meer een herintreedyquote:
Hij vertelde het al jaquote:
*proest*quote:Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb tenminste smaak in mn selectie van heerschappen
RTL7, Yaght Vision...quote:Op zondag 11 december 2005 19:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben 2 grote Marina's. Daar ligt ons jacht van 21 meter ook.
Op welke zender?![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 19:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*proest*
Smaak in heerschappen staat niet gelijk aan backstage Christon pijpen voor een foto.
quote:
Not the last time I checkedquote:
geiten?quote:Op zondag 11 december 2005 19:47 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik moet de geiten eten geven.....zucht
Het lijkt er opquote:Op zondag 11 december 2005 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geiten?
ben je een herder in een bergdorpje in Marokko?
ben je Peter van heidi, in de bergen van Oostenrijk?quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je Peter van heidi, in de bergen van Oostenrijk?
quote:Op zondag 11 december 2005 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
RTL7, Yaght Vision...
ik hou ervan tv-programma's te kijken, waar ik me aan erger...![]()
Nee, het is zeg maar een botenprogramma zoals een autoprogramma over auto's gaat...quote:Op zondag 11 december 2005 19:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
O God.. ging het ook over onze golfbaan met 18 holes op loopafstand?. Maar we hebben wel serieus hele grote jachten in de havens liggen
Bah.. je klinkt als die rijke lui die hier op het Numansgors wonen (zo'n vakantiehuisjes park met een bootbox bij elk huis waar nu alleen maar mensen voor vast wonen) of van die lui die hier 's zomers aanmeren met de boot en die dan in hun Polo shirt door het dorp lopen op zoek naar een terras wat er niet is. Nou ja, alleen 't Schipperhuis bovenop de dijk bij de haven heeft een terras. Verder is Numansdorp saai en komen er steeds meer kakkers wonen. Aan de voorstraat en burgermeester de zeeuwstraat (de hoofdstraat zegmaar) staan allemaal van die elitaire, grote kut pandenquote:Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, het is zeg maar een botenprogramma zoals een autoprogramma over auto's gaat...Alleen, boten zijn wat meer aan de prijs, en dan wordt er daar over gesproken alsof het niks is.
Maar Numansdorp ligt trouwens ook best goed, qua industrie-landelijkheid, een relatief rustige omgeving zo in de Randstad én heel handig voor de zakenmensen om te netwerken en overleggen in een natuurlijke, rustige omgeving enzo... Toch?![]()
![]()
Nog veel ergerquote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef creno het volgende:
CDP, klonk die renske in de uitzending net zo geiterig als op de televisie ?
quote:Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb tenminste smaak in mn selectie van heerschappen
quote:
dat ze door naar de finales isquote:Op zondag 11 december 2005 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog veel erger
T was nog erger dan die columbiaanse berggeit die ze i/d pauze draaide tot 2x aan toe
Ik vond er niemand echt uitspringen gisteren..;.quote:Op zondag 11 december 2005 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog veel erger
T was nog erger dan die columbiaanse berggeit die ze i/d pauze draaide tot 2x aan toe
T was echt erg om aan te horen..maar Ariel was ook niet veel beterquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef creno het volgende:
[..]
dat ze door naar de finales is![]()
Ik heb haar de hele avond na lopen doen, dohohohont spiehiehiehiehiek
quote:Op zondag 11 december 2005 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je Peter van heidi, in de bergen van Oostenrijk?
Clarissaquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond er niemand echt uitspringen gisteren..;.
Ohw.. deed zij No Doubt na..?quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef creno het volgende:
[..]
dat ze door naar de finales is![]()
Ik heb haar de hele avond na lopen doen, dohohohont spiehiehiehiehiek
Rotterdamse Kamper dat t wasquote:Op zondag 11 december 2005 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. deed zij No Doubt na..?
Wzt een kansloze vertoning.. zonder pit, net als die slet die anouk deed...
quote:Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef Just-Dennis het volgende:
Een foto in mn fotoboek....
quote:Op zondag 11 december 2005 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog veel erger
Ik vind de oogst sowieso tegenvllenquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond er meer mensen uitspringen dan in wokrsjop 1.quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
OMG..breek me de bek aub niet open..quote:
Je hebt lefquote:Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef Just-Dennis het volgende:
Een foto in mn fotoboek....
Esther viel me reuze meequote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond er meer mensen uitspringen dan in wokrsjop 1.
Die 2 donkere dames en de time after time (die had een sexy sound)
Ik dacht dat E. niet wou.quote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OMG..breek me de bek aub niet open..
Gisteravond was al erg genoeg
Volgens mij heeft de jury ook gigantisch spijt van hun selectie..quote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik vind de oogst sowieso tegenvllen![]()
Nee maar t blonde breezerkutje van 13 vond de jongen naast dr die ze niet kende erg interessant en ging voor mn neus en camera even flink staan te bekken..quote:
Stiekem hoop ik dat dit de laatste idols was, tis zo'n aanfluitingquote:Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de jury ook gigantisch spijt van hun selectie..
Donkere mensen vallen bij mij sowieso al iets sneller afquote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond er meer mensen uitspringen dan in wokrsjop 1.
Die 2 donkere dames en de time after time (die had een sexy sound)
Nou ik vind oa Christon, Floortje, Angelique, Maaike, Ellen, Harm en Raffaela niet tegenvallenquote:Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de jury ook gigantisch spijt van hun selectie..
quote:Op zondag 11 december 2005 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bah.. je klinkt als die rijke lui die hier op het Numansgors wonen (zo'n vakantiehuisjes park met een bootbox bij elk huis waar nu alleen maar mensen voor vast wonen) of van die lui die hier 's zomers aanmeren met de boot en die dan in hun Polo shirt door het dorp lopen op zoek naar een terras wat er niet is. Nou ja, alleen 't Schipperhuis bovenop de dijk bij de haven heeft een terras. Verder is Numansdorp saai en komen er steeds meer kakkers wonen. Aan de voorstraat en burgermeester de zeeuwstraat (de hoofdstraat zegmaar) staan allemaal van die elitaire, grote kut panden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |