Ja. Stuk of vier full length en een handvol fragmenten... Hoezo?quote:
*Pakt Creno bij zijn hoofd en trekt zijn kaak uit de kom*quote:Op zondag 17 april 2005 21:41 schreef creno het volgende:
[..]
*valt op zijn knieen, en bijt Ryan_R in z'n kruis*
Toch voel k met m meequote:
Ik verw8e eigenlijk meer titels en screens zoals SAJ of DM altijd doetquote:Op zondag 17 april 2005 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Stuk of vier full length en een handvol fragmenten... Hoezo?
gwwwovveerrssommwequote:Op zondag 17 april 2005 21:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
*Pakt Creno bij zijn hoofd en trekt zijn kaak uit de kom*
Zijn we al toe aan een goedmakertje?quote:Op zondag 17 april 2005 21:53 schreef creno het volgende:
[..]
gwwwovveerrssommwe
*rukt kaak recht, steekt een oog bij ryan_r uit*
Ik heb euhm.. hééééééél veelquote:Op zondag 17 april 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik heb Eurocreme..dankzij een lieve mede-poster
*wiebeld samen met ryan_r op een waterbed*quote:
En als je die kijkt, wat doet dat met je?quote:Op zondag 17 april 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik heb Eurocreme..dankzij een lieve mede-poster
Stuur dat linkje nog eens?quote:
M'n server is offline.. maar er is zegmaar een torrent site waar je heel veel kunt vindenquote:Op zondag 17 april 2005 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stuur dat linkje nog eens?
Ik zit weer op mn eigen pc haha
quote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n server is offline.. maar er is zegmaar een torrent site waar je heel veel kunt vinden
*kijkt heel stilletjes*quote:Op zondag 17 april 2005 22:07 schreef creno het volgende:
hee ik ga ff lekker wiebelen met ryan op het waterbed van vlarp !
dus niet storen aub
CAM AAN!quote:Op zondag 17 april 2005 22:07 schreef creno het volgende:
hee ik ga ff lekker wiebelen met ryan op het waterbed van vlarp !
dus niet storen aub
Leuk man!quote:Op zondag 17 april 2005 22:11 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
vrienden van mij gaan trouwen en nu heeft mijn vriendin mij gevraagd of ik mee ga kijken voor een jurk!!!!! gewelige eer!!
![]()
Hai.quote:Op zondag 17 april 2005 22:11 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
vrienden van mij gaan trouwen en nu heeft mijn vriendin mij gevraagd of ik mee ga kijken voor een jurk!!!!! gewelige eer!!
![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:19 schreef keizerpinguin het volgende:
hmmmmm het lijstje?!!! wil ik dat weten?! stuur maar eens dan kan ik een skijken wat ik moet invullen kom maar net kijken namelijk
En jij komt hier via Crenoquote:
Nee, die had ooit een keer een lijstje.quote:Op zondag 17 april 2005 22:25 schreef beaverhausen het volgende:
Van wie is dat lijstje eik afkomstig? Was dat niet Schattige Blonde Blauwogige IBG?
quote:Op zondag 17 april 2005 22:26 schreef wonderer het volgende:
Wat is je voornaam? Maike
Kon hem even niet meer vinden. En ik durfde nog niet zo goedquote:Op zondag 17 april 2005 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]! Ik dacht dat jij die al lang ingevuld zou hebben!
.
vertel! wat is er strak op die meetings? de organisatie?quote:Op zondag 17 april 2005 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
strak georganiseerde meetings
Das war einmalquote:Op zondag 17 april 2005 22:31 schreef keizerpinguin het volgende:
yes ang3l alles goed met je?!!
waar is die tijd gebleven he de danssalon ........:(
Meestal zijn de newbies nog wat strak, maar dat is zo verholpenquote:Op zondag 17 april 2005 22:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
vertel! wat is er strak op die meetings? de organisatie?
ik lees het na het douchen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |