Que tal?quote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef Semisane het volgende:
Tjonge...we zijn weer lekker serieus bezig zeg.
Zo zal ONZ nooit als volwaardig worden meegetelt.![]()
En dat is allemaal jullie schuld!![]()
Leg de schuld van alle wereld problemen op jullie schouders......*plof* zo..lekker puh!![]()
oemoefoeppoehoeehaoegrfffffffff pojoehoehoeoed oebomoequote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef Semisane het volgende:
Tjonge...we zijn weer lekker serieus bezig zeg.
Zo zal ONZ nooit als volwaardig worden meegetelt.![]()
En dat is allemaal jullie schuld!![]()
Leg de schuld van alle wereld problemen op jullie schouders......*plof* zo..lekker puh!![]()
Zolang wij t maar erg gezellig hebben gehadquote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef petre86 het volgende:
mogguh
en davidov & CDP.. het staat er nu wel een beetje raar zo he..
gaan ik nog vanalles denken dat er gebeurd is![]()
Ik merk tquote:Op maandag 12 december 2005 15:31 schreef davidov het volgende:
woei IE loopt niet meer vast met fok!
*schuift FF weer in de prullenbak*
tja....en alle spyware op het internet zit weer likkebaardend naar jou lekke IE pctje te kijken.quote:Op maandag 12 december 2005 15:31 schreef davidov het volgende:
woei IE loopt niet meer vast met fok!
*schuift FF weer in de prullenbak*
Kben heel tevreden met Maxthonquote:Op maandag 12 december 2005 16:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
tja....en alle spyware op het internet zit weer likkebaardend naar jou lekke IE pctje te kijken.
* Semisane snapt echt niet wat mensen nou in IE zien....
Firefox is toch duidelijk vele malen beter...weinig tot geen spyware, minder security risico's/gaten, werken met Tabs ipv voor elke fokking webpagina een ander scherm, betere layout, beter bookmark systeem, niet zo'n "we-houden-alles-in-den-treuren-vast-in-de-Cash" systeem zeer waarschijnlijk ook het probleem dat jou IE in de eerste plaats liet crashen en het zal daarom ook doodleuk over een tijdje terug komen enz enz.
Maw Ga over op Firefox, modzilla, opera, of welke andere browser...maar zolang IE versie 10 er nog niet is zou ik met een enorme boog om IE heen lopen....maar goed...dat ben ik, dus al dit bovenstaande kan je eigenlijk ook gewoon negeren.....doet namelijk iedereen met mijn wel gemeende browser advies.
FF had ook moeite met fok, gaf steeds blanco pagina's bij het replyen of quoten...quote:Op maandag 12 december 2005 16:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
tja....en alle spyware op het internet zit weer likkebaardend naar jou lekke IE pctje te kijken.
* Semisane snapt echt niet wat mensen nou in IE zien....
Firefox is toch duidelijk vele malen beter...weinig tot geen spyware, minder security risico's/gaten, werken met Tabs ipv voor elke fokking webpagina een ander scherm, betere layout, beter bookmark systeem, niet zo'n "we-houden-alles-in-den-treuren-vast-in-de-Cash" systeem zeer waarschijnlijk ook het probleem dat jou IE in de eerste plaats liet crashen en het zal daarom ook doodleuk over een tijdje terug komen enz enz.
Maw Ga over op Firefox, modzilla, opera, of welke andere browser...maar zolang IE versie 10 er nog niet is zou ik met een enorme boog om IE heen lopen....maar goed...dat ben ik, dus al dit bovenstaande kan je eigenlijk ook gewoon negeren.....doet namelijk iedereen met mijn wel gemeende browser advies.
Pfffft....user-fout dus.quote:Op maandag 12 december 2005 16:11 schreef davidov het volgende:
[..]
FF had ook moeite met fok, gaf steeds blanco pagina's bij het replyen of quoten...
Jonge...wat jij wilt....zolang het maar geen IE is.quote:Op maandag 12 december 2005 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kben heel tevreden met Maxthon![]()
T is een soort gemodde IE met tabs enzoquote:Op maandag 12 december 2005 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jonge...wat jij wilt....zolang het maar geen IE is.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:21 schreef keizerpinguin het volgende:
wwat zijn die duitsers lelijk ze"g
je zal het maar hebben ipv dat je op mannen valt net als de meeste van ons , dat je opquote:
straks krijgen we nog [PEDO]quote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je zal het maar hebben ipv dat je op mannen valt net als de meeste van ons , dat je op
kinderen valt..... das toch sneu.....
das toch erg......![]()
Heb wel eens een tijdje gechat met iemand van mijn leeftijd die dat dus heeft...quote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef keizerpinguin het volgende:
je zal het maar hebben ipv dat je op mannen valt net als de meeste van ons , dat je op
das toch erg......![]()
Pizza & bier?quote:Op maandag 12 december 2005 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
DM..zorg je goed voor Alex?
Hij moet morgenochtend wel fit zijn..
Ja lijkt me verschrikkelijk. Ik neem aan dat ze niet van kinderen willen houden, maar je zo geaard zijn en niet anders kunnen.quote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das toch erg......![]()
Moest je dan nu zo zeggen ?quote:Op maandag 12 december 2005 16:21 schreef keizerpinguin het volgende:
wat zijn die duitsers lelijk zeg
Bier doet m alleen maar goedquote:Op maandag 12 december 2005 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pizza & bier?.
Wat moet ie morgenochtend dan?
Ja, precies. Studeren doet ie maar in z'n eigen tijd.quote:Op maandag 12 december 2005 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bier doet m alleen maar goed![]()
Hij gaat met moi mee naar Katja vs Bridget (als ie zn bed uit kan komen just like me haha)
quote:Op maandag 12 december 2005 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, precies. Studeren doet ie maar in z'n eigen tijd..
Oooohw shut up...quote:Op maandag 12 december 2005 16:25 schreef Waxxer het volgende:
Ooohh heel herkenbaar! Toen ik de processor compatibel wilde switchen met het RAM-geheugen en de externe cookie-drive, muteerden de space-slave de System TPI-files zodat er locked facilities optraden, maar dat gaat over als je disk defragmeted functions inschakelt..
Tja....wat moet je er op zeggen.....zolang ze hun tijd verdoen met het samenstellen van dat soort lijstjes, hebben ze minder tijd om....[vul in]quote:
Bevriende journo stuurde t door..quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....wat moet je er op zeggen.....zolang ze hun tijd verdoen met het samenstellen van dat soort lijstjes, hebben ze minder tijd om....[vul in]
Beetje triest allemaal. Hoe kom je eigenlijk op die pagina CDP![]()
hehe.....ik zal maar niet zeggen "heel herkenbaar"quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, http://members.home.nl/ja(...)20Automatisering.mp3.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef Semisane het volgende:
Hoe kom je eigenlijk op die pagina CDP![]()
Ik denk niet.quote:Op maandag 12 december 2005 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bevriende journo stuurde t door..
Je denkt toch niet...![]()
quote:
Oeh heb net sinterklaasburgers gehaald. Die waren nog over, dus in de aanbieding! Tevens nog zwarte piet hotdogs gekocht. En die zijn groot joh!quote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb Kerstburgers gekocht bij de AH. Het zal mij benieuwen of het lekker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |