quote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef xman het volgende:
zwarte piet hotdogs gekocht. En die zijn groot joh!![]()
Nee, Ez. Evge Evgyen ofzoiets, is zo lekker.quote:Op maandag 12 december 2005 17:04 schreef xman het volgende:
[..]
Word je achterna gezeten door een pedo?
hij lokt het uit,quote:Op maandag 12 december 2005 17:04 schreef xman het volgende:
[..]
Word je achterna gezeten door een pedo?
Evgenya dus.quote:Op maandag 12 december 2005 17:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, Ez. Evge Evgyen ofzoiets, is zo lekker.
Welnee....is makkelijk hoor en heel helder als je mij bent.quote:
Het is dus geen Argentijn, wel iets anders, maar ik heb geen idee wat dat nou is.quote:
doei Semisanequote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef Semisane het volgende:
Nou....het wordt tijd dat ik verdwijn.....daag
Mja, dat was hier al uitverkochtquote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh heb net sinterklaasburgers gehaald. Die waren nog over, dus in de aanbieding! Tevens nog zwarte piet hotdogs gekocht. En die zijn groot joh!![]()
![]()
jawelquote:
Aarjdbeiunfla!quote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jawelik heb de hele dag alleen maar wow gespeeld
en dan net even boodschappen gedaan
roze vla gepakt
dat doet me denken aan: "je bent veel te krokant om uit de magnetron te komen"quote:Op maandag 12 december 2005 17:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent veel te mooi om een nerd te zijn.
Nou moeilijk en dat op maandagquote:Op maandag 12 december 2005 17:41 schreef creno het volgende:
hoe noem je een mannelijke nymfomane ?
of is dat gewoon een "man"
okaaaaaay ! ik snap de hint, ik zeg al niets meer, ik hou mijn mond/mijn vingers...quote:Op maandag 12 december 2005 17:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou moeilijk en dat op maandag![]()
Neeeequote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef creno het volgende:
[..]
okaaaaaay ! ik snap de hint, ik zeg al niets meer, ik hou mijn mond/mijn vingers...
zo :
quote:
En dit is mijn favoriet...Frans Bauerquote:
helaas.quote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef creno het volgende:
mmummbllehaalt er nog iemand die plakband van mijn mondmmmmummmble
Roetsjquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef creno het volgende:
mmummbllehaalt er nog iemand die plakband van mijn mondmmmmummmble
Aaah kusje op?quote:Op maandag 12 december 2005 17:58 schreef creno het volgende:
zoooo dat lucht op...
en gelijk mijn bovenlip geharst, scheelt weer een paar dagen scheren
Denk niet dat Ryan_R daar blij mee zal zijnquote:
En daar lig ik wakker van?quote:Op maandag 12 december 2005 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk niet dat Ryan_R daar blij mee zal zijn
nee hoor, ik pak wel niveaquote:
WAT?!!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 december 2005 15:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
net zoals de telefoon die ik van ang3l heb gehad, tja als je katten hebt krijg je dat, ondeugend, maar wel heel lief
Hij hoopte dat ik er op gepost had?quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef Semisane het volgende:
Hoe kom je eigenlijk op die pagina CDP![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |