Mja.. maar ik val niet op zwartquote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's volgens mij iedereens favorietje maar ik vind z'n stem te zacht, flets, bibberig en geen cd waard
Te laatquote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Just-Dennis het volgende:
fipo
Niet.quote:
Ik ken de zaak niet, dus het zal duur zijn...quote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik haddem laatst gekocht bij de Didato, weet niet meer hoe duur ie was.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=didato%2C+amsterdam&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken de zaak niet, dus het zal duur zijn...
Omdat ze daar geen leuke kleren hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet.. Als je merken niet belangrijk vindt, waarom koop je dan geen kleren bij de Zeeman?
P.C. Hoofdstraatquote:Op zondag 11 december 2005 20:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=didato%2C+amsterdam&btnG=Google+zoeken&meta=
Jack & Jones heeft vaak net zulke leuke broeken als G-star en Gsus, maar ze zijn 3 tot 4x zo goedkoopquote:Op zondag 11 december 2005 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ze daar geen leuke kleren hebben.
Jij geilt op een bepaalde broek omdat het labeltje binnenin een bepaald label zegt.
Ik geil op een bepaalde broek omdat ie leuk staat/is
Ik mag lijen dat TRSje ooit zwaar overreden word door de winkelwagen van Estellequote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 11 december 2005 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jack & Jones heeft vaak net zulke leuke broeken als G-star en Gsus, maar ze zijn 3 tot 4x zo goedkoop
Of Sylvie.quote:Op zondag 11 december 2005 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat TRSje ooit zwaar overreden word door de winkelwagen van Estelle
Sylvie shopt in Deutschland heute Tagequote:
Ik koop die merken tegenwoordig hooguit nog in de uitverkoopquote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
En als Diesel/Gsus iets leuk heeft wil k dat best hebben..mits hetzelfde idd niet zo ergens anders is te krijgen voor -100¤
Nee hoor, hiervoor was ik niet bekend met dit merk, maar ik vond het een mooie broek.quote:Op zondag 11 december 2005 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ze daar geen leuke kleren hebben.
Jij geilt op een bepaalde broek omdat het labeltje binnenin een bepaald label zegt.
Ik geil op een bepaalde broek omdat ie leuk staat/is
Sylvie mag best emigreren naar Duitslandquote:Op zondag 11 december 2005 20:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sylvie shopt in Deutschland heute Tage
T feit dat je m i.d PC koopt zegt genoegquote:Op zondag 11 december 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee hoor, hiervoor was ik niet bekend met dit merk, maar ik vond het een mooie broek.
Ik vind Siberië een betere plekquote:Op zondag 11 december 2005 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sylvie mag best emigreren naar Duitsland
Waarom zoek je niet naar een leuke broek op de Kalverstraat?quote:Op zondag 11 december 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee hoor, hiervoor was ik niet bekend met dit merk, maar ik vond het een mooie broek.
Respec'quote:Op zondag 11 december 2005 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik koop die merken tegenwoordig hooguit nog in de uitverkoop
Daar hebben ze ook leuke winkels.quote:Op zondag 11 december 2005 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom zoek je niet naar een leuke broek op de Kalverstraat?
Maar de kleding is te normaal?quote:Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook leuke winkels.
Zara is leuk. H&M heeft leuke riemen.
Nee.quote:
Ach..t is voor hem waarschijnlijk de ene manier om status te verkrijgenquote:
Nummertje 56!quote:Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whaha.. da's Burg. de Zeeuwstraat euhm.. 66 ofzo?
quote:Op zondag 11 december 2005 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..t is voor hem waarschijnlijk de ene manier om status te verkrijgen
Die schijn wek je door constant te patsen over je aankopen i.d PCquote:Op zondag 11 december 2005 20:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.. Wie zegt dat ik nooit in de Kalverstraat kleren koop? Je trekt allemaal vage conclusies.
Als ik gewoon kleren koop, pats ik er inderdaad niet mee.quote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die schijn wek je door constant te patsen over je aankopen i.d PC
Misschien moet je dat ook minder doen met je exclusieve overrated te dure designer stuffquote:Op zondag 11 december 2005 20:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik gewoon kleren kopen, pats ik er inderdaad niet mee..
Sorry.quote:Op zondag 11 december 2005 20:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ook minder doen met je exclusieve overrated te dure designer stuff
T is jouw imago..niet de mijnequote:
Mijn imago?quote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is jouw imago..niet de mijne![]()
Dat lees je netquote:Op zondag 11 december 2005 20:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn imago?![]()
![]()
Wat is er mis met mijn imago?!![]()
Bikkemberg, tokkiemerk bij uitstek.quote:Op zondag 11 december 2005 20:56 schreef creno het volgende:
weet je wat pas overdreven dure kleding is: bikkembergs
je betaalt je gewoon scheel omdat er een schim op staat van een voetballertje
Dan heb ik daar weer eens heel andere ideeen over.quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan heb ik daar weer eens heel andere ideeen over.
Oh, my God. Do you dot your "i"'s with little hearts? That's so cutequote:Op zondag 11 december 2005 21:01 schreef Ang3l het volgende:TVP
Foute film, die stewardessenfilm met gwyneth en christina
En nu in het Grieks....?quote:Op zondag 11 december 2005 21:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, my God. Do you dot your "i"'s with little hearts? That's so cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |