagina's bij het replyen of quoten...quote:Op maandag 12 december 2005 16:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
tja....en alle spyware op het internet zit weer likkebaardend naar jou lekke IE pctje te kijken.
* Semisane snapt echt niet wat mensen nou in IE zien....
Firefox is toch duidelijk vele malen beter...weinig tot geen spyware, minder security risico's/gaten, werken met Tabs ipv voor elke fokking webpagina een ander scherm, betere layout, beter bookmark systeem, niet zo'n "we-houden-alles-in-den-treuren-vast-in-de-Cash" systeem zeer waarschijnlijk ook het probleem dat jou IE in de eerste plaats liet crashen en het zal daarom ook doodleuk over een tijdje terug komen enz enz.
Maw Ga over op Firefox, modzilla, opera, of welke andere browser...maar zolang IE versie 10 er nog niet is zou ik met een enorme boog om IE heen lopen....maar goed...dat ben ik, dus al dit bovenstaande kan je eigenlijk ook gewoon negeren.....doet namelijk iedereen met mijn wel gemeende browser advies.
Pfffft....user-fout dus.quote:Op maandag 12 december 2005 16:11 schreef davidov het volgende:
[..]
FF had ook moeite met fok, gaf steeds blanco pagina's bij het replyen of quoten...
Jonge...wat jij wilt....zolang het maar geen IE is.quote:Op maandag 12 december 2005 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kben heel tevreden met Maxthon![]()
T is een soort gemodde IE met tabs enzoquote:Op maandag 12 december 2005 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jonge...wat jij wilt....zolang het maar geen IE is.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:21 schreef keizerpinguin het volgende:
wwat zijn die duitsers lelijk ze"g
je zal het maar hebben ipv dat je op mannen valt net als de meeste van ons , dat je opquote:
straks krijgen we nog [PEDO]quote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je zal het maar hebben ipv dat je op mannen valt net als de meeste van ons , dat je op
kinderen valt..... das toch sneu.....
das toch erg......![]()
Heb wel eens een tijdje gechat met iemand van mijn leeftijd die dat dus heeft...quote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef keizerpinguin het volgende:
je zal het maar hebben ipv dat je op mannen valt net als de meeste van ons , dat je op
das toch erg......![]()
Pizza & bier?quote:Op maandag 12 december 2005 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
DM..zorg je goed voor Alex?
Hij moet morgenochtend wel fit zijn..
Ja lijkt me verschrikkelijk. Ik neem aan dat ze niet van kinderen willen houden, maar je zo geaard zijn en niet anders kunnen.quote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das toch erg......![]()
Moest je dan nu zo zeggen ?quote:Op maandag 12 december 2005 16:21 schreef keizerpinguin het volgende:
wat zijn die duitsers lelijk zeg
Bier doet m alleen maar goedquote:Op maandag 12 december 2005 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pizza & bier?.
Wat moet ie morgenochtend dan?
Ja, precies. Studeren doet ie maar in z'n eigen tijd.quote:Op maandag 12 december 2005 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bier doet m alleen maar goed![]()
Hij gaat met moi mee naar Katja vs Bridget (als ie zn bed uit kan komen just like me haha)
quote:Op maandag 12 december 2005 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, precies. Studeren doet ie maar in z'n eigen tijd..
Oooohw shut up...quote:Op maandag 12 december 2005 16:25 schreef Waxxer het volgende:
Ooohh heel herkenbaar! Toen ik de processor compatibel wilde switchen met het RAM-geheugen en de externe cookie-drive, muteerden de space-slave de System TPI-files zodat er locked facilities optraden, maar dat gaat over als je disk defragmeted functions inschakelt..
Tja....wat moet je er op zeggen.....zolang ze hun tijd verdoen met het samenstellen van dat soort lijstjes, hebben ze minder tijd om....[vul in]quote:
Bevriende journo stuurde t door..quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....wat moet je er op zeggen.....zolang ze hun tijd verdoen met het samenstellen van dat soort lijstjes, hebben ze minder tijd om....[vul in]
Beetje triest allemaal. Hoe kom je eigenlijk op die pagina CDP![]()
hehe.....ik zal maar niet zeggen "heel herkenbaar"quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, http://members.home.nl/ja(...)20Automatisering.mp3.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef Semisane het volgende:
Hoe kom je eigenlijk op die pagina CDP![]()
Ik denk niet.quote:Op maandag 12 december 2005 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bevriende journo stuurde t door..
Je denkt toch niet...![]()
quote:
Oeh heb net sinterklaasburgers gehaald. Die waren nog over, dus in de aanbieding! Tevens nog zwarte piet hotdogs gekocht. En die zijn groot joh!quote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb Kerstburgers gekocht bij de AH. Het zal mij benieuwen of het lekker is
quote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef xman het volgende:
zwarte piet hotdogs gekocht. En die zijn groot joh!![]()
Nee, Ez. Evge Evgyen ofzoiets, is zo lekker.quote:Op maandag 12 december 2005 17:04 schreef xman het volgende:
[..]
Word je achterna gezeten door een pedo?
hij lokt het uit,quote:Op maandag 12 december 2005 17:04 schreef xman het volgende:
[..]
Word je achterna gezeten door een pedo?
Evgenya dus.quote:Op maandag 12 december 2005 17:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, Ez. Evge Evgyen ofzoiets, is zo lekker.
Welnee....is makkelijk hoor en heel helder als je mij bent.quote:
Het is dus geen Argentijn, wel iets anders, maar ik heb geen idee wat dat nou is.quote:
doei Semisanequote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef Semisane het volgende:
Nou....het wordt tijd dat ik verdwijn.....daag
Mja, dat was hier al uitverkochtquote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh heb net sinterklaasburgers gehaald. Die waren nog over, dus in de aanbieding! Tevens nog zwarte piet hotdogs gekocht. En die zijn groot joh!![]()
![]()
jawelquote:
Aarjdbeiunfla!quote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jawelik heb de hele dag alleen maar wow gespeeld
en dan net even boodschappen gedaan
roze vla gepakt
dat doet me denken aan: "je bent veel te krokant om uit de magnetron te komen"quote:Op maandag 12 december 2005 17:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent veel te mooi om een nerd te zijn.
Nou moeilijk en dat op maandagquote:Op maandag 12 december 2005 17:41 schreef creno het volgende:
hoe noem je een mannelijke nymfomane ?
of is dat gewoon een "man"
okaaaaaay ! ik snap de hint, ik zeg al niets meer, ik hou mijn mond/mijn vingers...quote:Op maandag 12 december 2005 17:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou moeilijk en dat op maandag![]()
Neeeequote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef creno het volgende:
[..]
okaaaaaay ! ik snap de hint, ik zeg al niets meer, ik hou mijn mond/mijn vingers...
zo :
quote:
En dit is mijn favoriet...Frans Bauerquote:
helaas.quote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef creno het volgende:
mmummbllehaalt er nog iemand die plakband van mijn mondmmmmummmble
Roetsjquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef creno het volgende:
mmummbllehaalt er nog iemand die plakband van mijn mondmmmmummmble
Aaah kusje op?quote:Op maandag 12 december 2005 17:58 schreef creno het volgende:
zoooo dat lucht op...
en gelijk mijn bovenlip geharst, scheelt weer een paar dagen scheren
Denk niet dat Ryan_R daar blij mee zal zijnquote:
En daar lig ik wakker van?quote:Op maandag 12 december 2005 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk niet dat Ryan_R daar blij mee zal zijn
nee hoor, ik pak wel niveaquote:
WAT?!!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 december 2005 15:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
net zoals de telefoon die ik van ang3l heb gehad, tja als je katten hebt krijg je dat, ondeugend, maar wel heel lief
Hij hoopte dat ik er op gepost had?quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef Semisane het volgende:
Hoe kom je eigenlijk op die pagina CDP![]()
Mag ik morgen bij jou eten?quote:Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
gegrilde zalm in een saus van creme fraiche en lenteuitjes, met tagiatelli
beetje wit zo die saus en de pasta en zo, maar het wordt wel lekker denk ik
altijdquote:
Stamppot is goed te doen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:25 schreef Waxxer het volgende:
Wat moet ik in de godesnaam eten vandaag...
Ik moet zelf koken dus ik ga zo even kijken wat er nog te redden valt uit de koelkastquote:
Ik had vanmiddag zo'n zin in een broodje haring, maar alle viskramen/-winkels waren dicht... dus ik naar albert heijn... hadden ze bonbonbloc in de aanbiedingquote:Op maandag 12 december 2005 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Als ik een diepvriespizza ofzo koop, dan vol ik me altijd gedwongen om er ook alvast gezond eten bij te kopen voor de volgende dag. Helemaal nou ze lekkere wijn in de 2e voor de halve prijs hadden. Vier flessen wijn en een diepvriespizza afrekenen, dat kan natuurlijk niet..
Ach, zo lang je niet in de rij moet staan bij het extra brede gangpad valt het allemaal wel mee.quote:Op maandag 12 december 2005 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag zo'n zin in een broodje haring, maar alle viskramen/-winkels waren dicht... dus ik naar albert heijn... hadden ze bonbonbloc in de aanbiedingdat was dus drie haring, 6 broodjes en twee bonbonbloc...
Goed puntquote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, zo lang je niet in de rij moet staan bij het extra brede gangpad valt het allemaal wel mee..
Ik vind het allemaal heerlijk... Maar stamppotten zijn een gruwel om te maken als je in je eentje bent. Je moet wel een hele pan vol maken, en dan eet je drie keer in een week hetzelfde...quote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stamppot is goed te doen.. Boerenkoolstamppot, andijviestampot, hutspot, hete bliksem.
.
Maar vandaag is het voor mij een diepvriespizzadag..
Maar dat compenseer ik weer met keigezonde mandarijntjes..
Ik moet mijn schoonmoeder maar eens vragen of ze me kan leren koken. Van die typisch Amerikaanse gerechten enzoquote:Op maandag 12 december 2005 19:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan alles gezond en lekker maken
Welnee. Een zak voorgesneden boerenkool of andijvie van 300 of 250 gram is precies goed voor één hongerig G_E-tje. En als je niet wilt schillen kun je een zakje voorgeschilde stamppot aardappeltjes kopen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heerlijk... Maar stamppotten zijn een gruwel om te maken als je in je eentje bent. Je moet wel een hele pan vol maken, en dan eet je drie keer in een week hetzelfde...
En je kunt chicken tonight verprutsenquote:Op maandag 12 december 2005 19:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan alles gezond en lekker maken
Coleslaw en hotchpotch en waffles enzo...quote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet mijn schoonmoeder maar eens vragen of ze me kan leren koken. Van die typisch Amerikaanse gerechten enzo
Wat eng dichtbij.quote:Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Hij woont gewoon op de Grote Berg!
Daar wil IK wonen! (nou ja, liever de Kleine Berg, maar this'll do)
kan ik ook, bijv. kip cajun, of EP's favoriet, beenham in colaquote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet mijn schoonmoeder maar eens vragen of ze me kan leren koken. Van die typisch Amerikaanse gerechten enzo
nog makkelijker kan het met die aardappelpureepoeders van magi, die toch ook wel heel lekker zijnquote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welnee. Een zak voorgesneden boerenkool of andijvie van 300 of 250 gram is precies goed voor één hongerig G_E-tje. En als je niet wilt schillen kun je een zakje voorgeschilde stamppot aardappeltjes kopen.. Alles in een pan met water gooien, kwartiertje op het vuur en klaar.
.
Ja ik kom straks HEEL dichtbij je als ik de date aangaquote:
Dat is het meest vieze wat je jezelf aan kunt doen. Nou ja, of bijna dan.quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nog makkelijker kan het met die aardappelpureepoeders van magi, die toch ook wel heel lekker zijn
beenham in colaquote:Op maandag 12 december 2005 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kan ik ook, bijv. kip cajun, of EP's favoriet, beenham in cola
Beenham in colaquote:Op maandag 12 december 2005 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kan ik ook, bijv. kip cajun, of EP's favoriet, beenham in cola
quote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kom straks HEEL dichtbij je als ik de date aanga
Maiskolven, three-bean-salad, 500g steaks van de grillquote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Coleslaw en hotchpotch en waffles enzo...
Gekkiequote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef TehRockstar het volgende:
Feestknuffel.
Knuffelfeest.
Fuffelkneest..
Jah, dat vond hij ook, maar toen hij het eenmaal op aandringen van mij voor me kookte waren we beiden verkochtquote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beenham in colaDat klinkt... weird, maar wel lekker
tuurlijk is verse aardappels beter, maar als het snel en makkelijk moet is het een goed alternatiefquote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is het meest vieze wat je jezelf aan kunt doen. Nou ja, of bijna dan..
Jij moet eens in dat restaurant in Woudenberg gaan eten, daar hebben ze allemaal van dat spul.quote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maiskolven, three-bean-salad, 500g steaks van de grill
Wat is er moeilijk aan een zakje openknippen en de inhoud in een pan met water laten glijden?quote:Op maandag 12 december 2005 19:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tuurlijk is verse aardappels beter, maar als het snel en makkelijk moet is het een goed alternatief
Ik zal vragen "But can we go to G_E first? Please, mi diablito guapo?"quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 19:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Keenest fluff.
Ken, feel stuff!
Heb ik gedaan, met mijn werk vorig jaarquote:Op maandag 12 december 2005 19:27 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Jij moet eens in dat restaurant in Woudenberg gaan eten, daar hebben ze allemaal van dat spul.
heb je dit lijstje al ingevuld?!quote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef Just-Dennis het volgende:
Hmm zucht ofzo
Auw....quote:
Kapotte handjes en een bult en auw op m'n kont.quote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet je ook niet zo uit de hoogte doen
blauwe plekjes?
Shock retardtquote:
niet meer rukken čn niet met je kont omhoog?quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kapotte handjes en een bult en auw op m'n kont..
Ik heb me iig geen pijn gedaan op de wc met Evgenya.quote:Op maandag 12 december 2005 20:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet meer rukken čn niet met je kont omhoog?![]()
Yeah... kweenie. Hij staat ook nog steeds in het topic, tenslotte... hoewel, teruglezen heeft weinig zin meer. Dit zijn trouwens de enige die ik via google kon vinden. Linkjes naar andere lijstjes erg welkom hoorquote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef error het volgende:
[..]
Mineo misschien eruithalen.
Of juist niet![]()
ik heb niet alle 378 topics sinds het eerste lijstje doorgelezen op zoek naar lijstjesquote:
Ik word niet opgegetenquote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stamppot is goed te doen.. Boerenkoolstamppot, andijviestampot, hutspot, hete bliksem.
.
Maar vandaag is het voor mij een diepvriespizzadag..
Maar dat compenseer ik weer met keigezonde mandarijntjes..
Goh.. wat was ik afschuwelijke lief zeg..quote:
Jij bent dan ook andyvie.quote:
O, ik moet wel kijken hoe het geschreven staat....ik ben zo gefixeerd op andyvie dat ik andijvie er ook voor aanziequote:
Ik noem je gewoon bladgroente.quote:Op maandag 12 december 2005 20:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, ik moet wel kijken hoe het geschreven staat....ik ben zo gefixeerd op andyvie dat ik andijvie er ook voor aanzie
tudududud, corpse like me.quote:Op maandag 12 december 2005 20:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goh.. wat was ik afschuwelijke lief zeg..![]()
Net thuisdus ff vreten
Nog goedenavond mensen, dingen, lijken zoals Rijk...
Wel zo handigquote:Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon bladgroente.
sigquote:Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef Ang3l het volgende:
wat een rare msn gesprekken heb ik af en toe
Ang3l: "Geef mij je hart, dan geef ik je mijn gold card" zegt:
If you start jacking off to cinderella while I'm in the room I'm gonna sue your ass for my lost innocence!
quote:
gaat ie helemaal los als ie je in tutu zietquote:Op maandag 12 december 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat moeten we niet hebben hoor, schattige 25jarige in eindhoven wonende portugezen die Assepoester geil vinden
quote:Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef Ang3l het volgende:
wat een rare msn gesprekken heb ik af en toe
Ang3l: "Geef mij je hart, dan geef ik je mijn gold card" zegt:
Steph gaat neuken?quote:Op maandag 12 december 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]ja dat moeten we niet hebben hoor, schattige 25jarige in eindhoven wonende portugezen die Assepoester geil vinden
Ik neuk nooit op mijn eerste datequote:
Ik support Brdiget.quote:Op maandag 12 december 2005 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Willen er hier nog mensen mee Katja supporten morgenochtend?
Arme jij..quote:Op maandag 12 december 2005 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neuk nooit op mijn eerste date
En trouwens, ik heb nooit een date
Er kloppen er wel meer niet geloof ik.quote:Op maandag 12 december 2005 21:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die van Andyvie heb ik trouwens ingevuld, dus dat klopt niet helemaal..
Je neukt anders wel wat afquote:Op maandag 12 december 2005 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pure onwil.quote:Op maandag 12 december 2005 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2005 21:16 schreef creno het volgende:
ik wil best mee CDP, maar ik moet werken
Ik ontken alles wat ik ooit heb gezegd en beweer het tegendeel.quote:Op maandag 12 december 2005 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er kloppen er wel meer niet geloof ik.
Zo ken ik je weer.quote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ontken alles wat ik ooit heb gezegd en beweer het tegendeel..
ga voor troostmeisje spelen achter 't stationquote:Op maandag 12 december 2005 21:19 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn kont moet getroost worden.
Hier heb je een kleenex.quote:Op maandag 12 december 2005 21:19 schreef TehRockstar het volgende:
Nee.quote:Op maandag 12 december 2005 21:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga voor troostmeisje spelen achter 't station
die junks hangen er ook vast wel bij rondquote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.. Ik wil dat er een niet nader te noemen [nationaliteit] aan zit.
Nee, ihl.quote:Op maanhttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/99.gif
icoondag 12 december 2005 21:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
die junks hangen er ook vast wel bij rond![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Totaal niet!
Alleen die gast (ben jij dat?) lijkt wel op Tijs Verwest(Dj Tiesto dus)
[HOMO] 1408 Ik weet geen fokking iets te verzinnen.DONDER OPquote:Op maandag 12 december 2005 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik heb niet alle 378 topics sinds het eerste lijstje doorgelezen op zoek naar lijstjesEn google vond hem niet. Dus als je de link hebt, kan jij er ook bij.
Sperti helptquote:Op maandag 12 december 2005 21:19 schreef TehRockstar het volgende:
in dit topicquote:Op maandag 12 december 2005 21:24 schreef creno het volgende:ik krijg net te horen dat ik op DJ Tiėsto lijk
[..]
Ik ben 26quote:Op maandag 12 december 2005 21:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen dank.quote:
Maar heeft ie nu een bigu dikku of niet?quote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Verslag van een Amerikaanse zwarte man die in het kader van een uitwisselingsprogramma les geeft op een Japanse school..
breng eens wat anti-saaiheid in danquote:
Gelukkig hebben we jou om dit topic woest wild en bruisend te houden.quote:
Vandaar ook Andyvie by proxyquote:Op maandag 12 december 2005 21:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is een oude zo te zien.quote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef Andyvie het volgende:
weten de Will and Grace fans op Net5 al, dat Net5 om 21.55 een aflevering uitzend? Ik weet alleen niet of het een nieuwe is...
dat ga ik toch niet aan jullie bekennen, dat zou ik dan aan Ryan_r moeten bekennen. Het idee alleen al dat ik met een ander iets zou uitspoken maakt me al aan het kokhalzen...quote:
Ik kon het me ook al niet voorstellen...quote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
dat ga ik toch niet aan jullie bekennen, dat zou ik dan aan Ryan_r moeten bekennen. Het idee alleen al dat ik met een ander iets zou uitspoken maakt me al aan het kokhalzen...
nee ik moet iets anders bekennen
OOooohhhhh!!!quote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef creno het volgende:
ik heb volgens mij nog nooit HET lijstje ingevuld
je bent eigelijk een vrouw?quote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
dat ga ik toch niet aan jullie bekennen, dat zou ik dan aan Ryan_r moeten bekennen. Het idee alleen al dat ik met een ander iets zou uitspoken maakt me al aan het kokhalzen...
Nou schiet op dan.quote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef creno het volgende:
Ik ken je nu alquote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef creno het volgende:
zal ik dan...nu... uiteindelijk na meer dan een jaar het lijstje invullen ?
hahai!quote:
Dat bedoelde ik dus met woest wild en bruisend.quote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit naar kerstliedjes gespeelde door The London Christmas Orchestra te luisteren
FOEIquote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef creno het volgende:
is wel oud hoor!! klopt niet meer!quote:Op zondag 17 april 2005 22:26 schreef keizerpinguin het volgende:
Wat is je voornaam?
LÉON
Wat is de betekenis van je nickname?
DAT IS EEN VAN DE MOOISTE EN GROOTSTE PINGUINS
En die van je user-icoon?
MADONNA IN DE CLIP LIKE A VIRGIN
En van je signature?
EEN MOOIE ZIN UIT DE FILM MOULIN ROUGE, MET EEN GEWELDIGE KERN VAN WAARHEID
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
VIA EEN VRIEND EN MIJN BROEDER
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
UMMM VAN AF MIJN GEBOORTE EN OF IK HEM GENEUKT HEB GAAT JULLIE NIKS AAN EN HOE HET WAS HEERLIJK HAHAHAH
Hoe oud ben je?
24
Wat voor studie/werk doe je?
VERPLEEGKUNIGE
Waar woon je (ongeveer)?
DORPJE TUSSEN BREDA EN TILBURG
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
JA HOOR HEB IK
Heb je een vriendje?
NEE MOMENTEEL NIET
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
STAPPEN, ETEN , DANSEN, MUZIEK, ZINGEN, INTERNET
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
OMDAT ME DAT GEVRAAGD WERD DHU
Wat is je eerste indruk van ons?
GEZELLIGE ZOOTJE ONGEREGELD
Wat wil je ons nog vragen?
IEMAND NOG EEN VRAAG DIE ZE GRAAG WILLEN STELLEN?!![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit naar kerstliedjes gespeelde door The London Christmas Orchestra te luisteren
Hahai!quote:
of je in het vervolg je capslock uit wil zettenquote:Op maandag 12 december 2005 21:56 schreef keizerpinguin het volgende:
IEMAND NOG EEN VRAAG DIE ZE GRAAG WILLEN STELLEN?!
Hou op schei uit.quote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai!En, begint de kersttoerismewegaaneenslekkervoordeveranderingineenhotelletjezitten-drukte al begónnen?!
Jouw hele dorp loopt uit om de gasten te mogen "bekennen"?quote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus je kan je voorstellen wat een Sodom en Gommorah het hier nu is..
Is het geen Phantasialand dan?!quote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hou op schei uit.
Allemaal Duitsers die het hier zo op Phantasialand vinden lijken..
Ga toch kuilen graven in Schevingen! Stom volk..
Oh ja en bussen vol Engelse bejaarden.
Dus je kan je voorstellen wat een Sodom en Gommorah het hier nu is..
Wat aan "Duitsers en Engelse bejaarden" was niet duidelijk?quote:Op maandag 12 december 2005 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jouw hele dorp loopt uit om de gasten te mogen "bekennen"?
Ja, begin jij ook nog effe..quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is het geen Phantasialand dan?!V a/d G is toch één groot sprookjespretpark?!
Met ravijnen, ruines en... mer-gel-grot-ten??!
's wel wat anders dan engelen, ja.quote:Op maandag 12 december 2005 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat aan "Duitsers en Engelse bejaarden" was niet duidelijk?.
dus niet!quote:
Wa-wa-wa-wa-waarom sta ik bovenaan?quote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef wonderer het volgende:
<hier qoute ik dus die link naar dat lijstje, geen idee waar dat nou mis ging>
Ik kwam de jouwe toevallig het eerste tegen. Moet ik hem verplaatsen?quote:Op maandag 12 december 2005 23:11 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wa-wa-wa-wa-waarom sta ik bovenaan?![]()
![]()
Dames gaan voor.quote:Op maandag 12 december 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kwam de jouwe toevallig het eerste tegen. Moet ik hem verplaatsen?
personeelsfeest, waar ik weeer niet mee naar toe mag. Komt dat vaker voor of werk ik gewoon bij een bedrijf die het wel toestaat dat de partners mee gaan ?quote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Waxxer het volgende:
Een wild feestje op deze maandagavond 12 december en jij mag NIET mee?!
moet Ryan een vrouw meenemen dan? in het musicalwereldje?quote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef creno het volgende:
[..]
personeelsfeest, waar ik weeer niet mee naar toe mag. Komt dat vaker voor of werk ik gewoon bij een bedrijf die het wel toestaat dat de partners mee gaan ?
Lets eat elf babies?quote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://www.addictionguild.net/files/wow_forporn.avi
weeeeeeeeethe internet is for porn
quote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef creno het volgende:
[..]
personeelsfeest, waar ik weeer niet mee naar toe mag. Komt dat vaker voor of werk ik gewoon bij een bedrijf die het wel toestaat dat de partners mee gaan ?
Altijd weer opvallen hč.quote:Op maandag 12 december 2005 23:11 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wa-wa-wa-wa-waarom sta ik bovenaan?![]()
![]()
beknibbelen, Joop heeft toch geld zatquote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ze zullen wel beknibbelen...
Maar flķppen zal Ryan_R, flķp-pén zal hij als anderen wél een parjtnerj hebben meegenomen!![]()
Ik kon mijn eigen lijstje niet vinden.quote:
allangquote:Op maandag 12 december 2005 19:52 schreef creno het volgende:
[..]
heb je dit lijstje al ingevuld?!
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
gladiator: zal ik je ff op je bek timmeren?quote:Op maandag 12 december 2005 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
gladiator: afkomst negroide!!
DennisM: is het te zien?
gladiator: nee ahaha daarom vroeg ik het ...doordat het bij zo duidelijk is....
DennisM: mja, het is maar voor de helft hoor
gladiator: ok ...nu snap ik het...moeder of vader donker???
DennisM: neuh, het is de onderste helft
gladiator: ahah hoe bedoel je onderste helft
DennisM: het was een grapje
Doe niet zo raar. Iedereen weet dat negers niet kunnen timmeren.quote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef error het volgende:
gladiator: zal ik je ff op je bek timmeren?
DennisM: maar, maar... het was een glapje
gladiator: Ok, nou buk dan maar ff
Dat maakt het lekker makkelijk om te herkennen waar je woont. Mocht iemand dat willen weten.quote:
die post kwam niet van mij, maar van KP die weer eens onder mijn naam zat te klooienquote:
ze moeten je wel hebben hequote:Op maandag 12 december 2005 23:58 schreef creno het volgende:
[..]
die post kwam niet van mij, maar van KP die weer eens onder mijn naam zat te klooien
Ja, zagen over dat ze een biggu dikku hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Iedereen weet dat negers niet kunnen timmeren.
Zagen daarentegen...
Jan Hein Donner, de schaakgrootmeester, in De Ontdekking van de Hemel opgevoerd als Onno Quist, zei eens "Vrouwen kunnen niet schaken!". Waarop een (vrouwelijke) journaliste pissig reageerde "En negers zeker ook niet?"quote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Iedereen weet dat negers niet kunnen timmeren.
Zagen daarentegen...
Ik gun het je van harte.quote:Op maandag 12 december 2005 23:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Altijd weer opvallen hč..
Jaaaaaaja. Dat geloof ik dan weer niet.quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kon mijn eigen lijstje niet vinden.
kennen als in "kennen"quote:Op maandag 12 december 2005 23:58 schreef error het volgende:
[..]
Ja, zagen over dat ze een biggu dikku hebben![]()
Nou ken ik toevallig best een hoop negerts...![]()
Mja, en dan een rookbom en alles...quote:Op maandag 12 december 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat maakt het lekker makkelijk om te herkennen waar je woont. Mocht iemand dat willen weten..
quote:Op maandag 12 december 2005 23:58 schreef error het volgende:
Ja, zagen over dat ze een biggu dikku hebben![]()
Nou ken ik toevallig best een hoop negerts...![]()
Drie wijzen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, en dan een rookbom en alles...
Er stonden wel opeens drie wijzen uit het Oosten aan de deur, maar ik heb hier ezel noch Maria...
Wat vond je eigenlijk van de film?quote:Op maandag 12 december 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jan Hein Donner, de schaakgrootmeester, in De Ontdekking van de Hemel opgevoerd als Onno Quist, zei eens "Vrouwen kunnen niet schaken!". Waarop een (vrouwelijke) journaliste pissig reageerde "En negers zeker ook niet?"
"Mevrouw, u hebt er niets van begrepen. Negers kunnen juist uitstekend schaken, negerinnen echter niet."
Niet gezien, uiteraard.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van de film?
nou inderdaad, eerst plakband over mijn mond, niet mee mogen naar personeelsfeest, KP die onder mijn naam gaat posten...quote:
http://forum.fok.nl/fok/list_bookmarksquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
Hoe kun je in de godesnaam die oude lijstjes eigenlijk terugvinden?
Nee, ik ben hier pas sinds april 2005. En google vindt niet alle lijstjes, heel raar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte.
[..]
Jaaaaaaja. Dat geloof ik dan weer niet.![]()
Ik ook niet. Was je bij die lijstjesstorm vorig jaar rond deze tijd?
Ja!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Drie wijzen? [afbeelding]
http://forumtools.phserver.net/search_lite/quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
Hoe kun je in de godesnaam die oude lijstjes eigenlijk terugvinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |