We hebben er ook nog geen topartiest aan overgehouden ala Gareth Gates, Will Young of die slet van Amerika.. hoe heet ze ook alweer?quote:Op zondag 11 december 2005 20:19 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat dit de laatste idols was, tis zo'n aanfluiting
maar wel verslavend
quote:Op zondag 11 december 2005 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Donkere mensen vallen bij mij sowieso al iets sneller af
Ik ben geen blond breezerkutje.quote:Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee maar t blonde breezerkutje van 13 vond de jongen naast dr die ze niet kende erg interessant en ging voor mn neus en camera even flink staan te bekken..
quote:Op zondag 11 december 2005 20:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben er ook nog geen topartiest aan overgehouden ala Gareth Gates, Will Young of die slet van Amerika.. hoe heet ze ook alweer?
Had k t over jou?quote:Op zondag 11 december 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben geen blond breezerkutje.
Jaaaquote:Op zondag 11 december 2005 20:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben er ook nog geen topartiest aan overgehouden ala Gareth Gates, Will Young of die slet van Amerika.. hoe heet ze ook alweer?
Zoiets:quote:Op zondag 11 december 2005 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Nounounounou, ik bekijk het landkaartachtig...Ik ben er nooit geweest!
En idd, dát krijg je...Steeds meer mensen ontvluchten opeens de stad en de drukte, in de Achterhoek ergeren steeds meer mensen zich er ook aan, aan mensen uit "de stad" die een boerderij kopen en daar een woonboerderij van maken, en dan vervolgens gaan klagen over de "stank" van de buren (een boer die gewoon zijn werk doet) en het lawaai, bijvoorbeeld als een boer gaat melken. Maar ja, dat kun je wéten als je zo gaat wonen.
En wat is een elitair, groot kut-pand?!![]()
De boerderij is net zo breedquote:
Borisquote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Jaaa
maar dat is buitenlands
Welke ster heeft de Nederlandsche Idols opgebracht?
O ja.. die snolquote:Op zondag 11 december 2005 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Hoe durf je Kelly Clarkson een slet te nomen![]()
EnWill's nieuwe album krijg k deze week
Waar is boris dan????quote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Borisof volgens sommigen Maud
en Hind
Volgend jaar nieuwe CD
quote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat ik bij Idols ook naar uiterlijk kijk
Die neemt zn nieuwe CD nu op..quote:
Jamai in musicals en Jim die danst?quote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Jaaa
maar dat is buitenlands
Welke ster heeft de Nederlandsche Idols opgebracht?
Wat een bitch ben je ook.quote:
Whooptifuckindooquote:Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een bitch ben je ook.
Ik had je post niet goed gelezen.
Want tegelijkertijd zit ik te kwijlen over m'n nieuwe Acne Jeans.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Acne? Dat past inderdaad wel bij pubertjes jaquote:Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
beter dat ie gewoon wegblijftquote:Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die neemt zn nieuwe CD nu op..
Beter dat ie dr ff overdoet dan zo'n overgeproduceerd ding uitbrengt![]()
Hallo.. een Idool moet een leuke kop hebben. Die hobbit van Noorwegen die heeft gewonnen die zou gewoon dingen in moeten zingen en verder uit het licht moeten blijven. Sowieso.. als je in de buurt staat dan ben je bang dat er tussen die enorme spleet tussen z'n tanden zo'n vieze lange slangetong komt en dat ie je wat aandoetquote:Op zondag 11 december 2005 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar GAAT het niet om!!!!!!!!!! Oppervlakkige breezerdebiel!!!!!!!
toch neuken dan?
quote:Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Boris is een goeie artiest hoor..en soms keigeil on stage..quote:
True. Maar er is lelijk, en er is "niet je type omdat hij/zij een donkere huid heeft"quote:Op zondag 11 december 2005 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hallo.. een Idool moet een leuke kop hebben. Die hobbit van Noorwegen die heeft gewonnen die zou gewoon dingen in moeten zingen en verder uit het licht moeten blijven. Sowieso.. als je in de buurt staat dan ben je bang dat er tussen die enorme spleet tussen z'n tanden zo'n vieze lange slangetong komt en dat ie je wat aandoet
quote:Op zondag 11 december 2005 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hallo.. een Idool moet een leuke kop hebben. Die hobbit van Noorwegen die heeft gewonnen die zou gewoon dingen in moeten zingen en verder uit het licht moeten blijven. Sowieso.. als je in de buurt staat dan ben je bang dat er tussen die enorme spleet tussen z'n tanden zo'n vieze lange slangetong komt en dat ie je wat aandoet
Ik jou he. Want eh, exit only!quote:
Ik leef nog ff als t kan..ben mn pa nietquote:Op zondag 11 december 2005 20:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sterf.
't is zo'n mooie broek..
Boris is een kansloze mongoolquote:Op zondag 11 december 2005 20:25 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
beter dat ie gewoon wegblijft![]()
Wat kost ie? 180 euro?quote:Op zondag 11 december 2005 20:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sterf.
't is zo'n mooie broek..
Nou nou niet zo doen meteenquote:
Die weliswaar een erg goede stem heeft, maar beter was in zijn sofuja-periode dan in zijn arrogante boris solo wannabe justin timberlake periode.quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik leef nog ff als t kan..ben mn pa niet![]()
Vrede op aardequote:Op zondag 11 december 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik leef nog ff als t kan..ben mn pa niet![]()
Ik vond die zwarte krullebol van gisteren ook best goed zingen.. verder was het nummer en z'n kop kut...quote:Op zondag 11 december 2005 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Maar er is lelijk, en er is "niet je type omdat hij/zij een donkere huid heeft"Da's niet hetzelfde
H&M, Coolcat en de Only en Clockhouse..quote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat kost ie? 180 euro?
Ik liep vanmiddag bij de H&M, en ik zag allemaal leuke betaalbare kleertjes
quote:
En was ie overduidelijk een closetcase met die schouderbeweginkjes.quote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond die zwarte krullebol van gisteren ook best goed zingen.. verder was het nummer en z'n kop kut...
Da's volgens mij iedereens favorietje maar ik vind z'n stem te zacht, flets, bibberig en geen cd waardquote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond die zwarte krullebol van gisteren ook best goed zingen.. verder was het nummer en z'n kop kut...
Ik haddem laatst gekocht bij de Didato, weet niet meer hoe duur ie was.quote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat kost ie? 180 euro?
Ik liep vanmiddag bij de H&M, en ik zag allemaal leuke betaalbare kleertjes
coolcat ... dat bestaat altijd uit 2 delen:quote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
H&M, Coolcat en de Only en Clockhouse..
Veel beter dan dat designerspul wat alleen maar geil word gevonden vanwege t grote logo op de borst
Dankje..quote:Op zondag 11 december 2005 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat z'n pa er niet meer is en dat je opmerking erg kansloos was
Logo-a-gogo Marokkaantjes.quote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Veel beter dan dat designerspul wat alleen maar geil word gevonden vanwege t grote logo op de borst
Only is voor vrouwen!!quote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
:Lquote:Op zondag 11 december 2005 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
coolcat ... dat bestaat altijd uit 2 delen:
Het ene deel is glimmend glanzend strak en kamp.
Het andere gedeelte staat op de paspoppen best leuk, maar is altijd al net 5 maanden daarvoor in andere winkels geweest en heeft bovendien op echte lijven geen pasvorm.
Whaha.. da's Burg. de Zeeuwstraat euhm.. 66 ofzo?quote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Ja, die is wel heeeellll erg...
Maar zoals dit:
[afbeelding]
Ruim 1,6 mijoen!!!!![]()
![]()
Voor 840 m2!!! En 780 m3 inhoud!!![]()
Het is iig ook duurder geloof ik, dan in de Achterhoek...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |