Als t aan Jodie dr flightplan lag..quote:Op maandag 12 december 2005 04:48 schreef davidov het volgende:
Gezellig was het zekerIk kom niet vaak zo laat thuis van de film
006quote:Op maandag 12 december 2005 04:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als t aan Jodie dr flightplan lag..
Gelukkig was er 006!
Ik ook..quote:Op maandag 12 december 2005 04:52 schreef davidov het volgende:
[..]
006altijd leuk om hem weer eens ergens te zien
Ach ik heb me sowieso wel vermaakt
Neuh..die gaat maar met zn eigen pistooltje spelenquote:Op maandag 12 december 2005 04:54 schreef davidov het volgende:
Whaha, niet Daniel Craig?
Dan vraag ik me af wat je met die tang M van plan wasquote:Op maandag 12 december 2005 04:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh..die gaat maar met zn eigen pistooltje spelen![]()
Niet gevoeld dan?quote:Op maandag 12 december 2005 04:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat je met die tang M van plan was![]()
Hey..zo'n kans laat k niet schietenquote:Op maandag 12 december 2005 05:08 schreef davidov het volgende:dat was ik niet....
Ik vond je noodlanding anders wel origineel![]()
Het voelde even alsof ik ook op 2000 meter rond vloogquote:Op maandag 12 december 2005 05:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey..zo'n kans laat k niet schieten
Beter met mij dan met een Arabier aan boord..voor t weet word ie beschuldigd van terrorisme en mag ie aan t einde toch nog dr tassie dragen!quote:Op maandag 12 december 2005 05:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Het voelde even alsof ik ook op 2000 meter rond vloog
Trustequote:Op maandag 12 december 2005 05:15 schreef wizarddragon het volgende:
Awwww.. Zijn jullie nog steeds niet aan het maffen?
Truste alvast
en
Mogguh voor de arbeiders onder ons
Jij had geen baard ofzo waar ik vast in kwam te zitten dat scheelde ook...quote:Op maandag 12 december 2005 05:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beter met mij dan met een Arabier aan boord..voor t weet word ie beschuldigd van terrorisme en mag ie aan t einde toch nog dr tassie dragen!
gnightquote:Op maandag 12 december 2005 05:15 schreef wizarddragon het volgende:
Awwww.. Zijn jullie nog steeds niet aan het maffen?
Truste alvast
en
Mogguh voor de arbeiders onder ons
Ach..we hadden tenminste geen last van langsrijdende nachtbussen..WANT DIE WAREN ER NIETquote:Op maandag 12 december 2005 05:17 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij had geen baard ofzo waar ik vast in kwam te zitten dat scheelde ook...
Nouja niet daar tenminste
Jammer, op de achterbank was het denk ik namelijk wel wat warmerquote:Op maandag 12 december 2005 05:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..we hadden tenminste geen last van langsrijdende nachtbussen..WANT DIE WAREN ER NIET![]()
Ach van binnen gloeide k helemaal opquote:Op maandag 12 december 2005 05:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Jammer, op de achterbank was het denk ik namelijk wel wat warmer
Persoonlijk vond ik dat je er wel wat meer "thrust" aan had mogen geven...quote:Op maandag 12 december 2005 05:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach van binnen gloeide k helemaal op
Ik ben meer iemand die zelf achter het stuur plaatsneemt.
Ach ze zijn iig niet zo lang als andere dingen waar je mee op de proppen kwam.quote:Op maandag 12 december 2005 05:28 schreef davidov het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik dat je er wel wat meer "thrust" aan had mogen geven...
Mn tenen zijn nogsteeds koud
Khad t over bepaalde voorwerpen die je gekocht had...en mijn hoogtepunten staan in relatie tot de gedane moeitequote:Op maandag 12 december 2005 05:30 schreef davidov het volgende:
Pfff
Jou hoogte punten vanavond waren anders ook echt van korte duur![]()
Maar vanavond/vannacht was zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 12 december 2005 05:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Khad t over bepaalde voorwerpen die je gekocht had...en mijn hoogtepunten staan in relatie tot de gedane moeite
ow in dat geval...quote:Op maandag 12 december 2005 05:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Khad t over bepaalde voorwerpen die je gekocht had...en mijn hoogtepunten staan in relatie tot de gedane moeite
quote:Op maandag 12 december 2005 05:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar vanavond/vannacht was zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
Slaap ze Alex
Je hebt dus al voor jezelf bedacht welke winterjas je hebben wilt, en die is alleen in Rotterdam te vinden?quote:Op maandag 12 december 2005 10:14 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen allentenzame
Ik heb het een beetje koud.![]()
2 films van het weekend gezien....Broken Flowers en Merry Christmas, erg leuke/mooie films, alle twee gezien in de Tushinski (spelling?, alle twee keer popcorn
en alle twee keer omdat we lui waren en het koud buiten was.
Volgend weekend of kerstmarkt in duitsland ideeetje van Ramon of winterjas kopen voor mijin rotterdam.
Nou nee...heb nog helemaal niet bedacht welke jas ik wil, alleen kon ik in A'dam echt niks vinden en Rotterdam vind ik wel een leuke stad om te winkelen enzow.quote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt dus al voor jezelf bedacht welke winterjas je hebben wilt, en die is alleen in Rotterdam te vinden?
Ik zou zeggen combineren die handel, en gewoon eine nuee jacke im Deutschland kaufen![]()
okay ik zal zulke vragen niet meer op maandagochtend stellen, maar b.v. op woensdagmiddagquote:Op maandag 12 december 2005 10:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou nee...heb nog helemaal niet bedacht welke jas ik wil, alleen kon ik in A'dam echt niks vinden en Rotterdam vind ik wel een leuke stad om te winkelen enzow.
Maar ja aan de andere kant, wellicht is het ook wel goed shoppen in Duitsland.....althans ik weet dat het in Keulen wel goed kan, maar daar gaan we nu op eens weer niet naar toe.Volgens mij gaan we nu naar Dusseldorf....of was het Dortmoend? Of hoe je dat ook schrijft.
Nou ja ik weet het allemaal niet meer hoor....raakt een beetje in de war van mezelf.
Vast wel.quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay ik zal zulke vragen niet meer op maandagochtend stellen, maar b.v. op woensdagmiddag![]()
en volgens mij moet je in die steden toch ook gewoon een kaufhof hebben![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 11:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vast wel.Ik hoop alleen op wat meer variatie dan Amsterdam bijna elke stad in Nederland heeft, het is tegewoordig echt heel erg daar...echt alleen maar de zelfde soort winkels en dezelfde soort kleding....triest...
Ken het probleemquote:Op maandag 12 december 2005 11:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vast wel.Ik hoop alleen op wat meer variatie dan Amsterdam heeft, het is tegewoordig echt heel erg daar...echt alleen maar de zelfde soort winkels en dezelfde soort kleding....triest...tja behalve de PC hoofd, maar ik kijk wel uit om daar te gaan shoppen, koop liever nog een weekend retour Rome en shop daar dan, ben ik goedkoper uit.
PC hoofd is echt asociaal duur.
En tja anders Rotterdam, heeft mooiere, grotere en gevarieerdere winkels dan Amsterdam. Iets zegt me deze zin echt beroerd Nederlands is, maar het intereseerd me eigenlijk ook weer geen bal.
Tja....wellicht dat je gelijk hebt, maar ja gezien het feit dat ik in Nederland niet ga shoppen behalve in A'dam of R'dam weet ik dit niet.quote:
pittig....maar goed, voor een _echt_ hele mooie en vooral goeie jas _kan_ ik het er voor over hebben, al zijn dat soort jassen zeldzaam in Nederland en daarbij altijd wel goedkoper in het buitenland. Gaat het me niet om het goedkoper, maar om het principe dat ik geen zin heb het aso 200% winst percentage principe van de meeste nederlandse kledingwinkels te betalen.quote:Op maandag 12 december 2005 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ken het probleem
Ik was woensdag hier in Eindhoven bij de Bijenkof en daar hing een hele mooie stijlvolle winterjas met 50 procent korting. En ik stond er al mee in de rij voor de kasse. Maar toch heb ik hem weer terug gehangen want ondaks dat hij dus voor half geld was vond ik 300 euro toch iets te veel van het goede.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |